Modelism - RHC Forum: ORDINUL8 din 2014 a incetat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

ORDINUL8 din 2014 a incetat Incepand cu 1 februarie 2016 ordinul 8 inceteaza sa mai produca efecte

#111 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 10 February 2016 - 10:32 PM

Vezi postareaEBA, la 10 February 2016 - 10:19 PM, a spus:

Nu domnul meu pentru amatori exista legi si care sunt in vigoare pe care le stim prea bine,e ca mersul pe bicicleta sau conducerea unei masini,repet pentru astea exista legi,spargi,lovesti,platesti,faci bulau etc e cat se poate de simplu de ce mai complicam si noi lucrurile.Pentru asta ar trebui sa ne luptam nu sa ne ingradim nu stiu prin ce lege penibila.


https://youtu.be/2fvJx_SJHig?t=77
0

#112 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 February 2016 - 10:51 PM

Profesionistii o sa inceapa sa scoata bancuri pe seama "amatorului nervos"... :yahoo:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#113 Useril este offline   Săndel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1210
  • Inregistrat: 10-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:Robotica, electronica.

Postat 10 February 2016 - 11:20 PM

...pentru că totul se rezumă, în final, la BANI. (Cu un "aaa" prelung) :)
Amatorul e un pericol pentru că, în loc să plătească un profesionist, își desfășoară,activitatea după capul lui. Și gura profesionistului ce mai mănâncă?

Ok... hai să facem ceva cu șoferii amatori. Mor sub roțile mașinilor conduse de amatori... ia hai să vedem... cinci, zece... cincisprezece oameni, pe zi? În România. Poliția rutieră are niște statistici interesante.
Mor. Kaput. Împing panseluțe. Se cazează la garsonieră cu ușă-n tavan.
Nu zgâriați de elici, pe antebraț sau pe față.

Fiecare om este responsabil de faptele sale.
Nu de faptele pe care ar putea să le săvârșească, nu de faptele pe care unii sau alții și le imaginează.

Cele mai grave coliziuni om-copter au cauzat zgârieturi, tăieturi, vânătăi.
Violența domestică cauzează probleme mai mari decât zborurile și prăbușirile unor aeromodele sau multi-uri chinezești.

Aceasta postare a fost editata de Săndel: 10 February 2016 - 11:21 PM

- Captain Sum Ting Wong
- Wi Tu Lo
- Ho Lee Fuk
- Bang Ding Ow.
0

#114 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 10 February 2016 - 11:28 PM

Cei mai periculosi sunt profesionistii care nu au trecut prin faza de amatorism si au vazut ca e rost de malai, si se apuca de reglementat.
Mai sunt si amatorii care devin pro deodata si vor sa-i struneasca pe ceilalti colegi amatori pe motiv ca strica biznisul.
0

#115 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 11 February 2016 - 12:29 AM

Aha si profesionistii v-or fi cei cu hartia la mana ca au voie sa zboare oriunde antrenati de dramida sau domnu parlamentar de mai sus? :rofl:

Dupa parerea mea,aici nu exista profesionisti sau amatori ci unii care o fac pentru bani si aici ii includ si pe teribilistii inconstienti,si cei care o fac din pasiune ,placere,hobby.Iar restu?...sa se faca lege pentru iei daca vor.Daca nu luptam ca lucrurile sa fie la fel de simple ca plimbarea cu bicicleta-n parc,navomodelul pe lac,ca pescuitul pe balta sau automodelul pe pista?atunci nu are rost sa ne mai agitam.Cam asta ar trebui sa fie rolul ARA si pentru asta ar trebui sa luptam restu? e ABUREALA.
SUNTEM FUDULI
0

#116 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 11 February 2016 - 12:42 AM

Profesionistul vine si te reclama la autoritate ca el a cheltuit o gramada de bani, are scoala, are spatiu aerian segregat si tu zbori pe camp de parca ar fi tarlaua ta.
Ia treceti toti de cotizati ca sa iasa comisionu' la baiatu'.
0

#117 Useril este offline   EBA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 09-April 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI,Balta Alba,
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 11 February 2016 - 12:55 AM

Vezi postareaAndrei.N, la 11 February 2016 - 12:42 AM, a spus:

Profesionistul vine si te reclama la autoritate ca el a cheltuit o gramada de bani, are scoala, are spatiu aerian segregat si tu zbori pe camp de parca ar fi tarlaua ta.
Ia treceti toti de cotizati ca sa iasa comisionu' la baiatu'.


Pai da da eu nu vad lucrurile asa.Eu zbor de placere sau hobby.tre sa tinem cont de chestia asta.El zboara ca face banutu deci ca atare ,tre sa cotizeze.El ia banu pe ce filmeaza eu?ma uit cu familia acasa ce am filmat.Cam asta-i diferenta.Si e mare.
SUNTEM FUDULI
0

#118 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 11 February 2016 - 09:49 AM

Dpmdv prima varianta a "ghidului", cea care diferentia zborul de agrement de cel comercial era chiar OK, s-au lacomit si a iesit, ca deobicei, o varza!
0

#119 Useril este offline   gabyyo9inu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 558
  • Inregistrat: 07-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Boldesti-Scaieni cart. Seciu
  • Interests:Tot ce zboara radiocomandat si nu numai...

Postat 11 February 2016 - 11:59 AM

Vezi postareaEBA, la 11 February 2016 - 12:55 AM, a spus:

Pai da da eu nu vad lucrurile asa.Eu zbor de placere sau hobby.tre sa tinem cont de chestia asta.El zboara ca face banutu deci ca atare ,tre sa cotizeze.El ia banu pe ce filmeaza eu?ma uit cu familia acasa ce am filmat.Cam asta-i diferenta.Si e mare.


Salutare tuturor. Sunt total de acord cu EBA...
:drinks: :good: :good: :good:
GabyYO9INU
0

#120 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 12:40 PM

Poate ca acordam o importanta nemeritata recomandarilor celor de la AACR. Dansii de fapt se adincesc din ce in ce mai mult in faradelege. Un mic exemplu, aparent trecut cu vederea, ce tine de pretiosul ghid al AACR-ului, ghid prin care sunt invocate o serie de legi mai mult sau mai putin cunoscute, exceptand insa tocmai CODUL AERIAN, reglementarea baza si de altfel singura in vigoare la aceasta ora, prin care este definita aeronava fara pilot la bord,. Sa fie oare o neglijenta sau un abuz al AACR-ului, aceasta incercare de a ascunde opiniei publice tocamai principala reglementare din domeniu? Pai haideti sa analizam un pic motivele pentru care Codul Aerian, nu este pe placul AACR-ului. Cat se poate de simplu, acest Cod Aerian stabileste obligatii si de partea autoritatii, obligatii pe care dansii par ca nu doresc sa si le asume, desi legea le prevede clar in sarcina lor. In fapt nu le-au indeplinit nici pana in present, aspect ce a produs deja efecte. AACR-ul are inca de facut o alegere, sa considere ori ba aeromodelele noastre ca apartinand categoriei aeronavelor. Functie de aceasta alegere, legislatia in intregul sau cu avantaje si dezavantaje de ambele parti, ne va fi ori nu, atat noua, cat si lor opozabila in aceias masura. Astfel daca AACR-ul considera ca suntem aeronave, va trebuii sa-si asume toate consecintele izvorate din aceasta. Toate aceste neclaritati din domeniu apar tocmai din dorinta AACR-ului de a ne trata zburatoarele ca fiind aeronave, dar fara implicarea obligatiilor legale ce le revin dansilor in aceasta situatie. Domnilor de la AACR, nu prea merge cu fundul in doua luntrii, trebuie sa va asumati in tot consecintele deciziilor voastre.
0

#121 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 11 February 2016 - 12:54 PM

Cool, voi putea avea si stewardesa la bord acum... :D
Trebuie acreditata de vreun curs anume, sau o pot acredita eu ? :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#122 Useril este offline   YO2BTW 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Domeniul SOLARIS
  • Interests:Radioamatorism, Ceasornicarie, Modelism, Astronomie, Foto/Video, Bijuterii HandMade, Parfumerie, OffRoad, Tir cu arcul olimpic...etc

Postat 11 February 2016 - 03:28 PM

Vezi postarearenatoa, la 11 February 2016 - 12:54 PM, a spus:

Cool, voi putea avea si stewardesa la bord acum... :D
Trebuie acreditata de vreun curs anume, sau o pot acredita eu ? :D



Facem o scoala de stewardese pentru aeromodele. Nu se pot inbarca fara licenta de la noi.

