Modelism - RHC Forum: ORDINUL8 din 2014 a incetat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ORDINUL8 din 2014 a incetat Incepand cu 1 februarie 2016 ordinul 8 inceteaza sa mai produca efecte

#301 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 26 February 2016 - 12:33 PM

Vezi postarearenatoa, la 26 February 2016 - 10:32 AM, a spus:

Si fac trimitere la acest document PDF:

http://www.f64.ro/do...cumparatori.pdf

Ma intreb daca acest avertisment reprezinta toata autorizarea unui magazin pentru a fi abilitat sa vanda "drone"... Daca pentru asta trebuie sa platesti 1500 Euro... mai bine le scoti de la raft...

Pretul la F64 este totusi foarte putin peste cel la Lindinger, 22699 lei vs 5000 Eur un Inspire 1 Zen Muse X5, un lucru laudabil si de notat... ma asteptam sa includa si noua taxa de "facut reclama" la inmatriculare :D


Ati remarcat temeiul legal? Codul Aerian art. 3.7 respectiv 3.8, interesant, pt. ca in temeiul codului, cat de curad ne vom trezi cu reglementari pentru personalul aeronautic civil.
PS (Ar fi trebuit invocat 3.8 indice 1, acolo fiind definite aero fara pilot. La 3.8 sunt definite aeronavele de stat, dar ma rog asta este doar un mic detaliu pt. cei de la AACR, suficient pentru nulitatea integului doc. insa.)
0

#302 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 26 February 2016 - 12:55 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 12:26 PM, a spus:

Sa rezolve dracului cu posibilitatea inmatricularii si in alte zone din tara nu neaparat drumul pana la Bucuresti.
Aloo autoritatea ? daca e vreunu pe aici pe forum poate bagati la cap chestia asta si implementati si in alte centre din tara unde sunt aeroporturi, Bacau, Iasi. Sau decontam drumul, diurna din aia 90 de euro ?

Nu sunt dispus absolut deloc sa platesc 90 euro + TVA inmatricularea unui avion care m-a costat 150 RON, de exemplu si in general o taxa care depaseste cu mult costurile unui aeromodel in cele mai multe cazuri. Nu sunt dispus sa dau cate 90 euro + TVA pentru fiecare dintre cele 5 avioane plus un elicopter pe care le detin. Sa fim seriosi, sa platesc pentru ce ? O hartie cu un cod pe care sa o lipesc pe spuma ? Ca transponder nu cred ca reusesc sa agat de o spuma de 800 Gr. :D. De exemplu, ca membrii ARA avem niste identificatoare la aeromodelele inregistrate. Ar trebui luate in calcul si considerate valabile pentru orice autoritate .
Da, sunt de acord si sunt dispus sa platesc o taxa unica, modica, ca posesor de aeromodele, practicant de zbor recreativ, hobby, etc. Sa platim pentru ce ? Ni s-au pus la dispozitie terenuri, locuri amenajate, etc de catre autoritati ? Dupa ce ca si-asa ne descurcam cum putem , zburam pe unde putem, cumparam de la dracu-n praznic ca in Romania nu putem discuta de un comert bine pus la punct in domeniul aeromodelelor, pieselor de schimb, acumulatori, etc, mai asteptam si 30 pana la 100 de zile uneori sa ne vina amarata de piesisoara ca sa ne facem placerea, acum trebuie sa platim si juma de salariu pe....pe CE va intreb iar ?
Platim taxe de strazi pentru strazi inexistente sau pline de gropi, platim taxe de autostrazi pentru austostrazi pe hartie, platim taxe de mediu pentru noxe emise cu patalama la mana (vezi scandalul Volkswagen) platim taxe pentru te miri ce li se mai nazare la nesimtitii care ne conduc si care din 4 in 4 ani isi schimba resedinta din Parlament vs arestul Politiei....
Bun am inteles , trebuie sa zburam dupa niste reguli, trebuie sa respectam niste norme, dar sa fie de bun simt nu de ev mediu.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#303 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 12:58 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 12:26 PM, a spus:

Sa rezolve dracului cu posibilitatea inmatricularii si in alte zone din tara nu neaparat drumul pana la Bucuresti.
Aloo autoritatea ? daca e vreunu pe aici pe forum poate bagati la cap chestia asta si implementati si in alte centre din tara unde sunt aeroporturi, Bacau, Iasi. Sau decontam drumul, diurna din aia 90 de euro ?


Sa inteleg ca esti dornic sa cotizezi ? :angry2:

Ce alegi, intai smoala si apoi pene, sau invers ? :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 February 2016 - 12:59 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#304 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 01:12 PM

Vorbesc din punct de vedere comercial, cu o hardughie de 8 kilograme fara masuri de siguranta, zbor periculos si show off atunci e clar moartea biznissului in care ai investit timp si bani si te mai caca si lumea pe forum ca le-ai fV@%CH hobby-ul, eventual libertatea daca dai in cap unui gog.

Din punct de vedere al zborurilor recreationale, nu cred ca trebuie sa anunt pe nimeni de la Bucuresti ca ies cu spuma in spatele casei pe deal.
0

#305 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 01:15 PM

Pai si de ce aducem vorba de comercial intr-un forum care contine litera H ?! :D

"Voi astia" cu comercialul :p e chiar asa greu sa va coalizati intr-o asociatie de droneri comerciali, faceti site, forum, cu de toate... si va duceti lupta... pe noi culmi...
Sau nu va lasa ... ca sunteti in competitie :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#306 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 02:42 PM

Vezi postarearenatoa, la 26 February 2016 - 01:15 PM, a spus:

Pai si de ce aducem vorba de comercial intr-un forum care contine litera H ?! :D
...


Zbor de placere atunci cand am timp, cand a fost nevoie de implicare in cadrul activitatilor ARA - ISU, subsemnatul impreuna cu Romeo, amatori, voluntari sau cum mai vrei tu sa ne numesti, am aratat ca putem fi de incredere si percutam rapid cu ce scule are fiecare, dar in acelasi timp, arhitect fiind pot sa ma folosesc de o platforma AP pentru diferite studii si prezentari ale proiectelor. Este vreo problema ? De cand este de blamat faptul ca cineva duce pasiunea mai departe si poate chiar sa-si asigure un venit din treaba asta ?

Pentru ca un amator de pe forum care zboara o spuma, un 3D, un heli, un jet, poate foarte bine activa ca pro in domeniul AP sau orice alt domeniu, poate sa puna la dispozitie cunostintele pe care le are in cadrul aplicatiilor de tip ISU, jandarmeria s.a.m.d. unde s-a dovedit ca oficialii nu cunosc anumite chestii si chiar au fost surprinsi de faptul ca este posibila o transmisie video la distanta.

In schimb nu mi se pare normal ca cineva sa vina cu idei si propuneri de reglementari, scoli de pilotaj, menite sa-i avantajeze afacerea, sa detina monopol si sa-i strapeze pe ceilalti, inclusiv "zburatorii de weekend" care se dovedesc mai bine instruiti si cu o rutina a zborului dobandita in ani de pilotaj. Mai ales cand acel cineva fie e un amator exilat de pe forum, ajuns peste noapte dronistul nambar uan al tarii, fie un domn politician care a vazut o oportunitate in investirea banilor UE in proiecte din domeniul turismului, neavand niciun background in zona aeromodelismului se apuca de dat mana cu oficiali AACR ca sa ne-o traga la toti.

Nu vad rostul segregarii intre pro si amatori sau hobby-sti cum le spui tu, in fond toti suntem zburatori, iar responsabilitatile sunt aceleasi din punct de vedere al sigurantei zborului. Culmea e ca daca un profesionist face traznai sufera si ceilalti asa ca de ce sa nu fim un exemplu ?
0

#307 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 26 February 2016 - 03:07 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 02:42 PM, a spus:

(...)unde s-a dovedit ca oficialii nu cunosc anumite chestii si chiar au fost surprinsi de faptul ca este posibila o transmisie video la distanta.

Ai noștrii sunt luați prin surprindere de apusul și răsăritul soarelui.

Ce făceam unii acu vreo 20 de ani fac cătanele din MaPN acuma și se mândresc cu primele drone românești (balonul cu cameră telecomandat cu șnur și planorul motorizat, ăla, primul la cercul de aero, din baghete, carton și placaj ;) )
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#308 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 03:22 PM

Prin 2004-2005 taica-meu improvizase un sistem FPV cu care a mers pe la primarii si padurari sa le explice utilitatea in domeniul cadastru si supraveghere, cu demonstratie live.

