Aceasta postare a fost editata de aeromax: 22 May 2016 - 09:44 AM
Discutii cu adevarat libere
#121
Postat 22 May 2016 - 09:41 AM
#122
Postat 22 May 2016 - 05:04 PM
La noi Revolutia din '89 a venit greu, fiind din timpuri istorice un popor de lasi si tradatori. Totusi, pe atunci mare parte a populatei avea totusi un nivel cultural si intelectual relativ ridicat, eram niste oameni instruiti intr-un sistem de invatamant serios chiar daca ti se mai bagau pe gat "invatamant politic" , "marxism" etc. Cu toate astea, atata timp cat "animalul" din noi a primit mancare si caldura, din lasitate am inghitit toate cacaturile pentru care ungurii si cehii iesisera in strada cu 20 - 30 de ani inainte.
Va dati seama, ca date fiind aceste insusiri, nimeni nu va lua nici o atitudine de oprire a abuzului si a ingradirii libertatilor atata timp cat poporul va avea acces la mancare si la distractii simple iar sistemul de educatie va avea grija ca nimeni sa nu aspire la mai mult.
Teoria conspiratiei este mai mult decat evidenta pentru milioane de oameni de pe mapamond si totusi ramane intrebarea esentiala: DE CE ? Din lacomie ? Dar cu ce te ajuta ca ai 20 miliarde de $ cand cu 1 iti poti implini toate visele oricat de extravagante. Din aviditate de putere ? E mult mai reconfortant sa stii ca poporul pe care-l conduci te iubeste si poti merge oriunde fara escorta decat sa mobilizezi in permanenta o armata care sa te pazeasca. DE CE ?
TEL. 0726.191.725
#123
Postat 24 May 2016 - 02:49 PM
http://www.agerpres....est-an-14-01-15
Unii insa o interpreteaza cu lejeritate... liber daca nu incurcam pe altii...
http://www.romaniali...romaniei-417283
asa ar fi normal, daca nu ar fi unii mai cu motz
#124
Postat 24 May 2016 - 05:05 PM
Si din nou ULM-uri ca si exemplu. Unde ULM-uri sint tot nu altceava de cit un hobby aerean. Pentru vreo 200-300 de omeni maxim cu bani si influenta, lobby si gasti in guvern din tara care au asa ceva, alte citeva 1000 de omeni sint impiedicati la executarea hobbyului.
La aviatia comerciala oricum nu aeromodele sint pericolul si mai degraba pasari. Asa ca propun o lege pentru exterminare tuturor pasarilor pentru ca reprezinta un pericol pentru ULMuri.
rhc@born.ro
#125
Postat 24 May 2016 - 06:06 PM
wabo1, la 24 May 2016 - 05:05 PM, a spus:
Si din nou ULM-uri ca si exemplu. Unde ULM-uri sint tot nu altceava de cit un hobby aerean. Pentru vreo 200-300 de omeni maxim cu bani si influenta, lobby si gasti in guvern din tara care au asa ceva, alte citeva 1000 de omeni sint impiedicati la executarea hobbyului.
La aviatia comerciala oricum nu aeromodele sint pericolul si mai degraba pasari. Asa ca propun o lege pentru exterminare tuturor pasarilor pentru ca reprezinta un pericol pentru ULMuri.
https://aeromodelism.../8AAllHbp84.pdf
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#127
Postat 24 May 2016 - 06:29 PM
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#129
#130
Postat 24 May 2016 - 10:39 PM
http://www.hotnews.r...htm#rssowlmlink
Cineva care are idee de pilotarea macar a unui ULM, sa imi spuna si mie ce manevre mai poate face un A320 la 900m inaltime...
#131
Postat 25 May 2016 - 07:55 AM
#132
Postat 25 May 2016 - 08:14 AM
#133
Postat 25 May 2016 - 11:48 AM
Andrix_y, la 24 May 2016 - 06:06 PM, a spus:
Buna initiativa dar intrebarea trebuia sa sune cam asa:
Daca in perioada 01.01.1950 -31.12.2015 s-au inregistrat incidente sau accidente in care au fost implicate AEROMODELE,nu mai acceptati termenul de aeronave.
Aceasta postare a fost editata de takeoff: 25 May 2016 - 11:48 AM
#134
Postat 26 May 2016 - 06:18 AM
Daca ar fi eliminat toate pericole, in primul rind trbauie interzis circulatia auto sau orice miscare de dupa nastere in aer liber ca viata este potential periculos.
rhc@born.ro
#136
Postat 26 May 2016 - 08:26 AM
http://www.rcgroups....09&postcount=56
#137
Postat 01 June 2016 - 04:56 PM
#140
Postat 02 June 2016 - 08:15 PM
Din postul de mai sus. La fel de inteligente sunt si stirile soc de genul coliziune intre o drona si un avion de linie.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 02 June 2016 - 08:15 PM
#141
Postat 02 June 2016 - 11:32 PM
Ciprian97, la 02 June 2016 - 08:15 PM, a spus:
Din postul de mai sus. La fel de inteligente sunt si stirile soc de genul coliziune intre o
:)
#142
Postat 07 June 2016 - 10:47 AM
http://wiki.uaviator...?id=travel_tips
http://uavcoach.com/drone-laws/
https://uavsystemsin...aws-by-country/
http://thedroneinfo....ne-regulations/
http://www.riot.ch/e...nes-commercial/
http://ucandrone.com...formation_id=14
#143
Postat 09 June 2016 - 12:21 PM
"
Din discutiile oficiale si pe forumuri(RC Network) plus ce a emis aeroclubul german (DAEC) si "ara" german (DMFV)si convorbiri care am avut personal la o vizita in Germania saptamana trecuta ies urmatorele informatii.
Aeromodelsimul nu trebuie si nu va fi limitat de noile regulamente care ca si singura modificare o sa contine mai explicit diferenta intre zboruri comerciale si cele ne-comerciale si reglementarea explicita dronelor comerciale cu filmari in zone populate (doar cu autorizatia pe termen scurt) si cele extravilane, care pot fi obtinute pe periode de timp de probabil pana 2 ani.
Se specifica explicit ca legislatia aeronautica nu intentioneaza si nu va afecta sau specifica domenii care sint protejate in alte legislatii, cum ar fi protectia de zona privata.
In acest context se propune doar o specificare mai clara de comercial si necomercial si o reglementare clara pentru aeronave nou aparute zise "drone" pentru filmari aeriene in scop comercial in privinta folosirea lor in teritoriu intra- sau extravilan.
A mai fost exprimat si confirmat ca autoritatiile aeronautice germane au fost in ultima vrema invadate de persoane juridice pentru autorizatii de zboruri comerciale si din aceasta cauza reglementarile sint necesare si pentru protejarea lor de o invazie de aeromodelisti care cred ca au de nevoie pentru scopuri private. Se intentioneaza o delimitare clara si o ne-ingradare de aeromodelisti care, atentie, vor avea altceas regim de efectuare a zborurilor de cit pana acum.
Asta include si inaltime de pana la 762 metri dupa caz si FPV in campul vizual si filmari/photo aeriene care nu incalca vreo alta legislatie plus protectia de zborui si in afara de aerodroame de modelism. Toate asta in concordanta cu legislatia europeana in planificare unde entitatiile germane de profil aeromodelism au cel mai mare pondere din cauza numarul lor de membri.
Legislatia romana in prelucrare ar trebui tine cont de intentiile astea si se fie curatat de orice limitare sau mentionare de referiri sau preluari de regulamente din alte legislatii fara legatura directa sau indirecta. Lesgislatia sau ordinul de ministru in prelucrare trebuie si curatat de paragrafe care discrimineaza aeromodelsimul in mod abuziv in favorea altor ramure de sport aerien, in afara celor strict comerciale sau militare.
In senzul asta repet inca o data punctele meu de vedere sa fie tinut cont din partea celor care sint in legatura cu ministere si cu organe de administare aeronautice:
Limitare de inaltime in spatiu G pentru aeromodele trebuie se fie lafel ca si pentru orice alt utilizator in afara a celor comerciale care oricum sint limitate sau inexistente in spatiu G. Eventual limitare drastica poate sa aiba loc maxim in zone necontrolate dar categorizate HX sau militare.
Orice zbor a aeromodelelor necomerciale indiferent de specificarea entitatiilor sportive de modelism care nu poate se fie la inaltimea dezvoltarea a tehnici, si cele nespecificate cum sint multicoptere, cu sau fara echipamanet foto/video si cu sau fara motor nu trebuie autorizare daca se face in extravilan la distante minime de zone populate sau construite si daca NU se efectueze nici deasupra grupuri de persoane sau persoane.
Mentionez ca in data cind va apare un ordin care delimiteaza in mod abuziv aeromodelistilor in favorea altor grupe aviatice care folosesc spatiu G, o sa declansez procedura de reclamatii si dupa caz voi angaja avocatura de fiecare data cind am dovezi de incalcarea legislatiei aeronautice a sporturilor respective, indiferent daca le practic si eu si o se va afecta si activitatea mea.
Daca este vorba de corectitudine trebuie sa fie aplicat nu doar aeromdelistiilor (ca si victime a zborurilor comerciale neautizate) ci a tuturor ramurilor de activitate sportiva hobby aerean. Asta include si zboruri aeronavelor desasupra locuintei noastre la inaltimi neautorizate sau orice alt zbor deasupra capului meu sau a familiei mele in zone unde nu este autorizat sau legitim. Asta include si zboruri la evenimente aeronautice sau aeromodelistice deasupra publicul, care regret ca am facut si eu pe vremuri si la care am o oridecare intelegere ca si pilot la care i place adrenalina, dar la care din cauza cretseri de pericol si numarul de persoane involvate timpul este apus lafel ca si cum este apus timpul se aruncam gunoiele in peisaj sau se circulam cu masini neinmatriculate pe drumuri publice.
Nu am nimic cu teribilism care nu pune in pericol nici bunuri sau persoane unde lumea a semnat se fie bagat in pericol sau acepteaza pericolul ca si cum ace pe drum public spre locul de munca de exemplu."
Practic nu s-a schimbat nimic de cit amenintari la libertare de zbor in continuare. Nu s-a facut niciun progres si nu s-a schimbat nici macar argumetnul principal care rezolva toate: delimitarea de comercial de hobby.
rhc@born.ro
#144
Postat 12 June 2016 - 12:47 PM
In ambele cazuri ca de obicei nu avem nici o dovada inregistrata.
Ma intreb cine este inconstient in astfel de cazuri, cand tipa drona la orice punct care apare pe radar... si ce dotare au de nu sunt in stare sa intercepteze asa ceva... :unsure:... si la Craiova avem elicopter gata de decolare in orice clipa... poate ar trebui sa angajeze FPV-isti cu drone... din alea adevarate :rofl:
#146
Postat 14 June 2016 - 05:20 PM
#147
Postat 14 June 2016 - 05:38 PM
Acum ar fi mai nou ca exista si niste amenzi, care inainte de ord.8 nu prea erau clare.
Dar dupa cum vezi, se organizeaza intalniri si campionate cu "drone" ilegale, asa ca declaratii din astea sunt pentru descurajarea alora care vor sa le strice bisnisul baietilor destepti, nu pentru hobby-isti, mai ales cei care zboara responsabil.
#148
Postat 21 June 2016 - 09:11 PM
Aveti mai jos link-uri la documente:
https://www.faa.gov/...fm?newsId=20515
https://www.faa.gov/...fm?newsId=20516
Cine se baga la citit... asigurati-va ca aveti "combustibil" alaturi... sunt 624 pagini :D
Poate ca citeste si aacr-ul si se inspira... :)
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 21 June 2016 - 09:14 PM
#149
Postat 23 June 2016 - 08:49 PM
http://voxpublica.re...osi-117044.html
#150
Postat 01 July 2016 - 03:24 PM
https://www.teslamot...log/tragic-loss
Era o drona, nu ?