Problema e ca adevarul e cam la mijloc asa ca nu stii ce solutie sa alegi in functie de ce zbori si cum zbori poate te poti decide.
Acuma la 1/1 va spun ca Extra 300 are unghi de calaj la aripa cred ca un grad. Va spun din experienta am si zburat Extra 300, am si reparat unul ce avea un capat de aripa busit si ceva probleme pe la capote.
Dar ca aeromodel ce sa zic io i-as face 0,5 grade unghi de calaj la aripa si 1 grad minus la motor , in plus poate si 1-1,5 grade la drepta la motor. Dar nu va luati dupa mine faceti cum credeti voi ca e mai bine , eu sunt cu
acrobatele Old Style.
Si ca sa va aiuresc complet va spun ca: am un avion 1/1 la care motorul e pe 0 in jos si tot pe 0 si la dreapta aripa are unghi de calaj 0 (dar e profil concav/convex cu dubla curbura Effel 36 iar unghiul de portanta nula e :
- 6,5 grade) care zboara super poti sa dormi in el fara sa atingi comenzile. Mentionez ca masuratorile au fost foarte precise si valorile indicate mai sus au fost la zecime .A fost primul 1/1 construit de mine si am lucrat la
sutimi as putea spune , de frica sa nu iasa vreo nasolie , sa cada Doamne Fereste avionul si sa ma fac de cacao.Zboara si azi la fel.
Asa ca numai Bunutu stie, cum zice flypol Dorin, cum e mai bine.
Bafta Spor
Ciao Sorin