Adrian - YO2BTW
YR - BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
0

#123 Useril este offline   DroneMaker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 03-January 14
  • Gender:Male

Postat 11 February 2016 - 07:22 PM

Salutare, iata decizia judecatorilor la plangerea FAE Drones impotriva O.M.T 8/2014, documentele sunt in format pdf:


https://www.dropbox....77bLyDAELa?dl=0


0

#124 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 11 February 2016 - 08:16 PM

Ooo! ..s*traiti dom* profesor! ...ce onoare sa ne vizitati!....daa, noi suntem bine, ne batem capul sa dregem ce au stricat niste prosti mai demult.
Dumneavoastra?,toate bune? merge scoala ,biznisu in general?..ca daca tot sunteti pe aici ma gandeam sa va intreb...ne faceti si noua reducere ceva acolo la scoala de piloti? ca vrem si noi sa invatam sa pilotam una alta daa..de la profesionisti adevarati asa ca matale ca sa fie si patalamaua valabila.
Hai pa oportunistule care esti tu profesor! 8P
0

#125 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 09:01 PM

Vezi postareaDroneMaker, la 11 February 2016 - 07:22 PM, a spus:

Salutare, iata decizia judecatorilor la plangerea FAE Drones impotriva O.M.T 8/2014, documentele sunt in format pdf:


https://www.dropbox....77bLyDAELa?dl=0


O hotarare lamuritoare, perfect motivata si intemeiata legal. Hotararea sectiei de contencios administrativ de la Curtea de Apel Bucuresti, care ne transmite in clar cea ce AACR-ul si MT-ul nu au reusit sa faca in cei doi ani de la emiterea ilegalului odios ordin8/2014. Sincer cred ca domnii de la MT si AACR nici macar nu au citit aceasta hotarare, altfel nu inteleg de ce ar insista sa perservereze in ilegalitate.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 11 February 2016 - 09:02 PM

0

#126 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 09:04 PM

Vezi postareaDroneMaker, la 11 February 2016 - 07:22 PM, a spus:

Salutare, iata decizia judecatorilor la plangerea FAE Drones impotriva O.M.T 8/2014, documentele sunt in format pdf:


https://www.dropbox....77bLyDAELa?dl=0

Multumesc pentru ca ai hotarat sa ne impartasesti opinia instantei privind ordinul8. Sunt multe aspecte lamuritoare aici, mai ales in contextul actualei perioade de haos legislativ.
0

#127 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 11 February 2016 - 09:09 PM

Eu am observat pe lrbb.ro ca in zona Piatra-Neamt si chiar mai departe in nord-vest exista un TRA pentru aplicatii militare.
Concret, ce reprezinta treaba asta, daca eu vreau sa ies pe deal cu un aeromodel, sau in camp plat pe directia Bacau-Piatra trebuie sa verific daca am un notam pe zona respectiva si aici sa am acel TSA in cadrul TRA-ului ?

Mai obisnuiesc cei de la Bacau sa treaca cu Pumele pe valea Bistritei.
0

#128 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 11 February 2016 - 09:52 PM

Citez din hotararea de mai sus a Curtii de Apel:
"Codul aerian a instituit o delimitare clara intre cele doua notiuni ”aeronava” si “aeronava fara pilot”
De acea, aeronavele fara pilot indepilinesc conditiile prevazute la art. 3 pct. 3.8 din Codul aerian Civil si, prin urmare, intra sub incidenta prevederilor Codului Aerian, insa fara a li se aplica reglementarile instituite expres in privinta aeronavelor cu pilot la bord..
Activitatea aeronavelor civile fara pilot la bord nu intra sub incidenta reglementarilor HG912/2010 sau a celorlalte prevederi invocate de catre intimata in aparare, ca urmare a delimitarii clare pe care Codul aerian o face intre notiunile de aeronava si aeronava fara pilot."

Ma intreb cum este oare posibil ca AACR-ul sa emita acel ghid "informativ" in fapt dezinformativ prin care pomeneste ca fiindu-ne opozabile o sumedenie de legi si regelementari, exceptand exact Codul Arian. Codul este singurul act normativ in vigoare ce defineste aero fara pilot si dupa cum precizeaza in motivare sa Curtea, pare ca este si singurul ce le este opozabil, prin unele articole ale sale. O instanta de Curte de Apel spune in clar ca pentru aero fara pilot la bord se aplica doar anumite art din Codul Aerian. Clarifica chiar suplimentar si pentru functionarii care pricep mai greu, dand drept exemplu de neaplicare HG912/2010, si vine apoi AACR-ul sa ne sfatuiasca prin pretiosul sau ghid sa-i respectam prevederile. Voi intelegeti ca oamenii astia o tin langa intr-un continuu abuz tintuindu-ne pe noi in ilegalitate doar in temeiul unor interpretari proprii lipsite de temei?

Citez :
"De asemenea Curtea observa ca ordinul8/2014 impune obligatii excessive, limitand drepturile subiective civile recunoscute prin lege."
Ce face intre timp MT-ul si AACR-ul? Ticluiesc unele mai excesive, pentru ca ei cred ca pot face ce vor, iar noi suntem fraieri si ne lasam prostiti.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 11 February 2016 - 09:56 PM

0

#129 Useril este offline   DroneMaker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 03-January 14
  • Gender:Male

Postat 12 February 2016 - 02:09 PM

Hotararea judecatorului referitoare la drone si OMT 8/2014 online pe scribd https://www.scribd.c...e-OMT-Nr-8-2014
0

#130 Useril este offline   DroneMaker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 03-January 14
  • Gender:Male

Postat 12 February 2016 - 02:12 PM

Vezi postareabicut, la 11 February 2016 - 08:16 PM, a spus:

Ooo! ..s*traiti dom* profesor! ...ce onoare sa ne vizitati!....daa, noi suntem bine, ne batem capul sa dregem ce au stricat niste prosti mai demult.
Dumneavoastra?,toate bune? merge scoala ,biznisu in general?..ca daca tot sunteti pe aici ma gandeam sa va intreb...ne faceti si noua reducere ceva acolo la scoala de piloti? ca vrem si noi sa invatam sa pilotam una alta daa..de la profesionisti adevarati asa ca matale ca sa fie si patalamaua valabila.
Hai pa oportunistule care esti tu profesor! 8P

Asa iti faci tu norma de postari pe zi? si te numesti aeromodelist?

Aceasta postare a fost editata de DroneMaker: 12 February 2016 - 02:13 PM

0

#131 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 14 February 2016 - 06:39 PM

Reducerea...cat e reducerea? S*traiti!
8P

Aceasta postare a fost editata de bicut: 14 February 2016 - 06:40 PM

0

#132 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 17 February 2016 - 12:55 AM

Vaiii !!! Lipsesc și eu puțin de pe aici și găsesc surprize. Frumooos. Imagine idilică, romantică. :rolleyes:
Ce fain e așa, să privești două persoane care ... cum unul îl pupă cu sârg, pe celălalt, pe obraji. Păi spune așa măi Xorg-ule ! Să-i ridicăm și statuie lui Drone... ăsta ... ? Io zic să rupem din proiectul de două modele de 5000 euroi. Cumpărăm numai unul și cu restul îi facem o statuie, dar cu niște obraji imenși să te saturi. Știu sigur că nu e prima oară când ai văzut acea sentință. De fapt, știu sigur că ai văzut-o aproape imediat ce a fost dată, numai că nu s-a postat aici nimic despre asta. Amu vii și mulțumești pentru efortul de a posta și ... .

Toate ca toate, zâmbete, chiar hohote de râs, dar voi chiar ne luați de fraieri. Asta nu mai este frumos și miroase și a ... .
Întrebare: Ce a rezolvat cu acea hotărâre ? Ordinul a încetat de drept și nu de jure (Adică la termenul stabilit/prevăzut chiar în text și nu în urma unei acțiuni juridice). Nu are absolut nicio valoare pentru că, spuneam ceva postări mai devreme, jurisprudența nu reprezintă izvor de drept.
Nu mai spun că, mai bine, plătea direct judecătorul în locul avocatului. :rofl: Motivarea instanței este cea mai tare cu tot cu analiza semantică. Cu alte cuvinte, deși se află în textul aceleași legi organice, exact la secțiunea care trebuie, judecătorul ne lămurește că aeronava fără pilot nu este, de fapt, tot o aeronavă, ci cric de mașină și deci, zboară, doar dacă arunci cu el după polițai. Bag mâna în foc că are mai puțin de 40 de ani, sau e un moșneag în pragul pensionării.
No, încercați voi așa ceva cu altă instanță din țară și mai vedem.

Revin: Ne luptăm cu himere ? Ce zburăm noi ? RPAS, RPIC, Aeronave ? N-aș pre-aș crede. Io știu că mă distrez, antrenez și concurez cu aeromodele. PUNCT. AEROMODELE. Poate pricepeți.

Aaaa! Nea DroneBaker ... ! Mai faci matale poze de pe bloc ? Să știi că replica dată lui Bicuț a fost cea mai tare. Bravo ! Pentru așa ceva m-a chemat învățătoarea lui fi-miu la școală să-mi spună că nu-i frumos cum vorbește. Mde. Era în clasa a IV - a.

P.S. Cătăline, lasă-l neică ! E ... degeaba. :pardon:
URA şi la zbor fofezelor !
0

#133 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 06:27 AM

Kindergarten level! :rolleyes:
De ce m-as mira de lipsa unui front comun cand tot ce e important pentru unii e sa-si umfle "muschii de modelist"?
0

#134 Useril este offline   tibko 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 09-January 14
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 17 February 2016 - 11:13 AM

In ritmul asta, cred ca o sa fiu primul care o sa-si dea "demisia" din ARA si o sa-mi vad in continuare de ale mele.....

Aceasta postare a fost editata de tibko: 17 February 2016 - 11:14 AM

0

#135 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 11:29 AM

Mda, Viorel se mira de lipsa de reactie... pai de scarba, ce sa mai postezi, cand vezi cum se intorc aici toate cu profundorul in sus...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#136 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 12:05 PM

Garrett, frontul comun va trebui sa il facem cand va apare directiva EASA, ca sa fie aplicata intocmai si la noi, pentru ca precis nu va fi !
Dar parca vad ca se vor gasi atunci unii destepti sa atace si directiva europeana ca fiind prea restrictiva... fara sa realizeze ca la noi in clipa asta suntem tintuiti la sol definitiv !

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 February 2016 - 12:05 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#137 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 05:03 PM

Vezi postarearenatoa, la 17 February 2016 - 12:05 PM, a spus:

Garrett, frontul comun va trebui sa il facem cand va apare directiva EASA, ca sa fie aplicata intocmai si la noi, pentru ca precis nu va fi !

Tot ce se poate, eu remarcam doar "orgoliile de gradinita" ale unora...

Aceasta postare a fost editata de Garett: 17 February 2016 - 05:04 PM

0

#138 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 05:53 PM

Nu cunosti destul istoria forumului, ca sa iti dai seama ca ale unora sunt indreptatite...
Sunt personaje care au plecat de aici cu oaresce tinichele, si au gasit gazduire prin alte forumuri, semnificativ mai nereprezentative pentru RC-ul romanesc decat RHC. Unii au devenit guru locali, altii au fost dati afara si de acolo... si si-au infiintat academii ;)

Miscarea caruia acum ii spunem ARA sa nu uitam totusi ca s-a nascut aici, pe RHC, faptul ca cei care au ajuns la conducere in urma primei intruniri de la Brasov au considerat ca numarul e mai important decat calitatea, si s-au pus pe creat conturi si racolat membri de peste tot, pe principiul numarul e mai important decat calitatea, fara sa ia aminte la semnalele de atentie care le-au fost transmise despre unii membrii, duce la manifestari care dumneata le numesti de gradinita.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#139 Useril este offline   Garett 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 560
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Flying and floating things

Postat 17 February 2016 - 09:21 PM

Posibil, n-am urmarit forumul decat de cand mi-a venit ideea de a-mi lua quad, nu stiu ce "meciuri" au fost intre ei.
Insa a "da lectii" vis-a-vis de o hotarare judecatoreasca mi se pare nitel de gradinita!
Iar chestia cu "modelistii adevarati" versus "dronarii" n-o mai comentez, mi-am expus pozitia, nu-mi place sa ma repet.
Cert e ca ne trebuie un cadru legal normal, nu heirupisme a la AACR cu o delimitare clara intre "jucarii" si aeronave, iar din punctul asta de vedere orice divizare este contraproductiva.
In tot circul asta cu "uite ordinul/nu e ordinul", "e RPAS/ba e aeronava" s.a.m.d, o hotarare judecatoreasca incare scrie negru pe alb ca un aeromodel nu este aeronava ar trebui folosita ca argument in favoarea intereselor noastre nu ridiculizata.
0

#140 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 February 2016 - 09:46 PM

Ba trebuie ridiculizata, ca intreaga actiune si tot acel delir verbal din acea hotarare judecatoreasca...
Cum sa scrii negru pe alb ca ceva nu e aeronava cand nu ai definitia oficiala a aeromodelului ?
Pornesti la desfiintat ceva, cand alternativa este si mai drastica ... ?
Ce a pus AACR-ul este exact cadrul legal actual si de dinaintea ord.8, mai putin inregistarea de 90 euro, succes sa poti zbura ceva in acel cadru...
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 19 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro