Hausler 450(Align clone) setari Ajutor setup clona trex 450
Postat 24 March 2016 - 07:27 AM
Postat 24 March 2016 - 08:49 AM
0751975329 Radu.(am luat numarul din pagina lui de profil,nu stiu daca mai e valabil)
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
Postat 24 March 2016 - 09:33 AM
furios, la 24 March 2016 - 08:49 AM, a spus:
0751975329 Radu.(am luat numarul din pagina lui de profil,nu stiu daca mai e valabil)
Mulțumesc mult!As lua setari pentru telecomanda de la un T-rex original dar nu vreau sa gresesc.
Postat 24 March 2016 - 01:04 PM
In primu rand n-ai mentionat daca e cu flybar sau FBL si daca e fbl ce flight controller ai.
Postat 24 March 2016 - 05:52 PM
furios, la 24 March 2016 - 08:49 AM, a spus:
daca doreste pot sa-l ajut cu placere, mai ales ca sunt in concediu medical. da, tel. este valabil.
Postat 24 March 2016 - 06:22 PM
radulp, la 24 March 2016 - 05:52 PM, a spus:
Buna dle.Radu.Totusi,cred ca am mai vorbit cu dvs.Daca nu va amintiti,eu sunt baiatul ala de 16 ani,care v-a intrebat de iesiri cu automodelele.M-ati invitat la o iesire cu aeromodelistii pe Calea Aradului.Nu am putut veni,desi stau chiar pe strada aia.Cand as putea sa va deranjez cu un telefon?
Postat 27 March 2016 - 07:36 PM
radulp, la 25 March 2016 - 08:21 PM, a spus: