Jurnal de Zbor Elicoptere pe terenul de fotbal din politehnica majoritar
#1
Postat 30 January 2016 - 08:23 PM
Zbor de aproximativ un an, doar elicoptere, si anume: HK 450, un Blade 180 CFX si un Blade 130x.
Sper ca pe primăvara sa achiziționez încă unul mai mare, ceva clasa 550-570, vedem.
Pentru început, azi am profitat de ușoară încălzire si am dat primul zbor pe 2016.
#2
Postat 30 January 2016 - 08:25 PM
daniel_ionut, la 30 January 2016 - 08:23 PM, a spus:
Zbor de aproximativ un an, doar elicoptere, si anume: HK 450, un Blade 180 CFX si un Blade 130x.
Sper ca pe primăvara sa achiziționez încă unul mai mare, ceva clasa 550-570, vedem.
Pentru început, azi am profitat de ușoară încălzire si am dat primul zbor pe 2016.
BRAVO !
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 31 January 2016 - 11:06 AM
tantar, la 30 January 2016 - 08:25 PM, a spus:
Multumesc!
dan 73, la 30 January 2016 - 09:09 PM, a spus:
Te-am vazut zburand si Sambata trecuta la intalnirea indoor organizata de ARA.
Tine-o tot asa si prevad ca vei fi pe podium la concursurile de elicoptere organizate in tara.
Multumesc!
Intalnirea indoor avea planificat tot un concurs, doar ca am fost singur :) ... sper sa nu fie asa si pe viitor.
#5
Postat 31 January 2016 - 05:28 PM
Poti sa dai mai multe amanunte: pe unde se ajunge, unde parchezi, pe unde intrii, cu cine vorbesti (daca e cazul); din astea.
Bunuiesc ca pe vremea asta nu e prea mare aglomeratie pe teren.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 31 January 2016 - 05:59 PM
De acolo mai ai 2 minute pe jos pana la teren.
De vorbit, doar in timpul saptamanii e cazul, e un domn care are grija de teren...de fapt mai mult de cele sintetice. Eu am vorbit cu el doar primele dati, acum ma cam stie si nu mai zice nimeni nimic. In principiu el nici nu prea apare pe acolo.
#7
Postat 07 February 2016 - 11:55 AM
#9
Postat 07 February 2016 - 04:17 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 07 February 2016 - 07:09 PM
nomad, la 07 February 2016 - 12:48 PM, a spus:
Daca continui in ritmul asta o sa ajungi departe in acest hobby.
Felicitari!
Multumesc frumos. Apreciez!
stiganas, la 07 February 2016 - 04:17 PM, a spus:
O sa vina si heli mai mare, cat de curand.
Am fost si in politehnica, clipu cu 180-u acolo e filmat. Cu 130-u am filmat in parcul Crangasi, sunt cateva poenite foarte ok pentru astea mici.
Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 07 February 2016 - 07:10 PM
#11
Postat 08 February 2016 - 10:39 PM
Astea sunt genul de probleme care n-ai cum sa scapi, o data la 20-30 zboruri, apare asa ceva.
Oricum ar fi, 130x este incredibil de fun prin versatilitatea lui.
#12
Postat 10 March 2016 - 05:30 PM
Rutina mea se vede ca a avut de suferit dupa pauza asta de iarna in care am avut parte doar de simulator si zboruri cu 130-u in parcare.
Un scurt video de alaltaieri, cu noile servo TGY S306G pe ciclic.
#17
Postat 14 March 2016 - 10:28 AM
dan 73, la 13 March 2016 - 07:40 PM, a spus:
Multumesc!
belloo, la 14 March 2016 - 02:39 AM, a spus:
Ai dreptate, e vorba de curba de acomodare cu 450-u dupa pauza de peste iarna cand am exersat doar pe simulator. Mersi!
#19
Postat 20 March 2016 - 06:23 PM
Video-ul nu e prea reusit, am zburat cam departe de camera dar merge.
#20
Postat 27 March 2016 - 10:50 PM
Zborul cu 450 a fost caterinca, parea mult prea mic...dupa zborul cu 500-le
#21
Postat 27 March 2016 - 11:15 PM
Bun zbor ca de obicei, felicitari.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 27 March 2016 - 11:15 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#22
Postat 28 March 2016 - 02:27 PM
stiganas, la 27 March 2016 - 11:15 PM, a spus:
Bun zbor ca de obicei, felicitari.
Diferenta e mare, asa e. Mai citisem asta, dar am simtit-o pe pielea mea ieri. Efectiv 450-u se simtea ca un 180cfx.
Treaba asta e buna, primesti un boost de incredere destul de mare si ies figurile mai bine, zbor mai rapid, etc. Trebuie totusi atentie pt ca sa nu dai in cealalta extrema cu prea multa incredere si sa dai in crashuri prea dese.
Multumesc pentru aprecieri, vine si 600-le cat de curand :)
#23
Postat 07 April 2016 - 02:46 PM
Evident ca urmeaza fine tuning pe gain si optimizari in kbar dar nu pot sa spun ca sunt impresionat, coada inca incepe sa bata dubios funnels si tick tock verticale.
#24
Postat 17 April 2016 - 09:47 PM
Am inceput sa repet tick tock-uri in 4 puncte cu 450-u iar 180 cfx a primit canopie noua :)
#25
Postat 18 April 2016 - 04:51 PM
daniel_ionut, la 17 April 2016 - 09:47 PM, a spus:
Am inceput sa repet tick tock-uri in 4 puncte cu 450-u iar 180 cfx a primit canopie noua :)
Superb... :good: :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 18 April 2016 - 05:15 PM
#28
Postat 24 April 2016 - 08:51 PM
Ma bucur sa vad ca ii tai motorul la 20cm inaltime si apoi il lasi sa se aseze singur. Dupa mine e cea mai sigura metoda, odata taiat motorul nu mai misc stickul de gaz si iese o aterizare foarte lina. Evident treaba merge cu atat mai bine cu cat modelul e mai mare.
Si parca as zbura mai departe de mine, o bestie cu motor de 3000W sau mai mult si un rotor de 1.3m parca nu are mila. O ezitare de moment, un servo nedumerit... cate si mai cate. Un heli tzandari e mai bun decat un heli si un om tzandari.
Zboruri placute si fara incidente!
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 24 April 2016 - 08:55 PM
#29
Postat 24 April 2016 - 09:39 PM
Stiu foarte bine ce zici, siguranta e pe primu loc si am mereu in vedere sa am o distanta de siguranta decenta.
Cat despre zborul cu 600`le, inca n-am ajuns sa fac tot ce stiu cu el...inca ma acomodez, estimez ca mai am nevoie de cel putin 10-20 zboruri ca sa fiu comfortabil la toate figurile pe care le am eu pe lista.
Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 24 April 2016 - 09:41 PM
#30
Postat 03 May 2016 - 02:47 PM
Peste weekend am fost la parinti, cum se face de Pasti :). Am gasit acolo un camp frumos de zbor si-am mai gasit si vreme buna!
Enjoy!