Multe stele Discutii despre nimic
#1
Postat 08 December 2002 - 02:51 AM
Apropos, am planurile de la corsair)
Majoritatea abia au dat pe la coltzul ierbii si au motoare noi, deci stranse, cum afara e frig, temperatura de lucru a motorului a scazut si compresia E MAI MARE, DECI MAI MICSORAM COMPRESIA, adicatelea marim camera de ardere cu o garnitura mai mare. Daca motorul e bashit (SORRY) poate ii face bine o compresie mai mare!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#2
Postat 08 December 2002 - 03:40 AM
FESTINA LENTE! sau
GRABESTE-te INCET!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#3
Postat 08 December 2002 - 03:42 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#4
Postat 08 December 2002 - 03:43 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#5
Postat 08 December 2002 - 03:44 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#6
Postat 08 December 2002 - 03:52 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#7
Postat 08 December 2002 - 03:55 AM
de fapt ideea mea e ca oricat ai da-o si ai coti-o nu vad legatura fizica si stiintzifica intre a te juca cu o bazaiala cu motor si patru rotzi si de a pilota un aeromodel . Ceva e putred aici cu modelismul asta cu toate clasele. hai sa-tzi explic cum e treaba:
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#8
Postat 08 December 2002 - 03:57 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#9
Postat 08 December 2002 - 04:02 AM
#11
Postat 08 December 2002 - 04:07 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#12
Postat 08 December 2002 - 04:09 AM
#13
Postat 08 December 2002 - 04:12 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#14
Postat 08 December 2002 - 04:14 AM
#15
Postat 08 December 2002 - 04:16 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#16
Postat 08 December 2002 - 04:18 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#17
Postat 08 December 2002 - 04:19 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#18
Postat 08 December 2002 - 04:31 AM
Dragilor,
din cunostintzele mele din fizica stiu ca randamentul termic al unui motor creste cu cat racirea lui este mai buna, adica diferenta dintre temperatura de ardere si temperatura gazelor evacuate este mai mare. Dupa parerea si experienta mea cel mai bine merg motoarele iarna. Problema este, desigur cu pornirea, pentru ca o data pornit, motorul va crea un echilibru constant intre temperatura de afara si temperatura de ardere.Este adevarat si ca motorul va merge mai comprimat pe frig, dar orice motor respectabil vine si cu un set de garnituri de chiulasa, si iarna se recomanda aceea mai groasa. recomand deasemenea sa folositzi si un mic foen la 12 voltzi pe care sa-l dirijatzi pe motor inainte de pornire, ca o incalzire prealabila.Totul va merge fara probleme.
Ca istorie, noi zburam iarna in draci! Porneam motoarele cu o carpa pusa pe un batz si dat foc cu metanol , si tzinuta pe chiulasa motorului. Apoi bujia si dat la pala.Dar probleme ca e prea contractat motorul si crapa nu am avut. mai mult la RC problema era cu recep[torul care nu functiona la -grade Celsius. Pentru asta puneam in aeromodel o baterie patrata de 4,5 cu un bec de lanterna care dadea suficienta caldura in fuselaj ca sa nu ""inghetze""receptorul.
Deci aripi intinse si pista libera si iarna!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#19
Postat 08 December 2002 - 04:32 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#20
Postat 08 December 2002 - 04:38 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#21
Postat 08 December 2002 - 04:39 AM
FESTINA LENTE! sau
GRABESTE-te INCET!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#22
Postat 08 December 2002 - 04:40 AM
In loc sa stau in vastele mele ateliere, cu rigla, creionul si traforajul in mana, constat ca ma pasioneaza palavrageala.
Adicatelea in loc sa mai ung matritzele alea de un acrobat sau planor si sa termin naibii cateva modele profi pentru la vreme buna stau de vorba la 3:33 noaptea.BRRRRRR!
Ce o sa mai rada de noi unii mai ambitziosi ,la vara ,cand o sa scoata la zbor modele marfa!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#23
Postat 08 December 2002 - 04:41 AM
PS: ILIESCU STIE!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#24
Postat 08 December 2002 - 04:43 AM
Ce bine ar fi sa dea si VOG peste el, sigur il intereseaza
Poftim:http://www.swiss-composite.ch/pdf/h-giotto-intern.pdf
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#25
Postat 08 December 2002 - 04:51 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#26
Postat 08 December 2002 - 04:55 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#27
Postat 08 December 2002 - 04:59 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#28
Postat 08 December 2002 - 05:00 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#29
Postat 08 December 2002 - 05:02 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#30
Postat 08 December 2002 - 05:04 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003