ORDINUL8 din 2014 a incetat Incepand cu 1 februarie 2016 ordinul 8 inceteaza sa mai produca efecte
#261
Postat 24 February 2016 - 10:16 AM
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#262
Postat 24 February 2016 - 10:17 AM
Si una cumparata din EU ? bagi amenda daca detii si nu declari, ca FAA-ul ?
#264
Postat 24 February 2016 - 10:22 AM
renatoa, la 24 February 2016 - 10:17 AM, a spus:
Si una cumparata din EU ? bagi amenda daca detii si nu declari, ca FAA-ul ?
Pentru non-UE, vama de la posta internationala, daca scrie RC parts.
Pentru UE, cel mai probabil da, vor baga o amenda FAA-style!
Daca tot urmeaza acelasi principiu, macar sa copie tot, 5$ si inregistrare on-line per persoana!
Daca pastreaza 90e+TVA per zburatoare sunt magari!
Ceea ce, fiind in Romania, nu m-ar mira in mod deosebit...
Săndel, la 24 February 2016 - 10:16 AM, a spus:
Same s..t!
#265
Postat 24 February 2016 - 11:30 AM
renatoa, la 23 February 2016 - 08:34 PM, a spus:
Inca nu sunt dezmeticit de ce citesc in acest moment, imi trebuie putin timp sa pot sa-mi gasesc cuvintele... pot zice doar ca e mai grav decat credeam...
Toate au un inceput. Acum ca ai inceput sa vezi, cred ca este randul tau, sa le arati si celorlalti.
Aceasta postare a fost editata de xorg: 24 February 2016 - 11:31 AM
#266
Postat 24 February 2016 - 11:48 AM
renatoa, la 24 February 2016 - 09:39 AM, a spus:
In acest moment cred ca AACR isi depaseste atributiile si avem material suficient pentru un scandal de presa.
...............................
Materialul este suficient chair pentru o plangere la parchet, in tara asta abuzul in serviciu este o fapta prevazuta de legea penala. Iar cea ce face AACR-ul pare desprins atliteram din descrierea abuzului in serviciu prevazuta in codul penal. Judecatorul transmite de mult MT-ului, prin sentinta pe ordinul8, ca au patruns in aria penala pe abuz in serviciu, dar vad ca dansii incearca acum sa-si spele rufele cu mana AACR-ului.
#267
Postat 24 February 2016 - 02:52 PM
Nu stii ce sa crezi, sa razi sau sa te inchini... dara daca aeromodelul a devenit aeronava...
Ma duc sa laminez un "produs pentru aeronautica civilă", va rog sa nu ma deranjati, ca se umfla epoxy-ul in mine... si fac poc :angry2:
Fisiere atasate
-
Pachet Documentatie DPA.pdf (61.74K)
Number of downloads: 36 -
GHID DPA.pdf (349.35K)
Number of downloads: 33
#268
Postat 24 February 2016 - 02:53 PM
Domnul Vlad, si cine mai are ceva formatie juridica, are AACR calitate de a emite asa ceva ?
PS: dupa cum vedeti din documente, sunt emise de prin august, dinainte de precedentul FAA cu Amazon... astia ai nostrii chiar se cred mai vulturi ca acvila unchiului Sam...
Fisiere atasate
-
formular cerereF-PIAC-AW-DPA-03 ed.01.pdf (179.67K)
Number of downloads: 25
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 February 2016 - 02:55 PM
#269
Postat 24 February 2016 - 03:04 PM
#270
Postat 24 February 2016 - 03:17 PM
#271
Postat 24 February 2016 - 03:23 PM
Formularea e cam aiurea din cauza traducerii automate dar e inteligibila.
Fisiere atasate
-
Ghid ENAC Traducere Google.pdf (377.54K)
Number of downloads: 4
#272
Postat 24 February 2016 - 03:26 PM
renatoa, la 24 February 2016 - 02:52 PM, a spus:
Nu stii ce sa crezi, sa razi sau sa te inchini... dara daca aeromodelul a devenit aeronava...
Ma duc sa laminez un "produs pentru aeronautica civilă", va rog sa nu ma deranjati, ca se umfla epoxy-ul in mine... si fac poc :angry2:
Astia-s cu capul??? :huh:
N-o sa mai vanda nimeni "produse pentru aeronautica civila" in ritmul asta!
Pana mea, zici ca vand Beechcraft-uri nu jucarii!
#273
Postat 24 February 2016 - 03:28 PM
Aici se afla traducerea oficiala in engleza a versiunii 1, din 2014:
https://www.enac.gov...1220929004.html
Poate facut un diff cu versiunea la zi, care inteleg ca este V2 cu niste amendamente, ar face treaba mai expeditiva, necesitand doar traducerea diferentelor... :unsure:
Pentru referinta, aici este pagina versiunii italiene la zi:
https://www.enac.gov...-122671512.html
iar in Google mai bine il puneti sa faca traducere in engleza, o face mult mai acurate ca in romana ;)
#274
Postat 24 February 2016 - 03:43 PM
renatoa, la 24 February 2016 - 03:28 PM, a spus:
Stiu, eu am citit v1 direct in engleza iar v2 am tradus-o initial in engleza.
Ma gandeam ca limbile fiind apropiate se descurca "Gogu" mai bine din italiana in romana.
#275
Postat 24 February 2016 - 03:44 PM
In al doilea demers, vor sa autorizeze toti distribuitorii de produse pentru aviatie. Fie ele elici, piese, hrana... sau drone.
Are sa vina o zi cind trebuie sa ne inregistram, sa zburam dupa reguli si sa facem asigurare. Nu ne-o dorim, nu ne place, nu ne intreaba nimeni. Dejavu: vezi autoturisme, vezi tractoare, vezi carute, vezi mopede, vezi barci... toate au circulat liber la inceput, pina intr-o zi.
#276
Postat 24 February 2016 - 03:46 PM
Adica in baza carei legi cheama magazinele la ordin?
Ma rog, miza e clara, taxele, care-s mentionate de 'nspe ori!
Asa fomisti sunt aia de la AACR, nu le mai ajung salariile alea grase?
Aceasta postare a fost editata de Garett: 24 February 2016 - 03:48 PM
#277
Postat 24 February 2016 - 03:47 PM
E o diferenta substantiala, nu crezi ?
La deltaplane, parapante, ULM exista deja ce cobesti matale, si e corect, ca altfel se moare.
#279
Postat 24 February 2016 - 04:52 PM
Din care banuiesc ca vinde de "rupe"...
Nu e nimeni curios cu cat ii potcovi AACR-ul pe fraierii care vor pleca gatul la adunarea cu pricina ?
Credeati ca au gandit niste tarife mai speciale... "atractive"... aiurea, aud ca ii taxeaza exact ca pe cei din aviatia mare !!! :rofl:
Daca va duceti aici: http://lege5.ro/Grat...-de-catre-min/2
defilati cam 2/3 la Capitolul 10, punctul 10.2, "Autorizarea agenţilor distribuitori de produse, articole şi componente aeronautice şi de materiale necesare fabricaţiei, întreţinerii sau operării acestora, procurate de la furnizori"
10.2.1 Autorizare iniţială euro 1.500
cica ar fi fix cat trebuie sa cotizeze nasu mare la AACR, la prima strigare, si apoi anual...
Supravegherea continuă a agenţilor distribuitori de produse aeronautice euro/an 1.200
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 24 February 2016 - 04:53 PM
#280
Postat 24 February 2016 - 04:56 PM
Va dati seama cat de idioti pot fi?nici macar nu s-au interesat ce si cum?
#281
Postat 24 February 2016 - 08:09 PM
renatoa, la 24 February 2016 - 04:52 PM, a spus:
Din care banuiesc ca vinde de "rupe"...
Nu e nimeni curios cu cat ii potcovi AACR-ul pe fraierii care vor pleca gatul la adunarea cu pricina ?
Credeati ca au gandit niste tarife mai speciale... "atractive"... aiurea, aud ca ii taxeaza exact ca pe cei din aviatia mare !!! :rofl:
Daca va duceti aici: http://lege5.ro/Grat...-de-catre-min/2
defilati cam 2/3 la Capitolul 10, punctul 10.2, "Autorizarea agenţilor distribuitori de produse, articole şi componente aeronautice şi de materiale necesare fabricaţiei, întreţinerii sau operării acestora, procurate de la furnizori"
10.2.1 Autorizare iniţială euro 1.500
cica ar fi fix cat trebuie sa cotizeze nasu mare la AACR, la prima strigare, si apoi anual...
Supravegherea continuă a agenţilor distribuitori de produse aeronautice euro/an 1.200
Renato,
Asta e o fundatura (perfea de fum).
Cei care au fost la un super market stiu ca vinzarea se face la casa (marfa-bani-marfa). Cei care vor dupa aia hirtii... se duc la un oficiu separat. In cel mai bun caz ar putea accepta o procedura de inregistrare similara cu garantia, sau le-ar scoate de tot de pe raft. Ei si? oamenii le vor cumpara online (ca majoritatea dintre noi de altfel), ca posta UE nu e vamata prin directiva europeana.
Necazu e ca ei pot emite reglementare, cu aplicare si cu sanctiuni.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 24 February 2016 - 08:11 PM
#282
Postat 24 February 2016 - 08:45 PM
Oare ei, cum vor rezolva problema?
#283
Postat 24 February 2016 - 08:57 PM
#284
Postat 24 February 2016 - 09:04 PM
nicolas, la 24 February 2016 - 08:45 PM, a spus:
Oare ei, cum vor rezolva problema?
Si cand ma gandesc ca le vor trebui proceduri si documentatie de managementul calitatii... :-))
#285
Postat 24 February 2016 - 09:08 PM
renatoa, la 24 February 2016 - 08:57 PM, a spus:
Pai, daca aeromodelul nu este definit sub nici o forma, se numesc aeronave. :rolleyes:
#286
Postat 24 February 2016 - 09:12 PM
Băieți, eu zic să avem în trusă și un flacon de Alifie. Indiferent că zburăm jucărelele la Muma Pădure în curte sau pe terenul clubului.
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
#287
Postat 24 February 2016 - 09:15 PM
#288
Postat 24 February 2016 - 09:44 PM
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#289
Postat 24 February 2016 - 11:02 PM
Rower, la 24 February 2016 - 09:15 PM, a spus:
Important este ca aeromodelisti incep sa constientizeze cu adevarat intentiile autoritatilor. Inca se mai pot face unele lucruri. Daca vom intelege si necesitatea unor actiuni concrete dincolo de discutiile pe forum, capatam ceva sanse de reusita.
#290
Postat 24 February 2016 - 11:33 PM
nicolas, la 24 February 2016 - 09:08 PM, a spus:
Cata vreme definitia aeronavei din codul aerian cuprinde aproape tot ce zboara, aeromodelelul nu are cale de excludere, poate doar beneficia de unele derogari. Daca lasam interpretarile si citim obiectiv definitiile Codului Aerian:
“3.7. aeronavă - aparatul care se poate menţine în atmosferă cu ajutorul altor reacţii ale aerului decât cele asupra suprafeţei pământului;
3.8^1. aeronave fără pilot - aeronavele ghidate fie de către un pilot automat de la bordul lor, fie prin telecomandă de la un centru de control de la sol sau dintr-o altă aeronavă pilotată de echipaj uman;”
Observam ca nu exista cale logica prin care sa putem exclude aeromodelul din multimea aeronavelor, respectiv submultimea aeronavelor fara pilot. Stiu pare aberant, dar buba este mai de sus, la cod si de la ea porneste tot penibilul si incredibilul situatiei. Aceasta este in fapt cacealmaua jucata de autoritati si exact aici trebuiesc prinsi cu usa si invinsi cu prorpile lor arme.