Raspunsul a fost ca nu ii intereseaza.
0

#309 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 03:38 PM

Adica sa ne vada de sus cum furam... :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#310 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 03:46 PM

Daaaa, acum cumpara drone de jdemii de euro si le pica-n balta.

Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 26 February 2016 - 03:46 PM

0

#311 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 11:13 PM

In stanga il avem pe domnul Remus Dogaru Inspector aeronautic la CAA - Autoritatea Aeronautică Civilă Română care afirma mereu in presa nevoia de reglementare si aprobari pentru zborul UAV-urilor, iar in dreapta avem o parte dintre membrii fondatori ai Institutul de Training, Studii si Cercetari pentru Sisteme de Vehicule fara Pilot care pune acusi de-o scoala de piloti. Domnul Octavian Isaila in prim plan iar in spatele dansului acelasi domn Remus Dogaru.

Cascavalul a fost deja impartit.

Fisiere atasate


0

#312 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 11:23 PM

Acum ceva timp o persoana reclama pe facebook ca un individ este prezent mai mereu pe la autoritate si raporteaza ce se intampla pe grupurile de uav-uri, aeromodele din Romania, iar in descriere nu foarte magulitoare facuta de reclamant se regaseste domnul Dogaru. Inca odata se confirma interesele proprii si obtinerea de monopol. Baietii destepti facand afaceri cu statul.

Dar nu vad de ce sa ne facem probleme, din moment ce discutam despre zborurile recreationale, sau ar trebui ?
0

#313 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 26 February 2016 - 11:32 PM

...și-mi tot răsună ce chicotea o fostă colegă, acum mulți ani, așa... în glumă:
"Piloți fără chiloți, chiloți fără piloți..."

La școlile alea, oare... derivatele integrale proporționale or să fie în programă?
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#314 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 11:47 PM

Poate domnul ViP_Eol ne poate lamuri, conform Ghidului Agentiei Nationale pentru Integritate avem asta:

Conflictul de interese apare atunci când funcționarul public are un interes personal
care influențează sau pare să influențeze îndeplinirea atribuțiilor sale oficiale cu
imparțialitate și obiectivitate. Interesele private ale funcționarului public pot include
un beneficiu pentru sine sau pentru familia sa, pentru rudele sale apropiate, pentru
prieteni, pentru persoane sau organizații cu care funcționarul public a avut relații
politice sau de afaceri. Interesul personal se poate referi și la orice datorii pe care
funcționarul public le are față de persoanele enumerate mai sus.

http://www.ifa-mg.ro...De_Interese.pdf

Are vreo legatura ?
0

#315 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 27 February 2016 - 07:31 AM

Chiar, o reclamatie la ANI ar merge!
0

#316 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 27 February 2016 - 12:28 PM

Si bossul cel mare al AACR e marcat de DNA pentru chestii similare.
http://www.sursazile...n-fost-steward/

Imaginile de mai jos cred ca unii le stiti, e de la inmatricularea primei "drone din Romania" a domnului Octav Isaila si inceputul unei prietenii frumoase cu domnul Remus Dogaru dupa strangerea de mana.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 27 February 2016 - 12:28 PM

0

#317 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 28 February 2016 - 08:09 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 11:47 PM, a spus:

Poate domnul ViP_Eol ne poate lamuri, conform Ghidului Agentiei Nationale pentru Integritate avem asta:

Conflictul de interese apare atunci când funcționarul public are un interes personal
care influențează sau pare să influențeze îndeplinirea atribuțiilor sale oficiale cu
imparțialitate și obiectivitate. Interesele private ale funcționarului public pot include
un beneficiu pentru sine sau pentru familia sa, pentru rudele sale apropiate, pentru
prieteni, pentru persoane sau organizații cu care funcționarul public a avut relații
politice sau de afaceri. Interesul personal se poate referi și la orice datorii pe care
funcționarul public le are față de persoanele enumerate mai sus.

http://www.ifa-mg.ro...De_Interese.pdf

Are vreo legatura ?



Fără ”domnul” că l-am tot căutat și nu l-am găsit. :rofl:
Ajunge un simplu Viorel.

Simplu: e doar un ghid, dar apare și în lege. ANI se poate sesiza din oficiu, sau poate fi sesizată. Nu știu de ce, dar nu cred să se autosesizeze.
Chiar dacă ANI ar constata conflictul de interese, urmează un proces în instanță care ... mde. Nu pot să uit bătaia de joc din motivarea sentinței de anulare a O 8 și din păcate nu e singura de acest gen, așa că ... cine știe ? Din punct de vedere teoretic, este foarte clar un conflict de interese.

Nu prea am avut timp să intru de ceva vreme și nici acum nu am la dispoziție destul, dar voi reveni cu soluții pentru ”problema” noastră. E destul de scris, dar cred că voi intra pe ”Discuții libere”.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#318 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 28 February 2016 - 08:30 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 28 February 2016 - 08:09 PM, a spus:

Fără ”domnul” că l-am tot căutat și nu l-am găsit. :rofl:
Ajunge un simplu Viorel.

Simplu: e doar un ghid, dar apare și în lege. ANI se poate sesiza din oficiu, sau poate fi sesizată. Nu știu de ce, dar nu cred să se autosesizeze.
Chiar dacă ANI ar constata conflictul de interese, urmează un proces în instanță care ... mde. Nu pot să uit bătaia de joc din motivarea sentinței de anulare a O 8 și din păcate nu e singura de acest gen, așa că ... cine știe ? Din punct de vedere teoretic, este foarte clar un conflict de interese.

Nu prea am avut timp să intru de ceva vreme și nici acum nu am la dispoziție destul, dar voi reveni cu soluții pentru ”problema” noastră. E destul de scris, dar cred că voi intra pe ”Discuții libere”.


Multumesc !
Oricum nu m-am putut abtine si pentru ca ma mancau degetele am facut ieri o sesizare, au un formular standard pe site.
0

#319 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 28 February 2016 - 08:33 PM

edit: postat aiurea - wrong tab.

Aceasta postare a fost editata de Săndel: 28 February 2016 - 08:34 PM

- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#320 Useril este offline   cosmin xair 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 251
  • Inregistrat: 22-November 14
  • Gender:Male
  • Location:BACAU
  • Interests:Distractie

Postat 28 February 2016 - 08:57 PM

O lectie de la nenea asta ...
https://www.facebook...32323130160286/
0

#321 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 01 March 2016 - 10:17 AM

Vezi postareaViP_Eol, la 28 February 2016 - 08:09 PM, a spus:

................
Chiar dacă ANI ar constata conflictul de interese, urmează un proces în instanță care ... mde. Nu pot să uit bătaia de joc din motivarea sentinței de anulare a O 8 și din păcate nu e singura de acest gen, așa că ... cine știe ? Din punct de vedere teoretic, este foarte clar un conflict de interese.

Nu prea am avut timp să intru de ceva vreme și nici acum nu am la dispoziție destul, dar voi reveni cu soluții pentru ”problema” noastră. E destul de scris, dar cred că voi intra pe ”Discuții libere”.


Ca de obicei, descurajati manifestarile perfect legale ce ar putea aduce atingere AACR-ului. Nu stiu de ce! Probabil va ganditi la clubul de la Bacau ce la un moment dat va depinde de vreo autorizare a AACR-ului, motiv pentru care preferati inca de pe acum intretinerea unor relatii cordiale, inclusiv prin acest lobby de descurajare a oricaror actiuni perfect legale indreptate impotriva reglementarilor abuzurive ale AACR.
Revenind la subiect, daca petitia a fost corect formulata si contine suficiente informatii pentru identificarea partilor implicate, cel mai probabil autoritatea va formula in maxim 30 de zile un raspuns privind opinia sa fata de problema ridicata. Un raspuns de incompatibilitate al ANI cantareste extrem de mult, chiar daca posibil ulterior o sa fie atacat in justitie cu mai mult sau mai putin succes de partea ce se va simti nedreptatita.
0

#322 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 01 March 2016 - 10:20 AM

Vezi postareaAndrei.N, la 28 February 2016 - 08:30 PM, a spus:

Multumesc !
Oricum nu m-am putut abtine si pentru ca ma mancau degetele am facut ieri o sesizare, au un formular standard pe site.


