Discutii cu adevarat libere
#332
Postat 30 May 2017 - 11:00 AM
renatoa, la 26 May 2017 - 07:40 AM, a spus:
http://www.gds.ro/Lo...a-fara-sfarsit/
... o macara cu care se schimba becurile pe stalpi ce o avea ? :unsure:
Cum invarti macaraua in mod continuu in jurul coloanei...mentinand si viteza de rotatie si cea ascensionala constante ?! Mai bine angajam niste berze sa zboare in jurul ei... :drinks:
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#333
Postat 30 May 2017 - 11:07 AM
Radubv, la 30 May 2017 - 11:00 AM, a spus:
Mda, nu degeaba in engleza "crane" desemneaza atata macara cat si barza... ;)
#334
Postat 30 May 2017 - 11:58 AM
#335
Postat 01 June 2017 - 07:18 PM
http://www.gds.ro/Lo...e-galerie-foto/
#336
Postat 16 June 2017 - 07:37 PM
Poate răspunsul primit îi trezește pe mulți la realitate și pun mâna să citească, sau să se intereseze cum se poate intra în legalitate. Am scris despre asta și nu mai repet.
Ca răspuns pentru Renato.
Nu. Nu am dat încă cu ”bețele”, dar rezultatul era de așteptat. Era normal să fie așa. Asta nu înseamnă că voi sta degeaba în continuare. Voi da cu bețe pentru că ARA, mai bine spus actualul Consiliu Director, nu are niciun pic de simț al realității, nu are plan, nu are metodă, lucrează total haotic, a făcut varză din statut, din principiile democratice de funcționare a unei asociații ce se dorește a reprezenta un grup ocupațional, iar genul acesta de persoane juridice sunt periculoase, destructive.
Am făcut primii pași: am primit asigurări că DMFV și EMFU vor sprijini FRMd pe lângă autoritățile române. Au fost de acord că succesul unei grupări ca ARA într-o țară membră a UE și a cărei tradiție aeromodelistică este cunoscută prin intermediul sportivilor FRMd și a competițiilor internaționale organizate de către federația română, ar creea un precedent periculos pentru celelalte state unde federațiile sunt singurele recunoscute a avea competențe în domeniul aeromodelistic. Rămâne ca FRMd să intre oficial în legătură cu dânșii. O să caut numărul de telefon al domnului Pop să avem o mică discuție în acest sens.
P.S. UK nu mai este în UE.
#338
Postat 16 June 2017 - 08:52 PM
renatoa, la 16 June 2017 - 07:59 PM, a spus:
Nu am cunostinta sa am nevoie de viza in curand cand ma duc acolo...
Asta cu dezinformarea este de sorginte ”Xorg-istă”. :clapping:
S-a mai făcut un referendum în UK după cel care a dus la demisia/demiterea lui Cameron ?
De viză, sau pașaport nu mai ai nevoie nici să mergi în Elveția. Asta nu înseamnă că e în UE.
#339
Postat 17 June 2017 - 05:14 AM
ViP_Eol, la 16 June 2017 - 07:37 PM, a spus:
Am făcut primii pași: am primit asigurări că DMFV și EMFU vor sprijini FRMd pe lângă autoritățile române. ... Rămâne ca FRMd să intre oficial în legătură cu dânșii..
Mai concret? Cind am luat eu contact cu DMFV acum 2 ani referitor la un eventual parteneriat reciproc DMFV/ARA, nu erau asa de expliciti.
Ai ceva in scris cu invitatie catre FRMD la dialog?
Intre timp am trimis un mesaj catre FRMD cum sa pot reactiva statut de membru la ei.
Lafel am facut cu ARAndras.
Vedem cine raspunde. Ma tem cu niciunul nu va raspunde. FRMD de dezinteres si ARAndras de frica de sabotare.
rhc@born.ro
#340
Postat 18 June 2017 - 06:13 PM
Trebuie insa sa fii membru al unui club si sa fie semnata de un antrenor.
Tot acolo este si cererea pentru licenta FAI, care trebuie sa fie semnata de presedintele clubului si antrenor.
Deci trebuie sa faci parte neaparat dintr-un club afiliat FRMD.
#341
Postat 19 June 2017 - 11:18 AM
wabo1, la 17 June 2017 - 05:14 AM, a spus:
Ai ceva in scris cu invitatie catre FRMD la dialog?
Intre timp am trimis un mesaj catre FRMD cum sa pot reactiva statut de membru la ei.
Lafel am facut cu ARAndras.
Vedem cine raspunde. Ma tem cu niciunul nu va raspunde. FRMD de dezinteres si ARAndras de frica de sabotare.
Hârtie oficială nu am, dar știi că aici și un contract de muncă verbal e valabil.
Joi a fost sărbătoare și prin urmare liber. Ne-am pus de acord să ne luăm liber și Vineri așa că ne-am mutat la modelodrom, la cort. :rolleyes:
Joi seara, la grătar și bere -discuții. M-au văzut că scriu și am fost întrebat de ce mă încrunt la telefon. Am povestit. Conducătorul clubului și-a luat telefonul și a sunat ... direct la Președintele DMFV. Discuția s-a generalizat pentru că telefonul a fost pus pe speaker. Deja făcusem demersuri pentru o înfrățire între clubul local și cel din Bacău. Nu stau să dezvolt, dar ideea a rămas cea despre care am scris. Pentru că FRMd nu a fost prezent la constituirea EMFU, acum, au pretenția ca inițiativa să vină din partea românilor. Mi se pare normal.
#342
Postat 19 June 2017 - 11:22 AM
popad, la 18 June 2017 - 06:13 PM, a spus:
Trebuie insa sa fii membru al unui club si sa fie semnata de un antrenor.
Tot acolo este si cererea pentru licenta FAI, care trebuie sa fie semnata de presedintele clubului si antrenor.
Deci trebuie sa faci parte neaparat dintr-un club afiliat FRMD.
Se pare că au fost niște probleme cu site-ul FRMd. Am încercat să intru de câteva ori și nu am reușit.
Am impresia că există posibilitatea să te legitimezi independent. Nu sunt sigur, dar ... .
#343
Postat 19 June 2017 - 11:30 AM
ViP_Eol, la 19 June 2017 - 11:18 AM, a spus:
Joi a fost sărbătoare și prin urmare liber. Ne-am pus de acord să ne luăm liber și Vineri așa că ne-am mutat la modelodrom, la cort. :rolleyes:
Joi seara, la grătar și bere -discuții. M-au văzut că scriu și am fost întrebat de ce mă încrunt la telefon. Am povestit. Conducătorul clubului și-a luat telefonul și a sunat ... direct la Președintele DMFV. Discuția s-a generalizat pentru că telefonul a fost pus pe speaker. Deja făcusem demersuri pentru o înfrățire între clubul local și cel din Bacău. Nu stau să dezvolt, dar ideea a rămas cea despre care am scris. Pentru că FRMd nu a fost prezent la constituirea EMFU, acum, au pretenția ca inițiativa să vină din partea românilor. Mi se pare normal.
Este stilul tipc german. S-a vorbit si s-a facut. Ce bine ar fi sa ajungem si aici la din astea.
Dar in schimb m-am propus ca daca nu reactioneaza nici unul nici altul si nici adunare generala nu se face sau chestia care s-a lansat pe FB cu 3.5kg, definitiv spun adio nu numai discutiilor ci si sa mai pornesc sau suport vreo initiativa. Poate are nevasta mea dreptate si ar fi cazul sa ne mutam in Germania, ca asa imi este de dor de aerodromul si echipa de acollo ca ar fi un argument de cit sa pierdem vreme aici unde nu se miste nimic in bine si omeni parca nici nu vor sa le merge mai bine.
rhc@born.ro
#344
Postat 19 June 2017 - 02:05 PM
https://www.youtube....h?v=GfMNtCPChxo
daca de la drone sunt asa stresati... sa vezi crize cand or iesi astea de pe sosele in spatiul aerian... si mai ales invers, aterizare pe o sosea in plin trafic...
#345
Postat 21 June 2017 - 03:39 PM
Cine se bate cu pumnul în piept în privința legalității ?
Aaa. Tot eu aberez. :rofl:
Un răspuns:
Vai de capul vostru.
Cine aberează ? Care lege e strâmbă ?
Unde vă sunt argumentele ?
Nu ați reușit până acum să-mi arătați în Codul Aerian unde este definit aeromodelul ? Nici în celelalte reglementări existente. Nu vorbesc de proiecte de lege, sau ce naiba discuții mai sunt. Până nu sunt publicate în M.Of. nu există.
ARA e cea care s-a băgat în seamă și a împins discuția cu AACR pe un teren nefavorabil. Nu avea ce să caute în curtea lor.
”Segregarea” de spațiu aerian făcută de ARA nu are bază legală. ARA nu este Agent Aeronautic.
Ia să-mi explice inteligențele dumneavoastră cum înregistrați evoluția unui aeromodel. Drept zbor ? Asta da aberație. Citiți definiția zborului din Codul Aerian și poate pricepeți ce e aia aeronavă. Poligonul de zbor al unui F3A este de 520 m pe 260 m. Ce reprezintă 520 m ? Taxi pentru un ULM, sau distanța de decolare/aterizare. Ce scrie AACR-ul în documente ? Taxi ? Înălțimea nu poate fi pusă că nu poate fi verificată. Cine aberează ?
Câți dintre voi ”se joacă” mai sus de 100 m și cu ce sens. La 3D evoluția se face cât mai jos, să fie spectaculoasă. Doar planoarele depășesc condițiile.
Se zboară în perfectă legalitate, se fac comunicări cu CTR și voi continuați cu prostiile pentru că vă simțiți voi în afara legii.
Vă mai spun o aberație/afirmație ARA - zbor cu aeromodelul în VFR. Dar nu e niciun pilot 1:1 pe aici să explice ce e aia VFR ? Cum puteți afirma că faceți zbor VFR din afara aeronavei. Luați naibii să citiți ce înseamnă VFR.
ZOD drăguțule nu m-am lăudat cu ce fac în Germania. Am filmat cu telefonul pentru că are o rezoluție mai mică. Pun pariu că ai telefon mai bengos ca al meu. Ce se vede în videoclip este zborul unui junior de la clubul unde sunt și eu. Nu m-ai văzut în imagini, nu ai văzut modelele mele așa că iar ești pe din afară și riști să rămâi blocat în reziduurile lui Buda. Oare ce înseamnă Flying Buddha și cum se traduce ?
Paranoicilor.
#347
Postat 27 June 2017 - 02:24 PM
Nu vă fie teamă domnilor. Subiectul ARA poate fi tratat de oricine, membru, sau nu, la fel cum putem comenta orice știre mondenă, ca de exemplu ”realizările” ARCA.
Mai mult de atât, acțiunile ARA ne-ar influența tuturor aeromodeliștilor desfășurarea activității/pasiunii. Până acum, chiar dacă ar fi să iau de bună cifra membrilor ARA, aceștia sunt foarte puțini în comparație cu cel al aeromodeliștilor legitimați FRMd.
Văd că se continuă aceeași politică de dezinformare Bolșevic-Stalinistă, cu perdele de fum și ”Gorile” puse să ”distrugă reputații”.
I. Din cei care critică/au criticat activitatea Consiliului Director, foarte puțini nu sunt membri. Dacă se face referire la mine, sau la Walter ..., noi am fost membri până după ultima AG și nu am făcut altceva decât să continuăm a ne exprima dezaprobarea vis-a-vis de practicile și direcția în care e impinsă ARA de către Consiliul Director;
II. Așa mult trâmbițată transparență. Altă iluzie. Sunt foarte multe documente cu datare înainte de ieșirea mea din ARA, de existența cărora nu știam și nu exista niciun motiv plauzibil să fie ținute secrete față de proprii membri, sau cel puțin față de o mare parte a lor.
III. Numărul membrilor cu drept de vot. Altă minciună. La data ultimei AG, ni s-a spus că erau 160 de membri și prin urmare cei 54 de membri care și-au exprimat opinia aici, pe forum, nu puteau fi luați în considerare. Bine că a fost normal să se țină AG numai cu 15 persoane când exista alternativă mai democratică. NO COMMENT !
De fapt voi comenta acea cifră. Am făcut niște investigații personale (la acea dată fiind încă membru și aveam acces la lista tuturor membrilor) și am constatat că la mine acasă existau membri ARA pe care nu-i cunoșteam. Cu alte cuvinte modeliști pe care nu-i știam. Am încercat să-i caut și ... nimic. Nu existau. Același lucru s-a întâmplat și cu alte zone/orașe. Am ajuns la concluzia că aproximativ 25 - 30 % sunt membri fictivi. Nu există, nu sunt de găsit. Cu puțină aritmetică, scăzând și minorii, am ajuns la un maxim de 90 - 100 membri cu drept de vot - la acea dată. Asta presupune că votul celor 54, exprimat pe forum, a fost perfect valid, dar ... .
IV. De fiecare dată când i se aduc critici, Consiliul Director aruncă în luptă ”Marionete de tip Gorilă”. Nu vin cu contraargumente, dar atacă agresiv și în ultima perioadă și în afara subiectului. Atacarea unei opinii bazate pe argumente clare, reale, cu răspunsuri jignitoare și insulte contravine chiar regulamentului RHC, dar Consiliul Director ARA consideră că este OK;
Din păcate, sau fericire, marionetele sunt într-o evoluție calitativă descrescătoare plecând de la o persoană autodidactă, motivată cumva, chiar dacă argumentele erau tot aiurea și nu la subiect (vorbesc de Iorga), până la actualii Flying Buddha și ZOD care în loc de argumente vin cu ofense și atacuri agresive. Îmi pare rău pentru voi, dar suma domniilor voastre este mult sub domnul Iorga. :pardon:
V. Argumente:
Domnul Flying ... apare pe firmament, acid și critic, afirmând : ”Sunt socat si minunat de cat se poate abera.
De curiozitate, de profesie esti scriitor? sau mai si zbori aeromodele?
Ma bucur ca in toata discutia uitati ca suntem toti in UE.”
Partea cu UE este cea care interesează acum. Domnule Buddha, unde erați când membrii ARA își spărgeau capetele cu definiția aeromodelului (adică reinventarea apei calde) ? De ce nu ați venit și atunci să le/ne spuneți că aberăm, că suntem în UE, membri FAI și drept urmare definiția FAI trebuie adoptată, că nu se poate altfel ... suntem în UE și există niște tratate la care suntem parte ca stat.
Lege. Unde-i lege nu-i tocmeală, spune o veche vorbă din bătrâni.
Apelăm la pagina Autorității Aeronautice : http://www.caa.ro/su...operare-uav-uas (partea care ne interesează).
Ce găsim ? Citez: ”Prin Legea nr. 98/2014 pentru „modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 29/1997 privind Codul aerian civil”, definiţiile din Capitolul I „Prevederi generale”, Secţiunea II „Termeni şi definiţii” a Codului aerian au fost completate prin introducerea unei definiţii privind „aeronava fără pilot la bord” (a se vedea art. 3, alin. 3.81) categorie de aeronavă civilă în care, conform definiţiei, sunt incluse şi aeronave utilizate în scop recreativ sau sportiv -„aeromodelele”.”
Un principiu de drept spune clar că o lege organică, cum este cazul celei din citatul de mai sus, nu poate fi modificată, completată, ..., decât de organul care a emis-o, adică Parlamentul României. Citim art.3, alin 3.81 și oricât am încerca nu vedem unde sunt încadrate, conform definiției, aeromodelele. În text nu apare nici cuvântul ”aeromodel”, nici cuvintele ”recreativ sau sportiv”, dar Autoritatea Aeronautică ”și-a dat cu părerea” modificând fondul textului unui articol dintr-o lege organică. Cu totul ilegal.
ARA ? Continuă să o țină una și bună : ”Să intrăm cu aeromodelismul în legalitate”. Mama ei de pisică a lui Schrodinger. Nici cu asta nu mai merge. Adică, îi arăți omului pisica și el continuă să nege existența ei.
Hai să-i dăm cu pisica în cap ! Pe aceeași pagină, al cărei legături am scris-o mai sus, puțin mai jos, citim : ”Conform prevederilor art. 8 al OMT nr. 8/2014 pentru „stabilirea condiţiilor de operare în spaţiul aerian naţional a aeronavelor civile motorizate fără pilot la bord”, începând cu data de 30 ianuarie 2016, acest act normativ şi-a încetat aplicabilitatea.” - Era singurul act normativ în care apărea denumirea de aeromodel și restricții, dar a dispărut. :pardon:
Pe ce dată a dispărut ? Citez: ”...începând cu data de 30 ianuarie 2016,...” :huh:
Las la o parte faptul că ARA (statutul legal al asociației) nu-i permite să ceară segregări (până acum nu a fost afișat niciun document care să explice baza legală în virtutea căreia Autoritatea Aeronautică a acceptat acest lucru) și merg la următoarea întrebare: De ce este necesar ca ARA să ceară segregare de spațiu aerian, mai ales după data menționată mai sus (30 ianuarie 2016) ? Întrebare simplă și de bun simț, susținută de argumente extrase de pe pagina Autorității Aeronautice. Citez: ”În scopul unei complete informări subliniem următoarele:
1. prin dispariția OMT nr. 8/2014 operatorii aeronavelor fără pilot la bord nu mai sunt obligați să solicite segregarea zonei în care își desfășoară activitățile de zbor. Autorizarea activităților de zbor este efectuată telefonic prin contactarea Centrului de Operațiuni Aeriene / Ministerul Apărării Naționale (COAP/MApN).
Date de contact: ”
Scuze pentru culoare, dar am dorit să se întipărească pe retina cititorului.
Domnilor, astea sunt argumente. Au o bază aflându-se în lege, cât și în cuprinsul paginii Autorității Aeronautice. Aberații ? NU mai scriu despre restul argumentelor legale prezentate. Astea sunt de ajuns pentru a demonstra că, de fapt, Consiliul Director al ARA minte cu nerușinare, ascunde date importante față de proprii membri și continuă o activitate care nu mai are suportul AG, fiind total în afară obiectului declarat al asociației.
Ultima găselniță, să mi se închidă gura. Ioiii. :rofl: Vine nenea Marionetă Zod și mă face cocalar. De ce ? Pentru că mi-am permis să încarc o filmare de la o zi de zbor (lucru pe care-l fac toți aeromodeliștii pe acest forum) și să spun că e filmată cu telefonul, un lucru normal și pentru mine și pentru majoritatea celor care postează pe forum, dar nu, domnul Zod ține să creeze impresia că mai suntem prin anul 2000 când aveam telefoane cu ”ecranul verde”. Culmea ipocriziei (ar fi): ”Zod are un smartphone Samsung (nu știu precis care, dar printre ultimele).” E un citat din mesajul unei persoane care a considerat să împărtășească această informație.
Nu sunt o persoană răzbunătoare, dar am ajuns la concluzia că ARA este toxică pentru aeromodelismul de la noi și vrea ”să ne fure calul”, prin urmare va fi dizolvată prin sentință civilă în baza propriilor afirmații către membri de unde reiese că au fost încălcate cel puțin două norme din legea care reglementează asociațiile, fundațiile, ... .
Să fiți iubiți domnilor.
#348
Postat 27 June 2017 - 04:34 PM
Dar spune-ne te rugam cat de misto e in germania.. cum ai fost tu acolo si te-ai luminat si acum noi suntem mult sub pretentiile tale
Atitudinea asta m-a deranjat si ma deranjeaza in continuare si faptul ca oricat as citi monologurile tale interminabile si chinuitor de proaste nu inteleg ce vrei. Banuiesc, ca si Iorga, ceva atentie ca nu ati primit cand erati mici.
Ultima distractie a fost ca la noi era mai lunga decat la voi :))) (segregarea evident) care oricum, dupa cum ne dovedesti tu acum, era si inutila. Pai nu te contrazici ? Cica ne-a facut un favor cand ne-a dat ceva inutil. Pai bine mai Very Important Person (de aici aia cu atentia ) nu pare retardare toata teoria asta a ta. Esti suparat ca ne-a dat ceva inutil...
:)))))
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 27 June 2017 - 04:35 PM
#349
Postat 27 June 2017 - 07:06 PM
Am vorbit despre avantaje si dezavantaje de zona segregate.
In concluzie am zis ca nu doresc sa deschid una la Bistrita.
Din ce cauza?
1) daca a-si face asta pe aerodrom Bistrita, in timpul cind este activ zona segregata niciun alt avion mai poate zbura. Practic asi inchide aerodrom.
2) persoana per care este emis zona, devine automat responzabil pentru tot ce sa intimple in zona.
3) trebuie anuntat 24 ore inainte de deschidere si inca o data 2 ore inainte de deschidere si pe urma si inchis. Asta doar de persoana numita pe acte. Prea complicat.
4) prin aceptarea sa zburam in mai multe zone segregate practic ne taiam craca sub picioare pentru ca pe urma cind negociam pentru zbor liber discutia va fi in felul urmator:
"de ce vreti acum sa zburati peste tot, doar v-am facut zone segregate"
Am primit confirmare ca se va anunta adunare generala in maxim 2 saptamani si Andras se va retrage.
In general trebuie sa multumim schimbariilor politice care de ani de zile se soldeaza in schimbari ministerelor in lant. Acum chiar guvernul isi impusca singur in picioare.
Si chiara daca la baza de administratie cum este AACR sau FRMD tot altceas omeni lucreaza, ei trebuie sa raporteze fiecare luna din nou la alte ministre si sa cere semnaturi. Asa clar ca nici ARA si nici FRMD sau nici macar AACR nu are sanse sa emite ceva valid pentru un termen mai lung. Asa cred ca au aparut si interpretariile AACR pe anumite sectoare unde s-au gindit mai bine facem noi o interpretare de cit sa ramane totul suspendat. Cred ca intrun final putem pune vina pe politruci care nu inteleg ca ne trebuie calm, linsite si mai ales continuitate in tara asta.
@Vip
Cu numar de membri nu sint deacord. Sint sigur exact atit cit se zice, doar ca unii sint extrem de inactivi si nu reactioneaza. Asa si in zona mea.
Tare mult asi vrea sa cred ca la FRMD este similar. Deocamdata am primit raspunsuri oficiale doar de la ARA. FRMD nu raspunde la mesaje, lafel ca si AACR de altfel.
Si mai mult asi vrea sa cred ca zburam legal, dar realitate aici este altfel. Modelisti au devenit foarte inactivi.
rhc@born.ro
#350
Postat 28 June 2017 - 06:52 AM
Am impresia ca a devenit impozibil un dialog nici intre doua persoane. Nu exista un consens nici macar la scopul discutiilor. Eu credeam ca vorbim despre libertatea restrictionata de zbor cu aeromodele de 3 ani.
Unul vorbeste o ora nonstop la telefon, altul trimite mesaje private mereu ca sa sterg, sa suprim la ore cind omeni normali se ocupa de familie sau dorm. Am fost rugat si amenintat chiar sa mut sau sa schimb idea. Asta nu doar aici pe forum, ci si pe paginiile mele private de internet si pe facebook. Am impresia ca patrunde o paranoia profunda intre voi ca nu sinteti in stare sa asculati macar unul pe altul sau sa vedeti ca nu unul are parte de dreptate si adevarul ci mai degraba fiecare are o parte din ele.
Cuvintele magice care duc la solutii sint comunicare si consens. Ideele si pareri trebui formulate cu calm dar argumentat, iar si trebuie ascultat si respectat.
In senzul asta si ieri la telefonat interminabil cu Andras am insistat pentru adunarea generala fizica fata in fata ca sa intram in dialog normal, nu virtual.
Am tinut pana acum dialogul cu aproape toti din baricade care sint dispusi sa comunica(Andras,Mugurel,Vip,Renato,Xorg)iar nici intre cei 5 nu exista un punct comun de strategie. Mai degrabasa schimba ideile mereu. Nici la strigare la dialog offline, la propunerea mea sa ne intalnim in altceas zi si loc ca si AG ARA nu am primit nici macar mistouri, se nu vorbim de argumente pro sau contra.
