ORDINUL8 din 2014 a incetat Incepand cu 1 februarie 2016 ordinul 8 inceteaza sa mai produca efecte
#348
Postat 02 March 2016 - 10:25 PM
Spuneam de interesul marilor firme de aviație din lume. Tot pe undeva pe aici, alt subiect, dar tot pe rhc se întrebau unii de ce nu apar multicoptere 1:1. Păi asta e, apar. Poate nu chiar 1:1, dar foarte aproape. Sunt investiți miliarde de dolari/euro și jucătorii țin neapărat ca totul să plece fără evenimente și fără intervenții cu chinezării. Chinezilor li se va da doar bucățele programate. Poate veți crede că vorbesc de SF-uri, dar treaba se va întâmpla ”mâine” (la figurat). Oricum, cel târziu pe la jumătatea anului viitor, veți vedea primele aparate la lucru. Veți vedea multicoptere-dronă care vor efectua servicii agricole (prima grupă care va fi lansată pe piața civilă), de genul stropirii agricole, sau supraveghere a culturilor. Concluzia că stropirea cu avioane este scumpă, relativ ineficientă și extrem de periculoasă și solicitantă pentru pilot este veche. Cei care lucrează în domeniu știu cu siguranță că trebuie să păstreze o înălțime maximă obligatorie altfel substanța care ajunge pe plantă, sau pe sol nu mai are aceeași putere, sau chiar devine inutilă. Înălțimea asta maximă este cam mică pentru siguranța zborului. Stropirea cu drone rezolvă marile probleme. Al doilea tip de drone pregătite sunt cele cisternă pentru stingerea incediilor și cele kamikadze folosite în același scop. Contextul internațional este destul de serios pentru că în următorii ani este necesar să se mărească și să se eficientizeze maxim lucrările agricole. Pământul este deja suprapopulat, iar necesitățile de hrană pe următorii 50 de ani, calculele reci, nu pot fi acoperite. Statistica spune clar că 25% din populația globului va suferi de foame.
Urmează și altele pentru că agricultura nu este singurul domeniu vizat, dar nu are sens să le discutăm acum și aici.
În acest context, este necesară o punere de acord a legislațiilor în domeniu, iar fiecare stat are obligația de a facilita apariția de operatori locali pentru activitățile de acest gen.
#349
Postat 02 March 2016 - 10:42 PM
Oricine a studiat problema avand pe masa "show me the money" si nu "bling factor" v-ar spune ca fabulati.
Poate daca prin drone nu intelegeti multicoptere ar mai fi ceva sanse sa aveti dreptate, dar astfel de lucrari se faceau si pana acum, si in plin sezon aterizeaza avioanele de stropit la 2-300m de noi fara sa se mai deranjeze sa ne cheme jos.
Plus ca trendul este sa o lase mai moale cu stropitul, sunt locuri unde apa nu mai e buna de baut de la cata otrava au bagat in pamant pana acum.
Ne trezim "maine" si o sa vedem ca a fost doar un vis :)
#350
Postat 02 March 2016 - 10:44 PM
Nu plec capul în fața nimănui, nu stau în genunchi și nu mă târăsc ca viermele.
Problema apara atunci când te arunci ca taurul în capa toreadorului, obligatoriu sfârșești ca el.
Acest site, RHC, este liber pentru oricine. Nu este necesar să ai cont, să poți citi ce se scrie aici. Cu siguranță că partenerii de discuție citesc ce aberăm noi. S-a văzut clar când au intrat băieții de la CTR-uri în ideea de a ne da o mână de ajutor, dar și atunci s-au trezit ceva tăurași să vorbească fără să cunoască subiectul.
Instituția nu există fără oamenii/angajații ei. Nu poți spune că o instituție încalcă legi, sau este incompetentă fără să atingi persoanele din interior, mai ales că aici s-au făcut afirmații directe asupra incompetenței celor din respectiva instituției doar pentru că ideile lor nu se potriveau în întregime cu ale noastre. Acest lucru nu este demn și provoacă și dezavantajul că te duci de pe o poziție inferioară la discuțiile cu ei. Nu e nevoie să plec capul. Mă duc la discuții cu capul sus, cu argumente și numai pe baza lor și a bunului simț trebuie să am capacitatea de a-i convinge că ce doresc este firesc și fără niciun risc în aplicare. O atitudine de pe o poziție de forță și total agresivă nu va rezolva niciodată o negociere.
#351
Postat 02 March 2016 - 10:45 PM
ViP_Eol, la 02 March 2016 - 10:03 PM, a spus:
#352
Postat 02 March 2016 - 10:46 PM
renatoa, la 02 March 2016 - 10:42 PM, a spus:
Oricine a studiat problema avand pe masa "show me the money" si nu "bling factor" v-ar spune ca fabulati.
Poate daca prin drone nu intelegeti multicoptere ar mai fi ceva sanse sa aveti dreptate, dar astfel de lucrari se faceau si pana acum, si in plin sezon aterizeaza avioanele de stropit la 2-300m de noi fara sa se mai deranjeze sa ne cheme jos.
Plus ca trendul este sa o lase mai moale cu stropitul, sunt locuri unde apa nu mai e buna de baut de la cata otrava au bagat in pamant pana acum.
Ne trezim "maine" si o sa vedem ca a fost doar un vis :)
:rolleyes: Mda. Numai că visul/fabulația am văzut-o personal într-o primă serie, plus ceva calcule de fezabilitate. :pardon:
Nu vorbeam de deranjuri ci de necesitatea apariției operatorilor locali.
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 02 March 2016 - 10:50 PM
#353
Postat 02 March 2016 - 10:48 PM
Stii bine cate proiecte de aviatie au fost abandonate pentru ca... nu iesea ROIu ;)
#354
Postat 02 March 2016 - 11:14 PM
Pana la urma indiferent de oala in care va intra aeromodelul de spuma, si FRMD va fi obligat sa respecte aceleasi legi. In contextul actual, chiar daca esti sportiv legitimat la un club afiliat la federatie, aproape tot ce faci este ilegal. Legea nu face diferentieri intre a fi sportiv legitimat sau nu, a zbura pentru antrenament sau recreere. Conditiile impuse sunt aceleasi, tuturor. Poate la concursuri federatia ar obitine cu mai multa usurinta anumite facilitati, dar restul ramane ca in tren. Un lucru este clar, ca federatia inca nu se ocupa de anumite categorii de zburatoare si cred ca nu este inca interesata de drone, multicoptere sau alte minuni similare. Partea rea este ca nu vad o implicare a ei in clarificarea lucrurilor, care mai devreme sau mai tarziu vor afecta inclusiv aspectul sportiv.
Telefon: 0721 385365
#355
Postat 02 March 2016 - 11:19 PM
#356
Postat 02 March 2016 - 11:27 PM
Din ce observ, in discutie nu este doar multirotorul sau drona, ci obiectul de zbor cunoscut de noi ca aeromodel. Sper sa fie ca in povestea cu drobul de sare si in in cativa ani sa se revina la normal. Cred ca vor gasi alte probleme de interes mondial, mai importante, decat jucariile copiilor. Nu e vina lor ca tehnologie evolueaza.
Telefon: 0721 385365
#357
Postat 02 March 2016 - 11:28 PM
http://www.rcgroups....d.php?t=2614885
poate fi si asta o tactica, ironia de multe ori a demolat mai rau ca barosul ;)
#358
Postat 02 March 2016 - 11:30 PM
Telefon: 0721 385365
#359
Postat 03 March 2016 - 08:54 AM
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#360
Postat 03 March 2016 - 11:31 AM
ViP_Eol, la 02 March 2016 - 10:03 PM, a spus:
Până una alta, FRMd-ul se află în curtea unui minister, fiind federație sportivă. Dacă vreau să joc fotbal pe câmp, cu prietenii nu mă duc să mă înscriu în Liga lui Mitică. Faptul că nu mă înscriu în liga lui nu înseamnă că nu sunt practicant al acelui sport.
Al doilea aspect, important, e cel legat de jurisdicţie. Legea spune clar că agentul de circulaţie poate controla doar faptele petrecute pe drumurile publice. Chiar dacă aparţin de acelaşi minister, un agent de circulaţie nu va veni să investigheze o crimă, sau o ceartă la domiciliu.
Aici vorbim de două ministere separate care nu au jurisdicție unul asupra celuilalt. În principiu asta a fost valabil până la schimbarea Codului Aerian, dar cu toate că legea permite anumite interferențe de jurisdicție, Codul Aerian e prea vag, deocamdată, iar dacă mă ia la bani mărunți, garantez că o țin pe material sportiv până în pânzele albe și am câștig de cauză în orice instanță. ASTA DOAR DEOCAMDATĂ.
Legile Europene nu primează asupra dreptului intern. Niciodată. Acordurile existente se referă la potrivirea anumitor legi (în special de natură economică și infrastructură, puțintel și pe drepturile omului), dar nu interzic, sau neagă particularități. Asta datorită faptului că toate statele au ca izvor de drept recunoscut și ”obiceiul locului” (să-l țineți minte pentru că este un argument). Ce înseamnă asta ? Că am dreptul, în cadrul negocierilor de punere în acord a legislației să păstrez nuanțe care derivă din obiceiul locului. În cadrul convențiilor internaționale, cele Europene în speță, se garantează păstrarea identității naționale, a limbii, tradițiilor și obiceiurilor constatate istoric. Ăsta a fost unul din principalele motive pentru care micii noștri cu bicarbonat au fost acceptați și au rămas pe piață. Nu este singurul exemplu, dar ăsta mi-a trecut acum prin minte. :pardon:
Daca tot se afla FRMD in curtea unui minster, de ce-i reglementeaza un altul existenta prin ordinul 8 si prevederile leg din ghidul AACR? Inca odata, FRMD-ul este infintat cel mult in temeiul unui HG sau ordin de minstru, in nici un caz printr-o lege organica, acest aspect oricum nu poate garanta legalitatea actiunilor sale. Nu stiu ce te costa sa dai un mail si sa pui o intrebare MT-ului. Dar daca nu o faci tu probabil ca am sa o fac eu. Pachetul de legi invocat de AACR in pretiosul ghid sunt in marea lor majoritate in vigoare cu mult inaintea ordinului8, astfel ca FRMD-ul ar fi trebuit sa le respecte in desfasurarea activitatilor dansilor la fel cum ar trebui sa le respectam noi acum. Daca MT-ul va spune ca nu trebuiau respectate inseamna ca si noi acum avem liber la zbor intrucat nu trebuie sa respectam cea ce recomanda AACR prin ghidul lor. (principiul egalitatii in fata legii art.16 alin(1) Constitutia Romaniei)
In privinta jurisdictiei despre care din pacate vorbesti fara pic de temei, iti dau un exemplu; seful de post este, agent de circulatie, iti ia permisul fara drept de apel daca gresesti in trafic in comuna lui, este si pe ordine publica, te amendeaza imediat daca te iei la bataie pe la bufetul comunal si iti face si un dosar penal cu mandat de retinere daca furi vreo gaina de prin zona lui. La fel patesti si in orasele mari in perioadele in care nu sunt in serviciu simultan criminalistii, circulistii si cei de la ordine publica. Ba mai mult, pe noua lege te amendeaza in trafic chiar si cei de la politia comunitara. Da aceia care de obicei intampinau mari dificultati in a scrie un PV pt. amenda de parcare pe spatiul verde, au competenta mai nou si pe circulatie.
Pe legislatie europeana iar vorbesti in necunostinta de cauza, vezi trataul de aderare si Constitutia Romaniei. Recomandabila este insa jurisprudenta, poti observa ca de vreo 10 ani avocatii nu se mai opresc in instanta din invocarea legislatiei comunitare si a diverselor hotarari ale Curtii Europene, pe care instanta le admite pe banda rulanta. Asta este si principiul prin care tot mai multi romani apeleaza la Curtea Euoropeana atunci cand se simt nedreptatiti de instantele din tara, doar nu crezi ca curtea europeana judeca pe dreptul Romanesc. Mai exact daca apare EASA tu ca cetatean te poti bucura pe deplin de reglementarile ei, chiar daca nu este transpusa in lege interna, dar autoritatile nu te pot obliga sa-i respecti prevederile pana nu iti aduc la cunostinta existenta ei prin publicarea in MO.
#362
Postat 03 March 2016 - 12:29 PM
ViP_Eol, la 02 March 2016 - 10:44 PM, a spus:
Nu plec capul în fața nimănui, nu stau în genunchi și nu mă târăsc ca viermele.
Problema apara atunci când te arunci ca taurul în capa toreadorului, obligatoriu sfârșești ca el.
Acest site, RHC, este liber pentru oricine. Nu este necesar să ai cont, să poți citi ce se scrie aici. Cu siguranță că partenerii de discuție citesc ce aberăm noi. S-a văzut clar când au intrat băieții de la CTR-uri în ideea de a ne da o mână de ajutor, dar și atunci s-au trezit ceva tăurași să vorbească fără să cunoască subiectul.
.................
Nea VipEol, cum vine chestiunea asta cu plecatul capului? Ca nu mai inteleg nimic. Daca tot nu-ti pleci capul in fata nimanui, de ce te temi ca poate citi oricine ce scriem aici pe forum? Ori matale vrei sa stam verticali doar asa pe ascuns, pe la spate si mai fara stirea autoritatilor. Nu merge nea Vip Eol asa cu jumatati de masura. Ori e gravida ori nu-i gravida, nu poate fi doar pe jumate. Situatia este cat se poate de clara AACR-ul a dovedit lipsa de respect pentru lege, a incalcat prevederile legale in mai multe privinte si imi asum direct cea ce spun. Am atentionat chiar personal cu ocazia unor intrevederi reprezentati AACR-ului pe anumite prob de legalitate si nu vad in asta nici un fel de problema. Mai mult am sa o fac ori de cate ori va fi nevoie si voi avea ocazia.
#364
Postat 03 March 2016 - 12:40 PM
EASA a spus:
SÎC! :D
https://easa.europa....ft-systems-rpas
http://eur-lex.europ...001:0037:en:PDF
Restul e în plop şi plopu-n aer.
Oare trebuie înmatriculat la Romsilva sau la AACR?
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#365
Postat 03 March 2016 - 12:42 PM
N-are nimeni ceva legaturi prin presa, sa le dea un hint pentru un articol gen: "AACR "reglementeaza" jucariile"?
Din ciclul "bugetari platiti gras care cauta sa-si justifice salariile inventand reguli absurde"?
#366
Postat 03 March 2016 - 01:03 PM
Garett, la 03 March 2016 - 12:42 PM, a spus:
N-are nimeni ceva legaturi prin presa, sa le dea un hint pentru un articol gen: "AACR "reglementeaza" jucariile"?
Din ciclul "bugetari platiti gras care cauta sa-si justifice salariile inventand reguli absurde"?
Cu siguranta implicarea presei este necesara, dar nu-i chiar usor sa le atragi interesul. Ma gandeam la niste scrisori deschise adresate autoritatilor cu CC catre agentiile de presa. Ceva gen sa intrebam pe "544/2001 legea accesului la informatia publica", in mod deschis AACR-ul, despre documentele ce sunt necesare utilizarii in legalitate a unei jucarioare, eventual ceva de 5-600 grame cumparat de la raionul de jucarii si care sa fie recomandata pentru varsta 5-6 ani. Atentie pachetul de legi prezentat de AACR in ghid nu face vreo referire la o limita inferioarra a greutatii peste care ar fi necesara inmatricularea. Orice zboara trebuie inmatriculat/identificat in viziunea domniilor lor si conform pretiosului ghid.
#367
Postat 03 March 2016 - 03:28 PM
Săndel, la 03 March 2016 - 12:40 PM, a spus:
EASA a spus:
”Toys, even if capable of flying but not equipped with internal combustion engine, are subject to Directive 2009/48/EC.”
...
Atunci vei fi pus sa dovedesti ca aeromodelul e jucarie... sa te vad... :D
Stai un pic ?!!! Adica noi zburam jucarii ?!!! :angry2: Iti dai seama cati vor refuza sa accepte asa ceva ? :D
Si FRMD organizeaza competitii de jucarii ?!
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2016 - 03:33 PM
#368
Postat 03 March 2016 - 04:57 PM
renatoa, la 03 March 2016 - 03:28 PM, a spus:
Stai un pic ?!!! Adica noi zburam jucarii ?!!! :angry2: Iti dai seama cati vor refuza sa accepte asa ceva ? :D
Si FRMD organizeaza competitii de jucarii ?!
Mai bine jucarie decat puscarie.
#369
Postat 03 March 2016 - 05:12 PM
xorg, la 03 March 2016 - 12:29 PM, a spus:
Nu mă tem de nimic, iar faptul că nu înțelegi ce scriu spune multe. Sunt mai mult ca sigur că discuțiile noastre sunt citite, dar dacă așa ai impresia că se poartă dialogul și negocierea și ceilalți membri sunt de acord cu tine îmi recunosc eșecul în a vă convinge și mă retrag, iar faptul că eventualele viitoare discuții ar putea fi un eșec pentru ARA (fapt care mi-ar da dreptate) nu mă mulțumește cu nimic. Există alte metode mult mai eficiente să obții ceva discutând numai cu bun simț și argumente, aducând și ceva acțiuni suplimentare în completarea argumentelor.
Oricum, nu consider de bun simț să numești incompetente niște persoane cu care ai stat de vorbă numai de 2 - 3 ori.
Chestia cu plecatul capului a fost un răspuns la ceea ce a spus Garett, iar aruncatul de injurii cu ton iritat și ridicat, sau chiar pe un ton normal nu înseamnă că ai capul ridicat, ci doar că ”schelălăi de neputință” dintr-o poziție inferioară. Asta se vede, se simte.
#370
Postat 03 March 2016 - 05:13 PM
This is for shooting and THIS is for fun!
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#371
Postat 03 March 2016 - 05:19 PM
#372
Postat 03 March 2016 - 05:31 PM
Genul acesta de golăneală este motivul pentru care mulți stau deoparte.
Ar fi fost deja timpul să începem câteva acțiuni concertate cu ce s-a mai spus pe aici, dar ... .
Dacă mi se va mai cere părerea, o voi spune, dacă nu ... nu stau să mă bâzâie un țânțar. Dau cu FLIT, sau cum îi spune. :rolleyes:
#373
Postat 03 March 2016 - 07:24 PM
#374
Postat 03 March 2016 - 07:58 PM
S-a vrut o definiție mai largă a aeromodelului în care să intre și dronele. Nu-i bai, numai că nu a fost acceptată și ... . Ce a rămas ?
Vreți să acceptăm că zburăm cu UAV-uri, RPAS-uri ? Cum se numește asociația ? Asociația cui ? A RPAS-urilor ? Aeromodelul și aeromodelismul trebuie să rămână ca atare, nu să-l țin ascuns sub aripa mea și pe nea Dramida.
Nu poţi ”avertiza” o instituție că este în ilegalitate, ci o anunți, o notifici, ... . Dar pentru asta trebuie să fii sigur pe ceea ce spui și să-i și convingi cu argumente. Altfel se uită la tine ca la cățelușul de pluș - săracul.
DEFINIȚIE CLARĂ ; SCRISORI TRIMISE ÎN TOATE ZĂRILE ; DISCUȚII DECENTE ; PE ZONE, ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ LA PREFECT (REPREZENTANTUL GUVERNULUI ÎN TERITORIU), NU GRUP CI MAI MULTE PERSOANE UNA DUPĂ ALTA SĂ-I OCUPE CÂT MAI MULT DIN TIMP CU ACEEAȘI PROBLEMĂ ; SCRISORI DESCHISE CĂTRE PRESĂ - CHIAR ZEFLEMEA .... ȘI ORICE ALTCEVA DE BUN SIMȚ ÎI MAI POATE TRECE CUIVA PRIN CAP.
CONDIȚIA PRIMORDIALĂ ESTE SĂ O FACĂ TOȚI ÎN ACELAȘI TIMP. PROGRAMAT AICI ȘI TOȚI FACEM ACELAȘI LUCRU. APOI ... VEDEM CĂ SE SCHIMBĂ ATITUDINEA LA DISCUȚII.
Sunt de acord să avem o formă de înmatriculare a celui care practică acest sport/hobby. Nu este nicio problemă, dar să nu coste nu știu cîte zeci de euro ci maxim 10 lei. Pentru ce să plătesc mai mult ? Îmi printez și aplic singur numărul pe toate modelele. Nu sunt de acord să fim restricționați în spațiul de categorie G. Militarii nu vor fi deranjați pentru că sunt obligați să zboare mai sus cu 300 de metri față de cel mai înalt obstacol din zonă. Cu siguranță că sunt necesare restricții în zone CTR, dar nu este necesar depunerea unui plan de zbor pentru că zbor la vedere și zona în care îmi desfășor eu activitatea este restrânsă ca arie și ca înălțime. Da, comunicarea cu cei de la turn este necesară și se poate face telefonic fără nicio problemă. Nu sunt de acord să mi se interzică montarea de camere foto/video pe aeromodel atâta timp cât respect legea în ceea ce privește publicarea lor și respect zonele unde nu am voie săî iau imagini. O asemenea îngrădire este absurdă și inutilă. Oricând pot monta o cameră și filma, chiar dacă este interzis, dar nu pot publica imaginile să nu fiu prins, deși mulți ar face-o. Asta ar face respectiva prevedere inutilă.
Furtul este încadrat și pedepsit de Codul Penal. Nu mai există hoți și furturi ? .... și mai sunt.
Mai puneți și voi cărămizi, după care trebuie trecut la acțiune rapid. Asta trece în dreptul Executivului.
Chestia cu magazinele ...??? :rofl: E bună. Prevăd că se vor înmulți cei care construiesc. Doar nu vor înregistra fiecare placă de balsa, placaj, sau orice altceva cumpăr pentru construirea unui aeromodel.
#375
Postat 03 March 2016 - 07:58 PM
ViP_Eol, la 03 March 2016 - 05:12 PM, a spus:
Oricum, nu consider de bun simț să numești incompetente niște persoane cu care ai stat de vorbă numai de 2 - 3 ori.
Chestia cu plecatul capului a fost un răspuns la ceea ce a spus Garett, iar aruncatul de injurii cu ton iritat și ridicat, sau chiar pe un ton normal nu înseamnă că ai capul ridicat, ci doar că ”schelălăi de neputință” dintr-o poziție inferioară. Asta se vede, se simte.
Sorry ca-ti spun dar ai o mentalitate de "om nou socialist"! :rolleyes:
Cred ca tie chiar iti placea in "Epoca de Aur", pe bune!
Inca o data, poate pricepi:respectivii indivizi sunt doar niste functionari! Platiti, gras, din impozitele noastre, nu viceversa!
Rolul lor este sa elaboreze si sa aplice niste norme DECENTE care SA NU INCALCE DREPTURILE CETATENILOR! Pentru ca, socant pentru unii, in democratie cetatenii au drepturi!
A, OK, putem sa recunoastem cinstit ca nu traim intr-o democratie, ca este de fapt o dictatura birocratica nedeclarata si incheiem discutia! Dar pana una alta respectivii sunt "angajatii" nostri, chiar daca ei nu considera asa.
A le "canta in struna" din pozitia ghiocelului este o strategie perdanta, strategie dupa care, daca ar fi fost aplicata de toata lumea, am fi fost inca in RSR!
#376
Postat 03 March 2016 - 10:08 PM
ViP_Eol, la 03 March 2016 - 07:58 PM, a spus:
DEFINIȚIE CLARĂ ; SCRISORI TRIMISE ÎN TOATE ZĂRILE ; DISCUȚII DECENTE ; PE ZONE, ÎNSCRIERE ÎN AUDIENȚĂ LA PREFECT (REPREZENTANTUL GUVERNULUI ÎN TERITORIU), NU GRUP CI MAI MULTE PERSOANE UNA DUPĂ ALTA SĂ-I OCUPE CÂT MAI MULT DIN TIMP CU ACEEAȘI PROBLEMĂ ; SCRISORI DESCHISE CĂTRE PRESĂ - CHIAR ZEFLEMEA .... ȘI ORICE ALTCEVA DE BUN SIMȚ ÎI MAI POATE TRECE CUIVA PRIN CAP.
CONDIȚIA PRIMORDIALĂ ESTE SĂ O FACĂ TOȚI ÎN ACELAȘI TIMP. PROGRAMAT AICI ȘI TOȚI FACEM ACELAȘI LUCRU. APOI ... VEDEM CĂ SE SCHIMBĂ ATITUDINEA LA DISCUȚII.
Sunt de acord să avem o formă de înmatriculare a celui care practică acest sport/hobby. Nu este nicio problemă, dar să nu coste nu știu cîte zeci de euro ci maxim 10 lei. Pentru ce să plătesc mai mult ? Îmi printez și aplic singur numărul pe toate modelele. Nu sunt de acord să fim restricționați în spațiul de categorie G. Militarii nu vor fi deranjați pentru că sunt obligați să zboare mai sus cu 300 de metri față de cel mai înalt obstacol din zonă. Cu siguranță că sunt necesare restricții în zone CTR, dar nu este necesar depunerea unui plan de zbor pentru că zbor la vedere și zona în care îmi desfășor eu activitatea este restrânsă ca arie și ca înălțime. Da, comunicarea cu cei de la turn este necesară și se poate face telefonic fără nicio problemă. Nu sunt de acord să mi se interzică montarea de camere foto/video pe aeromodel atâta timp cât respect legea în ceea ce privește publicarea lor și respect zonele unde nu am voie săî iau imagini. O asemenea îngrădire este absurdă și inutilă. Oricând pot monta o cameră și filma, chiar dacă este interzis, dar nu pot publica imaginile să nu fiu prins, deși mulți ar face-o. Asta ar face respectiva prevedere inutilă.
................
Iata ce trebuie sa facem , iata regulile de bun simt care trebuie introduse in capatanile de lemn ale celor care cred ca sunt mai presus de toti. Orice discutii si contre nu ne fac decat rau la toti, discutiile de aici incolo fara sa intreprindem nimic, nu ne ajuta, actiunile propuse mai sus, poate ne-ar legaliza zborul "jucariilor."
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#377
Postat 03 March 2016 - 10:53 PM
ViP_Eol, la 03 March 2016 - 07:58 PM, a spus:
Saracul... :) la ce viseaza... :p
Daca trece asta deschid agentie turistica de pelerinaj in Romania... tara unde "se poate mai mult de 150m " !