Anvergura este 2235 mm si lungimea 2080 mm.
Motorizare este MVVS 58 Prosport, servo pe suprafete Hitec 7955MG, acceleratie Savox 1258 (am vrut sa fie rapid) si am pus un tower pro pe soc. Ei spun ca aprinderea controleaza deschiderea socului,aici filmul cum ar trebui sa mearga : https://www.youtube....h?v=PHJQ0Gnbjmo
dar nu am reusit sa fac asta si desi am intrebat peste ocean, cei de acolo au ramas la varianta clasica.Asa ca am ramas si eu la fel, dar am lasat servo-ul acolo ca poate odata o sa il fac sa mearga asa.
L-am terminat de montat si am facut si rodajul la sol pentru motor. (2 rezervoare) restul in zbor folosind acelasi ulei de rodaj furnizat odata cu motorul.Toba folosita e una varianta Pitts .Cica in varianta asta ar furniza in jur de 6 CP si un pic, pierderea fata de cei 7 pe care ei zic ca ii scoate cu canistra fiind de circa 10%. O sa vedem. Elice 23X8 Xoar.As fi ales un 24, dar mi se pare ca e prea lunga pentru trenul actual, asa ca o sa vedem cum merge cu asta.
Pentru servo si aprindere am 3 acc 2200 2S , aprinderea pe direct, iar servo prin UBEC JETI varianta cu mufa MPX.
Greutate totala 6200 fuselajul complet echipat
Ampenajul orizontal,215gx2, plus 12 g tubul de legatura de carbon
Aripile 750gX2, plus 117 teava tot de carbon.
Deci total:8259 g.
Motorul este foarte greu!! dar asta e.
Poze o sa pun mai incolo!!
Aceasta postare a fost editata de oachidori: 27 December 2015 - 02:00 PM