Modelism - RHC Forum: ORDINUL8 din 2014 a incetat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ORDINUL8 din 2014 a incetat Incepand cu 1 februarie 2016 ordinul 8 inceteaza sa mai produca efecte

#287 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2016 - 09:15 PM

Domnu' nicolas, vorbim discutii. Asa cum am discutat telefonic mai devreme, putem sa ne taram noi pe fund pana ne zdrelim pana la glandele sudoripare de sub axile, jocurile au fost deja facute. Noi suntem "victime colaterale" doar, interesele, scopul si motivatia acestor aberatii sunt mai presus de cateva zeci de bezmetici cu "polistirenele" lor, clar. Daca am sti ce se ascunde cu adevarat, poate am sti si cum sa reactionam. Dar treaba asta e ca cutremurul: nu stii cand, cat si de unde te paleste...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#288 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 24 February 2016 - 09:44 PM

http://www.rhcforum....post__p__843995
Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#289 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 24 February 2016 - 11:02 PM

Vezi postareaRower, la 24 February 2016 - 09:15 PM, a spus:

Domnu' nicolas, vorbim discutii. Asa cum am discutat telefonic mai devreme, putem sa ne taram noi pe fund pana ne zdrelim pana la glandele sudoripare de sub axile, jocurile au fost deja facute. Noi suntem "victime colaterale" doar, interesele, scopul si motivatia acestor aberatii sunt mai presus de cateva zeci de bezmetici cu "polistirenele" lor, clar. Daca am sti ce se ascunde cu adevarat, poate am sti si cum sa reactionam. Dar treaba asta e ca cutremurul: nu stii cand, cat si de unde te paleste...

Important este ca aeromodelisti incep sa constientizeze cu adevarat intentiile autoritatilor. Inca se mai pot face unele lucruri. Daca vom intelege si necesitatea unor actiuni concrete dincolo de discutiile pe forum, capatam ceva sanse de reusita.
0

#290 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 24 February 2016 - 11:33 PM

Vezi postareanicolas, la 24 February 2016 - 09:08 PM, a spus:

Pai, daca aeromodelul nu este definit sub nici o forma, se numesc aeronave. :rolleyes:

Cata vreme definitia aeronavei din codul aerian cuprinde aproape tot ce zboara, aeromodelelul nu are cale de excludere, poate doar beneficia de unele derogari. Daca lasam interpretarile si citim obiectiv definitiile Codului Aerian:
“3.7. aeronavă - aparatul care se poate menţine în atmosferă cu ajutorul altor reacţii ale aerului decât cele asupra suprafeţei pământului;
3.8^1. aeronave fără pilot - aeronavele ghidate fie de către un pilot automat de la bordul lor, fie prin telecomandă de la un centru de control de la sol sau dintr-o altă aeronavă pilotată de echipaj uman;”
Observam ca nu exista cale logica prin care sa putem exclude aeromodelul din multimea aeronavelor, respectiv submultimea aeronavelor fara pilot. Stiu pare aberant, dar buba este mai de sus, la cod si de la ea porneste tot penibilul si incredibilul situatiei. Aceasta este in fapt cacealmaua jucata de autoritati si exact aici trebuiesc prinsi cu usa si invinsi cu prorpile lor arme.
0

#291 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 24 February 2016 - 11:44 PM

Vezi postareaGarett, la 24 February 2016 - 03:46 PM, a spus:

Intrebare: astia au acoperire legala, prin prisma atributiilor lor, pentru toate tampeniile insirate acolo??
Adica in baza carei legi cheama magazinele la ordin?
Ma rog, miza e clara, taxele, care-s mentionate de 'nspe ori!
Asa fomisti sunt aia de la AACR, nu le mai ajung salariile alea grase?


Paradoxal, dar asta este printre singurele actiuni cu baza legala a AACR-ului in domeniul aero fara pilot. Daca RACAR-RPAS si pretiosul ghid, erau cu totul in afara legii, asta , cu tot penibilul situatiei, chiar are temei legal. Ca o vor da de gard pe parcurs, este o alta poveste, dar baza legala exista.
0

#292 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 February 2016 - 09:45 AM

Si nici macar de la ICAO nu avem de ce sa ne agatzam... in documentul din 2011 care trateaza UAV-urile, si in mode particular aeromodelul, vezi link, pagina 3, avem o sectiune care da dreptatea AACR :(

MODEL AIRCRAFT
2.4 In the broadest sense, the introduction of UAS does not change any existing distinctions between model aircraft and aircraft.
Model aircraft, generally recognized as intended for recreational purposes only, fall outside the provisions of the Chicago Convention,
being exclusively the subject of relevant national regulations, if any.

Deci suntem la mana "baronilor locali"... Nici macar un rege nu mai ajuta :)

https://www.trafikst...tems%20UAS.ashx
... cu picioarele pe pamant ...
0

#293 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 February 2016 - 10:27 AM

Nu ajungea ca suntem la mana AACR... acum fac si politicienii legi aeriene... si cum aeromodel = aeronava, ghici ce flexare logica urmeaza...

http://www.mediafax....ct-psd-15086439
... cu picioarele pe pamant ...
0

#294 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 25 February 2016 - 11:30 AM

Le facem mai mari sa incapa si transponderul! :D
0

#295 Useril este offline   Andrix_y 

  • Presedinte ARA
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 900
  • Inregistrat: 09-October 07
  • Gender:Male

Postat 25 February 2016 - 11:43 AM

Vezi postarearenatoa, la 25 February 2016 - 09:45 AM, a spus:

Si nici macar de la ICAO nu avem de ce sa ne agatzam... in documentul din 2011 care trateaza UAV-urile, si in mode particular aeromodelul, vezi link, pagina 3, avem o sectiune care da dreptatea AACR :(

MODEL AIRCRAFT
2.4 In the broadest sense, the introduction of UAS does not change any existing distinctions between model aircraft and aircraft.
Model aircraft, generally recognized as intended for recreational purposes only, fall outside the provisions of the Chicago Convention,
being exclusively the subject of relevant national regulations, if any.

Deci suntem la mana "baronilor locali"... Nici macar un rege nu mai ajuta :)

https://www.trafikst...tems%20UAS.ashx

Acesta este documentul (vezi pagina 28, dupa acest document a fost facut in mare propunerea AACR) in care AACR si MT au zis ca aeromodelele apartin de Aeronave fara pilot la bord...din acel moment nu am mai putut sustine sa introducem aeromodelul in M125 ca sa iesim de sub incidenta codului aerian civil.
:(

Fisiere atasate


Babos Andras Sandor

Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
0

#296 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 25 February 2016 - 11:55 AM

Vezi postarearenatoa, la 25 February 2016 - 10:27 AM, a spus:

Nu ajungea ca suntem la mana AACR... acum fac si politicienii legi aeriene... si cum aeromodel = aeronava, ghici ce flexare logica urmeaza...

http://www.mediafax....ct-psd-15086439

Politicieni in general fac doar legi aeriene. Ei insasi fiind de altfel aerieni in cele mai multe privinte.
0

#297 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 25 February 2016 - 01:28 PM

Având în vedere că nici măcar majoritatea aeronavelor civile nu au transpondere de poziţie, unii entuziaşti încearcă implementarea TCAS la bâzâitoare de buzunar:
http://lemondronor.c...ffic-for-drones

Chestie super pentru entuziaştii ideii de Collision Avoidance Systems.
Dar no, eu o văd ca pe o chestie utilă dar niciodată obligatorie.

Bine... asta mergea mai bine la Cafenea dar, că veni vorba...
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#298 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 26 February 2016 - 10:03 AM

Acum am vazut ca F64, care comercializeaza si drone DJI, are mentionata urmatoarea avertizare, pe paginile de comercializare, de pe site:
"Toate echipamentele de tip drona trebuiesc inregistrate la Autoritatea Aeronautica Civila Romana."

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 26 February 2016 - 10:03 AM

0

#299 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 10:32 AM

Si fac trimitere la acest document PDF:

http://www.f64.ro/do...cumparatori.pdf

Ma intreb daca acest avertisment reprezinta toata autorizarea unui magazin pentru a fi abilitat sa vanda "drone"... Daca pentru asta trebuie sa platesti 1500 Euro... mai bine le scoti de la raft...

Pretul la F64 este totusi foarte putin peste cel la Lindinger, 22699 lei vs 5000 Eur un Inspire 1 Zen Muse X5, un lucru laudabil si de notat... ma asteptam sa includa si noua taxa de "facut reclama" la inmatriculare :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 February 2016 - 10:35 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#300 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 12:26 PM

Sa rezolve dracului cu posibilitatea inmatricularii si in alte zone din tara nu neaparat drumul pana la Bucuresti.
Aloo autoritatea ? daca e vreunu pe aici pe forum poate bagati la cap chestia asta si implementati si in alte centre din tara unde sunt aeroporturi, Bacau, Iasi. Sau decontam drumul, diurna din aia 90 de euro ?
0

#301 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 26 February 2016 - 12:33 PM

Vezi postarearenatoa, la 26 February 2016 - 10:32 AM, a spus:

Si fac trimitere la acest document PDF:

http://www.f64.ro/do...cumparatori.pdf

Ma intreb daca acest avertisment reprezinta toata autorizarea unui magazin pentru a fi abilitat sa vanda "drone"... Daca pentru asta trebuie sa platesti 1500 Euro... mai bine le scoti de la raft...

Pretul la F64 este totusi foarte putin peste cel la Lindinger, 22699 lei vs 5000 Eur un Inspire 1 Zen Muse X5, un lucru laudabil si de notat... ma asteptam sa includa si noua taxa de "facut reclama" la inmatriculare :D


Ati remarcat temeiul legal? Codul Aerian art. 3.7 respectiv 3.8, interesant, pt. ca in temeiul codului, cat de curad ne vom trezi cu reglementari pentru personalul aeronautic civil.
PS (Ar fi trebuit invocat 3.8 indice 1, acolo fiind definite aero fara pilot. La 3.8 sunt definite aeronavele de stat, dar ma rog asta este doar un mic detaliu pt. cei de la AACR, suficient pentru nulitatea integului doc. insa.)
0

#302 Useril este offline   Radubv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 740
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Aero-Auto RC.

Postat 26 February 2016 - 12:55 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 12:26 PM, a spus:

Sa rezolve dracului cu posibilitatea inmatricularii si in alte zone din tara nu neaparat drumul pana la Bucuresti.
Aloo autoritatea ? daca e vreunu pe aici pe forum poate bagati la cap chestia asta si implementati si in alte centre din tara unde sunt aeroporturi, Bacau, Iasi. Sau decontam drumul, diurna din aia 90 de euro ?

Nu sunt dispus absolut deloc sa platesc 90 euro + TVA inmatricularea unui avion care m-a costat 150 RON, de exemplu si in general o taxa care depaseste cu mult costurile unui aeromodel in cele mai multe cazuri. Nu sunt dispus sa dau cate 90 euro + TVA pentru fiecare dintre cele 5 avioane plus un elicopter pe care le detin. Sa fim seriosi, sa platesc pentru ce ? O hartie cu un cod pe care sa o lipesc pe spuma ? Ca transponder nu cred ca reusesc sa agat de o spuma de 800 Gr. :D. De exemplu, ca membrii ARA avem niste identificatoare la aeromodelele inregistrate. Ar trebui luate in calcul si considerate valabile pentru orice autoritate .
Da, sunt de acord si sunt dispus sa platesc o taxa unica, modica, ca posesor de aeromodele, practicant de zbor recreativ, hobby, etc. Sa platim pentru ce ? Ni s-au pus la dispozitie terenuri, locuri amenajate, etc de catre autoritati ? Dupa ce ca si-asa ne descurcam cum putem , zburam pe unde putem, cumparam de la dracu-n praznic ca in Romania nu putem discuta de un comert bine pus la punct in domeniul aeromodelelor, pieselor de schimb, acumulatori, etc, mai asteptam si 30 pana la 100 de zile uneori sa ne vina amarata de piesisoara ca sa ne facem placerea, acum trebuie sa platim si juma de salariu pe....pe CE va intreb iar ?
Platim taxe de strazi pentru strazi inexistente sau pline de gropi, platim taxe de autostrazi pentru austostrazi pe hartie, platim taxe de mediu pentru noxe emise cu patalama la mana (vezi scandalul Volkswagen) platim taxe pentru te miri ce li se mai nazare la nesimtitii care ne conduc si care din 4 in 4 ani isi schimba resedinta din Parlament vs arestul Politiei....
Bun am inteles , trebuie sa zburam dupa niste reguli, trebuie sa respectam niste norme, dar sa fie de bun simt nu de ev mediu.
AUTO

HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina

AERO

Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
0

#303 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 12:58 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 12:26 PM, a spus:

Sa rezolve dracului cu posibilitatea inmatricularii si in alte zone din tara nu neaparat drumul pana la Bucuresti.
Aloo autoritatea ? daca e vreunu pe aici pe forum poate bagati la cap chestia asta si implementati si in alte centre din tara unde sunt aeroporturi, Bacau, Iasi. Sau decontam drumul, diurna din aia 90 de euro ?


Sa inteleg ca esti dornic sa cotizezi ? :angry2:

Ce alegi, intai smoala si apoi pene, sau invers ? :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 26 February 2016 - 12:59 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#304 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 01:12 PM

Vorbesc din punct de vedere comercial, cu o hardughie de 8 kilograme fara masuri de siguranta, zbor periculos si show off atunci e clar moartea biznissului in care ai investit timp si bani si te mai caca si lumea pe forum ca le-ai fV@%CH hobby-ul, eventual libertatea daca dai in cap unui gog.

Din punct de vedere al zborurilor recreationale, nu cred ca trebuie sa anunt pe nimeni de la Bucuresti ca ies cu spuma in spatele casei pe deal.
0

#305 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 01:15 PM

Pai si de ce aducem vorba de comercial intr-un forum care contine litera H ?! :D

"Voi astia" cu comercialul :p e chiar asa greu sa va coalizati intr-o asociatie de droneri comerciali, faceti site, forum, cu de toate... si va duceti lupta... pe noi culmi...
Sau nu va lasa ... ca sunteti in competitie :p
... cu picioarele pe pamant ...
0

#306 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 02:42 PM

Vezi postarearenatoa, la 26 February 2016 - 01:15 PM, a spus:

Pai si de ce aducem vorba de comercial intr-un forum care contine litera H ?! :D
...


Zbor de placere atunci cand am timp, cand a fost nevoie de implicare in cadrul activitatilor ARA - ISU, subsemnatul impreuna cu Romeo, amatori, voluntari sau cum mai vrei tu sa ne numesti, am aratat ca putem fi de incredere si percutam rapid cu ce scule are fiecare, dar in acelasi timp, arhitect fiind pot sa ma folosesc de o platforma AP pentru diferite studii si prezentari ale proiectelor. Este vreo problema ? De cand este de blamat faptul ca cineva duce pasiunea mai departe si poate chiar sa-si asigure un venit din treaba asta ?

Pentru ca un amator de pe forum care zboara o spuma, un 3D, un heli, un jet, poate foarte bine activa ca pro in domeniul AP sau orice alt domeniu, poate sa puna la dispozitie cunostintele pe care le are in cadrul aplicatiilor de tip ISU, jandarmeria s.a.m.d. unde s-a dovedit ca oficialii nu cunosc anumite chestii si chiar au fost surprinsi de faptul ca este posibila o transmisie video la distanta.

In schimb nu mi se pare normal ca cineva sa vina cu idei si propuneri de reglementari, scoli de pilotaj, menite sa-i avantajeze afacerea, sa detina monopol si sa-i strapeze pe ceilalti, inclusiv "zburatorii de weekend" care se dovedesc mai bine instruiti si cu o rutina a zborului dobandita in ani de pilotaj. Mai ales cand acel cineva fie e un amator exilat de pe forum, ajuns peste noapte dronistul nambar uan al tarii, fie un domn politician care a vazut o oportunitate in investirea banilor UE in proiecte din domeniul turismului, neavand niciun background in zona aeromodelismului se apuca de dat mana cu oficiali AACR ca sa ne-o traga la toti.

Nu vad rostul segregarii intre pro si amatori sau hobby-sti cum le spui tu, in fond toti suntem zburatori, iar responsabilitatile sunt aceleasi din punct de vedere al sigurantei zborului. Culmea e ca daca un profesionist face traznai sufera si ceilalti asa ca de ce sa nu fim un exemplu ?
0

#307 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 26 February 2016 - 03:07 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 26 February 2016 - 02:42 PM, a spus:

(...)unde s-a dovedit ca oficialii nu cunosc anumite chestii si chiar au fost surprinsi de faptul ca este posibila o transmisie video la distanta.

Ai noștrii sunt luați prin surprindere de apusul și răsăritul soarelui.

Ce făceam unii acu vreo 20 de ani fac cătanele din MaPN acuma și se mândresc cu primele drone românești (balonul cu cameră telecomandat cu șnur și planorul motorizat, ăla, primul la cercul de aero, din baghete, carton și placaj ;) )
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#308 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 03:22 PM

Prin 2004-2005 taica-meu improvizase un sistem FPV cu care a mers pe la primarii si padurari sa le explice utilitatea in domeniul cadastru si supraveghere, cu demonstratie live.

Raspunsul a fost ca nu ii intereseaza.
0

#309 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 February 2016 - 03:38 PM

Adica sa ne vada de sus cum furam... :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#310 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 03:46 PM

Daaaa, acum cumpara drone de jdemii de euro si le pica-n balta.

Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 26 February 2016 - 03:46 PM

0

#311 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 11:13 PM

In stanga il avem pe domnul Remus Dogaru Inspector aeronautic la CAA - Autoritatea Aeronautică Civilă Română care afirma mereu in presa nevoia de reglementare si aprobari pentru zborul UAV-urilor, iar in dreapta avem o parte dintre membrii fondatori ai Institutul de Training, Studii si Cercetari pentru Sisteme de Vehicule fara Pilot care pune acusi de-o scoala de piloti. Domnul Octavian Isaila in prim plan iar in spatele dansului acelasi domn Remus Dogaru.

Cascavalul a fost deja impartit.

Fisiere atasate


0

#312 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 11:23 PM

Acum ceva timp o persoana reclama pe facebook ca un individ este prezent mai mereu pe la autoritate si raporteaza ce se intampla pe grupurile de uav-uri, aeromodele din Romania, iar in descriere nu foarte magulitoare facuta de reclamant se regaseste domnul Dogaru. Inca odata se confirma interesele proprii si obtinerea de monopol. Baietii destepti facand afaceri cu statul.

Dar nu vad de ce sa ne facem probleme, din moment ce discutam despre zborurile recreationale, sau ar trebui ?
0

#313 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 26 February 2016 - 11:32 PM

...și-mi tot răsună ce chicotea o fostă colegă, acum mulți ani, așa... în glumă:
"Piloți fără chiloți, chiloți fără piloți..."

La școlile alea, oare... derivatele integrale proporționale or să fie în programă?
- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#314 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 26 February 2016 - 11:47 PM

Poate domnul ViP_Eol ne poate lamuri, conform Ghidului Agentiei Nationale pentru Integritate avem asta:

Conflictul de interese apare atunci când funcționarul public are un interes personal
care influențează sau pare să influențeze îndeplinirea atribuțiilor sale oficiale cu
imparțialitate și obiectivitate. Interesele private ale funcționarului public pot include
un beneficiu pentru sine sau pentru familia sa, pentru rudele sale apropiate, pentru
prieteni, pentru persoane sau organizații cu care funcționarul public a avut relații
politice sau de afaceri. Interesul personal se poate referi și la orice datorii pe care
funcționarul public le are față de persoanele enumerate mai sus.

http://www.ifa-mg.ro...De_Interese.pdf

Are vreo legatura ?
0

#315 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 27 February 2016 - 07:31 AM

Chiar, o reclamatie la ANI ar merge!
0

#316 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 27 February 2016 - 12:28 PM

Si bossul cel mare al AACR e marcat de DNA pentru chestii similare.
http://www.sursazile...n-fost-steward/

Imaginile de mai jos cred ca unii le stiti, e de la inmatricularea primei "drone din Romania" a domnului Octav Isaila si inceputul unei prietenii frumoase cu domnul Remus Dogaru dupa strangerea de mana.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Andrei.N: 27 February 2016 - 12:28 PM

0

Arata acest topic


  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro