Modelism - RHC Forum: I A R - 80 scara 1:3 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

I A R - 80 scara 1:3

#151 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 July 2018 - 08:27 PM

Nu nea DAC. Domnu' "gicosu" mi-a dat mie un răspuns deși nu am avut niciodată nimic de împărțit, nu ne cunoaștem și nu știm nimic unul de altul, dar își permite, cu alte cuvinte să mă facă tâmpit. Eu ce să-i răspund ? "Ba pe-a mă-ti ?" :rofl:
Nuu, că nu-mi stă în caracter. Nu e vina mea că omu' s-a simțit cu musca pe căciulă (în vreun fel), mai ales că nu am pomenit nimic de machete statice, ci numai de cele zburăcioase.
E o vorbă: "Dacă nu e haina ta, nu o îmbrăca." Partea proastă este că, românul, mai recent, îmbracă orice haină-i pică și o trage pe a lui pe deasupra să nu se vadă furtișagul. Numai că se cam dă de gol la un moment dat.

Scuze. Nu voi continua tema, ori să mai răspund la eventuale "atenții", că vă poluez subiectul.

Spor la meștereală.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 05 July 2018 - 08:28 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#152 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 05 July 2018 - 08:38 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 05 July 2018 - 08:27 PM, a spus:

Nu nea DAC. Domnu' "gicosu" mi-a dat mie un răspuns deși nu am avut niciodată nimic de împărțit, nu ne cunoaștem și nu știm nimic unul de altul, dar își permite, cu alte cuvinte să mă facă tâmpit. Eu ce să-i răspund ? "Ba pe-a mă-ti ?" :rofl:
Nuu, că nu-mi stă în caracter. Nu e vina mea că omu' s-a simțit cu musca pe căciulă (în vreun fel), mai ales că nu am pomenit nimic de machete statice, ci numai de cele zburăcioase.
E o vorbă: "Dacă nu e haina ta, nu o îmbrăca." Partea proastă este că, românul, mai recent, îmbracă orice haină-i pică și o trage pe a lui pe deasupra să nu se vadă furtișagul. Numai că se cam dă de gol la un moment dat.

Scuze. Nu voi continua tema, ori să mai răspund la eventuale "atenții", că vă poluez subiectul.

Spor la meștereală.

Oricum ai poluat topicul si vad ca nu te opresti din " partaieli " , nu este frumos .
0

#153 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 05 July 2018 - 10:52 PM

Vezi postareaDAC, la 05 July 2018 - 08:16 AM, a spus:

Intentionam sa fac acele elemente dintre voleti , din tabla de 0.25 olc , din motivele mentionate anterior .Dar dupa ce am studiat foarte atent un plan , am observat ca in cartusul acestuia , se mentiona , ca aceste piese sunt realizate din dural de 1,35 mm .Si atunci mi-am zis: daca ei au folosit dural ,eu de ce sa inventez apa calda .....merg pe mana si experienta lor . In ultima instanta , le bag la consumabile...nu?


Asta nu am știut - că s-a folosit dural.
În definitiv câte acționări o să aibă ? Va dura ceva vreme să se uzeze.
Macheta asta o să fie o încântare de privit când va fi gata.

Spor la meștereală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#154 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 22 August 2018 - 07:36 PM

voletii, inchisi, deschisi, si pe verso

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (85.04K)
    Number of downloads: 112
  • Fisier atasat  2.jpg (66.29K)
    Number of downloads: 110
  • Fisier atasat  3.jpg (72.29K)
    Number of downloads: 120

0

#155 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 22 August 2018 - 07:55 PM

voletii montati, inlantuiti, in diferite pozitii

<_<

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  4.jpg (98.84K)
    Number of downloads: 110
  • Fisier atasat  5.jpg (124.9K)
    Number of downloads: 102
  • Fisier atasat  6.jpg (131.64K)
    Number of downloads: 106
  • Fisier atasat  7.jpg (93.33K)
    Number of downloads: 111
  • Fisier atasat  8.jpg (117.22K)
    Number of downloads: 121

0

#156 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 23 August 2018 - 06:09 PM

:good:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#157 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 24 August 2018 - 07:08 AM

Eu as bloca voletii, de la vibratii lantul ala poate crea probleme.

Chiar daca iese din discutie sa se incadreze la o clasa anume, cu cat va fi mai usor cu atat va zbura mai bine, iar toate detaliile realizate din metal se vor aduna in sute de grame.

Dar fiecare stie foarte bine ce are de facut si poate nu reusim totdeauna sa anticipam corect cum va iesi la final.

Spor !
0

#158 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2743
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 24 August 2018 - 08:04 AM

Absolut - SUPERB . Felicitari !
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#159 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 24 August 2018 - 09:16 AM

Dragă Zipo, în opinia ta , cam care ar fi greutatea optimă pentru acest model cu o suprafață de 1,6 mp ?
0

#160 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 August 2018 - 09:50 AM

Nu cumva greutatea avionului mare impartita la cubul scarii? adica la 27 in cazul de fata?


0

#161 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 24 August 2018 - 11:35 AM

Dacă iese cu încărcarea în maxim 120 nu vor fi probleme.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#162 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1053
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 24 August 2018 - 12:08 PM

O printare 3d al mecanismului si al voletilor cred ca ar reduce considerabil masa lor !!!
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#163 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 24 August 2018 - 12:48 PM

Viorel, bănuiesc 120 gr/dm.Daca este mai mare ce se întâmplă ?; să presupunem 180 , 200 gr/dmp
0

#164 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 24 August 2018 - 12:54 PM

Stelu prietene , acele piese tu le ai face din plastic?
0

#165 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 24 August 2018 - 01:26 PM

Eu am fost furat la greutate si NU tot timpul ce este pe hartie va rezulta si in realitate.

Nu zic ca nu va iesi in greutatea propusa (probabil 25-27 Kg), dar unde este loc de a usura, atunci trebuie gasite solutii.

Voletii aia sunt superbi, mansa si scaunul nu mai zic..., dar se puteau face cel putin la jumatate din greutate din alte materiale si cu talentul de care deja ati dat dovada, simula exact ca si din metal.

Zic toate astea dupa ce am vazut si discutat cu unii din concurenții de la Campionatul Mondial care a avut loc la Ploiesti 2016, fiecare gram conteaza chiar si la un model la scara mai mare.

Din poze totul frumos, impecabil dar imi da o impresie de exagerare la abordarea constructiei unor detalii, pentru un model zburator. Ideal este sa fie realizate exact ca si cel mare , dar fiind un aeromodel nu este tocmai cea mai inteleapta alegere.

Recomand rcscalebuilder.com ca punct de reper, multe lucruri interesante in materie de machete zburatoare.

Daca imi permiti un sfat, termina modelul fara detalii pe care le vei pune ulterior, zboara si abia apoi decizi daca este corect sa fie realizate din metal sau din altceva.

In stadiul care este acum arata excelent tot, nici nu contest altceva infara de greutate. Mult spor si putere de munca in continuare.

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 24 August 2018 - 01:27 PM

0

#166 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 24 August 2018 - 02:50 PM

Vezi postareaDAC, la 24 August 2018 - 12:48 PM, a spus:

Viorel, bănuiesc 120 gr/dm.Daca este mai mare ce se întâmplă ?; să presupunem 180 , 200 gr/dmp


Da. 120 gr/dm2

Sper să nu vă supărați, dar am să "spicuiesc" câte puțin din ce am discutat cu dumneavoastră la telefon încă de la 747, să înțeleagă și băieții ce și cum.
Exact aceeași îngrijorare pe care o exprimă Zippo legată de necesitatea detaliului și până unde se merge din punct de vedere competițional, raportat la grija obținerii unei mase la decolare cât mai mici.
De fapt domnul Florian (DAC) nu construiește o machetă după înțelesul aeromodelistic, ci face o miniaturizare a aparatului original, încercând să obțină cât mai multe detalii cu materialele folosite la avionul real. Asta este ambiția dânsului și ... "jos pălăria" până acum. Eu mă consideram un om cu ambiție și foarte multă răbdare, dar ce face DAC-ul nostru mă depășește total (din punct de vedere psihic). Adică nu aș mai fi avut de mult păr în cap (mi l-aș fi smuls fir cu fir). :rofl:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#167 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 24 August 2018 - 03:07 PM

Revin cu discuția privitoare la încărcarea alară mai mare (discuție avută tot la telefon).
Modelul va zbura, cu siguranță, numai că va manifesta caracteristicile avionului real, iar IAR 80 nu a fost un avion tocmai ușor de stăpânit (mai ales în decolare până la desprindere). Ampenajul vertical este mic în comparație cu cuplul dat de motorul puternic, la viteză mică fiind ineficient. Cumulat cu faptul că avea bechie cu talpă și nu cu roată direcțională avionul o lua razna pe cuplu dacă nu contracarai din start cu maxim direcție și ușoară frânare pe o roată. Asta o știu direct de la un pilot care a zburat IAR 80.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#168 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 August 2018 - 03:57 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 24 August 2018 - 03:07 PM, a spus:

Revin cu discuția privitoare la încărcarea alară mai mare (discuție avută tot la telefon).
Modelul va zbura, cu siguranță, numai că va manifesta caracteristicile avionului real, iar IAR 80 nu a fost un avion tocmai ușor de stăpânit (mai ales în decolare până la desprindere). Ampenajul vertical este mic în comparație cu cuplul dat de motorul puternic, la viteză mică fiind ineficient. Cumulat cu faptul că avea bechie cu talpă și nu cu roată direcțională avionul o lua razna pe cuplu dacă nu contracarai din start cu maxim direcție și ușoară frânare pe o roată. Asta o știu direct de la un pilot care a zburat IAR 80.



... am urmarit intr-un interviu la tv pe domnul General Ion Dobran .. si printre multe amintiri relatate reporterului a tinut sa precizeze
... " .. nici o data nu am rupt bechia la ateriazare " ..

Asta ca fapt divers legat de bechie .. scuze de off topic ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#169 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 26 August 2018 - 01:36 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 24 August 2018 - 03:07 PM, a spus:

Revin cu discuția privitoare la încărcarea alară mai mare (discuție avută tot la telefon).
Modelul va zbura, cu siguranță, numai că va manifesta caracteristicile avionului real, iar IAR 80 nu a fost un avion tocmai ușor de stăpânit (mai ales în decolare până la desprindere). Ampenajul vertical este mic în comparație cu cuplul dat de motorul puternic, la viteză mică fiind ineficient. Cumulat cu faptul că avea bechie cu talpă și nu cu roată direcțională avionul o lua razna pe cuplu dacă nu contracarai din start cu maxim direcție și ușoară frânare pe o roată. Asta o știu direct de la un pilot care a zburat IAR 80.


de la care pilot?

Aceasta postare a fost editata de typer: 26 August 2018 - 01:38 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#170 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 26 August 2018 - 08:21 AM

Aeromodele de 100,respectiv 130Kg. Ceparere ai despre aceste lucrari...dl. Zipo?

Fisiere atasate


0

#171 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 26 August 2018 - 08:47 AM

Vezi postareaDAC, la 26 August 2018 - 08:21 AM, a spus:

Aeromodele de 100,respectiv 130Kg. Ceparere ai despre aceste lucrari...dl. Zipo?

Fisiere atasate


0

#172 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 26 August 2018 - 09:10 AM

Buna ziua,

amestecam merele cu perele! Una e un vanator cu 1,6m2 si alta e un biplan cu 3-4m2 si invelit cu panza. Ideia lui Zipo era ca daca un model iese prea greu va fi dificil de zburat! Eu stiu sigur ca un vanator la 120g va fi NOK. Am trecut prin asta cu un FW de 128g/dm2. A fost mic ca dimensiuni. Pe dumneavoastra va va avantaja nr Reynolds dar sa nu va bazati pe acest lucru.

Spor la treaba!
Mugurel
0

#173 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 26 August 2018 - 02:12 PM

Navigator...sa sti ca nu esti departe de adevar.Dar cel mai bine este sa folosim formula portantei.
L(portanta)= produsul dintre densitate , suprafata aripii, patratul vitezei, CL , coeficientul portantei pentru profilul folosit, si totul deimpartit la 2. Atentie , unitatile de masura folosite , sunt kg, m , s ,si obtinem Newtons.Ii impartim la 9,8,si avem kg/f.imi cer scuze fata de cei ce o cunosc, dar nu strica sa ne reamintim. Si acum navigatorule, din aceasta ecuatie , scoatem ce vrem , cerem ce vrem .Coeficientii respectivi ii putem gasi prin tabele ( sunt determinati experimental), sau daca vrei cu aproximatie , un profil de 10 /12 % este cu ingaduinta de
1,4,/1,5 . Este un coeficient , deci adimensional. Ex. Avem greutatea avionului , ( x 9,8 sa obtinem Newtoni) ,densitatea o stim ,stim coeficientul profilului, 1/2 sigur il stie toata lumea, stim suprafata aripii, si din ecuatie scoatem patratul vitezei ,. un simplu radical si vom afla viteza limita , viteza minima a modelului nostru. Sau daca vreau sa plec de la o viteza minima dorita , ecuatia imi va determina greutatea maxima pentru acea viteza.
Daca aceste lucruri , repet sunt cunoscute , cu atat mai bine si mai imbucurator.
0

#174 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 26 August 2018 - 03:00 PM

Zippo stimabile , sa sti ca ...eufemistic vorbind , nu m au incantat deloc vorbele tale .In primul rand sunt foarte multi ani intre noi, si ceva imi spune ca profesia ta nu este una legata de aviatie. Imi vorbesti despre gramele in cauza , ca si cand ar exista macar unul de pe acest forum sa nu cunoasca problema . Dar nu asta m a intristat ; as fi vrut copile sa mi reprosezi, sa mi atragi atentia la faptul ca numarul de nituri de la scaun este mai mic decat la original , ca sezutul scaunului partea din fata , in acea decupare pentru manse , laturile sunt prea drepte in loc de usor curbate , sa mi scoti ochii cu cele doua suruburi , de pe furca di partea de jos amansei, ele neexistand la original, si multe altele care poate mi au scapat . As fi fost mai bucuros daca.......In schimb , ma atentionezi ca sunt prea multe detalii, si mi dai sfaturi. Fiecare face ce vrea , si ce poate . Gramele ....? Realizezi ce inseamna la un avion de 27/28 kg, o tractiune de 30 kg ? Sti care este diferenta intre o viteza limita cu motor si viteza limita fara motor ?
Mi ai sugerat sa rasfoiesc RCSB. Am cont acolo , si o fac des . Nimic din ce mi ai spus (vezi detaliile), nu se regasaste acolo, din contra. Detaliile ajung pana la " nebunie ".Urmaresc si frumoasa lucrare a unui compatriot al nostru, si tot asa consideri ca abuzeaza in detalii?
Stimabile , facem parte din categorii diferite , drumurile noastre in modelism , sunt paralele , nu ne intersectam .Sincer , si sa ma ierti , nu te vad, sa ti propui sa muncesti mai mult sa creezi sa fi cel mai bun, sa ai modelul cel mai "tare".Cred , si iarasi te rog sa ma ierti , ca te complaci in mediocritate. Eu imi voi vedea in continuare de ale mele , iar tu ale tale .In final plecand de la opiniile tale , tare curios as fi sa vad o lucrare de a ta.
PS Este ultima discutie si nu voi continua dialogul.A ajunge 'MEGA", pentru mine nu este un scop in sine !
0

#175 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 August 2018 - 07:30 PM

Vezi postareatyper, la 26 August 2018 - 01:36 AM, a spus:

de la care pilot?


Un elev de-al lui Bâzu Cantacuzino.
De la tata. Se pune ? :)
URA şi la zbor fofezelor !
0

#176 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 August 2018 - 07:51 PM

Nea DAC, nu cred că ZIPPO a fost critic, ci și-a exprimat o îngrijorare plecată de la propria experiență cu Pitts-ul.
Știți foarte bine că foarte puțini aeromodeliști au fost și piloți. Majoritatea sunt obișnuiți cu supramotorizare și un rulaj de maxim 2-3 metri. Noțiunea de palier e cam străină și dacă modelul necesită mai mult timp/spațiu să câștige viteză, se "sperie".
URA şi la zbor fofezelor !
0

#177 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 26 August 2018 - 07:58 PM

Adevărul este că în lipsa informațiilor pe care ți le dă curul, spatele, întărirea sau înmuierea manșei ești obligat să evaluezi vizual comportamentul modelului, lucru ceva mai dificil. :)

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 26 August 2018 - 07:59 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#178 Useril este offline   DAC 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 495
  • Inregistrat: 08-February 11
  • Gender:Male
  • Location:corbeanca ilfov

Postat 26 August 2018 - 09:32 PM

Drept ai grăit...mai zi si tu ceva din cand in cand ; nu strica un plus de teorie pe forum , s ar putea evita astfel , multe din situatiile delicate .
Apropo, tatăl tău, ti a povestit mai multe despre 80?
0

#179 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 26 August 2018 - 10:34 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 26 August 2018 - 07:30 PM, a spus:

Un elev de-al lui Bâzu Cantacuzino.
De la tata. Se pune ? :)


se pune, de ce nu.

intrebam ca nu inteleg exact ce-ai enumerat acolo:

"Ampenajul vertical este mic în comparație cu cuplul dat de motorul puternic, la viteză mică fiind ineficient"

cat de mica viteza?
in ce conditii de zbor se intampla acest lucru? la rulaj, desprindere? in picaj nu cred, sunt diverse rapoarte care spuneau ca era stabil.

interesante "povesti". nu cred ca suntetm 100% offtopic daca discutam de 80.
cu siguranta cresc valoarea topic-ului.

Aceasta postare a fost editata de typer: 26 August 2018 - 10:38 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#180 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 27 August 2018 - 07:31 AM

Domnule DAC, va respect anii dar fiind un forum public unde de obicei se vorbeste la persoana 1, nu ar trebui sa va simptiti jignit de acest lucru, imi cer scuze daca s-a intamplat asa.

Simplificand discutia in care am intervenit, totul se rezuma la faptul ca ce ati realizat din metal se putea face mai usor din alt material, era doar o sugestie si nimic mai mult.

Scopul unui forum este de a aduna diferite pareri (pro si contra), nu ar trebui sa se genereze conflicte prostesti.

Nu am lucrat si nici nu lucrez in domeniul aviatiei, am doar un brevet de pilot la care nu mai am nici licenta valabila.

Ca si lucrari, mai mesteresc si eu in timpul liber cand pot, nimic deosebit.

Nu voi mai interveni in discutii, insa va voi urmari lucrarea cu interes si admiratie.

Spor la mestereala !
0

Arata acest topic


  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro