Ciprian97, la 01 December 2016 - 05:06 PM, a spus:
Un MTB 26" luata cu 500 lei de printr-un bike shop generic, un kit sh motor + controller si 2 baterii de pe la un avion si iese ce se vede in poze.
Motorul are reductor planetar(nu e direct-drive si deci nici nu se poate face regenerative braking), kit-ul merge cu orice de la 30v pana la 48v. Adica e perfect pentru un 10S lipo, avand si cut-off la fix 3v/cell si indicator de tensiune "in bord".
Ce nu-mi place e ca nu mai pot folosi frana pe disc spate, etierul se freaca de clopotul motorului. Trebuie sa pun un disc de frana de 180mm si un suport pentru etier mai inalt.
O chestie utila sunt cele 9 pinioane, pacat ca schimbatoarele mele nu au cursa decat pana la 7, primul si ultimul pinion raman nefolosite.
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/DSC_0064_zpsgmbshuah.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/DSC_0065_zps98iglvje.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/DSC_0067_zpszqawnmas.jpg
http://i1357.photobucket.com/albums/q759/ciprian661/DSC_0066_zpsietr3dwu.jpg
Si?Cat ai mers cu bateria in cauza?si ce viteza?.
Am avut si eu o curiozitate din asta si am pus mana pe o trotineta fiind mai usoara si o pot cara pe scari,obectul in cauza este un flj s3 carbon.Lam luat sh pe la 800 lei de pe olx.Pana in momentul de fata totul e ok.Am o autonomie de 25km la 85kile ale mele si o viteza de 25kmh prinsa de mine.pustiul meu a ajuns pe la 29kmh..Ce e interesant la trotineta asta e ca are numai 7,6kile ceea ce poate fi luata usor in mana si carata pe scari in bloc.Bateriile sunt in ghidon si sunt li-ion in format 7s4p 10,4ah.