Cu... si despre fum Sisteme de fum improvizate cu buget redus
#32
Postat 07 April 2016 - 08:03 AM
Duza versiunea 2.0 :rolleyes: realizata din alama. Are o improscare mai uniforma si la debite mai mici, DAR, testul a fost cu apa facut , daca am facut cu lichidul de fum facut de mine, (in care am mai pus niste ulei mai mult si am impresia ca l-am facut prea vascos) ii trebuie o presiune mai mare pentru a obtine acelas efect, dar posibil sa fie si de la seringa pe care am folosito, era cu un manson de cauciuc si contrat celor asteptate cand intra in contact cu lichidul de fum merge mai greu pistonul.... asa ca va trebui sa repet testul cand va veni pompa, momentan nu a venit.
Variabilile care sunt de luat in calcul:
-debit
-vascozitate fluid
-gaura din duza
-fanta transversala
#33
Postat 07 April 2016 - 09:21 PM
De nervi a fost realizata si versiunea 2.2 care e un succes, am testat si cu lichidul de fum care il am eu, vascozitatea ridicata nu a provocat nici o problema, mai mult jetul la debitul minim al pompei care o am momentan a facut o perdea de ulei de o grosime infima, care, la cresterea turatiei se transforma in picaturi mici, gen pulverizare....
Presupun ca acest sistem poate fi folosit si la alte motoare cu alte tipuri de prindere, momentan filetul este M5, asa am facut eu prinderea la mine, am sa incerc sa fac si pentru un filet M3 care e mult mai uzual ca si fixare.
Aveti idee de un mastic sau substanta de fixat suruburi in toba, rezistent la temperatura si vibratii, nu as vrea sa fac gaura in toba si sa o filetez fara a fi sigur ca pot fixa un surub acolo fara o izolare buna, imi e frica de peretele tobei care e relativ subtire si chiar la M3 ar fi cam 3 spire complete de filet, asta in cel mai bun caz.... Locktite are un produs dar e 200 de lei sticla de 50 ml...
#34
Postat 07 April 2016 - 09:47 PM
Ainshtain, la 07 April 2016 - 09:21 PM, a spus:
De nervi a fost realizata si versiunea 2.2 care e un succes, am testat si cu lichidul de fum care il am eu, vascozitatea ridicata nu a provocat nici o problema, mai mult jetul la debitul minim al pompei care o am momentan a facut o perdea de ulei de o grosime infima, care, la cresterea turatiei se transforma in picaturi mici, gen pulverizare....
Presupun ca acest sistem poate fi folosit si la alte motoare cu alte tipuri de prindere, momentan filetul este M5, asa am facut eu prinderea la mine, am sa incerc sa fac si pentru un filet M3 care e mult mai uzual ca si fixare.
Aveti idee de un mastic sau substanta de fixat suruburi in toba, rezistent la temperatura si vibratii, nu as vrea sa fac gaura in toba si sa o filetez fara a fi sigur ca pot fixa un surub acolo fara o izolare buna, imi e frica de peretele tobei care e relativ subtire si chiar la M3 ar fi cam 3 spire complete de filet, asta in cel mai bun caz.... Locktite are un produs dar e 200 de lei sticla de 50 ml...
La magazinele de auto e o pasta rosie pentru tobe, instant gasket ii zice, rosie sau gri. Intreaba pe la magazinele de auto.
#38
Postat 08 April 2016 - 06:24 AM
Ainshtain, la 07 April 2016 - 08:03 AM, a spus:
Duza versiunea 2.0 :rolleyes: realizata din alama. Are o improscare mai uniforma si la debite mai mici, DAR, testul a fost cu apa facut , daca am facut cu lichidul de fum facut de mine, (in care am mai pus niste ulei mai mult si am impresia ca l-am facut prea vascos) ii trebuie o presiune mai mare pentru a obtine acelas efect, dar posibil sa fie si de la seringa pe care am folosito, era cu un manson de cauciuc si contrat celor asteptate cand intra in contact cu lichidul de fum merge mai greu pistonul.... asa ca va trebui sa repet testul cand va veni pompa, momentan nu a venit.
Variabilile care sunt de luat in calcul:
-debit
-vascozitate fluid
-gaura din duza
-fanta transversala
Ai probat cu motorina sau nu?
#39
Postat 08 April 2016 - 06:34 AM
Urmatoarele teste vor fi referitoare la diametru gaurii prin duza, vedem ce face un 0.5 mm si poate si un 0.3 mm
Locktite de ala ros m-ar interesa, am sa vin cu o siringuta sa imi dai si mie un ml...
#40
Postat 08 April 2016 - 06:42 AM
#44
Postat 09 April 2016 - 05:39 PM
Eu am pus mana pe o pompa din asta si pana nu scufunzi tot stutul gros nu trage nimic, si cand trage scuipa totul, 500ml in cateva secunde.
http://www.pieseauto.ro/poze/pompa-de-apa-spalare-parbriz-ford-escort-mk-ii/pompa-de-apa-spalare-parbriz-ford-escort-mk-ii-f9db71fc0e94839a22-0-0-0-0-0.jpg
#45
Postat 09 April 2016 - 05:45 PM
Asta e pompa care o am pe drum din anglia, si asta
http://m.ebay.co.uk/...1952?nav=SEARCH
este cea care e acum pe model, azi am facut un zbor cu instalatia pornita si face fata, daaaar nu imi place fumul, ce e drept ca era pompa alimentata la un 3s si ea e facuta sa mearga la 6 volti, cred ca baga prea mult lichid ca nu prea scotea fum,am sa pun si filmul pe net si am sa ul postez aici...
#46
Postat 09 April 2016 - 07:07 PM
Am folosit un esc brushed de la HK de 20A.
#47
Postat 09 April 2016 - 07:47 PM
..la 70% throtle am deje ceva fumigena..ramane in studiu mai am niste idei
Aceasta postare a fost editata de incepatoru: 09 April 2016 - 07:48 PM
#50
Postat 17 April 2016 - 07:21 PM
Cred ca saptamana asta facem prime duze cu gaura de 0.5 mm mi-au venit si burghiele si am sa incerc sa le fac cat mai fine, si poate am sa scot si un model cu filet M3... Vedem....
#51
Postat 03 June 2016 - 12:25 PM
#52
Postat 05 June 2016 - 02:19 PM
Combinatia de lichid nou(glicerina vegetala) si pompa noua nu a facut nici cat negru sub unghie, pe langa asta m-am chinuit cre-o 40 de minute cu motoru sa-l pornesc, cred ca mai trebuie reglat ceva la el, reglajele initiale au fost facute cand era cam frugulet afara, acum e cald, posibil sa fie asta de vina... nu ma pricep, zic si eu...
Trebuie sa facem o mixtura noua pentru fum... revenim la cea initiala, macar asa vad daca pompa face fata sau nu....
#53
Postat 10 June 2016 - 10:19 PM
#54
Postat 10 June 2016 - 10:21 PM
bogdan_bacau, la 10 June 2016 - 10:19 PM, a spus:
Si un link..
https://youtu.be/8_O0eGiR46o
#57
Postat 11 June 2016 - 07:13 AM
#59
Postat 12 June 2016 - 08:29 PM
Sunt multumit de ce a iesit. Acum trebuie sa mai verific rezervorul de fum, am vazut ca mi-a sarit sorbul...
Mai am ssa ma obisnuiesc cu marimea avionului si caracteristica de zbor, dar asta e partea a 2-a...