Extra 300 - 170 cm anvergura de la planșetă la aerodrom
#332
Postat 31 March 2016 - 08:04 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#333
Postat 31 March 2016 - 08:36 PM
acuma serios....relantiul e cam mare...dar se poate regla......
Mai mult...dacă poți să mai pui un capac deasupra zoniei unde se bățăngăne aprinderea...ar fi superb. Nu uita că jucăriile astea pe benzină vibrează ca dreq. acolo e locul unde nu trebuie făcută economie la material...
PS - mă bucur că ești aproape de primul zbor...eu mai am mult de muncă, iar timpul, spre surprinedrea mea lipsește din ce în ce mai mult...
#335
Postat 31 March 2016 - 09:04 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#341
Postat 01 April 2016 - 08:17 PM
Cum ai ajuns de la 1663 grame la 4500grame ?Are si motorul pe el? ca de motor nu ai scris. Cat are motorul?Grame.
Spune ce ai bagat servo ... atatea grame ... dupa infoliere cat a avut? gol.
Mai da niste detalii ca mi se pare ca s-a adunat prea multa greutate si nu stiu de unde?De la 1663 grame la 4500-5000 mi se pare prea mult.
Mersi
Ciao Sorin
#343
Postat 01 April 2016 - 09:08 PM
Eu am o platbanda de aluminiu groasa de 5mm in aripa.
Trenul de aterizare este iarasi o platbanda de aluminiu.
Am mai bagat in spatele trenului de aterizare o platbanda.
Servourile BMS-616DMG+HS Super Strong Digital Servo for bugggy (Metal Gear)10.2kg / .12sec / 46.5g
Nu am cantarit motorul inainte sa il montez pe avion dar cred ca are si el 1 kg.
Folia a mai pus si ea niste grame, tijele conul de la elice.
Ce nu am pus pe cantar este capota motor care nu o am si cupola.
Am sa fac o poza maine cu el pe cantar.
#344
Postat 02 April 2016 - 11:27 AM
Da, mersi de informatii, dar tot nu sunt lamurit de unde atata greutate.
1663 gr+ 1000 gr motor+ 4x 46,5gr servo = 2849 gr.
Pana la 4500 gr mai sunt 1651 gr, totusi mi se pare cam mult pentru: tren+ folie+tije comanda+ receptor+ platbanda de al.
Daca mai scad 400 gr, deoarece motorul meu are 600 gr, tot ar fi 2449 gr si pana la tinta de 3500 de gr raman 1050 gr.pentru tren, receptor, folie, baterie, tije, capota, cupola, elice ,con + 1 servo pt. motor.Greu de ucis.
M-ai pus pe ganduri si cum ma gandeam eu pe la 3500-3700 gr maxim cu tot pe el, deja nu prea mai pare realizabil.
Asta pentru ca eu as fi vrut sa-i pun un HB 61 PDP de 1,9 CP. si nu prea il mai duce, sa faca ceva acrobatie, la 4500-5000 gr.
Poate se mai poate usura ceva .
Sau renunt sa-l mai fac.
Ciao Sorin
#345
Postat 02 April 2016 - 12:21 PM
Flying Buddha, la 01 April 2016 - 08:18 PM, a spus:
Să nu ne spui producătorul....și nici cât a costat....
Proiectul ăsta nu cred că a fost gândit să-i batem pe cei de la Extreeme Flight cu tehnologia CarbonFusion, sau pe cei de la Carden cu compozitele lor. E un proiect dedicat pentru cei care vor să construiască. Mai mult, poate fi foarte mult ușurat prin schimbarea materialelor, chiar și prin usurări pe materialelel de acuma...că e loc. Luați proiectul, construiți-l cum vreți și scrieți cum ați făcut.
Pentru un motor de 26cc putem, fără mari probleme să tragem 5,5kg, chiar și pe un GF26i. Pentru 3D, ar cam trebui sub 4 kg, dar, acuma depinde de mulți factori. Cel mai important este satisfacția celui care-l construiește (din punctul meu de vedere).
Din păcate eu a trebuit să întrerup construcția din lipsă de timp..dar o să revin..
#351
Postat 02 April 2016 - 02:36 PM
Multumesc , poate ar trebui sa-l contactez pe Robert sa iau planurile si sa vad ce s-ar mai putea usura.
Macar 200 de gr, de la 1663 la 1450 de grame si apoi cu tren de carbon cu roti usoare cu... trebuie studiat daca pot sa-l scot la max. 3700gr.
Bafta sa te bucuri de el.
Ciao Sorin
Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 02 April 2016 - 02:37 PM
#353
Postat 02 April 2016 - 03:23 PM
Ai o platbanda de 20x5 mm de al care uneste aripile? acolo ajungea 20x3 cred ca si 20x2 era mai mult decat destul dar duraluminiu 6061 T6 sau 2024 T3
La tren daca foloseai tabla de duraluminiu 6061 T6 sau 2024 T3 de vreo 3 -4 mm iara ajungea , sau un sandwich de carbon fibra.
Sau duralumuniu 7575.
Si niste servo mai usoare http://www.hobbyking...Warehouse_.html
Oare astea nu ar fi fost ok castigi 100 gr.
Da mai vedem ce se mai poate face.
Bafta.
Ciao Sorin
Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 02 April 2016 - 03:26 PM
#354
Postat 03 April 2016 - 06:30 AM
Ainshtain, la 02 April 2016 - 12:35 PM, a spus:
Vitezăăăăăă...Sună, să zicem interesant. O să vezi cu cum e, și ne spui.
Sorin - se poate scoate destul din placajul modelului. Poate fi înlocuit cu un sanviș de balsa și ceva subțire. (placaj de 1mm cu balsa de 2 laminate) Fuselajul de la pilotRC e numai placaj de 1,5mm pentru varianta de 30cc, și asta doar prin fața fuselajului, că înspre coadă e doar câteva fâții de placaj de 1mm, îmbinate perpendicular.
Varianta asta e ușor de construit cu materiale ieftine, dar asta are costuri. La 4,5kg e ok. O să fie un acrobat numai bun de zbenguială. Dacă la următorul îi și îngroșăm puțin profilul o să fie și mai bine.
#355
Postat 03 April 2016 - 04:48 PM
Din pacate camera mea nu a vrut sa filmeze nimic...
Ca si comportament de zbor, ce sa zic ...nu se angajaza de nebun ca piperu, nu urca sau coboara botul la acceleratie, stie sa urce la verticala destul de frumos...ce mai ...zboara nebunie.... numai ca e cam vitezoman, fara flaperoane la aterizare va fi dificil...desi am fact vre-o 2 treceri care erau asa la un metru de sol si se tinea acceptabil...
Centru de greutate trebuie oleaca mai in fata dar am sa mai mut motoru cam 5-6 mm si am sa fac niste distantiere stfel incat sa ii maresc un pic unghiu la motor spre deapta .... la full tindea sa traga spre stanga ....si asa am sa mut si centru mai in fata si am sa inclin si motorul....daca diferenta de inaltime la distantiere e de 1 mm imi da o deviatie de 0.8 grade....el de la fabrica spune sa aiba cca 2 grade inclinatie dreapta... cred ca am sa fac diferenta de inaltime doar de 0.5 mm astfel incat sa pot sa mai pun o saiba daca e nevoie .... sau sa le fac la fel si sa vad dupa .....nu stiu ....inca fierb de la emotiile primului zbor cu un avion benzinar......
#357
Postat 03 April 2016 - 08:49 PM
Aceasta postare a fost editata de Ainshtain: 03 April 2016 - 08:50 PM
#359
Postat 04 April 2016 - 02:22 PM
Mihai_supy, la 02 April 2016 - 12:21 PM, a spus:
Proiectul ăsta nu cred că a fost gândit să-i batem pe cei de la Extreeme Flight cu tehnologia CarbonFusion, sau pe cei de la Carden cu compozitele lor. E un proiect dedicat pentru cei care vor să construiască. Mai mult, poate fi foarte mult ușurat prin schimbarea materialelor, chiar și prin usurări pe materialelel de acuma...că e loc. Luați proiectul, construiți-l cum vreți și scrieți cum ați făcut.
Pentru un motor de 26cc putem, fără mari probleme să tragem 5,5kg, chiar și pe un GF26i. Pentru 3D, ar cam trebui sub 4 kg, dar, acuma depinde de mulți factori. Cel mai important este satisfacția celui care-l construiește (din punctul meu de vedere).
Din păcate eu a trebuit să întrerup construcția din lipsă de timp..dar o să revin..
Da, este EF dar nu are carbon cat credem, doar doua tije in fuselaj, la cele mari e mai mult carbon.
Da nici 5 kg la un aeromodel de 1.7 anvergura, e tanc zburator. Adica la 1.7 si banuiesc ca fuselajul este mai scurt trebuia sa aiba 3 kg si un pic?
Ideea este intr-un final, cat ajunge modelul gata facut gol inclus orele de munca ca si alea sunt pe bani cum s-ar zice? Probabil la pretul unuia nou. Daca faci unul fix ca Extra 300 la 1.98 anvergura acasa te ajunge cat costa direct de la EF si nu iti iese asa cum iese de la ei.
#360
Postat 04 April 2016 - 04:36 PM
Flying Buddha, la 04 April 2016 - 02:22 PM, a spus:
Da nici 5 kg la un aeromodel de 1.7 anvergura, e tanc zburator. Adica la 1.7 si banuiesc ca fuselajul este mai scurt trebuia sa aiba 3 kg si un pic?
Ideea este intr-un final, cat ajunge modelul gata facut gol inclus orele de munca ca si alea sunt pe bani cum s-ar zice? Probabil la pretul unuia nou. Daca faci unul fix ca Extra 300 la 1.98 anvergura acasa te ajunge cat costa direct de la EF si nu iti iese asa cum iese de la ei.
Ce zici tu e perfect just, doar ca exista placerea de a construi. Acest proiect are loc de usurare enorma. Capota si carlinga printate 3d e aberant. Am renovat recent un trainer acrobat cu aripa mediana de 1.7 anvergura sub 3kg.