Astfel de initiative personale prin care fiecare dintre noi cauta pe cai legale dreptatea hobbyului nostrum, mai ales prin adresarese la institutiile publice, sunt absolut laudabile. Cu cat mai multi dintre noi vom intelege importanta unor actiuni personale concrete pe care fiecare dintre noi le putem exercita prin mijloace perfect legale si democratice, cu atat cresc sansele obtinerii unor reglementari normale pentru hobbyul nostrum. Indiferent de forma lor, petitie, solicitare de inforamtii si chiar opinie privind integritatea functionarului decident, toate aceste actiuni, sunt indiscutabil perfect legale si sunt mecanizme democratice ale societatii civile puse la dispozitia cetateanului tocmai pentru a elimina posibilitatea unor abuzuri ale autoritatilor impotriva unor drepturi civile, asa cum este cazul reglementarilor abuzive din domeniul aeromodelismului.
0

#323 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2016 - 06:45 PM

Vezi postareaxorg, la 01 March 2016 - 10:17 AM, a spus:

Ca de obicei, descurajati manifestarile perfect legale ce ar putea aduce atingere AACR-ului. Nu stiu de ce! Probabil va ganditi la clubul de la Bacau ce la un moment dat va depinde de vreo autorizare a AACR-ului, motiv pentru care preferati inca de pe acum intretinerea unor relatii cordiale, inclusiv prin acest lobby de descurajare a oricaror actiuni perfect legale indreptate impotriva reglementarilor abuzurive ale AACR.
Revenind la subiect, daca petitia a fost corect formulata si contine suficiente informatii pentru identificarea partilor implicate, cel mai probabil autoritatea va formula in maxim 30 de zile un raspuns privind opinia sa fata de problema ridicata. Un raspuns de incompatibilitate al ANI cantareste extrem de mult, chiar daca posibil ulterior o sa fie atacat in justitie cu mai mult sau mai putin succes de partea ce se va simti nedreptatita.



”Ca de obicei” înțelegi ce vrei matale, la fel ca și în cazul legilor. :rolleyes: Ai o problemă, dar no, e problema matale. O expresie mai populară ar fi că ”înțelegi în gură”. Nu am obiceiul să dau sfaturi, dar în acest caz ... : lasă-te de meseria asta. O să vii să spui altceva ... . Nu sunt sfaturi ci propuneri. Oricum, cel căruia i-am răspuns a înțeles corect ce i-am scris (doar o constatare).
URA şi la zbor fofezelor !
0

#324 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2016 - 06:49 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 28 February 2016 - 08:30 PM, a spus:

Multumesc !
Oricum nu m-am putut abtine si pentru ca ma mancau degetele am facut ieri o sesizare, au un formular standard pe site.


Foarte bine ai făcut, numai că nu ajunge.
Ceea ce urma să spun, dar nu am mai avut timp este faptul că acest tip de acțiune trebuie să plece de la cât mai multe persoane, cumulat cu o serie de alte acțiuni care să-i pună nițel pe gânduri pe interlocutorii noștri.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#325 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 March 2016 - 07:05 PM

interloputorii... © :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#326 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2016 - 07:26 PM

Îmi permit să continui cu ”dezinformarea”.
M-am tot gândit dacă să scriu, sau nu, aici, sau să discut numai cu cei din executivul ARA, eventual în cadrul primei întâlniri la Adunarea Generală cu toți ceilalți participanți. Până la urmă am ajuns la concluzia că e mai bine să scriu aici decât să-mi treacă vorbele prin mai multe ”filtre”.

Considerente de ordin legislativ:

S-a tot discutat în ultima vreme de faptul că FRMd a funcționat ilegal în toți acești ani, având în vedere prevederile Codului Aerian. Chiar nu am avut de gând să dau detalii în privința asta pentru că nu mi s-a părut necesar: Acum este, pentru că putem să ne folosim de acest lucru ca argument.
Vorbim de două lucruri distincte: pe de o parte despre o federație SPORTIVĂ, cu statut specific organizațiilor sportive și guvernată de reglementări specifice, subordonată unui minister; pe de altă parte vorbim de o activitate percepută atât de majoritatea dintre noi, cât și de unele autorități ca fiind activitate specific aeronautică, reglementată de legi specifice, aflate sub controlul altei instituții și altui minister. Asta este principala cauză a neajunsurilor, anume faptul că inclusiv noi tindem să considerăm ceea ce construim, sau cumpărăm, ca fiind un soi de aeronave. Activitatea noastră doar se intersectează cu celălalt domeniu, nu mai mult.
Din punct de vedere legal aeromodelismul este un sport tehnico-aplicativ, desfășurându-se după regulile generale ale tuturor sporturilor, având regulamente proprii și arbitri calificați ca la oricare alt sport. Că materialul nostru sportiv zboară ... ... Ei și ce ? Mingea de fotbal, de rugby, baseball și mai ales de golf, nu zboară ? O să ne oblige AACR-ul să le înmatriculăm și pe astea ? Se cam bagă pe tarlaua altui minister și împiedică buna desfășurare a unei activități de masă, recunoscută educativ-recreativă și doar din acest punct de vedere reprezintă, într-adevăr, o încălcare flagrantă a drepturilor și libertăților cetățenești apărate de Constituție. Acest lucru, în ideea în care se continuă același curs al evenimentelor, ne-ar pune în poziția de a trebui să atacăm respectiva reglementare în instanță, poate chiar la CCR. Sper ca măcar o parte a sugestiilor pe care urmează să le fac, să preîntâmpine acest lucru, cu condiția să fim cu toții de acord că trebuie să cântăm în cor pe o singură voce.
În urmă cu ceva vreme i-am trimis lui Andras (mail, sau SMS) niște considerente ale CCR cu privire la tratamentul egal în fața legii. Analiza dânșilor spune clar că deși trebuie să existe un tratament egal și nepărtinitor, totuși, acest tratament va fi permanent circumstanțial și dau dânșii, o sumedenie de motivări foarte logice și de bun simț. Acest fapt este în favoarea noastră și a eventualelor acțiuni asupra cărora vom cădea de acord să le facem împreună (mă văd silit să aduc aminte: ÎMPREUNĂ = toți, membri ARA, sau nu; membri FRMd, sau nu; cunoștințele și prietenii noștri - deci un efort colectiv care să-l facem să conteze).
Aeromodeliștii care nu sunt afiliați la nicio asociație sportivă nu sunt mai prejos decât cei afiliați. Practică același sport, chiar dacă nu participă la competiții, la fel cum foarte mulți joacă fotbal, sau doar o miuță, ori tenis, ori orice altceva. E sport și PUNCT.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#327 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2016 - 07:39 PM

Ce am scris mai devreme a fost motivul pentru care am încercat să propun o definiție a aeromodelului cât mai strictă și delimitată, definiție care să-l mențină în sfera materialului educativ-sportiv.
Era clar că o definiție largă, care acceptă aeromodelul ca aeronavă (RPAS, RPIC, ori FRAS :rofl: ) ne va duce periculos în direcția pe care nu ne-o dorim, mai ales că PARTENERII DE DIALOG au o țintă bine determinată și foarte probabil, un mandat de realizat.
În acest moment a devenit clar pentru toată lumea că este necesar să delimităm drastic aeromodelul de dronă și de activități dincolo de câmpul vizual și pentru că, totuși, materialul nostru sportiv se poate intersecta, accidental, în traiectorie, cu material rulant, PUTEM FI DE ACORD să ne supunem și câtorva reglementări de bun simț din cealaltă parte.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#328 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2016 - 07:51 PM

Faptul că s-au purtat deja discuții nu exclude posibilitatea ca din partea noastră să se vină cu noi propuneri care să deblocheze, să clarifice și să mulțumească toate părțile.
Contextul internațional și linia pe care se merge are un motiv clar de ordin economic și mai puțin de frica teroriștilor. Veți vedea cât de curând o multitudine de drone zburând de colo-colo, înregistrate legal. Marile companii aeronautice sunt pregătite să acopere o gamă largă de servicii cu diferite tipuri de drone (mai ales civile), au cheltuit sume considerabile pentru dezvoltarea aparatelor respective și le trebuie certitudinea că au și spațiul necesar pentru desfășurarea activității. Acest lucru se potrivește de minune cu teama politicienilor noștri de a nu fi filmați în ipostaze compromițătoare, mai ales în curtea interioară a Hotelului Lido, de aici și excesul de zel de a ne interzice/restrânge cât mai mult posibil sfera de activitate.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#329 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 01 March 2016 - 08:06 PM

Am afirmat că anumite manifestări, modalități de abordare ne pot aduce prejudicii grave. Din teorie, experiență și foarte multă practică s-a ajuns la concluzia că atunci când ai nevoie să ajungi la un acord, trebuie să respecți niște reguli.
În primul rând, cei cu care discuți, chiar dacă sunt de cealaltă parte a mesei, sunt parteneri de dialog, egali și demni de respectul tău. Este condiția promordială fără de care nu există un dialog de succes. Nu se poate merge pe premisa că te desconsideră, sau nu te respectă, ori te cred inferior - asta poate fi doar un complex personal și nu face bine niciunei discuții.
Este total lipsit de bun simț, verticalitate, decență ... și tot ce mai vrea să pună Conu Xorg în listă, să afirmi despre niște persoane necunoscute că sunt incapabile, incompetente, încalcă cu rea voință legi și cine știe ce alte acuzații agresive și grave. Nu știi nimic despre persoanele respective, despre pregătirea lor, fișa postului, responsabilități, mandate și totuși te-au recunoscut ca organizație, ca fiind partener de dialog.
Dincolo de impresiile fiecăruia din noi, un astfel de comportament este total inadecvat și denotă o totală lipsă de respect față de toate persoanele din jur, indiferent de care parte a mesei se află.

......
Revin. :rolleyes:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#330 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2016 - 09:00 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 01 March 2016 - 07:26 PM, a spus:


Considerente de ordin legislativ:

S-a tot discutat în ultima vreme de faptul că FRMd a funcționat ilegal în toți acești ani, având în vedere prevederile Codului Aerian. Chiar nu am avut de gând să dau detalii în privința asta pentru că nu mi s-a părut necesar: Acum este, pentru că putem să ne folosim de acest lucru ca argument.
Vorbim de două lucruri distincte: pe de o parte despre o federație SPORTIVĂ, cu statut specific organizațiilor sportive și guvernată de reglementări specifice, subordonată unui minister; pe de altă parte vorbim de o activitate percepută atât de majoritatea dintre noi, cât și de unele autorități ca fiind activitate specific aeronautică, reglementată de legi specifice, aflate sub controlul altei instituții și altui minister. Asta este principala cauză a neajunsurilor, anume faptul că inclusiv noi tindem să considerăm ceea ce construim, sau cumpărăm, ca fiind un soi de aeronave. Activitatea noastră doar se intersectează cu celălalt domeniu, nu mai mult.
Din punct de vedere legal aeromodelismul este un sport tehnico-aplicativ, desfășurându-se după regulile generale ale tuturor sporturilor, având regulamente proprii și arbitri calificați ca la oricare alt sport. Că materialul nostru sportiv zboară ... ... Ei și ce ? Mingea de fotbal, de rugby, baseball și mai ales de golf, nu zboară ? O să ne oblige AACR-ul să le înmatriculăm și pe astea ? Se cam bagă pe tarlaua altui minister și împiedică buna desfășurare a unei activități de masă, recunoscută educativ-recreativă și doar din acest punct de vedere reprezintă, într-adevăr, o încălcare flagrantă a drepturilor și libertăților cetățenești apărate de Constituție. Acest lucru, în ideea în care se continuă același curs al evenimentelor, ne-ar pune în poziția de a trebui să atacăm respectiva reglementare în instanță, poate chiar la CCR.....


Nu sunt jurist, habar n-am de chichite avocatesti, dar nu mi se pare o abordare foarte buna; s-ar putea intoarce impotriva noastra. Exemplu: exista federatie de tir sportiv, nu? Dar detinerea si utilizarea unei arme de foc e legala NUMAI in anumite conditii. Ori, plecand de la ideea prezentata de dvs mai sus, ar insemna sa ne cerem dreptul de a purta arme oricand, oricum, daca armele de foc reprezinta un hobby. Nu stiu daca m-am facut inteles, sper ca ati prins ideea. Utilizarea armelor de foc e legala in cadru competitional/sportiv, utilizarea lor ca hobby - nu. La fel, vi se poate raspunde ca utilizarea "aeronavelor fara pilot la bord" e perfect acceptata in cadrul sportiv, dar ca hobby - nu.
Stima si prietenia!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

Arata acest topic


  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro