Discutii libere Sa nu uitam sa ne respectam reciproc
#331
Postat 03 October 2016 - 10:18 PM
http://www.dailymail...aft-normal.html
#332
Postat 04 October 2016 - 05:30 AM
Mda, deci cu zborul ne-am lamurit! Cine se apuca de navo? :D
Pana nu isi baga EUROimbecilii nasul si acolo!
#333
Postat 04 October 2016 - 10:00 AM
renatoa, la 03 October 2016 - 10:18 PM, a spus:
http://www.dailymail...aft-normal.html
Ehe,pai baietii astia ar trebui sa zboare mai sus de 150 metri zic eu daca vor ceru liber numa pentru iei altfel,v-or avea surprize neplacute pe parcursul traseului, :rofl:
Si sunt convins ca v-or fi multi sa protesteze in felul asta. Si mai ales in tarile in care nu sunt interzise armele letale sau ne-letale :rofl:
#334
Postat 04 October 2016 - 10:01 AM
#335
Postat 04 October 2016 - 10:13 AM
renatoa, la 04 October 2016 - 10:01 AM, a spus:
:rofl: :rofl: Buna asta.Pai ma gandeam ca daca trece marfaru prin aer peste tarlaua mea si in timpul ala eu trag cu prastia dupa porumbei,cum se spune?accident aviatic?sau insusire de bunuri in urma unui crash? :rofl:
#336
Postat 04 October 2016 - 03:27 PM
germana
http://www.dmfv.aero...vorschlaege-ab/
engleza
http://www.dmfv.aero...August-2016.pdf
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 October 2016 - 03:27 PM
#337
Postat 05 October 2016 - 10:04 AM
#338
Postat 05 October 2016 - 10:38 AM
Andrix_y, la 28 September 2016 - 08:32 AM, a spus:
Si raspunsul
https://aeromodelism.ro/legislatie la punctul 19
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#339
Postat 05 October 2016 - 11:18 AM
Are stofa de politician Mr. Dogaru!
#340
Postat 05 October 2016 - 11:18 AM
Reamintesc ca este singurul caz care il cunosc pe net in care stirile noi nu sunt in prima pagina :)
#341
Postat 05 October 2016 - 11:34 AM
NEINTERESANT.
#342
Postat 05 October 2016 - 12:23 PM
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#343
Postat 05 October 2016 - 12:33 PM
Asociatiile din afara de Romania sint pe cale sa faca front comun. Am propus asta si la ARA inainte se plec. A mai fost trimis macar o scrisore de intentie in directia asta? Eu cred ca un mic backup de alte citeva zeci sau sute de mii membri dintrun alt stat UE ar arata bine ca si suport la cazul local.
Nu trebuei uitat si ca in cazul ca sistemul EASA devine aplicabil, exista scapare pentru 3 ani cu existentele reguli. Dar din pacate cele existente mi se par ca sint cam inexistente inca sau poate am ratat eu ceva.
rhc@born.ro
#344
Postat 06 October 2016 - 09:06 AM
Aceasta postare a fost editata de xorg: 06 October 2016 - 09:07 AM
#346
Postat 06 October 2016 - 10:27 AM
De exemplu in noul document care il corecteaza EASA acum, zborul captiv este scos din aceste reglementari... un pas mic, urmeaza altele...
Un alt numitor comun al discutiilor care au loc este situatia multicopterelor zise recreationale: fara mila, vor fi limitate la 50m altitudine si 100m de pilot prin insasi controlerul de zbor... modelele viitoare evident. Si interzisa fabricarea lor artizanala, cu exceptia celor de racing, clasa competitionala F3U ! Daca asta venea de la un birocrat de la Bruxelles il injuram si il salutam cu un deget... dar cand vine de la asociatiile de modelism majore... o sa fim originali din nou ?
#347
Postat 06 October 2016 - 10:31 AM
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#348
Postat 06 October 2016 - 10:50 AM
renatoa, la 06 October 2016 - 10:27 AM, a spus:
De exemplu in noul document care il corecteaza EASA acum, zborul captiv este scos din aceste reglementari... un pas mic, urmeaza altele...
Un alt numitor comun al discutiilor care au loc este situatia multicopterelor zise recreationale: fara mila, vor fi limitate la 50m altitudine si 100m de pilot prin insasi controlerul de zbor... modelele viitoare evident. Si interzisa fabricarea lor artizanala, cu exceptia celor de racing, clasa competitionala F3U ! Daca asta venea de la un birocrat de la Bruxelles il injuram si il salutam cu un deget... dar cand vine de la asociatiile de modelism majore... o sa fim originali din nou ?
Care sunt acesle forumuri te rog un link la discutie...
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#349
Postat 06 October 2016 - 10:56 AM
Cu punctul 3 sunteti pe calea cea buna, felicitari !
#350
Postat 06 October 2016 - 11:01 AM
renatoa, la 06 October 2016 - 10:56 AM, a spus:
Cu punctul 3 sunteti pe calea cea buna, felicitari !
Te rog dami un link sa nu sap ore intregi...multumesc
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#351
Postat 06 October 2016 - 12:35 PM
http://www.rcgroups....d.php?t=2489223
In ritmul asta mai bine facem cerere sa devenim al 51-lea stat din SUA decat al 27-lea din EU! :D
Bine, sa fim totusi "optimisti", in 5 ani EU va fi istorie, important e sa apara reguli "normale la cap" in Romania!
Aceasta postare a fost editata de Garett: 06 October 2016 - 12:38 PM
#352
Postat 06 October 2016 - 04:41 PM
Andrix_y, la 06 October 2016 - 11:01 AM, a spus:
http://www.modelflyi...s.asp?th=121120
de la jumatatea paginii, doua posturi mari, Toni Reynaud
Si aici, altii care au primit de la EASA raspunsuri similare, sa speram ca nu copii robotizate...
http://www.rcmf.co.u...a/80/?topicseen
#353
Postat 07 October 2016 - 01:38 PM
Asa ca perioada consultarilor s-a extins pana la 28 Feb 2017... ;)
#354
Postat 07 October 2016 - 06:29 PM
https://www.change.o...-prototype-rule
Evident fiecare pe durerea lui, pe astia ii doare ca nu mai pot face racing... si ca degeaba iese UK din EU, ca tot sub tutela EASA raman...
De fapt toata petitia e plina de greseli de exprimare care denota ca nici adolescentii englezi nu prea trec bacul ca ai nostrii...
#355
Postat 08 October 2016 - 09:14 AM
renatoa, la 06 October 2016 - 10:27 AM, a spus:
De exemplu in noul document care il corecteaza EASA acum, zborul captiv este scos din aceste reglementari... un pas mic, urmeaza altele...
Un alt numitor comun al discutiilor care au loc este situatia multicopterelor zise recreationale: fara mila, vor fi limitate la 50m altitudine si 100m de pilot prin insasi controlerul de zbor... modelele viitoare evident. Si interzisa fabricarea lor artizanala, cu exceptia celor de racing, clasa competitionala F3U ! Daca asta venea de la un birocrat de la Bruxelles il injuram si il salutam cu un deget... dar cand vine de la asociatiile de modelism majore... o sa fim originali din nou ?
Dar tu intelegi ca tot cea face EASA are doar valoarea unei simple recomandari pentru Romania. Totusi e bine ca nu suntem nevoiti sa dormim pe realizarile astora de se autointitulara AACR si care tot insista sa civilizeze aeromodelimul nostru pe modele de prin tari staraine.
#356
Postat 08 October 2016 - 11:06 AM
Andrix_y, la 06 October 2016 - 10:31 AM, a spus:
Salutare,
excelent! Asta trebuie sa facem, astea sunt asteptarile mele de la ARA, sa avem reactie la orice apare in legislativul nostru sau UE.
:good:
Aceasta postare a fost editata de MUGUREL.: 08 October 2016 - 11:06 AM
#357
Postat 11 October 2016 - 05:08 PM
https://www.bmfa.org...0-2016%20V2.pdf
Acum sa va vad... cat de suparati sunteti ! :) Aveti adresa EASA... so pe ei !
Tare mi-e teama ca nu vor face fata la ce va urma :) prostii de copii suparati ca nu mai pot sa-si zboare dronele in parc... ma intreb cum vor alege emailurile venite de la entitati serioase, din noianul de plangeri individuale.
Sunati si la federatie sa se trezeasca, ca altfel nu afla de asta pana la anu'... :)
#358
Postat 11 October 2016 - 06:22 PM
xorg, la 08 October 2016 - 09:14 AM, a spus:
Totusi e bine ca nu suntem nevoiti sa dormim pe realizarile astora de se autointitulara AACR si care tot insista sa civilizeze aeromodelimul nostru pe modele de prin tari staraine.
Evident ca sunt constient de asta...
"The rules are ‘prototype’ at this stage as currently EASA has no power to regulate any aircraft below 150Kg.
doar ca... nici AACR-ul nu pare asa fioros acum un an...
"However, it is likely that the European Parliament will grant them this power in the very near future."
Si da, aia de la aacr.ro va tin informati, macar atata lucru ai putea sa recunosti...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 11 October 2016 - 06:24 PM
#359
Postat 12 October 2016 - 08:32 AM
renatoa, la 11 October 2016 - 06:22 PM, a spus:
Poftiiiiim??? :huh:
Garett, la 27 September 2016 - 10:20 AM, a spus:
http://www.go4it.ro/...video-15480506/
http://www.go4it.ro/...video-15497610/
Garett, la 03 October 2016 - 08:14 AM, a spus:
http://droneinsider....drone-industry/
Ce imi e dracu' AACR, ce imi e tat-su EASA! :angry:
Acum, pe bune, chiar tot ce tine de reglementari aeronautice pe lumea asta pare populat exclusiv de imbecili patologici care realmente n-au habar pe ce lume traiesc! :huh:
Garett, la 06 October 2016 - 12:35 PM, a spus:
http://www.rcgroups....d.php?t=2489223
In ritmul asta mai bine facem cerere sa devenim al 51-lea stat din SUA decat al 27-lea din EU! :D
Bine, sa fim totusi "optimisti", in 5 ani EU va fi istorie, important e sa apara reguli "normale la cap" in Romania!
Acum, nu ca ne batem in linkuri puse sau afilieri, da' nu tin minte sa ma fi inscris pe aacr.ro...
Aceasta postare a fost editata de Garett: 12 October 2016 - 08:33 AM
#360
Postat 12 October 2016 - 10:18 AM
Si intalnirea din iunie a fost pusa aici, chiar la vremea ei... dar era periaoda de concedii, a trecut neobservata, si am zis ca nu are sens sa ma bat cu caramida in piept...
Ok, iti cedez pozitia de informator ARA, ar fi trebuit din start sa postez pe topicul aacr.ro :)