Modelism - RHC Forum: CUPA ZIZIN Heli & FPV racing ed.IV-a 15-17.iulie 2016 Braşov Sa - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

CUPA ZIZIN Heli & FPV racing ed.IV-a 15-17.iulie 2016 Braşov Sa Concurs şi întâlnire amicală de elicoptere RC outdoor & FPV racing

#61 Useril este offline   Rivelino 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

  Postat 11 July 2016 - 01:11 AM

Ca sa numai existe comentarii paralele, atasez PDF-ul cu figurile de avansati si descrierea lor.
Nu sunt Bau-Bau figurile avand in vedere ca s-a pastrat programul de anul trecut.
Se v-a vedea cine s-a antrenat si cine nu.
Figurile dupa ureche le executa cine vrea, asa se va si puncta. :good:

Fisiere atasate


0

#62 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 11 July 2016 - 01:15 PM

Iata si regulamentul de race (o parte din el... f. important de altfel)


Greutatea si marimea modelului:

- Greutatea totala a modelului, cuprinzand intregul echipament necesar zborului (cu baterii incluse) nu trebuie sa depaseasca 1kg;

- Distanta intre axele motoarelor trebuie sa fie mai mica de 330 mm. Ca reper, distanta este masurata pe diagonala axelor motoarelor.

Motorizare:

- Doar motoarele electrice cu un voltaj maxim de 17.0 volti (4S) sunt permise. Masurarea voltajului este realizata inainte de zbor;

- Este permis un unghi maxim fix de inclinare al motoarelor de 15 grade, fata de perpendiculara liniei orizontale de zbor a cadrului.

Elicele:

- Diametru maxim: 15.2 cm;

- Elicele realizate complet din metal sunt interzise;

- Orice aparat de protectie al elicelor este interzis.

Diverse:

- Participantii la concurs nu pot schimba quad-ul in timpul unei manse.

- Este interzista alimentearea VTX-urilor in timpul derulari concursului, cu exceptia concurentilor angrenati in concurs;

- O sesiune de antrenament va fi organizata in prima zi a evenimentului. Fiecare participant va avea drept de antrenament dupa ce si-a inregistrat si procesat quad-ul in concurs.



CIRCUITUL DE CURSA

- Circuitul de cursa trebuie sa aiba o dimensiune desfasurata de aproximativ 250 metri pentru varianta outdoor;

- Trebuie delimitata o linie de siguranta pentru demarcarea zonei de zbor;

- Zborul se va efectua numai in zona de antrenament si deasupra circuitului delimitat.

- Zborul deasupra si in zona spectatorilor sau a reprezentantilor mass-media este strict interzisa

- Prezenta oricarei persoane pe suprafata de zbor, in timpul cursei, este strict interzisa;

- Se recomanda marcarea pistei circuitului in mod clar;

- Linia de start va fi o linie perpendiculara pe axa traiectoriei circuitului de cursa;

- Toate modelele participante trebuie plasate la linia de start, luand in calcul o distanta libera de 0,7 m in toate directiil, fata de quad-ul participant;

Cu drag: PVP

P.S. Multumiri translatorului Mihai :)

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#63 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2016 - 02:13 PM

adaug si eu cateva lucruri importante prinse din exprienta :
Trebuie sa stim frecventa, banda si canalul emitatorului video.
Trebuie sa avem acces la VTX astfel incat sa putem modifica usor frecventa video la una ceruta. daca trebuie sa desfaci drona ca sa schimbi canalul video....lucrurile o sa dureze la infinit !
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#64 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 11 July 2016 - 02:53 PM

Vezi postareahash84, la 11 July 2016 - 02:13 PM, a spus:

adaug si eu cateva lucruri importante prinse din exprienta :
Trebuie sa stim frecventa, banda si canalul emitatorului video.
Trebuie sa avem acces la VTX astfel incat sa putem modifica usor frecventa video la una ceruta. daca trebuie sa desfaci drona ca sa schimbi canalul video....lucrurile o sa dureze la infinit !


