Modelism - RHC Forum: Felipe Vadillo Designed Dynamo - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Felipe Vadillo Designed Dynamo Planor de sandou

#211 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 11 February 2017 - 07:18 PM

Nu e rea deloc ideea. Nu stiu cum sa il voi face, dar ma gandesc si la varianta asta.
legat de carligul de lansare, il voi lansa din mana initial, pana ii gasesc CG corect, apoi il voi monta.

Multumesc pentru ajutor :drinks:
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#212 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2017 - 07:46 PM

Pozitia carligului e bine sa fie reglabila, in fata CG cu cativa mm. Un planor cu CG si carlig bine pozitionate urca singur fara input din statie, tot ce trebuie sa faci sunt mici corectii stanga dreapta, mai ales daca bate vantul din lateral.

La genul asta de planoare se practica desprinderea lenta, practic inelul iese singur din carlig cand planorul a ajuns la inaltimea maxima.

Vezi postareaSergiu SF, la 11 February 2017 - 07:18 PM, a spus:

Nu e rea deloc ideea. Nu stiu cum sa il voi face, dar ma gandesc si la varianta asta.
legat de carligul de lansare, il voi lansa din mana initial, pana ii gasesc CG corect, apoi il voi monta.

Multumesc pentru ajutor :drinks:

0

#213 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 12 February 2017 - 09:26 AM

Pentru CG: in proiectul original lateralele fuselajului au doua decupari mici circulare in pozitia recomandata pentru CG si din ce am vazut la al meu se pastreaza si in poiectul HK, treci o scobitoare prin gauri si se poate echilibra foarte usor in camp.
0

#214 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 February 2017 - 09:50 AM

Lol, asta se pare ca e solutia nemteasca universala... a durat un pic pana sa ma prind si eu la Samba ce e cu gaurile alea :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 February 2017 - 09:50 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#215 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 14 February 2017 - 02:04 PM

La HK a ajuns la 47 de euro varianta alb-albastra:
https://hobbyking.co...-white-arf.html

0

#216 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 14 February 2017 - 02:44 PM

Ma bucur nespus ca e redus pretul..acum o saptamana cand l-am cumparat eu a fost dublu..asta e..
Al meu e gata..am pus servo, l-am centrat...dar a refuzat sa iasa sub 400 grame. Oricat de in fata am pus servourile si cu tot cu tije de carbon pentru comenzi, tot a avut nevoie de 40 grame de plumb in bot pentru a se centra.. sper ca se va comporta bine si la greutatea asta. Mi ar fi placut sa iasa cu cel putin 20-30 grame mai usor..dar nu am reusit.

Carligul inca nu l-am montat..il voi pune dupa ce ii fac primul zbor
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#217 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 14 February 2017 - 08:17 PM

Sergiu fa un fuselaj nou la el si o sa fie sub 400g. Sint multe exemple de fuselaje tipul cel de la PURES SPRITE sau poti chiar sa iei ceva de la CLM sa inlosuiesti fuselaju asta.
Mai mult poti sa faci cozi mai usoare pentru ca fiecare gram salvat in coada salveaza 3-4g in bot.

Dar inainte de a inlocui de toate intrabate ce vrei sa faci cu modelul asta. Daca numai de antrenament nu te ingrijora tare de nimica.
0

#218 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 14 February 2017 - 08:56 PM

Ideea mea nu este sa schimb fuselajul, sau sa ii fac altul. Imi place asa cum este, dar am vrut sa il scot mai usor din ambitie. Tocmai pentru a scoate greutate din coada am inlocuit tijele de otel ale comenzilor cu tije de carbon..Deaia am pus si servourile cat mai in fata posibil.
Cu modelul asta nu vreau sa fac performanta, de fapt, cu nici un model pe care il am nu vreau decat sa ma relaxez..vreau sa ies pe camp, sa il arunc sus si sa ma chinui sa agat termice de cat de jos pot, chiar daca de la aruncat din mana daca e posibil.
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#219 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 14 February 2017 - 09:08 PM

Chiar is curios cu tijele de carbon...
am folosit tot timpul otel de 0.5,
poti sa cantaresti o tija de aia?
Presupun ca are 1mm tija si 1.2, 1.5 teaca de plastic?

Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 14 February 2017 - 09:11 PM

Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#220 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 February 2017 - 09:23 PM

am cantarit eu pentru samba, 6g sarma de 0,8+teaca, 2g carbon de 1.5, per metru
altceva nu am prin casa...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#221 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 14 February 2017 - 09:28 PM

Adica merge singur carbonul?
E rigid de ajuns fara teaca?
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#222 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 February 2017 - 09:38 PM

cu 3-4 inele pe traseu, la 10-15 cm, cam da...
sau sa aiba gauri de trecere prin coastele fuselajului
... cu picioarele pe pamant ...
0

#223 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 14 February 2017 - 09:38 PM

Tijele de otel cu care a venit modelul au aprox 10 grame ambele (spun aprox pentru ca nu am un cantar care sa simta 0,1 grame, doar din gram in gram) Tijele de carbon folosite sunt de 0,8. Din pacate nu mai am o tija intreaga pentru a o putea cantari, le-am folosit pe ultimele 2 la Dynamo, dar cu siguranta ambele tije nu au mai mult de 5-6 grame ( cantarul meu nu le simte).

Pun imediat si niste poze cu planorul :D
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#224 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 14 February 2017 - 09:57 PM

Avand in vedere ce a spus colegul renatoa, inseamna ca am salvat putina greutate din coada, folosind tijele de carbon. La Dynamo sunt prin tub, nu ar fi fost suficient de rigide cele folosite de mine fara tub.

http://i65.tinypic.com/14c9ys0.jpg

http://i68.tinypic.com/6pyv6v.jpg

http://i63.tinypic.com/rm1lq8.jpg

http://i65.tinypic.com/2ed2vqq.jpg

http://i66.tinypic.com/314uq2q.jpg

http://i65.tinypic.com/10mok80.jpg
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#225 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 February 2017 - 10:03 PM

Ai salvat vreo 6 grame, care nu e putin de loc, altfel mai cereau 20 de plumb in bot...

De carbonul de 1.5 ziceam este suficient de rigid ca sa mearga fara teaca pana la 15 cm nesprijinit, cel de 0.8 e alta poveste... iar teaca probabil este dublu greutatii carbonului :(

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 14 February 2017 - 10:05 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#226 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 14 February 2017 - 10:37 PM

Hai ca arata superb.
Pentru un "gata de zbor" de la magazin n-ai ce sa mai ceri de la el.

Sa-l zbori sanatos :drinks:
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#227 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2017 - 11:16 PM

Arata excelent, al meu e mai greu cu vreo 50g. Mi-am adus aminte, CG-ul e chiar pe gaurile de aliniere din fuselaj.
0

#228 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 15 February 2017 - 12:50 AM

Vezi postarearenatoa, la 14 February 2017 - 10:03 PM, a spus:

Ai salvat vreo 6 grame, care nu e putin de loc, altfel mai cereau 20 de plumb in bot...

De carbonul de 1.5 ziceam este suficient de rigid ca sa mearga fara teaca pana la 15 cm nesprijinit, cel de 0.8 e alta poveste... iar teaca probabil este dublu greutatii carbonului :(


Nope... 6 grame distribuite PE LUNGIME ...(facem o integrala pe contur)... astea 6 grame au alt punt de aplicare dar in nici un caz pe coada (sau nu toate 6 grame)... fata de CG apreciez brut ca e cel mult simetric cu pozitia servo (poate chiar mai putin). Nu va mai buxcurati asa de tare ca per total cred ca se salveaza 10 maxim 12 grame...sau chiar mult mai putin.
Nici daca se inlocuieste cu pull-spring situatia nu e mult mai buna... ce economisesti la greutate fir fata de sarma se cam duce naibii ca pui ceva sarma dar care nu este distribuita pe lungime ci exact la parghia maxima (in coada).
Pe scurt: folclorul cu "1 gram economisit in coada inseamna 4 grame economisite in bot' e valabil...dar numai la coada (ampenaje). La tijele de actionare se schimba treaba, portiunile din fata CG se anuleaza cu o lungime egala DUPA CG, se calculeaza greutatea ramasa si nici macar aia nu se aplica in coada ci punctul de aplicare e la 1/2 lungimii ramase... si in final se calculeaza greutatea echivalenta in bot fata de CG.
Dar am eu asa un feeling ca nu sta nimeni cu rigla de calcul sa calculeze ca s-au economisit 5,6 grame ... chiar nu merita.
Pe de alta parte..pentru constructori ... din atenta selectionare a placilor de balsa se pot economisi usor 20-30 de grame sau mai mult. Dar la ARF-ul de la HK n-ai ce face..asta e... zboara foarte bine si asa. Si la pretul asta (de ARf al pret de kit) e cam "as good as it gets". Daca nu aveam taiate vreo 2-3 kituri gata de montat m-ar fi mancat palmele sa mai iau unul...

0

#229 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 February 2017 - 08:08 AM

Asa o fi... daca nu as stii cum am scapat de 30 grame de plumb in fata schimband niste tije "ca pe mana" de 26 grame ! si usurand coada cu alte 7 grame... in total 50 grame reduse doar din cosmetica asta, de la 530 la 480g.
E vorba de alt model.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#230 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 29 March 2017 - 06:00 PM

A venit motorasul ADH300L 1916, am scurtat 10 mm botul, am montat motorul si pe camp cu el :yahoo: :yahoo:
Cu pale de 10 urca mai bine decat cu cele de 9, in ambele cazuri esc-ul se incalzeste.
O fi prea putin esc de 12A?
Altfel e super usor, 427g cu baterie 3s de 450mA impinsa cat mai in spate.
Zborul...tre sa ma imprietenesc cu el :)

Deci va prezint Dynamo XL-2 metri :good:

Fisier atasat  DSCN0817.JPG (180.17K)
Number of downloads: 82
Fisier atasat  DSCN0818.JPG (258.36K)
Number of downloads: 85
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#231 Useril este offline   Sergiu SF 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 27-February 14
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 29 March 2017 - 08:01 PM

Frumos de tot! 427g la 2 metri e un vis..mai ales ca cel de 1.5 de la hobbyking are 400g. Mi se pare mie sau aripa nu are forma eliptica? Cum se comporta la 2 metri fara eleroane? Eu inca nu am reusit sa il zbor pe al meu..vremea a fost nasoala, si cand a fost insorit a batut vantul tare..n-a fost deloc de zbor; cu toate ca abea astept sa il agaĊ£ intr-o termica :D
-Fly it like you stole it-

Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6

Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
0

#232 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 March 2017 - 09:07 PM

"fara eleroane"... frica cat china cand se aude de control doar pe baza de "dat din coada" :p
pana pui mana pe unu... si pe urma iti dai seama ce ai pierdut... la finetze... nu mai vrei sa auzi de eleroane ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#233 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 March 2017 - 09:50 PM

Felicitari, arata foarte bine. Exact la Dynamo ma gandeam, m-as apuca de aripa nr.2 light. O am gata taiata laser de anul trecut.
0

#234 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 30 March 2017 - 01:49 AM

Vezi postareaTravel Air, la 29 March 2017 - 06:00 PM, a spus:

Altfel e super usor, 427g cu baterie 3s de 450mA impinsa cat mai in spate.
Zborul...tre sa ma imprietenesc cu el :) Deci va prezint Dynamo XL-2 metri :good:



427 de grame la o aripa de 37 dmp... 11,5 gr/dmp. Ai picat exact la "target"-ul pe care l-am avut, de 11-12 gr/dmp.
Probabil varianta cu spoiler va ajunge la 450-460 de grame.



0

#235 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 30 March 2017 - 10:30 AM

I-am facut "canpy lock"

Fisier atasat  20170330_070841.jpg (68.32K)
Number of downloads: 47
Fisier atasat  20170330_070824.jpg (77.85K)
Number of downloads: 50

Interiorul

Fisier atasat  20170330_072541.jpg (75.3K)
Number of downloads: 49
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#236 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 April 2017 - 09:57 AM

Am gasit printre chestiile cumparate cu multi ani in urma acest motor Feigao cu gearbox. Are putin peste 30g si testat cu elici GWS, asa la mana, trage bine de tot. Ar fi un KV de vreo 995 la elice.

Pot sa-i tai partea cu filet din ax si sa-i pun con cu pale pliante. Cred ca ar merge foarte bine cu un viitor Dymano in care pot sa ma joc cu botul cat sa intre motorul cu tot cu gearbox.

Fisiere atasate


0

#237 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 17 April 2017 - 07:32 PM

Am iesit azi un pic, in ciuda frigului.
Tot nu-l inteleg. Cand e putin mai in fata cg-ul face unduirile astea
aproape incontrolabile de la finalul filmului.

Daca mut 1-2 mm mai in spate cg-ul e prea usor de bot si iarasi e incontrolabil. :angry2:

film
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

#238 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 April 2017 - 08:14 AM

Bogdan,

Io cred ca e usor de bot in film.

Bafta
Ciao Sorin
0

#239 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 18 April 2017 - 12:28 PM

Cum e pozitia CG-ului fata de cea recomandata (gaurile prin care treci o scobitoare)?
0

#240 Useril este offline   Travel Air 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1225
  • Inregistrat: 26-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Vaslui
  • Interests:Zbor

Postat 18 April 2017 - 02:42 PM

CG e mult in fata, chiar pe lonjeron. Era si cam vant si din coada....
Cand l-am intors in vant s-a linistit.

O sa incerc si mai mult in fata cg.
Bine era sa fie mai multe de astea facute, sa ne putem sfatui :drinks:
Bogdan Floria

bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983

"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
0

Arata acest topic


  • 11 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro