Bujia cu electrod de iridiu are doar o durata de exploatare mai mare, iridiul rezista mai bine la electroeroziune. Atat si inutil in cazul nostru. Am citit ce a patit colegul oachidori, m-am lovit si eu de astfel de probleme.
Trebuie retinute cateva probleme legate de motoarele 2T:
Toba de evacuare formeaza un sistem acustic rezonant cu rol esential in randamentul motorului; contribuie decisiv la alimentarea lui corecta in functionare. Am facut teste. Inlocuirea ei cu alt model poate duce la neplaceri daca nu are calitati similare de rezonanta cu toba originala. Deci, atentie la inlocuiri/modificari!
Intr-adevar, problema lui oachidori pare sa fie de la carburator, mai precis de la pompa de combustibil incorporata; Cel mai probabil lucreaza la limita superioara a performantei. In pozitie verticala apare o depresiune suplimentara pe traseul rezervor-pompa si nu mai face fata. Orizontal aceasta depresiune lipseste si pompa se descurca. Ca remediu este posibil sa-i ajunga o garnitura originala de Walbro la partea cu supape.
Fara detalii si explicatii, nu recomand:
-Mai mult de 5,5-6V pe aprindere.
-Utilizarea/alimentarea aprinderii fara o bujie in fisa.
-Montarea turometrului dedicat; Afecteaza negativ aprinderea.
Despre reglajele motorului are cine sa te sfatuiasca mai bine, dar dupa rodaj.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 29 January 2016 - 02:25 PM