Lucrurile sunt simple... dacă ni le dorim simple... și nu văd de ce ne-am complica
Fiecare posesor de quadr. î-și demontaa antena de la emisie(VT)( astfel că poate face oricâte setări dorește...
să sperăm că poate decupla și emisia VTX...evident fiecare proprietar de quadracer î-și va declara frecvența la secretariatul concursului.

Sau și mai simplu... în timpul concursului toate quadrace-urile vor sta într-un țarc predefinit, (mai puțin cele care concurează)

Tot cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#65 Useril este offline   BogdanBz 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 19-May 15
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 11 July 2016 - 03:40 PM

Fara antena pe VTX acesta se cam arde.....
0

#66 Useril este offline   dumy132 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2016 - 04:54 PM

Are dreptate hash, toti trebuie sa ne putem modifica frecventa la fata locului si devine si mai complicat pt ca cel mai probabil o sa fim amestecati cu frecvente raceband si boscam. Trebuie sa ne distantam la minim 40 mhz sa nu interferam unul cu altul. Oricum o sa fie haos cu interferentele ca sigur or sa existe vtx-uri de 400-600mw.
0

#67 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 11 July 2016 - 05:31 PM

In timpul concursului si al antrenamentelor singurele quaduri alimentate sunt cela care participa, daca cineva alimenteaza un quad si nu participa cu el trebuie descalificat, pt ca se pot produce accidente grave. Un vtx emite si fara antena destul de mult, asta pana se arde :)
0

#68 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 11 July 2016 - 05:37 PM

Vezi postareadumy132, la 11 July 2016 - 04:54 PM, a spus:

Are dreptate hash, toti trebuie sa ne putem modifica frecventa la fata locului si devine si mai complicat pt ca cel mai probabil o sa fim amestecati cu frecvente raceband si boscam. Trebuie sa ne distantam la minim 40 mhz sa nu interferam unul cu altul. Oricum o sa fie haos cu interferentele ca sigur or sa existe vtx-uri de 400-600mw.


În cadrul concursului vor zbura doar doi concurenți odată... deci şansele de interferențe vor fi minime.
Şi încă un detaliu important, cursa vafi de tipul NUMĂR PRESTABILIT DE TURE ÎN CEL MAI SCURT
Numârul de ture î-l vom hotărî de comun acord duminică în funcție de numărul de concurenți.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#69 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 11 July 2016 - 05:41 PM

Vezi postarearoland_fzj, la 11 July 2016 - 05:31 PM, a spus:

In timpul concursului si al antrenamentelor singurele quaduri alimentate sunt cela care participa, daca cineva alimenteaza un quad si nu participa cu el trebuie descalificat, pt ca se pot produce accidente grave. Un vtx emite si fara antena destul de mult, asta pana se arde :)


Evident câ trebuie descalificat... dar sunt convins că onoarea şi respectul concurenților sunt mai presus de orice altceva.

Tot cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#70 Useril este offline   dumy132 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 July 2016 - 05:58 PM

Mai puteti detalia putin va rog modul de desfasurare al concursului?
Ce nu imi este clar: zburam cate doi si se face clasament cu timpul tuturor sau cel cu timpul cel mai mic este eliminat?

Multumesc anticipat.
0

#71 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 11 July 2016 - 06:17 PM

Vezi postareadumy132, la 11 July 2016 - 05:58 PM, a spus:

Mai puteti detalia putin va rog modul de desfasurare al concursului?
Ce nu imi este clar: zburam cate doi si se face clasament cu timpul tuturor sau cel cu timpul cel mai mic este eliminat?

Multumesc anticipat.


Atât în calificări cât şi în eliminatorii cel , cei ce fac numărul prestabilit de ture în cel mai scurt timp au câştig de cauză (se califică mai departe).
Exemplu: Avem 17 concurenți în calificări; în sferturi merg primi 8 cu cel mai bun timp/nr. de ture.
În semifinale se calificâ 4 concurenți în sistem eliminator.
Evident în finală cei doi se vor califica tot în sistem eliminatoriu.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#72 Useril este offline   Boggy22 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-July 16

Postat 11 July 2016 - 11:38 PM

Inca o intrebare, sunt permise bateriile 4S LIHV (Turnigy Bolt, 4.35/celula, 17.4v complet incarcate)?

Cred ca ar trebui anuntat eventual inainte de fiecare cursa treaba cu alimentarea VTX-ului, se mai intampla cateodata sa uiti de treaba asta si sa faci o nefacuta. Eventual doar bateriile sa fie puse de-o parte, la quad-uri sa se poata umbla de cei de pe margine. Mai schimba o elice, o setare in controller, etc.

Multumesc anticipat,
Bogdan
0

#73 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 July 2016 - 06:57 AM

Vezi postareaBoggy22, la 11 July 2016 - 11:38 PM, a spus:

Inca o intrebare, sunt permise bateriile 4S LIHV (Turnigy Bolt, 4.35/celula, 17.4v complet incarcate)?

Cred ca ar trebui anuntat eventual inainte de fiecare cursa treaba cu alimentarea VTX-ului, se mai intampla cateodata sa uiti de treaba asta si sa faci o nefacuta. Eventual doar bateriile sa fie puse de-o parte, la quad-uri sa se poata umbla de cei de pe margine. Mai schimba o elice, o setare in controller, etc.

Multumesc anticipat,
Bogdan



Nu cred că s-ar supăra cineva pe bateriile UHV.... în definitiv după max. 10 secunde de utilizare le scade tensiunea la 17V garantat.
Vom avea grijă să anunţăm înainte de fiecare cursă despre VTX-uri.

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#74 Useril este offline   Bogdan A 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 July 2016 - 12:42 PM

Vezi postareavasipop, la 12 July 2016 - 06:57 AM, a spus:

Nu cred că s-ar supăra cineva pe bateriile UHV.... în definitiv după max. 10 secunde de utilizare le scade tensiunea la 17V garantat.
Vom avea grijă să anunţăm înainte de fiecare cursă despre VTX-uri.

Cu drag: PVP



In speranta ca nu voi supara pe cineva cu ceea ce voi scrie (intentiile mele chiar sunt bune), o sa scriu si eu parerea mea legata de bateriile High Voltage.
Conform atat regulamentului FAI cat si al anuntului facut deja acum putin timp aici pe forum in ceea ce priveste regulamentul concursului de la Sampetru, "Doar motoarele electrice cu un voltaj maxim de 17.0 volti (4S) sunt permise. Masurarea voltajului este realizata inainte de zbor "
Parerea mea este ca nu ar fi correct fata de cei cu bateriile normale/standard, sa concureze alaturi de quad-uri care au baterii cu voltaj mai mare si implicit o viteza mult mai mare. Fiind vorba de racing, viteza este totusi un factor important. Practic dintre 2 concurenti cu acelasi nivel de pilotaj, cel cu bateria normala nu are nici o sansa in fata celui cu baterie HV.
Pe de alta parte, daca se permite folosirea bateriilor HV, pot aparea la sfarsit situatii si comentarii neplacute din partea celor care au pierdut cursa pentru ca (pasamite) ei nu au avut baterii HV .
Ma gandesc ca startul in concurs pe picior de egalitate ar fi lucrul cel mai corect si mai lipsit de situatii tensionate, iar diferentierea intre concurenti s-ar face exclusiv pe baza calitatilor de pilot ale fiecaruia.

Cu Stima,
Bogdan
0

#75 Useril este offline   BogdanBz 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 19-May 15
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 12 July 2016 - 12:57 PM

Vezi postareaBogdan A, la 12 July 2016 - 12:42 PM, a spus:

