Modelism - RHC Forum: Aeromodel Atlas 25 - prima zi- crash... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Aeromodel Atlas 25 - prima zi- crash...

#31 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 16 January 2016 - 05:41 PM

Vezi postareaHorja, la 16 January 2016 - 12:44 PM, a spus:

Servus

FFF important
Citeste, invata si exerseaza sa folosesti DIRECTIA
Sa stii ca nu degeaba exista pe avion
Numai bine
PS
1)Obiceiurile dobandite la inceput sunt cele mai greu de schimbat
2) Motorul unui avion nu este ON/OFF Este o comanda ca si celelalte 3: Eleron, produndor si diretie

Candva am avut onoarea sa zbor cu dl Horja aici la Iasi, ... aveam un planor, am invatat cam ca tine sa zbor, singur, dar... cat a stat Horja langa mine 30 min la zbor, tot a incercat sa imi bage in cap chestia ca un avion... planor, are si directie, doar ca nu prea am ascultat pe moment (imi parea o comanda de pomana, un servo in plus). Abia pe urma, la urmatoarea intalnire am incercat sa folosesc directia, chiar si in ziua de azi ii multumesc pentru sfaturile date.
Directia te ajuta sa tii modelul cat mai orizontal si pe aceeasi linie, cu ocazia asta nu pierzi portanta (sper sa nu pap kk), oricum,
Multumesc dle Horja pentru sfaturile date.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#32 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 26 February 2016 - 09:43 PM

Am facut un videoclip in care turez putin motorul.
Am facut bine reglajele la carburator ? (De obicei se oprea motorul cand il tineam mai mult accelerat la maxim, acum nu se mai opreste deloc)


P.S. Am si eu o intrebare: De ce daca il intorc invers (cu bujia in jos) in maxim 10secunde se opreste motorul ?
0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 February 2016 - 02:50 PM

Mi se pare cam sarac. Iese prea putin fum. Stii, dupa mine, mai bine un pic mai bogat, deci ungere mai buna, de cat invers. Parerea mea.
Multa, multa bafta.

PS. Ai inchis jiglerul pana s-a turat la maxim, iar apoi l-ai deschis pana s-a redus turatia? Daca da, mai deschide un pic.
0

#34 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1882
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 27 February 2016 - 06:08 PM

Buna ziua
Mi-o nu incerca sa redescoperi apa calda.
Inca o data iti recomand sa iei legatura cu clubul de aeromodelele din Iasi sau cu alti aeromodelisti cu experienta.
Nu s-a validat inca chirurgia pe internet. Se face inca pe viu.....in direct. La fel si cu motoarele :rolleyes:
Numai bine
Horja
PS
Zeus, numai amintiri placute de la Iasi.
0

#35 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 27 February 2016 - 06:33 PM

Daca-l intorci cu bujia in jos ai sanse mai mari sa-l ineci, asta daca nu-ti merge bujia sau e prost reglat, ... dar e mai bine pt carburator si evacuare .. carburatorul o sa fie mai jos si alimentarea o sa fie mai "curgatoare" pina porneste iar toba n-o sa-ti mai scuipe pe aripa si o sa poti renunta la prelungirea aia de cauciuc ...
Motorul suna bine si credca e bine reglat, am vazut ca si reprizele raspund bine , ia-ti un termometru cu IR si masoara pe chiulasa, sa ai sub 100 C si sa alimentezi cu nitro 5 - 10%, nu mai mult !

Hai, intoarce-l ca-s cu ochii pe tine ! .. :)
0

#36 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 05 March 2016 - 05:24 PM

Vezi postareaBorian, la 27 February 2016 - 06:33 PM, a spus:

Daca-l intorci cu bujia in jos ai sanse mai mari sa-l ineci, asta daca nu-ti merge bujia sau e prost reglat, ... dar e mai bine pt carburator si evacuare .. carburatorul o sa fie mai jos si alimentarea o sa fie mai "curgatoare" pina porneste iar toba n-o sa-ti mai scuipe pe aripa si o sa poti renunta la prelungirea aia de cauciuc ...
Motorul suna bine si credca e bine reglat, am vazut ca si reprizele raspund bine , ia-ti un termometru cu IR si masoara pe chiulasa, sa ai sub 100 C si sa alimentezi cu nitro 5 - 10%, nu mai mult !

Hai, intoarce-l ca-s cu ochii pe tine ! .. :)

Nu l-am mai intors :)

Am iesit si eu azi la zbor :D
Am avut vreo 6 zboruri de 2-3minute :)) imi era frica sa-l tin mai mult :) il ridicam, faceam cateva rotocoale, si aterizam sa-l verific sa fie totul ok :D
Aici un zbor, needitat.
https://www.youtube....h?v=idc_ZKBOXTY

Si o aterizare mai reusita:
https://www.youtube....h?v=eOL7yMMBjcg

P.S. In zbor, nu l-am accelerat deloc mai mult de jumatate... ca zboara repede :))
0

#37 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 20 March 2016 - 03:09 PM

Azi am patit-o... am pus numele la topic "Atlas 25 crash" ... si azi direct la primul zbor, am avut o cazatura cu n-am mai avut pana acum... am ramas fara comenzi.. nu mai puteam face nimic.. s-a ridicat, si brusc am ramas fara comenzi, el ducandu-se singur spre dreapta...

http://i.imgur.com/ah1A77W.jpg
http://i.imgur.com/ZuzK3Y6.jpg
http://i.imgur.com/wmc6SPM.jpg
http://i.imgur.com/YABIBm3.jpg
http://i.imgur.com/RTSwnEM.jpg

Si un videoclip:


Ce ziceti... se mai poate repara ? mai am vreo sansa ?...

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 20 March 2016 - 03:12 PM

0

#38 Useril este offline   Andrei.N 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1125
  • Inregistrat: 31-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt | Iasi
  • Interests:arhitectura, aero

Postat 20 March 2016 - 03:24 PM

Cand dai mansa stanga cum se ridica, sau se ridicau eleroanele ?
0

#39 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 20 March 2016 - 03:29 PM

Vezi postareaAndrei.N, la 20 March 2016 - 03:24 PM, a spus:

Cand dai mansa stanga cum se ridica, sau se ridicau eleroanele ?

Cand dadeam in stanga, eleronul din dreapta coboara, si cel din stanga se ridica.
Am mai avut zboruri cu el, si era ok...

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 20 March 2016 - 03:31 PM

0

#40 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 March 2016 - 04:42 PM

Fruntea sus. Se poate repara.
Stii, figura asta imi reuseste perfect. Se cheama roata tiganului. Uite ce frumos am facut-o:
http://www.rhcforum....post__p__680719
Dupa ce-l jelesti, treci la reparat si curand va fi iar sus, acolo unde ii este locul.
0

#41 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 20 March 2016 - 07:57 PM

Pare sa fi fost limita de viteza / lipsa de manevrabilitate. Daca ai bani si gasesti convenabil ceva similar ia-ti altul, munca de reechipare va fi cam tot aia cu reparatul ... si de data asta schimbi si pozitia motorului ...

Bafta, nu dispera, asta-i modelismul, construiesti, rupi si inveti ...
Toata lumea vrea sa te vada reusind ! :clapping:

Aceasta postare a fost editata de Borian: 20 March 2016 - 07:58 PM

0

#42 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 20 March 2016 - 08:05 PM

Si nu-ti mai lua model cu tren triciclu, orienteaza-te catre un Piper Cub sau ceva similar, se preteaza mai bine la pista inierbata !!
0

#43 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 20 March 2016 - 08:36 PM

Vezi postareaBorian, la 20 March 2016 - 07:57 PM, a spus:

Pare sa fi fost limita de viteza / lipsa de manevrabilitate. Daca ai bani si gasesti convenabil ceva similar ia-ti altul, munca de reechipare va fi cam tot aia cu reparatul ... si de data asta schimbi si pozitia motorului ...

Bafta, nu dispera, asta-i modelismul, construiesti, rupi si inveti ...
Toata lumea vrea sa te vada reusind ! :clapping:

Am sa incerc sa il repar. Daca nu reusesc... am sa caut altul..
0

#44 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 21 March 2016 - 12:44 AM

Daca tot te bagi la reparatii, muta-i trenul mai in fata, desfiintezi roata de bot si pui ceva in coada, roata sau bechie, mai simplifici decolarea in configuratia asta ...
0

#45 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 23 March 2016 - 08:22 PM

Vezi postareaBorian, la 21 March 2016 - 12:44 AM, a spus:

Daca tot te bagi la reparatii, muta-i trenul mai in fata, desfiintezi roata de bot si pui ceva in coada, roata sau bechie, mai simplifici decolarea in configuratia asta ...

Am sa mut trenul ;) merci pt. idee.
0

#46 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 March 2016 - 05:53 PM

Îmi pare rău când am dreptate. Mai ales în cazuri de genul. De ce nu ai luat legătura cu băieții de acolo ?
Nu te chinui să repari fuselajul. Partea anterioară e praf. Mai ușor ar fi să faci altul și să iei de pe ăsta ampenajele. Aripa poate fi reparată.

Nu a fost limită de viteză. Tipul ăsta de model se echilibrează singur repede după ce ia doar puțintică viteză. La tine a fost un tonou continuu pe dreapta imediat după decolare. De obicei, la limită de viteză se duce pe cuplu, asta în cazul în care modelul este bine centrat și nu există dezechilibru între planuri. E posibil să fi fost o problemă cu servo de pe eleroane, sau cu stația ori receptorul.

Scriai cu câteva postări mai pe la început că ți se oprea motorul după ce întorci modelul pe spate. ASP-urile astea (de felul celui pe care-l ai tu) sunt destul de bune și nu fac probleme mai ales dacă sunt noi. Controlează cele 3 furtune dacă corespund cu ceea ce ar trebui să fie la interiorul rezervorului. Furtunul care merge la jiglor trebuie să se continue în rezervor cu alt furtun care are la capăt un sorb metalic (rol de greutate). Dacă ții rezervorul la verticală, cu dopul în sus, furtunul trebuie să aibă libertatea să penduleze. Dacă nu pendulează, când întorci modelul există posibilitatea să rămână blocat și să iasă din combustibil. Celelalte ștuțuri de la interior are fiecare rolul lui și dacă nu sunt montate la locul lor, apar probleme. Ștuțul cu țeavă curbată (nu toate au curbură) se cuplează la tobă.
Nu este deloc complicat reglajul motorului. Pornești motorul, dai gaz maxim din stație, ridici modelul cu botul în sus și strângi jigleorul ușurel. O să observi după zgomot că va crește turația și strângi ușurel până la momentul când începe să se reducă, atunci dai nițel înnapoi. Reglat în modul acesta trebuie să-ți stea pornit în orice poziție în timpul zborului

Spor la meștereală și meri degrabă la băieții de acolo că sunt oameni faini și te vor ajuta.

Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 25 March 2016 - 05:55 PM

URA şi la zbor fofezelor !
0

#47 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 25 March 2016 - 06:43 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 25 March 2016 - 05:53 PM, a spus:

Îmi pare rău când am dreptate. Mai ales în cazuri de genul. De ce nu ai luat legătura cu băieții de acolo ?
Nu te chinui să repari fuselajul. Partea anterioară e praf. Mai ușor ar fi să faci altul și să iei de pe ăsta ampenajele. Aripa poate fi reparată.

Nu a fost limită de viteză. Tipul ăsta de model se echilibrează singur repede după ce ia doar puțintică viteză. La tine a fost un tonou continuu pe dreapta imediat după decolare. De obicei, la limită de viteză se duce pe cuplu, asta în cazul în care modelul este bine centrat și nu există dezechilibru între planuri. E posibil să fi fost o problemă cu servo de pe eleroane, sau cu stația ori receptorul.

Scriai cu câteva postări mai pe la început că ți se oprea motorul după ce întorci modelul pe spate. ASP-urile astea (de felul celui pe care-l ai tu) sunt destul de bune și nu fac probleme mai ales dacă sunt noi. Controlează cele 3 furtune dacă corespund cu ceea ce ar trebui să fie la interiorul rezervorului. Furtunul care merge la jiglor trebuie să se continue în rezervor cu alt furtun care are la capăt un sorb metalic (rol de greutate). Dacă ții rezervorul la verticală, cu dopul în sus, furtunul trebuie să aibă libertatea să penduleze. Dacă nu pendulează, când întorci modelul există posibilitatea să rămână blocat și să iasă din combustibil. Celelalte ștuțuri de la interior are fiecare rolul lui și dacă nu sunt montate la locul lor, apar probleme. Ștuțul cu țeavă curbată (nu toate au curbură) se cuplează la tobă.
Nu este deloc complicat reglajul motorului. Pornești motorul, dai gaz maxim din stație, ridici modelul cu botul în sus și strângi jigleorul ușurel. O să observi după zgomot că va crește turația și strângi ușurel până la momentul când începe să se reducă, atunci dai nițel înnapoi. Reglat în modul acesta trebuie să-ți stea pornit în orice poziție în timpul zborului

Spor la meștereală și meri degrabă la băieții de acolo că sunt oameni faini și te vor ajuta.


Maine il termin de reparat.
Aripa am terminat-o ieri(reparat+infoliat). La fuselaj mai am foarte putin. Aripa a iesit perfect echilibrata. Acum astept sa vad cum o sa imi iasa si fuselajul :))
0

#48 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 25 March 2016 - 07:27 PM

Pfff ... amu am văzut ce agramat am scris .... ioiiii. :rofl: :rofl: Deci ... sunt afectat că folosesc altă limbă zilnic. oops :blush:

Mă cam îndoiesc că fuselajul ar putea ieși cum trebuie chiar dacă-l armezi. Oricum ia ceva în greutate, dar nu cred să fie semnificativ.

Spor la meștereală.
URA şi la zbor fofezelor !
0

#49 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 26 March 2016 - 08:35 PM

Vezi postareaViP_Eol, la 25 March 2016 - 07:27 PM, a spus:

Pfff ... amu am văzut ce agramat am scris .... ioiiii. :rofl: :rofl: Deci ... sunt afectat că folosesc altă limbă zilnic. oops :blush:

Mă cam îndoiesc că fuselajul ar putea ieși cum trebuie chiar dacă-l armezi. Oricum ia ceva în greutate, dar nu cred să fie semnificativ.

Spor la meștereală.

Merci. Azi l-am terminat de reparat + infoliat ;)
0

#50 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 31 March 2016 - 04:07 PM

Salut !
Am si eu o intrebare :D la motorul meu (asp .40) se poate folosi o bujie OS MAX no.6 A3 ? pe bujia care o am acum nu este nimic scris...
0

#51 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 31 March 2016 - 05:01 PM

Baga poze la model sa vedem si noi operatia la zburator.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#52 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 31 March 2016 - 09:57 PM

Vezi postareaZeus, la 31 March 2016 - 05:01 PM, a spus:

Baga poze la model sa vedem si noi operatia la zburator.

Am facut poze duminica trecuta :) dar am uitat sa le pun..
Aici sunt:

- doua poze cand reparam aripa (am acoperit cu balsa deasupra, dar nu am mai facut poza..)
http://i.imgur.com/4kuaAjs.jpg
http://i.imgur.com/ToPu0yY.jpg

- cateva poze dupa ce l-am terminat pe tot de reparat.. nu am mai facut poze in timpul constructiei.
http://i.imgur.com/BErlnSx.jpg
http://i.imgur.com/oTzGzUy.jpg
http://i.imgur.com/fztckNc.jpg
http://i.imgur.com/Y26sCFA.jpg

Stiu, nu mi-a iesit prea bine ca aspect... dupa ce o sa zboare un pic, o sa il mai aranjez.. momentan il las asa, nu ma complic mai tare, pana nu stiu sigur ca e ok...


Edit: am gasit intr-o pungulita o bujie thunder tiger r3 (cumparata sa o am de rezerve, de pe timpul cand aveam o masinuta). Bujia e noua. Am incercat sa o pun pe motorul care e acum pe aeromodel (ASP .40) si porneste foarte, foarte greu... (da multe rateuri de 1-2secunde). Am reusit sa pornesc motorul o singura data cu bujia asta... a functionat cam 2minute, s-a oprit, si nu l-am mai putut porni.

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 31 March 2016 - 10:02 PM

0

#53 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 01 April 2016 - 12:09 AM

A iesit super, acum dupa operatie, s-a schimbat CG-ul?
Ss fii atent la primul zbor cu el, de zburat la fel ca inainte sunt mici sanse, sa il echilibrezi bine inainte de zbor.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#54 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 April 2016 - 01:06 AM

Felicitari. Modelul a devenit dintr-un bibelou, un erou cu cicatrici. Va zbura mai bine, deoarece tu vei fi mai putin crispat.
I-as scoate baza conului, i-as pune bujia originala si i-as scoate nenorocitul acela de tub.
Sa-ti aduca numai bucurii, zburatorule.
0

#55 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 01 April 2016 - 06:31 AM

Centrul de greutate nu s-a schimbat. (am scos roata aia grea de pe fata, și am pus alta roata pe spate. CG e la fel ca înainte. Aripa a iesit și ea balansata perfect stanta/dreapta.

@Dan_mițea bujia originala nu mai este buna.. S-a rupt filamentul în interior... Ca o puneam..


Merci ;)

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 01 April 2016 - 06:31 AM

0

#56 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 April 2016 - 01:58 PM

Atunci, mort, copt, ai nevoie de un OS nr.8, zic si eu.
0

#57 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 01 April 2016 - 06:33 PM

Vezi postareadan_mitea, la 01 April 2016 - 01:58 PM, a spus:

Atunci, mort, copt, ai nevoie de un OS nr.8, zic si eu.

Am facut deja comanda aseara de os nr.6 a3, si mi-a trimis-o azi dimineata.. cred ca e buna si aia ;) din cate am citi eu, aia ar fi cea mai rezistenta bujie de la OS...
0

#58 Useril este offline   Borian 

  • autonom
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 664
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:-
  • Interests:-

Postat 01 April 2016 - 06:57 PM

La metanol e foarte importanta incalzirea corecta a bujiei, ... de cele mai multe ori acumulatorii din incalzitoare nu sint suficient incarcati sau daca ai si alte probleme la pornire, dupa 10 incercari se descarca si porneste din ce in ce mai greu, asa ca iti recomand ceva de genul :

http://phoenixmodels...ower-p-516.html

, nu neaparat asta dar avantajele sint multiple, vezi curentul prin circuit, poti regla curentul, alimentezi dintr-un 3s si tine mult si bine, etc.

Bafta !
0

#59 Useril este offline   mi-o 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 17-July 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism, Aeromodelism

Postat 01 April 2016 - 07:03 PM

Vezi postareaBorian, la 01 April 2016 - 06:57 PM, a spus:

La metanol e foarte importanta incalzirea corecta a bujiei, ... de cele mai multe ori acumulatorii din incalzitoare nu sint suficient incarcati sau daca ai si alte probleme la pornire, dupa 10 incercari se descarca si porneste din ce in ce mai greu, asa ca iti recomand ceva de genul :

http://phoenixmodels...ower-p-516.html

, nu neaparat asta dar avantajele sint multiple, vezi curentul prin circuit, poti regla curentul, alimentezi dintr-un 3s si tine mult si bine, etc.

Bafta !


Mi-asi cumpara asa ceva.. dar am ramas fara bani momentan + o datorie... asa ca.. ramane pe alta data, nu se stie cand ;)

Merci.

Aceasta postare a fost editata de mi-o: 01 April 2016 - 07:04 PM

0

#60 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 02 April 2016 - 01:15 AM

Felicitări ! :clapping:
Arată bine.
Aşa cum a spus şi Meşterul Dan ţi-ar fi trebuit o bujie O.S.8.
Nu e vorba de rezistență, ci să-ți rămână bujia fierbinte între explozii, altfel nu va funcționa cum trebuie, mai ales cu combustibil mai mult. Combustibilul pe bază de metanol răcește bine bujia.

http://www.justengin...atalog/ASP.html
URA şi la zbor fofezelor !
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro