Modelism - RHC Forum: Discutii libere - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 36 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Discutii libere Sa nu uitam sa ne respectam reciproc

#871 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 March 2017 - 03:22 AM

Vezi postarearenatoa, la 10 March 2017 - 09:16 PM, a spus:

...........
xorg, adica vrei sa zici ca actuala definitie a "aeromodelului ARA" acopera jucariile ca cele vandute de site-ul ala ?
In cazul asta suntem de rasul curcilor, cum vrei sa ne ia AACR-ul in serios ?

................


Ma tem ca in viziunea AACRului se incadreaza chiar si in definitia aeronavei, cea din codul aerian. Oricum nu stiu ce te face pe tine sa crezi ca AACRul ar fi o institutie asa de seriosa! Sa-ti reamintesc ca au notificat magazinele de jucarii pt. a le cere sa se autorizeze ca furnizori de material aeronautic civil? Sau sa-ti reamintesc ca au cerut dosare penale pentru utilizatorii unor zburatoare similare cu cele prezentate de tine acolo?

PS: apropo te-ai apuncat de reclama pt. baietii aia? Acum am vazut ca e o firma de profil.
0

#872 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 11 March 2017 - 07:39 AM

Vezi postareaMUGUREL., la 10 March 2017 - 10:11 PM, a spus:

Dommnul Xorg, era liniste pe aici!

Linistea nu este neaparat un lucru pozitiv... ;)
A aparut comunicatul pe undeva prin presa, pana la urma?
Am fost ocupat cu "vaporase" 1:1 zilele astea si n-am mai apucat sa ma uit dupa "aeronave civile" scalate!
0

#873 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 11 March 2017 - 08:14 AM

Vezi postareaSăndel, la 07 March 2017 - 10:54 PM, a spus:

Africa de Sud, Russia și Arabia Saudită au un comportament exemplar față de aeromodelism în toate formele lui, clasice și moderne.


Africa de sud? Esti nebun? Acollo este interzis peste 45m inaltime!
Walter Born
rhc@born.ro
0

#874 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 11 March 2017 - 08:21 AM

Ca si fapt divers va raportezi ca ieri a avut loc sedinta Bundesrat in Germania si legislatia propusa de ministerul de transport cu modificari de la minister de aparare a fost respinsa.

Deci cele 100m limita si celealte au fost refuzate si momentan ramane totul cum a fost.

Nu exista veto sau recurs la aceasta decizie si ascoiatiile de profil DAEC/DMFV conteaza pe compromis gasit toamna 2016 care in mare admite zborul ca si pana acum si admit zboruri peste 100m inaltime si pe afara de aeromdroame daca pilotul a facut un curs de instruire la o asociatie de profil local sau national de genul cum este ROI la ARA si cu minime cunostinte de codul aerean.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#875 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 11 March 2017 - 08:32 AM

Ca si fapt divers va raportezi ca ieri a avut loc sedinta Bundesrat in Germania si legislatia propusa de ministerul de transport cu modificari de la minister de aparare a fost respinsa.

Deci cele 100m limita si celealte au fost refuzate si momentan ramane totul cum a fost.

Nu exista veto sau recurs la aceasta decizie si ascoiatiile de profil DAEC/DMFV conteaza pe compromis gasit toamna 2016 care in mare admite zborul ca si pana acum si admit zboruri peste 100m inaltime si pe afara de aeromdroame daca pilotul a facut un curs de instruire la o asociatie de profil local sau national de genul cum este ROI la ARA si cu minime cunostinte de codul aerean.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#876 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 March 2017 - 08:50 AM

Si astia au ceva de ascuns... probabil din aer se vad cum rasar minaretele mai nasol decat de la sol...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 March 2017 - 08:51 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#877 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 March 2017 - 10:27 AM

Vezi postareaGarett, la 11 March 2017 - 07:39 AM, a spus:

Linistea nu este neaparat un lucru pozitiv... ;)
A aparut comunicatul pe undeva prin presa, pana la urma?
...............



Linistea este buna pentru cei care vor sa doarma, pentru cei ce doresc sa obtina rezultate sa miste una alta, este evident contraproductiva. Dar macar asa stim si noi ce-si doreste directoratul ARA. Apropo de adunarea generala se mai aude ceva sau se vrea liniste deplina si pe acest subiect?

Aceasta postare a fost editata de xorg: 11 March 2017 - 10:29 AM

0

#878 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 11 March 2017 - 05:12 PM

Vezi postareaxorg, la 11 March 2017 - 10:27 AM, a spus:

Linistea este buna pentru cei care vor sa doarma, pentru cei ce doresc sa obtina rezultate sa miste una alta, este evident contraproductiva. Dar macar asa stim si noi ce-si doreste directoratul ARA. Apropo de adunarea generala se mai aude ceva sau se vrea liniste deplina si pe acest subiect?


Daniel, esti foarte febril. o fi de la Red-Bull???
uite, o sa fac un efor si o sa vin la AG si o sa te intreb si acolo, ca si aici, care au fost motivele pt care te-ai opus cand am segregat zona de zbor la Adunati. asta asa... pt cultumea mea. dar o bine sa stie si lumea.
si apropo, dupa ce s-a semnat cu IGSU sau cum ii cheama... am tot primit mail de la dl. Petrisor (stii tu care) sa mergem, sa facem, sa dregem... f insistent si el. cam suspect, tinand cont ca are de-a face cu "dronele" din categoria grea. nu ti se pare? ai o idee care erau sau care sunt scopurile aclor mail-uri, insistente???:good:

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 11 March 2017 - 05:12 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#879 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 11 March 2017 - 07:59 PM

Vezi postareaALLEN, la 11 March 2017 - 05:12 PM, a spus:

Daniel, esti foarte febril. o fi de la Red-Bull???
uite, o sa fac un efor si o sa vin la AG si o sa te intreb si acolo, ca si aici, care au fost motivele pt care te-ai opus cand am segregat zona de zbor la Adunati. asta asa... pt cultumea mea. dar o bine sa stie si lumea.
si apropo, dupa ce s-a semnat cu IGSU sau cum ii cheama... am tot primit mail de la dl. Petrisor (stii tu care) sa mergem, sa facem, sa dregem... f insistent si el. cam suspect, tinand cont ca are de-a face cu "dronele" din categoria grea. nu ti se pare? ai o idee care erau sau care sunt scopurile aclor mail-uri, insistente???:good:



Dl. Xorg se pare toata aceasta agitatie a dumneavoastra are de fapt ceva interese ascunse! Mai in fata spuneati de FAE si Dramida. Sunteti se pare in liga cea mare a multicopterelor si de de fapt sunteti sub acoperire in ARA!? Eu nu va cunosc, dar se pare ca incet, incet adevarul si intentiile dumneavoastra incep sa iasa la lumina!
Ar fi cazul sa va precizti si dumneavoastra pozitia! Asa cu onoare!

O seara frumoasa!
0

#880 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 March 2017 - 08:57 PM

Vezi postareaALLEN, la 11 March 2017 - 05:12 PM, a spus:

...
uite, o sa fac un efor si o sa vin la AG si o sa te intreb si acolo, ca si aici, care au fost motivele pt care te-ai opus cand am segregat zona de zbor la Adunati. asta asa... pt cultumea mea. dar o bine sa stie si lumea.
...


Pai dumnealui unde zboara atunci "metanoale si mai nou benzinare"-le de care pomenea ca le are in hangar in pagina anterioara ?
Doar nu in Herastrau... :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#881 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 13 March 2017 - 12:45 AM

Vezi postareaALLEN, la 11 March 2017 - 05:12 PM, a spus:

Daniel, esti foarte febril. o fi de la Red-Bull???
uite, o sa fac un efor si o sa vin la AG si o sa te intreb si acolo, ca si aici, care au fost motivele pt care te-ai opus cand am segregat zona de zbor la Adunati. asta asa... pt cultumea mea. dar o bine sa stie si lumea.
si apropo, dupa ce s-a semnat cu IGSU sau cum ii cheama... am tot primit mail de la dl. Petrisor (stii tu care) sa mergem, sa facem, sa dregem... f insistent si el. cam suspect, tinand cont ca are de-a face cu "dronele" din categoria grea. nu ti se pare? ai o idee care erau sau care sunt scopurile aclor mail-uri, insistente???:good:

Iau sema ca-I febrile intr-adevar situaia daca aI iesit chiar tu la rampa in sprijinul consiliul director. Chiar au nevoie de avocat pentru a evita raspunsul la o simpla intrebare legata de multirotoare? Oricum eu, mereu am spus ca ar fi cazul ca dupa atata vreme este timpul ca si tu sa-ti oficializezi relatia asta cu conducerea ARA. Adunarea generala ar fi o foarte buna si fireasca ocazie, desigur asta daca se va mai tine, caci nu pare a fi pe ordinea pe oridnea lor de zi, desi curnad face anul. Macar acolo, am avea si noi ocazia unor discutii directe si deschise, poate chiar despre febrilitatea provocata de Red-Bull, nu de alta dar cred ca tu ne poti spune mult mai multe, dat find ca, din ce am auzit, conducrea ARA chiar i-ar fi adus pe cei de la Red-Bull pe la unele evenimente de la Adunatii, poate au mai ramas ceva stocuri pt, experimente.
Referitor la segregarea voastra de la Adunati, trebuie sa-ti clarific, ca eu nu m-am opus segregarii, m-am opus insa, ca acea zona sa fie prima si singura zona segregate in baza acelui protocol obtinut de ARA. De ce? Pentru ca mi se parea absolut firesc ca de munca ARA sa beneficieze un numar cat mai mare de mebri si nu doar cei cativa membri ARA care zboarau atunci acolo. Daca-ti amintesti atunci am demarat o campania a declararii zonelor de zbor, urmand ca ARA sa segrege acele zone la nivelul intregii tari, lucru care nu s-a mai intamplat din motive ne elucidate de mine inca. Ce sa zic aici… Bravo la voi, caci a-ti fost singurii care au beneficiat de roadele muncii ARA, zburand in zona segregata si in vreme asta, ceilalti doua sute si ceva de membri de rand fiind lasati sub riscul dosarelor penale. Probabil consiliul director .ne va lamuri cu ocazia raportului de activitate de la viitoarea AGA si cu privire la aceasta problema. Eu personal nici pana astazi nu am reusit sa inteleg de ce nu au fost segregate si alte zone, desi listele erau gata si se puteau cere lejer macar inca 10 segregari in baza acelui protocol.
Domnul Petrisor dupa cum stii, este professor al facultatii de Aeronave si responsabil cu proiectele ARA conform hotararii Adunarii Generale a ARA de anul trecut. Cred ca ar fi mult mai in masura decat mine sa-ti risipeasca suspiciunile legate de invitatiile dansului de pe mail. Ce pot eu sa-ti spun insa, este ca asa cum ar fi trebuit sa stie toti membri ARA daca conducerea si-ar fi facut treaba, membri ARA au avut in Bucuresti oferita de autoritati o zona securizata pentru zbor si de care se ocupa domnul professor Parvu. Pot sa-ti mai spun ca domnul professor se ocupa de latura aducationala si asa cum ARA organizeaza acele ateliere pt. copii, in cadurl Universitatii sunt organizate sub coordonarea dansului, diverse activitati si proiecte studentesti. Acum ce inteelgi tu prin categoria grea, nu stiu, dar pot sa spun ca au fost mai multe initiative ale domnului professor de colaborare cu ARA in cadrul unor proiecte universitare, care au sfarsit blocate de consiliul director, desi ar fi putut adduce atat beneficii de imagine aeromodelismului dar si un sprijinin pentru demersurile ARA din partea autoritatilor.

Dupa cum vezi eu am disponibilitatea de a raspunde intrebarilor tale, dar pentru a nu lasa subiectul de baza sa cada prada uitarii, sub atatea postari, revin si eu cu intrebarile din postarile anterioare catre consiliul director:
“ Multirotoarele sunt ori ba, aeromodele in viziunea bordului director al ARA?
Adunrea generala va mai avea loc? Si daca da, cand este programata?”
Multumesc de raspunsuri.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 13 March 2017 - 12:46 AM

0

#882 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 13 March 2017 - 12:55 AM

Vezi postareaMUGUREL., la 11 March 2017 - 07:59 PM, a spus:

Dl. Xorg se pare toata aceasta agitatie a dumneavoastra are de fapt ceva interese ascunse! Mai in fata spuneati de FAE si Dramida. Sunteti se pare in liga cea mare a multicopterelor si de de fapt sunteti sub acoperire in ARA!? Eu nu va cunosc, dar se pare ca incet, incet adevarul si intentiile dumneavoastra incep sa iasa la lumina!
Ar fi cazul sa va precizti si dumneavoastra pozitia! Asa cu onoare!

O seara frumoasa!

Domnu Mugurel oamenii de onoare nu se lanseaza domne asa usor in speculatii deasta neintemeiate, daca stiti ceva spuneti tare sa auda toata lumeaa.
Sau altfel spus cum bine zice o vorba din batrani: "Daca tot mananci un ra..t, macar mananca-l pana la capat.' "

Aceasta postare a fost editata de xorg: 13 March 2017 - 12:56 AM

0

#883 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 13 March 2017 - 07:18 AM

Vezi postareaxorg, la 13 March 2017 - 12:55 AM, a spus:

Domnu Mugurel oamenii de onoare nu se lanseaza domne asa usor in speculatii deasta neintemeiate, daca stiti ceva spuneti tare sa auda toata lumeaa.
Sau altfel spus cum bine zice o vorba din batrani: "Daca tot mananci un ra..t, macar mananca-l pana la capat.' "


Dl. Xorg, nu o luati pe ocolite, spuneti cu subiect si predicat daca sunteti implicat in zona multicopterelor (poate drone comerciale)! A, vreti sa aflati ce stiu? Pai nu se poate asa, cum v-am raspuns eu sa raspundeti si dumneavoastra.

De obicei un raspuns ocolit da nastere la suspiciuni!

Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 13 March 2017 - 07:19 AM

0

#884 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 13 March 2017 - 08:07 AM

Foarte clar, si multirotorele sint aeromodele ca si cum sint si elicoptere, ca si din asta exista nivelul de jucarii, iar exista si ceva serios la marime de jucarii la elicoptere. Pe urma si cele mai mari pot fi aeromodele ca si cum si aeromodele de 20-50-100kg existente, tot aeromodele sint. La aeromodelismul prin definitie este vorba de o incercare de a imita zborul la scara sub 1:1, adica si 1:1.5 este valabil. Cu alte cuvinte daca construiesti un Volocopter la 1:1.5 tot aeromodel este. Ce sens are este alta intrebare si rapsunsul meu este ca probare de fezabilitate si interesul la executare asa cum este cazul si la clasa Scale unde mereu omeni pun mai mult efort in construire de cit in zbor.

Pana la urma poti folosi si aeromodele mici si mari in scop comercial, de acea doar scopul face diferentta, nu marime si nu numar de elicii si numar pozitia de elicii sau methoda de pilotare sau decolare.

In legatura subiectul ARA si AGA cred ca exista pozibilitatea membriilor sa cere od adunare generala. Deci cine doreste, sa lanseze o mica petitie si sa o formuleze ca si cerere.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#885 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 13 March 2017 - 08:13 AM

Vezi postareaMUGUREL., la 13 March 2017 - 07:18 AM, a spus:

... spuneti cu subiect si predicat daca sunteti implicat in zona multicopterelor (poate drone comerciale)!

Dacă tot suntem la capitolul subiect și predicat: susține ARA și multicopterele ("dronele") peste 1kg pentru uz personal necomercial?
0

#886 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 13 March 2017 - 08:16 AM

Bad post

Aceasta postare a fost editata de Garett: 13 March 2017 - 08:17 AM

0

#887 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 13 March 2017 - 08:18 AM

Foarte clar, si multirotorele sint aeromodele ca si cum sint si elicoptere, ca si din asta exista nivelul de jucarii, iar exista si ceva serios la marime de jucarii la elicoptere. Pe urma si cele mai mari pot fi aeromodele ca si cum si aeromodele de 20-50-100kg existente, tot aeromodele sint. La aeromodelismul prin definitie este vorba de o incercare de a imita zborul la scara sub 1:1, adica si 1:1.5 este valabil. Cu alte cuvinte daca construiesti un Volocopter la 1:1.5 tot aeromodel este. Ce sens are este alta intrebare si rapsunsul meu este ca probare de fezabilitate si interesul la executare asa cum este cazul si la clasa Scale unde mereu omeni pun mai mult efort in construire de cit in zbor.

Pana la urma poti folosi si aeromodele mici si mari in scop comercial, de acea doar scopul face diferentta, nu marime si nu numar de elicii si numar pozitia de elicii sau methoda de pilotare sau decolare.

In legatura subiectul ARA si AGA cred ca exista pozibilitatea membriilor sa cere od adunare generala. Deci cine doreste, sa lanseze o mica petitie si sa o formuleze ca si cerere.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#888 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2017 - 08:46 AM

Vezi postareaGarett, la 13 March 2017 - 08:13 AM, a spus:

Dacă tot suntem la capitolul subiect și predicat: susține ARA și multicopterele ("dronele") peste 1kg pentru uz personal necomercial?


Uzul/Scopul fiind ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 March 2017 - 08:47 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#889 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 13 March 2017 - 08:56 AM

Sa-mi fac selfie! :p

Aceasta postare a fost editata de Garett: 13 March 2017 - 08:56 AM

0

#890 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 13 March 2017 - 09:41 AM

Vezi postareaMUGUREL., la 13 March 2017 - 07:18 AM, a spus:

Dl. Xorg, nu o luati pe ocolite, spuneti cu subiect si predicat daca sunteti implicat in zona multicopterelor (poate drone comerciale)! A, vreti sa aflati ce stiu? Pai nu se poate asa, cum v-am raspuns eu sa raspundeti si dumneavoastra.

De obicei un raspuns ocolit da nastere la suspiciuni!


Domnule Mugurel, cu subiect si predicat: Eu nu sunt implicat in zona multirotoarelor comerciale. In fapt pana la demisia mea din administrarea ARA nu am mai auzit nimic despre o asemenea suspiciune. Acum ca aveti declaratia mea cu subiect si predicat, prin care-mi asum intr-u totul raspunderea celor mai sus spuse si in lipsa unor dovezi clare ale acuzatiilor pe care mi le aduceti public, as aprecia scuzele dumneavoastra.
Multumesc.

P.S. Daca-mi permiteti acum sa intru si eu un pic in jocul asta al zvonisticii intemeiate pe surse neconfirmate. Umbla o vorba cum ca unii profesionistii si-ar fi exprimat mai de mult nemultumirile, (chiar si public prin intermediul reteleor de socializare), legate de faptul ca memebri ARA ar putea in viitorul apropiata sa-si obtina gratuit identificarea multirotoarelor, in vreme ce dansii, ar fi nevoiti sa plateasca o taxa AACR-ului. Stau si ma intreb acum, sub ce forma a putut patrunde in sanul bordului director aceasta necesitate stringenta de a rezolva nemultumirile profesionistilor pe aceasta tema?

Aceasta postare a fost editata de xorg: 13 March 2017 - 09:42 AM

0

#891 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2017 - 09:41 AM

Nu-ti mai ajunge batzul ? Ia unul telescopic :p

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 March 2017 - 09:43 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#892 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 13 March 2017 - 10:08 AM

E prea mare, la 150m! :D
0

#893 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 13 March 2017 - 11:11 AM

Vezi postareawabo1, la 13 March 2017 - 08:07 AM, a spus:

Foarte clar, si multirotorele sint aeromodele ca si cum sint si elicoptere, ca si din asta exista nivelul de jucarii, iar exista si ceva serios la marime de jucarii la elicoptere. Pe urma si cele mai mari pot fi aeromodele ca si cum si aeromodele de 20-50-100kg existente, tot aeromodele sint. La aeromodelismul prin definitie este vorba de o incercare de a imita zborul la scara sub 1:1, adica si 1:1.5 este valabil. Cu alte cuvinte daca construiesti un Volocopter la 1:1.5 tot aeromodel este. Ce sens are este alta intrebare si rapsunsul meu este ca probare de fezabilitate si interesul la executare asa cum este cazul si la clasa Scale unde mereu omeni pun mai mult efort in construire de cit in zbor.

Pana la urma poti folosi si aeromodele mici si mari in scop comercial, de acea doar scopul face diferentta, nu marime si nu numar de elicii si numar pozitia de elicii sau methoda de pilotare sau decolare.

In legatura subiectul ARA si AGA cred ca exista pozibilitatea membriilor sa cere od adunare generala. Deci cine doreste, sa lanseze o mica petitie si sa o formuleze ca si cerere.

Subscriu la cele de mai sus cu o mica rezerva legata de greutate. ARA prin propunerile lansate autoritatilor pana acum, de comun acord cu membrii sai a propus ca limita de greutate 25Kg, astfel ca orice modificare a acestei limite in sus sau in jos, ar trebuii stabilita tot decomun acord cu membri sai, dar si ceilalti aeromodelisti interesati, urmand a fi comunicata oficial memrilor si autoritatilor.
Legat de Adunarea Generala a Asociatiei(pe scurt AGA), din cate stiu, aceasta conform statului este anuala. Cum anul de la precedenta AGA, se implineste cam peste doua saptamani si inca nu a fost anuntat nimic despre organizarea acesteia, presupun ca se urmareste amanarea AGA. Astfel gasesc necesar ca bordul director sa ne comunice si noua perioada pentru care este amanata si motivul amanarii de anul asta.
Cum multumiri anticipate pentru promtitudine si transparenta consiliului director ARA.

Vezi postareawabo1, la 13 March 2017 - 08:07 AM, a spus:

Foarte clar, si multirotorele sint aeromodele ca si cum sint si elicoptere, ca si din asta exista nivelul de jucarii, iar exista si ceva serios la marime de jucarii la elicoptere. Pe urma si cele mai mari pot fi aeromodele ca si cum si aeromodele de 20-50-100kg existente, tot aeromodele sint. La aeromodelismul prin definitie este vorba de o incercare de a imita zborul la scara sub 1:1, adica si 1:1.5 este valabil. Cu alte cuvinte daca construiesti un Volocopter la 1:1.5 tot aeromodel este. Ce sens are este alta intrebare si rapsunsul meu este ca probare de fezabilitate si interesul la executare asa cum este cazul si la clasa Scale unde mereu omeni pun mai mult efort in construire de cit in zbor.

Pana la urma poti folosi si aeromodele mici si mari in scop comercial, de acea doar scopul face diferentta, nu marime si nu numar de elicii si numar pozitia de elicii sau methoda de pilotare sau decolare.

In legatura subiectul ARA si AGA cred ca exista pozibilitatea membriilor sa cere od adunare generala. Deci cine doreste, sa lanseze o mica petitie si sa o formuleze ca si cerere.

Subscriu la cele de mai sus cu o mica rezerva legata de greutate. ARA prin propunerile lansate autoritatilor pana acum, de comun acord cu membrii sai a propus ca limita de greutate 25Kg, astfel ca orice modificare a acestei limite in sus sau in jos, ar trebuii stabilita tot decomun acord cu membri sai, dar si ceilalti aeromodelisti interesati, urmand a fi comunicata oficial memrilor si autoritatilor.
Legat de Adunarea Generala a Asociatiei(pe scurt AGA), din cate stiu, aceasta conform statului este anuala. Cum anul de la precedenta AGA, se implineste cam peste doua saptamani si inca nu a fost anuntat nimic despre organizarea acesteia, presupun ca se urmareste amanarea AGA. Astfel gasesc necesar ca bordul director sa ne comunice si noua perioada pentru care este amanata si motivul amanarii de anul asta.
Cum multumiri anticipate pentru promtitudine si transparenta consiliului director ARA.
0

#894 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 13 March 2017 - 12:06 PM

Eu vorbeam despre definita aeromodel nu despre limitele propuse in anumite legi sau regulamente ARA/AACR etc.
Scopul era sa contrazic lui Renato care are tendinte sa limiteze aeromodelismul sub limitele la care el se simte bine satisfacut. Eu zic ca limitele alea nu in congruente nici cu ale mele si nici cu limitele altorar.
Walter Born
rhc@born.ro
0

#895 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2017 - 12:29 PM

Graupner deja a introdus in configuratie, direct din fabrica, la racerul sau Alpha 250, sa dea o atentionare peste 30 m altitudine, cat este altitudinea maxima FPV proposa ! nu legiferata si in vigoare ! cum numim asta ? :unsure: venind chiar de la un producator, presupus de partea zburatorilor...

@wabo: nu atat sub limitele, cat si peste limitele... deci, nu mai delimitam aeromodelele de jucarii ?
De fapt, de ce ne-am lupta noi sa facem distinctia asta, daca comerciantii de jucarii au acceptat situatia asta stupida... chiar asa, au acceptat-o ? toti care vand drone cotizeaza la aacr ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 March 2017 - 12:32 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#896 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 13 March 2017 - 02:30 PM

Vezi postareawabo1, la 13 March 2017 - 12:06 PM, a spus:

Eu vorbeam despre definita aeromodel nu despre limitele propuse in anumite legi sau regulamente ARA/AACR etc.
Scopul era sa contrazic lui Renato care are tendinte sa limiteze aeromodelismul sub limitele la care el se simte bine satisfacut. Eu zic ca limitele alea nu in congruente nici cu ale mele si nici cu limitele altorar.

Personal agreez intru totul viziunea expusa de dvs. cu aeromodelul care prin definitie este un aparat de zbor la scara sub 1:1. Dar ARA a limitat dja aici in negocierile cu autoritatile greutatea la 25 Kg. Din pacate asemeni lui Renato si autoritatile au tendinte limitative, astfel ca la negocierile oficiale de atunci cu acceptul membrilor sai, ARA a propus aceasta varianta limitata la 25kg, varianta care de altfel a fost si acceptata in mod oficial si asumata de AACR-MT prin proiectul de lege de atunci. Cea ce incerc sa semnalizez, este ca ARA are stabilite in clar si cu eforturi considerabile anumite repere, ce ar trebuii sa ramana constrante, asa cum este spre si aceasta definitie a aeromodelului. La aceasta definitie s-a muncit extrem de mmult, au fost ascutlate foarte multe opinii si pareri de la membri si nemebri ARA, pt. ca intr-un final sa obtinem o definitie acceptata de aeromodelisti si de autoritati. Sa modifici un astfel de reper stabil fara motive temeinice, imi pare a fi un fel de inceput al pierzaniei si risipei unei munci de ani de zile pe altarele ..... De ce vrea acum ARA sa-si risipeasca munca redefinind aeromodelul prin exceptarea multirotoarelor? Nu stiu. Dar sunt tare curios sa aflu adevaratele ratiuni si motivatii ale consiliului director, care fara de motiv temeinic expus membrilor, a inceput sa lucreze pe la spate la aceasta idee distructiva.
0

#897 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2017 - 04:40 PM

NU te grabi cu concluzia ca definitia aeromodelului a fost o reusita, si nici macar un consens, cum vrei sa o prezinti.
E confuza si nu evidentiaza esenta aeromodelului, constructia si/sau competitia, care il diferentiaza fata de jucarii.
A fost o definitie adoptata fortat, in graba, ca trebuia ceva sa fie la dosar pentru discutiile cu autoritatile.
Afirmatia cu muncit la ea este o gluma, sper sa mai fie marturie postarile pe subiectul asta in fostele discutii liber cenzurate...
Este dezirabila o perfectionare, dar nu modificarea lui doar pentru multirotoare.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 March 2017 - 04:40 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#898 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 13 March 2017 - 05:10 PM

Buna Tuturor,

Observ ca apar din nou discutii pe tema definitiei aeromodelului. Acest lucru a fost discutat de foarte multe ori cu aeromodelistii si agreat cu ei.

"aeromodel - aparat de zbor, motorizat sau nemotorizat, având masa maximă la decolare de cel mult 25 kg și care întrunește următoarele condiții cumulative:
i. este utilizat doar în scopuri sportive sau recreative;
ii. nu transportă persoane;
iii. nu execută zbor autonom.

aeromodel autonom - aeromodel care execută toate fazele zborului în mod programat, fără a fi nevoie de intervenția pilotului.
"

Limitarea de 25 Kg vine de la FAI daca mai intreaba cineva. Autoritatile au dorit sa il aduca la 20 Kg si sa agreat in final la 25 KG.

Va intreb prin definitia care o vedeti mai sus vi se pare cumva ca se exclud multirotoarele? Cu siguranta nu.

In data de 24.02.2017 sa trimits un mail catre senat in care am cerut excluderea aeromodelismului de sub incidenta codului aerian (in care le-am dat si definitia de mai sus). Acel e-mail a fost transmis si membrilor ca dovada.
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#899 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2144
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 13 March 2017 - 05:24 PM

Bine spus , bine facut.
0

#900 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 13 March 2017 - 05:38 PM

Vezi postareaxorg, la 13 March 2017 - 12:45 AM, a spus:

Oricum eu, mereu am spus ca ar fi cazul ca dupa atata vreme este timpul ca si tu sa-ti oficializezi relatia asta cu conducerea ARA.
pai e "oficiala relatia": doar organizarea sau sprijinul competitiilor

Adunarea generala ar fi o foarte buna si fireasca ocazie, desigur asta daca se va mai tine, caci nu pare a fi pe ordinea pe oridnea lor de zi, desi curnad face anul. Macar acolo, am avea si noi ocazia unor discutii directe si deschise, poate chiar despre febrilitatea provocata de Red-Bull, nu de alta dar cred ca tu ne poti spune mult mai multe, dat find ca, din ce am auzit, conducrea ARA chiar i-ar fi adus pe cei de la Red-Bull pe la unele evenimente de la Adunatii, poate au mai ramas ceva stocuri pt, experimente.

ai o problema vad cu Red-Bull - Adunatii Copaceni. sa-ti reamintesc cine a adus RedBull ca partener la ARA???

Referitor la segregarea voastra de la Adunati, trebuie sa-ti clarific, ca eu nu m-am opus segregarii, m-am opus insa, ca acea zona sa fie prima si singura zona segregate in baza acelui protocol obtinut de ARA. De ce? Pentru ca mi se parea absolut firesc ca de munca ARA sa beneficieze un numar cat mai mare de mebri si nu doar cei cativa membri ARA care zboarau atunci acolo. Daca-ti amintesti atunci am demarat o campania a declararii zonelor de zbor, urmand ca ARA sa segrege acele zone la nivelul intregii tari, lucru care nu s-a mai intamplat din motive ne elucidate de mine inca. Ce sa zic aici… Bravo la voi, caci a-ti fost singurii care au beneficiat de roadele muncii ARA, zburand in zona segregata si in vreme asta, ceilalti doua sute si ceva de membri de rand fiind lasati sub riscul dosarelor penale. Probabil consiliul director .ne va lamuri cu ocazia raportului de activitate de la viitoarea AGA si cu privire la aceasta problema. Eu personal nici pana astazi nu am reusit sa inteleg de ce nu au fost segregate si alte zone, desi listele erau gata si se puteau cere lejer macar inca 10 segregari in baza acelui protocol.

Noi am fost singurii care am insistat pe aceasta tema, chiar am vrut si vrem sa fim in legalitate, nu in haiducie. si chiar suntem initiatorii zburului ordonat si nu haos.

Domnul Petrisor dupa cum stii, este professor al facultatii de Aeronave si responsabil cu proiectele ARA conform hotararii Adunarii Generale a ARA de anul trecut. Cred ca ar fi mult mai in masura decat mine sa-ti risipeasca suspiciunile legate de invitatiile dansului de pe mail. Ce pot eu sa-ti spun insa, este ca asa cum ar fi trebuit sa stie toti membri ARA daca conducerea si-ar fi facut treaba, membri ARA au avut in Bucuresti oferita de autoritati o zona securizata pentru zbor si de care se ocupa domnul professor Parvu. Pot sa-ti mai spun ca domnul professor se ocupa de latura aducationala si asa cum ARA organizeaza acele ateliere pt. copii, in cadurl Universitatii sunt organizate sub coordonarea dansului, diverse activitati si proiecte studentesti. Acum ce inteelgi tu prin categoria grea, nu stiu, dar pot sa spun ca au fost mai multe initiative ale domnului professor de colaborare cu ARA in cadrul unor proiecte universitare, care au sfarsit blocate de consiliul director, desi ar fi putut adduce atat beneficii de imagine aeromodelismului dar si un sprijinin pentru demersurile ARA din partea autoritatilor.
stiu de proiecte, multe fiind facute pe repede inainte, altele fara sa aduca un beneficiu asociatiei.

Dupa cum vezi eu am disponibilitatea de a raspunde intrebarilor tale, dar pentru a nu lasa subiectul de baza sa cada prada uitarii, sub atatea postari, revin si eu cu intrebarile din postarile anterioare catre consiliul director:
“ Multirotoarele sunt ori ba, aeromodele in viziunea bordului director al ARA?

ti-a raspuns Andras, destul de clar

Adunrea generala va mai avea loc? Si daca da, cand este programata?”
Multumesc de raspunsuri.




nu sunt si nici nu voi fi avocatul Asociatiei, iar cu Andras n-am mai vorbit de aproape o luna... asa ca nu stiu ce insinuezi.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 13 March 2017 - 05:39 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 36 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro