TREX 600L Dominator Build Log
#1
Postat 31 March 2016 - 04:53 PM
Am scormonit un pic prin el, canopia arata de vis, palele la fel, servo-urile foarte profi.
Se pare ca mi-au lasat si unitata GPro in kit, dovada cat de apreciate sunt :))
Ma apuc diseara de el, va tin la curent.
#3
#4
Postat 31 March 2016 - 06:01 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 31 March 2016 - 09:15 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#8
Postat 01 April 2016 - 09:21 AM
Am construit head-ul, frame-ul principal si am montat si doua servo-uri.
Cel mai probabil o sa folosesc in continuare kbar-ul. Nu de alta dar nu am rabdare acum sa invat sa setez/optimizez o noua unitate mai ales ca am doar un singur set de baterii.
#10
Postat 03 April 2016 - 04:40 PM
Am scris deja la vanzator si mi-a zis ca-l inlocuieste. Evident ca dureaza ce-l putin doua saptamani tot procesu...fericire.
Eu am decis sa introduc si un BEC in schema si sa cobor voltajul de la 8.4v la 7v.
Sincer stiam de riscul asta cu BL815H de inainte sa comand kit-ul si mi l-am asumat, doar ca niciodata nu te astepti sa ti se intample lol.
#11
Postat 04 April 2016 - 01:26 AM
Pentru 700le pe care vreau sa mi-l fac sezonul asta m-am decis la servo-uri Torq. Initial eram fixat pe BK, dar si cu alea mai sunt probleme ocazional.
Imi pare rau pentru patania ta, dar pe de o parte gandeste-te ca e posibil ca acest servo dus prematur ti-a salvat modelul de la un crash.
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#12
Postat 04 April 2016 - 12:53 PM
O sa mai meditez zilele astea, oricum dureaza pana ajunge inlocuitorul la mine.
Rezolvarea in cazul meu, o impart in doua variante:
Prima in care iau BEC si rulez cu ele la 6v sa zicem. Asta depinde evident si de ce mai aflu intre timp, din ce am vazut pana acum ele faileaza doar pe HV.
A doua in care evident ca inchid ochii si nu ma mai uit inapoi - imi iau alt set de servo pe cyclic.
Prima varianta presimt eu ca n-o sa ma elibereze niciodata de ingrijorarea aia ca ar putea sa pice. Asa ca a doua varianta incepe sa devina din ce in ce mai probabila.
Daca poti sa intrebi pe cei cu care zbori tu, poate zboara cineva cu aceste servo fara probleme? le zboara cineva pe 6v?
Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 04 April 2016 - 12:55 PM
#14
Postat 12 April 2016 - 09:31 PM
Astăzi in schimb mi-a scris Raj de la align-trex.co.uk, au shipuit înlocuitor la servo + BEC PRO-ul de la Castle Creations așa ca mi-a mai venit inima la loc.
Toate pozele din timpul buildului le găsiți aici: https://drive.google...ZFpQaURYYndhWGs
#16
Postat 21 April 2016 - 10:15 PM
Chiar daca este singurul elicopter 600 pe care l-am zburat, deci sunt subiectiv, nu am cum sa nu spun ca este impresionant.
Am doua zboruri la activ, ma pastrez pentru mai tarziu sa-mi dau cu parerea despre cum zboara...acuma sunt topit oricum ar fi :))
#17
Postat 25 April 2016 - 12:34 AM
Maximum rpm pe care-l pot seta in soft e 2350 rpm, rpm care in singurul zbor pe care l-am avut pana acum...s-a simtit mai neplacut decat flat curve 95% cu care aveam undeva la 2500-2600 rpm.
Governor gain am setat pe "governor gain low - 15", asa recomanda Castle ca punct de pornire, urmeaza sa testez si mediu sa vedem daca se schimba ceva. RPM sigur nu se schimba, dar poate felul in care se comporta elicopterul.
Nu mai zic ca si coada a suferit un pic, a si avut un kick dubios intr-o manevra mai agresiva, dar asta e rezolvabil cu governor gain mai mare, eventual micsorez si pitch maxim din kbar.
Am vazut cativa baietasi pe youtube care zboara fara governor, sunt in dubii acum...trebuie sa ma mai documentez si evident sa mai zbor pana ma lamuresc.
#18
Postat 25 April 2016 - 11:04 AM
Nu iti recomand flat peste 90% pentru ca mergi peste 2400-2500 de ture iar 600 le zboara cel mai bine 3D cu gov intre 2200 si 2300 de ture maxim. Eventual bagi un IU2 sau 3 cu flat peste 90% pe care sa comuti cand vrei sa faci linii in viteza.
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#19
Postat 25 April 2016 - 11:42 AM
Eu ma incurajez si incerc sa imi eliberez mintea de aceasta notiune "crash".
Din pacate nu cred ca pot combina governor cu flat, daca stii mai multe despre asta da-mi un hint te rog.
Uite si zborul cu governor activat, arunca o privire, vezi si descrierea de pe youtube ca a fost pusa la cald atunci, fix cum am simtit dupa zbor. Poate a fost doar o chestie de perceptie pe moment de mi s-a parut mie ca e mai ok la 2500-2600 ture, oricum din experienta cu 450-u, o sa perseverez cu governor-ul destul de mult, revin cu zilele urmatoare. Azi din pacate e cu ploaie si nu pot sa zbor.
#20
Postat 25 April 2016 - 01:03 PM
Nu prea poti combina si gov si flat avand in vedere cum se seteaza esc-ul, dar se poate face atunci cand folosesti governorul unitatii fbl (presupun ca nu ai kbar-ul care are governor inclus).
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 25 April 2016 - 01:03 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#21
Postat 25 April 2016 - 01:32 PM
La decolare teoretic trebuia sa fie 2000rpm, am schimbat la cateva secunde pe idleup 1 si acolo am 2150 setat si apoi pe la minutu 1:58 am dat idleup 2 cu 2350.
Diseara ma apuc si numar dintii pe pinioane, ca i-am luat de pe specificatiile de pe net.
#22
Postat 27 April 2016 - 12:44 PM
Anywayz, azi am zburat in 2400 rpm idle2 mostly. 2400 rpm pt CC Edge si 600L dominator setup inseamna warning portocaliu, dar din ce am citit pe net majoritatea il zboara asa, inclusiv pilotii Align.
Am setat governor gain la 10 pentru siguranta, probabil ca urmatorul zbor o sa-l urc in 12, poate 15...motorul era abia caldut dupa zbor.
In zborul 6 zburasem cu gain 85 pe rotor si 85 pe coada, acu am scazut la 80 ambele dar o sa-l ridic inapoi la 85 pe cel de pe coada. Ciclicu e ok la 80.
In afara de un blow out de 20-30grade la sfarsitul zborului (in idle up 1 - 2200 rpm) cand am dat eu un punch out intentionat, heliu se simte extraordinar. Este mega fun, incep sa nu mai am emotii si ma distrez de minune cu el.
Inca zbor soft, nu abuzez de colectiv in nici un fel.
#24
Postat 28 April 2016 - 01:53 PM
#25
Postat 29 April 2016 - 08:12 AM
#26
Postat 29 April 2016 - 09:22 AM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#27
Postat 29 April 2016 - 02:03 PM
#28
Postat 30 April 2016 - 02:06 PM
daniel_ionut, la 29 April 2016 - 02:03 PM, a spus:
Pune 4:30, asa dupa ce iti suna alarma vii la sol pana sa faci 5 minute. Ultimul minut e moartea pack-ului, daca in repaos dupa zbor aveai 3.7 inseamna ca inainte de aterizare pack-ul putea sa fie si la 3.2V pe celula si sa nu simti.
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#29
Postat 30 April 2016 - 08:37 PM
Foarte util log-urile din ESC, mai ales pentru corectat gain-ul governerului...daar tot acolo mai vezi si alte lucruri interesante, de exemplu un consum de maxim 4348W.
P.S. multumesc inca o data nomad pentru castle link, saptamana urmatoare ti-l trimit inapoi.
#30
Postat 30 April 2016 - 08:57 PM
Cu cat pakurile sunt mai obosite cu atat creste oscilatia voltajului.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/