sandu62, la 01 March 2016 - 06:06 PM, a spus:
Am constatat ca CG este foarte in fata comform manualului:
ultima cota fiind in fata tevii prima la 10,5 a doua 11,7...iar 25% din CMA este mult mai in spate de teava.
Adevarat, ca de frica ca am motorul mai greu cu 50 gr l-am montat 1 cm mai in spate,asemenea rezervorul, servo gaz....
Voi incerca sa mut si rezervorul pt ca si asta era cat se poate de in spate.
Am mutat rezervorul ,bateria pt aprindere,maine vad cum stau.
Dupa lungi cujetari si stand de vorba cu Bicut fac CG pe teava .
Apoi dupa zbor mai vedem.
CG asta sunt facute cred pt baietii care zboara agresiv zic, eu sunt un batranel cuminte :pardon:
:drinks:
CG-ul dat de EF in manuale este cu rezultatul cam greu de bot deci poti sa te duci in spate linistit bine de tot. Unde zice ca e? E dat in mm? Ca la Yak 60 spre exemplu spune ca incepe la inceputul tevii si se termina la finalul tevii, scuze daca m-am exprimat alambicat. Vezi pe FG sau rcgroups unde au zis baietii ca il au. Oricum daca e dat in mm e greu de bot si merge lejer mai in spate. La Extra 300 78" m-am dus cu 1 cm mai in spate si tot e greu de bot inca un pic.