Felipe Vadillo Designed Dynamo Planor de sandou
#211
Postat 11 February 2017 - 07:18 PM
legat de carligul de lansare, il voi lansa din mana initial, pana ii gasesc CG corect, apoi il voi monta.
Multumesc pentru ajutor :drinks:
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#212
Postat 11 February 2017 - 07:46 PM
La genul asta de planoare se practica desprinderea lenta, practic inelul iese singur din carlig cand planorul a ajuns la inaltimea maxima.
Sergiu SF, la 11 February 2017 - 07:18 PM, a spus:
legat de carligul de lansare, il voi lansa din mana initial, pana ii gasesc CG corect, apoi il voi monta.
Multumesc pentru ajutor :drinks:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#213
Postat 12 February 2017 - 09:26 AM
#214
Postat 12 February 2017 - 09:50 AM
Fisiere atasate
-
DSC04500.JPG (98.65K)
Number of downloads: 62
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 February 2017 - 09:50 AM
#216
Postat 14 February 2017 - 02:44 PM
Al meu e gata..am pus servo, l-am centrat...dar a refuzat sa iasa sub 400 grame. Oricat de in fata am pus servourile si cu tot cu tije de carbon pentru comenzi, tot a avut nevoie de 40 grame de plumb in bot pentru a se centra.. sper ca se va comporta bine si la greutatea asta. Mi ar fi placut sa iasa cu cel putin 20-30 grame mai usor..dar nu am reusit.
Carligul inca nu l-am montat..il voi pune dupa ce ii fac primul zbor
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#217
Postat 14 February 2017 - 08:17 PM
Mai mult poti sa faci cozi mai usoare pentru ca fiecare gram salvat in coada salveaza 3-4g in bot.
Dar inainte de a inlocui de toate intrabate ce vrei sa faci cu modelul asta. Daca numai de antrenament nu te ingrijora tare de nimica.
#218
Postat 14 February 2017 - 08:56 PM
Cu modelul asta nu vreau sa fac performanta, de fapt, cu nici un model pe care il am nu vreau decat sa ma relaxez..vreau sa ies pe camp, sa il arunc sus si sa ma chinui sa agat termice de cat de jos pot, chiar daca de la aruncat din mana daca e posibil.
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#219
Postat 14 February 2017 - 09:08 PM
am folosit tot timpul otel de 0.5,
poti sa cantaresti o tija de aia?
Presupun ca are 1mm tija si 1.2, 1.5 teaca de plastic?
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 14 February 2017 - 09:11 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#220
Postat 14 February 2017 - 09:23 PM
altceva nu am prin casa...
#221
Postat 14 February 2017 - 09:28 PM
E rigid de ajuns fara teaca?
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#222
Postat 14 February 2017 - 09:38 PM
sau sa aiba gauri de trecere prin coastele fuselajului
#223
Postat 14 February 2017 - 09:38 PM
Pun imediat si niste poze cu planorul :D
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#224
Postat 14 February 2017 - 09:57 PM
http://i65.tinypic.com/14c9ys0.jpg
http://i68.tinypic.com/6pyv6v.jpg
http://i63.tinypic.com/rm1lq8.jpg
http://i65.tinypic.com/2ed2vqq.jpg
http://i66.tinypic.com/314uq2q.jpg
http://i65.tinypic.com/10mok80.jpg
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#225
Postat 14 February 2017 - 10:03 PM
De carbonul de 1.5 ziceam este suficient de rigid ca sa mearga fara teaca pana la 15 cm nesprijinit, cel de 0.8 e alta poveste... iar teaca probabil este dublu greutatii carbonului :(
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 14 February 2017 - 10:05 PM
#226
Postat 14 February 2017 - 10:37 PM
Pentru un "gata de zbor" de la magazin n-ai ce sa mai ceri de la el.
Sa-l zbori sanatos :drinks:
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#227
Postat 14 February 2017 - 11:16 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#228
Postat 15 February 2017 - 12:50 AM
renatoa, la 14 February 2017 - 10:03 PM, a spus:
De carbonul de 1.5 ziceam este suficient de rigid ca sa mearga fara teaca pana la 15 cm nesprijinit, cel de 0.8 e alta poveste... iar teaca probabil este dublu greutatii carbonului :(
Nope... 6 grame distribuite PE LUNGIME ...(facem o integrala pe contur)... astea 6 grame au alt punt de aplicare dar in nici un caz pe coada (sau nu toate 6 grame)... fata de CG apreciez brut ca e cel mult simetric cu pozitia servo (poate chiar mai putin). Nu va mai buxcurati asa de tare ca per total cred ca se salveaza 10 maxim 12 grame...sau chiar mult mai putin.
Nici daca se inlocuieste cu pull-spring situatia nu e mult mai buna... ce economisesti la greutate fir fata de sarma se cam duce naibii ca pui ceva sarma dar care nu este distribuita pe lungime ci exact la parghia maxima (in coada).
Pe scurt: folclorul cu "1 gram economisit in coada inseamna 4 grame economisite in bot' e valabil...dar numai la coada (ampenaje). La tijele de actionare se schimba treaba, portiunile din fata CG se anuleaza cu o lungime egala DUPA CG, se calculeaza greutatea ramasa si nici macar aia nu se aplica in coada ci punctul de aplicare e la 1/2 lungimii ramase... si in final se calculeaza greutatea echivalenta in bot fata de CG.
Dar am eu asa un feeling ca nu sta nimeni cu rigla de calcul sa calculeze ca s-au economisit 5,6 grame ... chiar nu merita.
Pe de alta parte..pentru constructori ... din atenta selectionare a placilor de balsa se pot economisi usor 20-30 de grame sau mai mult. Dar la ARF-ul de la HK n-ai ce face..asta e... zboara foarte bine si asa. Si la pretul asta (de ARf al pret de kit) e cam "as good as it gets". Daca nu aveam taiate vreo 2-3 kituri gata de montat m-ar fi mancat palmele sa mai iau unul...
#229
Postat 15 February 2017 - 08:08 AM
E vorba de alt model.
#230
Postat 29 March 2017 - 06:00 PM
Cu pale de 10 urca mai bine decat cu cele de 9, in ambele cazuri esc-ul se incalzeste.
O fi prea putin esc de 12A?
Altfel e super usor, 427g cu baterie 3s de 450mA impinsa cat mai in spate.
Zborul...tre sa ma imprietenesc cu el :)
Deci va prezint Dynamo XL-2 metri :good:
DSCN0817.JPG (180.17K)
Number of downloads: 82
DSCN0818.JPG (258.36K)
Number of downloads: 85
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#231
Postat 29 March 2017 - 08:01 PM
Radio: Futaba T8FG Super and FrSky Xlite Pro
Aero: NineEagles Sky Climber
Introduction F5j
F3K Alpha DLG
SIG Piper Cub 1/6
Auto: Radio: Futaba T3PV
HPI Savage XL - Nitro
Hot Bodies D8T - E conversion
#232
Postat 29 March 2017 - 09:07 PM
pana pui mana pe unu... si pe urma iti dai seama ce ai pierdut... la finetze... nu mai vrei sa auzi de eleroane ;)
#233
Postat 29 March 2017 - 09:50 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#234
Postat 30 March 2017 - 01:49 AM
Travel Air, la 29 March 2017 - 06:00 PM, a spus:
Zborul...tre sa ma imprietenesc cu el :) Deci va prezint Dynamo XL-2 metri :good:
427 de grame la o aripa de 37 dmp... 11,5 gr/dmp. Ai picat exact la "target"-ul pe care l-am avut, de 11-12 gr/dmp.
Probabil varianta cu spoiler va ajunge la 450-460 de grame.
#235
Postat 30 March 2017 - 10:30 AM
20170330_070841.jpg (68.32K)
Number of downloads: 47
20170330_070824.jpg (77.85K)
Number of downloads: 50
Interiorul
20170330_072541.jpg (75.3K)
Number of downloads: 49
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#236
Postat 14 April 2017 - 09:57 AM
Pot sa-i tai partea cu filet din ax si sa-i pun con cu pale pliante. Cred ca ar merge foarte bine cu un viitor Dymano in care pot sa ma joc cu botul cat sa intre motorul cu tot cu gearbox.
Fisiere atasate
-
IMG_7202.JPG (300.68K)
Number of downloads: 19
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#237
Postat 17 April 2017 - 07:32 PM
Tot nu-l inteleg. Cand e putin mai in fata cg-ul face unduirile astea
aproape incontrolabile de la finalul filmului.
Daca mut 1-2 mm mai in spate cg-ul e prea usor de bot si iarasi e incontrolabil. :angry2:
film
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#239
Postat 18 April 2017 - 12:28 PM
#240
Postat 18 April 2017 - 02:42 PM
Cand l-am intors in vant s-a linistit.
O sa incerc si mai mult in fata cg.
Bine era sa fie mai multe de astea facute, sa ne putem sfatui :drinks:
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"