In final am impresia ca tot ce am discutat aici, pe mesaje , forum, FB, pagina AACR, prin mailuri trimise este o mare risipa de timp pentru ca nu doreste nimeni sa rezolva problema la baza ci doar se fie auzit, sa se afla in treaba, sa suna si sa se simte important.
Asa ca dnle Mugurel, nu impartajez idea de cenzura sau stergerea ideilor sau mesajelor. Mai degraba astept luari de pozitie argumentanta si public ca si intre omeni maturi care ma conving ca unele pozitii ar fi corecte sau gresite. Cu suprimare nu se rezolva nimic.
rhc@born.ro
#351
Postat 05 July 2017 - 12:14 PM
#352
Postat 11 July 2017 - 01:42 PM
https://www.engadget...tem-for-drones/
#353
Postat 12 July 2017 - 02:50 PM
renatoa, la 11 July 2017 - 01:42 PM, a spus:
https://www.engadget...tem-for-drones/
Vezi că este vorba de o nuanță importantă. Aceeași nuanță/confuzie permanentă prin care s-a făcut și se mai face asocierea dronei cu aeromodelul, asociere care este sursa tuturor problemelor. FAA a "luat-o peste bot" în cazul aeromodelelor.
Toată vina e la Asimov :rolleyes: Dacă nu era el, poate li se spunea altfel, dar l-a mâncat la dejte să scrie și să definească dronele.
P.S. Te-ai lămurit cu U.K. ? Urmează "Brexit-ul".
#354
Postat 12 July 2017 - 03:21 PM
Brexitul... ceva care se va intampla dupa 2 ani, daca se va intampla vreodata... in 10 zile cat am stat acolo nu a aparut tema asta nici in discutiile in familie, nici prezenta pe strada.
E la fel de inexistenta in viata de zi cu zi ca si asta cu interzicerea aeromodelelor, in mintea catorva institutii si doar atat.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 July 2017 - 03:21 PM
#355
Postat 12 July 2017 - 08:10 PM
renatoa, la 12 July 2017 - 03:21 PM, a spus:
Brexitul... ceva care se va intampla dupa 2 ani, daca se va intampla vreodata... in 10 zile cat am stat acolo nu a aparut tema asta nici in discutiile in familie, nici prezenta pe strada.
E la fel de inexistenta in viata de zi cu zi ca si asta cu interzicerea aeromodelelor, in mintea catorva institutii si doar atat.
Neee ! :rolleyes:
Robotul a fost creație apărută mult înaintea lui Asimov. El a inventat creierul pozitronic și legile roboticii. Știu sigur, dar nu mai știu în care dintre lucrări a folosit un bondar (dronă) cu scopul de a spiona.
Despre brexit știu de la tv și de la cunoștințele din U.K. .
#356
Postat 13 July 2017 - 06:45 PM
Greseala secolului, a poporul Britanic. Nu e asa brutal (inca), dar e o evolutie certa, care a inceput. Fundamentele economiei sunt obiective nu subiective (fortele de productie, mijloacele de productie, capitalul si know-how-ul). Englezii (ca multe popoare de altfel) nu invata sufucient istoria lor recenta. Daca nu au invatat despre Teacher si cum o duceau inainte de a gasi petrol in marea nordului, nu au invatat despre piata carbunelui si a otelului, de ce s-a facut, ce s-a cistigat si unde s-a ajuns. Nu au invatat de ce e America mare si puternica. Nu le pasa ca Lenin, Stalin, Hitler, Musolini, Franco, Horty... au ajuns la putere prin sufragiu popular. Englezii traiesc prea bine ca sa le pese, isi inchipuie ca ei nu pot gresi. Apropo, ati vazut careva in regat 'guarantee, errors free'?
#358
Postat 14 July 2017 - 07:55 AM
http://www.hotnews.r...ion-incetat.htm
Cam asa ar trebui tratati ca sa renunte la prostia cu aeronava... ingropati in telefoane din astea !
Nu cu apeluri la creere de zone segregate si intelegeri cu zbor in CTR... ;)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 14 July 2017 - 07:56 AM
#359
Postat 14 July 2017 - 11:18 AM
Interesanta formularea: "un avion la joasa inaltime, cu zgomot si lumini".
http://www.ziare.com...amendat-1473382