In speranta ca nu voi supara pe cineva cu ceea ce voi scrie (intentiile mele chiar sunt bune), o sa scriu si eu parerea mea legata de bateriile High Voltage.
Conform atat regulamentului FAI cat si al anuntului facut deja acum putin timp aici pe forum in ceea ce priveste regulamentul concursului de la Sampetru, "Doar motoarele electrice cu un voltaj maxim de 17.0 volti (4S) sunt permise. Masurarea voltajului este realizata inainte de zbor "
Parerea mea este ca nu ar fi correct fata de cei cu bateriile normale/standard, sa concureze alaturi de quad-uri care au baterii cu voltaj mai mare si implicit o viteza mult mai mare. Fiind vorba de racing, viteza este totusi un factor important. Practic dintre 2 concurenti cu acelasi nivel de pilotaj, cel cu bateria normala nu are nici o sansa in fata celui cu baterie HV.
Pe de alta parte, daca se permite folosirea bateriilor HV, pot aparea la sfarsit situatii si comentarii neplacute din partea celor care au pierdut cursa pentru ca (pasamite) ei nu au avut baterii HV .
Ma gandesc ca startul in concurs pe picior de egalitate ar fi lucrul cel mai corect si mai lipsit de situatii tensionate, iar diferentierea intre concurenti s-ar face exclusiv pe baza calitatilor de pilot ale fiecaruia.

Cu Stima,
Bogdan



Bogdane sper ca stii prea bine ca nu conteaza viteza, eu am curba pe throtle pe unu tocmai din acest motiv, merge mult prea repede, nu o sa fie nevoie de viteza o sa fie nevoie de manevrabilitate.
0

#76 Useril este offline   Bogdan A 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 July 2016 - 01:06 PM

Vezi postareaBogdanBz, la 12 July 2016 - 12:57 PM, a spus:

Bogdane sper ca stii prea bine ca nu conteaza viteza, eu am curba pe throtle pe unu tocmai din acest motiv, merge mult prea repede, nu o sa fie nevoie de viteza o sa fie nevoie de manevrabilitate.



Ma gandesc sa avem totusi in vedere corectitudinea.
cu atat mai mult cu cat zici ca nu conteaza viteza, de ce sa nu facem lucrurile intr-un mod corect si egal ?!

Cu stima,
Bogdan
0

#77 Useril este offline   BogdanBz 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 19-May 15
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 12 July 2016 - 01:18 PM

Vezi postareaBogdan A, la 12 July 2016 - 01:06 PM, a spus:

Ma gandesc sa avem totusi in vedere corectitudinea.
cu atat mai mult cu cat zici ca nu conteaza viteza, de ce sa nu facem lucrurile intr-un mod corect si egal ?!

Cu stima,
Bogdan



PAI in cazul asta ar trebui sa avem si toti frame la fel ca dimensiuni, elicii de aceleasi dimensiuni daca e vorba de corectitudine. Voltajul care il genereaza in plus LiHv este mai slab decat diferenta dintre un frame de 250 si unu de 210.
0

#78 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 July 2016 - 01:35 PM

Vezi postareaBogdan A, la 12 July 2016 - 12:42 PM, a spus:

Ma gandesc ca startul in concurs pe picior de egalitate ar fi lucrul cel mai corect si mai lipsit de situatii tensionate, iar diferentierea intre concurenti s-ar face exclusiv pe baza calitatilor de pilot ale fiecaruia.

Salut, total incorect !
Ma mir ca nu ceri sa ti se dea quad sa zbori cu el....asta e frumusetea competiei. diferentele dintre noi, calitatile de pilot, calitatea dronei, reglarea ei, nervii nostri din timpul cursei. e un cumul. nu poti da vina pe fix 1V in plus la baterie ca ai pierdut concursul...

in loc sa zicem mersi ca cineva isi rupe capul si timpul cu organizarea unui astfel de eveniment, stam si ne plangem !

eu as fi intrebat daca putem veni mai devreme sa ajutam cu organizarea, cu traseul, cu o curatenie ceva...
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#79 Useril este offline   Bogdan A 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 27-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 July 2016 - 02:05 PM

Vezi postareahash84, la 12 July 2016 - 01:35 PM, a spus:

Salut, total incorect !
Ma mir ca nu ceri sa ti se dea quad sa zbori cu el....asta e frumusetea competiei. diferentele dintre noi, calitatile de pilot, calitatea dronei, reglarea ei, nervii nostri din timpul cursei. e un cumul. nu poti da vina pe fix 1V in plus la baterie ca ai pierdut concursul...

in loc sa zicem mersi ca cineva isi rupe capul si timpul cu organizarea unui astfel de eveniment, stam si ne plangem !

eu as fi intrebat daca putem veni mai devreme sa ajutam cu organizarea, cu traseul, cu o curatenie ceva...



Alex, sunt întru totul de acord cu tine în ceea ce privește mâna de ajutor pentru organizare, traseu, curățenie și altele !

Referitor la ceea ce am scris eu mai devreme, eu vorbeam strict de corectitudine și de respectarea regulamentului (regulament ce a fost anunțat deja de ceva timp aici pe forum). Schimbarea acestui regulament acum în ultimul moment nu mi se pare un lucru ok. După modul meu de gândire, nu este un lucru care să mulțumească pe toată lumea faptul că s-a anunțat ceva acum ceva timp, iar acum cu puțin timp înainte de concurs (când cei care nu și-au luat baterii HV până acum, nici nu își mai pot cumpăra), se spune că s-a schimbat regulamentul. Apoi am făcut referire la o posibilă situație.

Eu o să pierd pentru că sunt un pilot slab, nu din alte motive deci eu nu o să mă plâng de bateriile altora,...dar revin la partea cu corectitudinea și cu respectarea regulamentului.

Întrucât nu vreau să intru într-o stare conflictuală cu nimeni, eu o să mă opresc aici cu comentariile pe acest subiect.

Cu stimă,
Bogdan
0

#80 Useril este offline   dumy132 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 21-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 July 2016 - 02:19 PM

Avand in vedere ca departajarea se face in functie de timp nu inteleg cum puteti spune ca nu conteaza viteza? Oricum or sa fie diferente pentru ca probabil unii concurenti folosesc acumulatori 3s.
Personal nu am nimic impotriva cu cei ce au acumulatori LiHV atata timp cat traseul nu este o linie dreapta.
0

#81 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 July 2016 - 03:19 PM

Vezi postareavasipop, la 12 July 2016 - 06:57 AM, a spus:

Nu cred că s-ar supăra cineva pe bateriile UHV.... în definitiv după max. 10 secunde de utilizare le scade tensiunea la 17V garantat.
Vom avea grijă să anunţăm înainte de fiecare cursă despre VTX-uri.

Cu drag: PVP


Așadar;
Conform alegației de mai sus nu s-a pus problema ca cineva să zboare cu baterie cu peste 17V.
Pe de altă parte tipul și calitatea bateriei nu poate fiî îngrădită de nici un organizator, (cu atât mai puțin de noi).
În concluzie fiecare concurent va avea bateria verificată înainte de cursă (curse) pentru conformitatea celor de mai sus
Referitor la faptul că în 10 secunde...sau mai mult bateria LIHV va ajunge la 17V, afost o sugestie pentru cei ce utilizează astfel de baterii
în cazul în care tensiunea este prea mare (a fost încărcată prea mult).
În orice caz pentru liniștea tuturor avem printre voluntari un PAZXNIC LIPO care va face verificările de rigoare la momentul oportun.


Cu mult drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#82 Useril este offline   djtaotao 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 27-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 12 July 2016 - 04:39 PM

Cum functioneaza arbitrajul?

Cine si cum verifica daca fiecare racer a parcurs corect traseul, a trecut prin fiecare poarta si a parcurs numarul necesar de ture? Exista vreun sistem de transpondere?
Cu siguranta nu vor fi situatii de foto-finish, dar o problema va fi identificarea corecta a quad-urilor. La peste 20 metri toate quadurile sunt un punct mobil greu de identificat. Deci cine si cum arbitreaza?
0

#83 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 12 July 2016 - 04:49 PM

Vezi postareadjtaotao, la 12 July 2016 - 04:39 PM, a spus:

Cum functioneaza arbitrajul?

Cine si cum verifica daca fiecare racer a parcurs corect traseul, a trecut prin fiecare poarta si a parcurs numarul necesar de ture? Exista vreun sistem de transpondere?
Cu siguranta nu vor fi situatii de foto-finish, dar o problema va fi identificarea corecta a quad-urilor. La peste 20 metri toate quadurile sunt un punct mobil greu de identificat. Deci cine si cum arbitreaza?


Cursa va fi efectuată de cîte doi concurenți odată, nu mai mulți. Indiferent că e vorba de calificări sau faze superioare.
Fiecare concurent va fi urmărit de către un arbitru pe monitor cu frecvență identică cu cea a VTX-ului concurentului.
Astfel că nu se mai pune problema arbitrajului incorect.
Din experiența bulgară se pare că deocamdată arbitrajul MANUAL este cel mai sigur.
Arbitri vor fi stabiliți duminică dimineața de către organizatori.

Tot cu drag PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#84 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 13 July 2016 - 09:50 AM

Bună ziua din nou,
Astăzi vreau să vă arăt ţintarul pentru cursa de duminică,
Mai jos se poate vedea cum vor decurge cursele.... dacă există neclarităţi, nu ezitaţi, şi puneţi întrebări.

Cu drag: PVP

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: TINTAR.jpg

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#85 Useril este offline   Boggy22 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-July 16

Postat 13 July 2016 - 06:49 PM

Personal nu ma deranjeaza nici daca se poate, nici daca nu se poate. Daca ma mai antrenez de 2-3 ori ca ieri raman fara Bolt-uri pana duminica de la crash-uri. :)) Ideea era sa stiu cu ce anume ma antrenez, ce baterie aleg. Am mai multe, unele mai grele, altele mai usoare, samd. Avantajul BOLT-urilor(LIHV) nu e deloc varful ala de voltaj in opinia mea ci densitatea energiei din ele. Sunt usoare si au discharge f bun pentru marimea lor. Ca idee, un Bolt de 2400 nu e cu foarte mult mai mare decat un NanoTech de 1800.

Apropo, un BOLT incarcat pe profil Lipo la maxim are ~95% charge. Aia 5% zboara imediat, plus ca fiind traseu cu porti, curbe, etc, greu imi e sa cred ca ii vei da full throttle prea des.
0

#86 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 14 July 2016 - 08:49 PM

Gata dragilor, numa' mâine nu-i piomâine...
azi cau ajutorul lui Robert F. am montat banerul.
Mâine mici detalii iar poimâine începem...

Cu drag: PVP

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2016-07-14 21.39.53.jpg

Aceasta postare a fost editata de vasipop: 14 July 2016 - 08:50 PM

NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#87 Useril este offline   Boggy22 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-July 16

Postat 15 July 2016 - 12:01 AM

Abia astept sa ajung acolo. Ce facem insa daca se adevereste ce zic cei de la Accuweather? Exista posibilitatea de indoor?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: vremea.JPG

Aceasta postare a fost editata de Boggy22: 15 July 2016 - 12:01 AM

0

#88 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 15 July 2016 - 10:24 AM

Vezi postareaBoggy22, la 15 July 2016 - 12:01 AM, a spus:

Abia astept sa ajung acolo. Ce facem insa daca se adevereste ce zic cei de la Accuweather? Exista posibilitatea de indoor?

Multumesc anticipat pentru raspuns.


Noutăţi meteo:
Cerul parţial noros, viteza vântului, 4-5 m/s temperatura 21 grade celsius.
Măgura Codlei nu are căciulă... (pentru cunoscători). Adică şanse minime de ploaie...

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

#89 Useril este offline   djtaotao 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 27-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 15 July 2016 - 12:00 PM

Programul de duminica ramane cel stabilit aici?
0

#90 Useril este offline   vasipop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1173
  • Inregistrat: 31-January 12
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Aeromodelism cu sau fara motor, Fotografia

Postat 15 July 2016 - 05:23 PM

Vezi postareadjtaotao, la 15 July 2016 - 12:00 PM, a spus:

Programul de duminica ramane cel stabilit aici?


DA exacta cum am scris. Micile detalii le aflați duminică la ora 08:00 (forma traseului nr de ture stabilit de comun acord).

Cu drag: PVP
NU POT nu există în vocabularul aeromodelistului.....
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

31 useri citesc topicul
0 membri, 31 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro