Modelism - RHC Forum: AGM30 - Pret - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

AGM30 - Pret

#1 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 12 January 2016 - 09:08 PM

Salut !
Cam cat ar costa un motor AGM30, pornit o singura data, din curiozitate, practic nou...
(motor, bujie, electronica pentru pornire +sistem prindere)

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 12 January 2016 - 09:13 PM

0

#2 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 12 January 2016 - 10:27 PM

Vezi postareami-o, la 12 January 2016 - 09:08 PM, a spus:

Salut !
Cam cat ar costa un motor AGM30, pornit o singura data, din curiozitate, practic nou...
(motor, bujie, electronica pentru pornire +sistem prindere)



cu cât vrei sa îl dai? că sunt interesat...
0

#3 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 12 January 2016 - 10:32 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 12 January 2016 - 10:27 PM, a spus:

cu cât vrei sa îl dai? că sunt interesat...

Cam cat crezi ca ar face ? eu chiar nu stiu... motorul e nou, pornit o singura data din curiozitate..
0

#4 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2016 - 08:14 AM

Intrebare: cum scap de fenomenul de "saracire" a amestecului cand avionul zboara inversat? Cand zbor "cu capul in jos", motorul asta din titlu se tureaza un pic mai mult. Daca mai deschid la High/Low, mi-e frica sa nu fie prea bogat la zbor normal si sa nu am vreo surpriza in aer.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#5 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 12 March 2016 - 11:05 AM

eu nu am observat fenomenul. Totuși, refă circuitul de combustibil, de la sorb până la motor...și apoi vezi ce și cum (să nu iasă sorbul din gaz la zbor pe spate, sau la întoarcere sa se blocheze pe undeva si sa tragă aer.. Furtunele ar trebui shimbate anual.
0

#6 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2016 - 11:11 AM

Multumesc, furtunele sunt schimbate, noi-noute. Motor desfacut bucatele mici, mici, mici, spalat, curatat, reasamblat si pus pe un alt avion. Dupa "cosmetizare" a inceput treaba asta... Nu e grav, merge perfect, doar ca ma enerveaza la ureche sa aud ca creste turatia putin.
Stima si prietenia!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#7 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 12 March 2016 - 02:42 PM

Vezi postareaRower, la 12 March 2016 - 08:14 AM, a spus:

Intrebare: cum scap de fenomenul de "saracire" a amestecului cand avionul zboara inversat? Cand zbor "cu capul in jos", motorul asta din titlu se tureaza un pic mai mult. Daca mai deschid la High/Low, mi-e frica sa nu fie prea bogat la zbor normal si sa nu am vreo surpriza in aer.

Poate, totusi, exista o cale de mijloc. Un pic mai bogat in zbor nrmal, dar un pic...zic si eu.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 March 2016 - 02:44 PM

0

#8 Useril este offline   Lucas 2010 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 30-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 April 2016 - 02:37 PM

Vezi postareadan_mitea, la 12 March 2016 - 02:42 PM, a spus:

Poate, totusi, exista o cale de mijloc. Un pic mai bogat in zbor nrmal, dar un pic...zic si eu.

Si eu am observat la un DLE-55RA. Daca il reglam "ceas" la zborul pe spate cand impingeam riscam chiar sa se opreasca. A trebuit sa-l las mai bogat in zbor normal.
Am incercat multe: furtune, sorb, pozitie rezervor si nimic nu a schimbat aceasta tendinta. Ma gandesc la alte efecte legate de presiunea din capota.
Daca ma are cineva alte idei, le testez cu placere.
0

#9 Useril este offline   cornelc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 04-September 13

Postat 12 October 2016 - 10:04 AM

Salut tuturor, recent am cumpărat un AGM 30 despre care sper sa aflu cat mai multe de la posesori mai vechi, dar motivul real pt care va scriu este ca motorul are o mufa ce pleacă din aprinderea electronica și pe care scrie turometru. Întrebarea mea este dacă mufa trebuie conectata la receptor și îmi arata telecomanda turația motorului, sau se conecteaza la un ecran ce trebuie instalat pe avion. Va mulțumesc!
0

#10 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 October 2016 - 10:06 AM

Se conecteaza la un turometru extern nu la statie.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#11 Useril este offline   cornelc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 04-September 13

Postat 13 October 2016 - 09:36 PM

Mulțumesc pt răspuns Costin.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro