Pagina 1 din 1
Motor outrunner fara inscriptionare ....
#4
Postat 17 December 2015 - 05:53 PM
Il cantaresti, puterea va fi in jur de 3W/g, adica, de exemplu, la 50g va avea in jur de 150W.
Te duci la un coleg cu turometru si aflii turatia in gol fara elice, cu un pack 3s, sa zicem ca va fi 12000 RPM, daca tensiunea este 12V, kv-ul va fi 12000 / 12 = 1000.
Avand puterea si kv-ul poti afla ce elice i se potriveste, si ce tractiune va avea.
Te duci la un coleg cu turometru si aflii turatia in gol fara elice, cu un pack 3s, sa zicem ca va fi 12000 RPM, daca tensiunea este 12V, kv-ul va fi 12000 / 12 = 1000.
Avand puterea si kv-ul poti afla ce elice i se potriveste, si ce tractiune va avea.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 December 2015 - 05:54 PM
... cu picioarele pe pamant ...
#5
Postat 24 December 2015 - 10:48 AM
Cum zice Renatoa e cel mai bine, acum 3 zile am facut si eu la fel cu un motor Aeolian cumparat acum vreo 3-4 ani,la care i-am piedut instructiunile.
Dupa determinare lolosind metoda lui Renatoa, la o zi am gasit intructiunile si am vazut ca metoda e super buna.
Ciao Sorin
Dupa determinare lolosind metoda lui Renatoa, la o zi am gasit intructiunile si am vazut ca metoda e super buna.
Ciao Sorin
#10
Postat 27 December 2015 - 08:01 AM
Sunteti voi cei mai destepti, le cunoasteti pe toate, eu am dat o idee pe care am aplicat-o nu demult si culmea ca a fost si buna dupa ce am verificat motorul pe un stand.
Dar cum vine cineva cu o idee in acest forum hop si voi, einsteinii forumului, sau mai pe romaneste, gigi contra.
Hai succes in viata si la prieteni la fel.
Dar cum vine cineva cu o idee in acest forum hop si voi, einsteinii forumului, sau mai pe romaneste, gigi contra.
Hai succes in viata si la prieteni la fel.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 27 December 2015 - 08:02 AM
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
Arata acest topic
Pagina 1 din 1