Pagina 1 din 1
Sbach 300 Sbach 300
#1
Postat 29 January 2016 - 01:41 AM
Salutare.Dupa aproximativ 2 luni de la intrarea in posesia lui am inceput asamblarea lui.Este vorba despre un Sbach 300.30cc. 1870mm.Gold wing.constructie clasica .Achizitionat de pe Jonathan.it cost.aprox 350โฌ.La transport a fost lovit putin..partea de la canopie si la capota.
Ce pot sa zic? este lucrat bine ..chiar usurel.
Problema e...ca modelul insa..partea cu capota..Eu lam echipat cu un Benzinar Dla 30cc.Am decupat capota..pt motor..dar la toba..ori cum as decupao tot nu intra din cauza coroanei care e lipita pe capota.Ma gandeam..doar daca mai tai vreo 25mm din teava..adica din toba.asa as reusi.Intrebare? A mai facut cineva asa? Se intampla ceva?
Ce pot sa zic? este lucrat bine ..chiar usurel.
Problema e...ca modelul insa..partea cu capota..Eu lam echipat cu un Benzinar Dla 30cc.Am decupat capota..pt motor..dar la toba..ori cum as decupao tot nu intra din cauza coroanei care e lipita pe capota.Ma gandeam..doar daca mai tai vreo 25mm din teava..adica din toba.asa as reusi.Intrebare? A mai facut cineva asa? Se intampla ceva?
#4
Postat 29 January 2016 - 07:45 AM
Fa o poza cu toba pusa fara capota. .
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#6
Postat 29 January 2016 - 10:38 AM
Capota...din cauza coroanei de pe capota..ori cum as decupao sau rotio pe toate partile nu pot sa o pun.Exista 2 variante.Una ori scurtez teava de la toba cu 25mm ori schimb toba..cu prindere in spatele carburatorului.Dar daca o tai..nu vad ce ar avea...? Poate mai zgomotos..sau isi mai pierde din putere...desi nu cred .
#7
Postat 29 January 2016 - 01:22 PM
Cred ca poti sa tai un pic din teava.Stiu ca a mai facut cineva similar din acelasi motiv si merge ok.In schimb eu nu as merge pe Ubec turnigy.Mie unul mi s-a ars si norocul meu a fost ca eram cu avionul jos.La benzinare de la 35 cc in sus recomand ceva dual (Jeti foloseste majoritatea).
Olivian Diaconescu
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#10
Postat 29 January 2016 - 03:29 PM
oachidori, la 29 January 2016 - 01:22 PM, a spus:
Cred ca poti sa tai un pic din teava.Stiu ca a mai facut cineva similar din acelasi motiv si merge ok.In schimb eu nu as merge pe Ubec turnigy.Mie unul mi s-a ars si norocul meu a fost ca eram cu avionul jos.La benzinare de la 35 cc in sus recomand ceva dual (Jeti foloseste majoritatea).
Da merci.Dar al meu e de 30cc. Si am mai folosit.nu am avut probleme.In plus am 2 acumulatori.Unu 1300mh 2s pt receptie si al 2 lea la fel pt aprindere. Teava deja am taiat-o ๐ฌ. Dar nu are nimik 20mm ..a mai ramas 50mm ..
#11
Postat 29 January 2016 - 03:36 PM
bicut, la 29 January 2016 - 02:08 PM, a spus:
Confirm cele spuse de Olivian cu privire la ubec, eu nu am avut norocul lui desi oarecum m-a avertizat.
Cunosc personal multe cazuri ,desi initial pare totul ok ,mai devreme sau mai tarziu crapa.
Felicitari pentru achizitie!
Cunosc personal multe cazuri ,desi initial pare totul ok ,mai devreme sau mai tarziu crapa.
Felicitari pentru achizitie!
.
Salut Cataline.๐ si felicitari pt f3p. Merci.Da..cred ca ma pricep un pic in artele mestesugaritului..am incercat chiar si cu toba sa o prind dupa ce am pus capota.Am invartito in toate pozitiile.Ori cum as fi puso..la acest model de sbach 300..are capota mai slim.Nu are acea gura de aer care coboara in jos de la centrul axului de la elicie.Chiar si fara toba..intra fff fest.nu prea imi permite sa fac manevre.e capota mai slim.Cei care au mai achizitionat acest model..au pus toba cu prelungire prin fuselaj..sau toba..cu prindere in spatele carburatorlui.In cazul meu..numi da voie coroana de pe capota.Dar exista prelungire din silicon pt toba.Si uite asa facem modificari.๐๐๐ o sa revin cu poze.
#15
Postat 29 January 2016 - 11:30 PM
bogdan_bacau, la 29 January 2016 - 11:29 PM, a spus:
Asa ca am terminat Benzinarul.Mai trebuie Con.Trimat.si la zburat cu el.Asteptam vreme buna.
Si un scurt clip.
https://youtu.be/1ZSXGjelEZw
#16
Arata acest topic
Pagina 1 din 1