Team Durango Dex210
#1
Postat 17 April 2013 - 02:29 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2
Postat 21 April 2013 - 11:20 PM
http://www.oople.com...isplay.php?f=80
Set-up pentru toate suprafetele:
http://www.petitrc.c...angoDEX210.html
Are un comportament aproape perfect pe piste de pamant si cu ceva praf daca o folosesti in Rear Motor
pneu AR - Proline Calibrer M3 soft + insertie soft
Av - LOW PROFILE 4-RIB fara insertie
#3
Postat 01 January 2014 - 04:01 PM
Personal am doar Dex 410, luat in varianta R, adica cea fara multe upgradeuri.
Toate holderele la R vin de plastic.
Prima miscare e sa schimbati toate holderele cu unele de aluminiu.O alta problema avuta pe varianta R este ca towerele sunt din compozit si pivot ball-urile ce intra in acestea ce tin link-urile, sunt de 7 mm...si filetul nu trece pe partea cealalta sa poata fi prins cu piulita.Acest fapt duce imediat la distrugerea towerului si iesirea pivotului din tower.Eu am cumparat pivoti de 10 mm ( filet) si am prins cu piulita si saiba pe partea cealalta.Problem solved.
Apoi eu am zis sa continui cu upgradeurile pentru ca m-a surprins placut acest model.Am continuat cu fuzete portfuzete aluminiu, fata spate, c-hub , towere aluminiu....lista prbl ca va continua.
Ce nu imi place la acest model( 410) este spatiul extrem de limitat pentru electronica.Totul este extrem de stramtorat si fix, ceea ce duce la cateva prbl cum ar fi organizarea acestora si circulatia aerului.Am observat ca se cam incaleste si regulatorul si motorul....
Astfel am dat cateva gauri in caroserie pentru un flux de aer mai bun....Dar prbl ca asta e pretul platit pentru cum arata masina....e frumoasa rau :))))
si cateva poze cu modelul.
http://s17.postimg.org/v2ds236fv/image.jpg
http://s22.postimg.org/cxiblystp/image.jpg
http://s23.postimg.org/8v8ue4e6v/image.jpg
http://s23.postimg.org/nd1g8dg47/image.jpg
http://s23.postimg.org/gy2fbp9ef/image.jpg
#5
Postat 01 January 2014 - 06:24 PM
Asa vine din fabrica.Ia gandestete daca ai cum sa faci la fel la tine :)
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#7
Postat 01 January 2014 - 11:27 PM
Toate masinile mele au aceiasi culoare sau vor avea.
Magenta perlat cu negru si crom.
Tine de gusturi iar gusturile nu se discuta:)
Personal cred ca e mai bine cu hexul asa pt ca desi riscul sa il pierzi e mare , presiune este pe pin la strangere si fixareq hexului pe planetara e mai buna asa.
Daca ar fi invers nu ar mai presa pe pin si fortele de fixare ar fi doar din rotatie...
#8
Postat 02 January 2014 - 12:09 AM
aiurica, la 01 January 2014 - 11:27 PM, a spus:
Toate masinile mele au aceiasi culoare sau vor avea.
Magenta perlat cu negru si crom.
Tine de gusturi iar gusturile nu se discuta:)
Personal cred ca e mai bine cu hexul asa pt ca desi riscul sa il pierzi e mare , presiune este pe pin la strangere si fixareq hexului pe planetara e mai buna asa.
Daca ar fi invers nu ar mai presa pe pin si fortele de fixare ar fi doar din rotatie...
Si in ceea ce priveste pozitionarea pinului de fixare al rotii esti subiectiv. La fel de bune sunt si sistemele cu pin-ul la interior sau cele cu pin-ul pe mijlocul hex-ului. In toate sistemele, pin-ul este fixat prin deplasarea axului rotii in raport cu hex-ul.
#9
Postat 02 January 2014 - 12:48 AM
nu e nici o presiune asa cum am spus eu... :)
presiunea pe pin e invers adica cu pinul la interior!
multumesc Eugen. :drinks:
#10
Postat 27 January 2014 - 08:56 AM
#13
Postat 27 January 2014 - 10:10 PM
Nehotaratule:))
#15
Postat 27 January 2014 - 11:28 PM
Imi lipseste doar dex 210 pe care mi-l doresc... Dar toate la vremea lor.
Deja e horor la concursc cu 2 clase plus Sir Alex. Fimiu:).
Inca o clasa ar fi prea mult, dar.....
#17
Postat 28 January 2014 - 08:18 PM
Dar nu are conu Andrei pe stoc. Asteptam ....ala cu sasiu de plastic nu vreau. Astept sa apara v2.
#18
#19
Postat 25 February 2014 - 03:14 PM
S-a inceput operatiunea upgrade-uri cu cateva prajituri:)
http://s23.postimg.org/pfkwnx5kn/image.jpg
http://s23.postimg.org/yyulhdt2v/image.jpg
#20
Postat 25 February 2014 - 10:28 PM
De precizat ca va fi masina celui mi la clasa beginer insa vreau sa o fac bullet proof pt a nu se mai supaa cand se rupe.motorizarea de pe ea este un brushed pt clasa respectiva.
http://s30.postimg.org/hr9sfg6dp/image.jpg
http://s30.postimg.org/r7v08c0ul/image.jpg
http://s30.postimg.org/kg4l5hbv1/image.jpg
#22
Postat 25 February 2014 - 11:38 PM
Mai urmeaza cateva upgrade-uri si cam gata.:)
#24
Postat 26 February 2014 - 08:06 AM
Nimeni nu poate impune un anumit model.
Discutia era legata de 4wd vs 2 wd..... Cu care sincer dupa ce m-am documentat ulterior sunt de acord.cand vor aparea begineri de 25 de ani ce mai zicem?:)
Ei sunt totusi niste copii... Ideal e sa se dea si o pot face cu orice. Ne-am aprins degeaba... Dar suntem offtopic:)
Eu am evitat varianta de plastic , nefondat insa. Nu am argumente. Imi place doar sa fie aluminiu pe burta. E o nebunie de a mea....
#25
Postat 26 February 2014 - 09:59 AM
#26
Postat 04 March 2014 - 09:00 PM
Dupa sambata asta la pista, masina mi-a lasat o impresie foaete buna in mana celui mic.
A rupt de doua ori holderele spate de plastic si am inlocuit cu cele de Cu.
Am luat si greutatea spate de la tresrey si masina acum e cam grea.
Vedem daca e prea multa pe spate dar cred ca e ce trebuie.
Mai vreau doar portfuzete fata de la revolution si e cam gata masina.
Eu ma voi da cu ea foarte rar.
http://s16.postimg.org/4pnbx96z5/image.jpg
http://s16.postimg.org/63eysk68h/image.jpg
http://s16.postimg.org/pwr2l9jm9/image.jpg
http://s16.postimg.org/9x3tnyy6p/image.jpg
http://s16.postimg.org/l86hcc51t/image.jpg
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 04 March 2014 - 09:00 PM
#27
Postat 05 March 2014 - 07:29 AM
Cred ca e cam grea pentru "supermotorizarea" de la clasa juniori. Eu incerc sa ii fac un DEST, cat mai usor. Lui Teo ii place cum suna "ma dau cu truck-ul" :))
Stiu ca mai usor inseamna mai fragil, dar...vom vedea pana la urmatorul campionat. La etapa urmatoare se da tot cu Jekyll-ul. Sper sa apuce finalele :))
#28
Postat 05 March 2014 - 07:42 AM
Mie mi-a placut cum mergea cu ea sambata trecuta.
E clar ca e afrctata acceleratia si viteza de top dar eu cred ca are o stabilitate mai buna si am vazut asta cand a mers cu ea.
Vom vedea acumce si cum.
#29
Postat 10 December 2014 - 05:58 PM
#30
Postat 10 December 2014 - 06:40 PM
pare ceva luat de la zero.
prinderi towere....linkuri servo....partea din spate...holdere bascule.....totul difera.
seamana putin sasiul pe jos....dar atat.