Noi tipuri de baterii utile in RC
#32
Postat 24 July 2017 - 05:34 PM
#33
Postat 25 July 2017 - 10:59 AM
https://techxplore.c...nt-battery.html
multi bani se cheltuie pe cercetari din astea, si la noi in modele tot nu vedem nimic... :(
#34
Postat 25 July 2017 - 10:29 PM
#35
Postat 07 October 2017 - 06:46 PM
https://arstechnica....halt-electrode/
Veste proasta este ca si astea vor fi proaste... la noi, ca si drumurile :(
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 October 2017 - 06:46 PM
#36
Postat 07 October 2017 - 06:51 PM
http://www.toshiba.c...7_10/pr0301.htm
http://www.theregist...li-ion_battery/
#37
Postat 19 November 2017 - 02:04 AM
#38
Postat 19 November 2017 - 08:52 AM
https://en.wikipedia...ium-ion_battery
#40
Postat 19 November 2017 - 04:47 PM
Nu poti cuceri piata cu o tehnologie care te pune dupa 3-5 ani sa scoti din buzunar jumatate din valoarea masinii... :unsure:
Si nu pricep de ce nu se promoveaza mai mult hibridele, ar fi pasul logic de tranzitie, mergi electric sub 50 la ora, adica in orase, unde poluarea conteaza, si treci pe gaz in afara, unde campurile oricum absorb cu placere atata CO2-ul cat si azotul... si nici nu impune realizarea peste noapte a infrastructurii de alimentare, nu esti pericol sa ramai in camp fara curent, bateriile sunt mult mai mici la hibride, etc.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 19 November 2017 - 04:48 PM
#41
Postat 19 November 2017 - 04:53 PM
renatoa, la 19 November 2017 - 04:47 PM, a spus:
Nu poti cuceri piata cu o tehnologie care te pune dupa 3-5 ani sa scoti din buzunar jumatate din valoarea masinii... :unsure:
Si nu pricep de ce nu se promoveaza mai mult hibridele, ar fi pasul logic de tranzitie, mergi electric sub 50 la ora, adica in orase, unde poluarea conteaza, si treci pe gaz in afara, unde campurile oricum absorb cu placere atata CO2-ul cat si azotul... si nici nu impune realizarea peste noapte a infrastructurii de alimentare, nu esti pericol sa ramai in camp fara curent, bateriile sunt mult mai mici la hibride, etc.
...tot de aia, electric inseamna IEFTIN, ori circumstantial logica banului nu se pupa cu conceptul asta !!!
#42
Postat 20 November 2017 - 02:23 PM
renatoa, la 19 November 2017 - 04:47 PM, a spus:
Nu poti cuceri piata cu o tehnologie care te pune dupa 3-5 ani sa scoti din buzunar jumatate din valoarea masinii... :unsure:
Si nu pricep de ce nu se promoveaza mai mult hibridele, ar fi pasul logic de tranzitie, mergi electric sub 50 la ora, adica in orase, unde poluarea conteaza, si treci pe gaz in afara, unde campurile oricum absorb cu placere atata CO2-ul cat si azotul... si nici nu impune realizarea peste noapte a infrastructurii de alimentare, nu esti pericol sa ramai in camp fara curent, bateriile sunt mult mai mici la hibride, etc.
Sa ne imaginam:
- motorul redus cu 20 % (are nevoie de grup propulsor electric in habitaclul motor)
- volumul util redus cu 20 % (are nevoie de baterii, multe)
- masa in miscare mai mare cu vre-o 500 KG.
- 4000w consum cind merge pe termic daca porneste incarcarea
- cam la 3-4 ani, revizia costa cam 10.000 eur (schimbarea tuturor bateriilor de la bord)
- in caz de incendiu recomandarea este s-o lasi nemiscata cel putin 48 de ore (la ultima Tesla e drept electrica nu hibrid autoaprinsa, au incercat pompierii cu vre-o 4 sau 6 masini de stingere diferite, si n-au reusit s-o stinga).
- cost de achizitie aproape cit doua autoturisme.
Pe dumneavoastra va atrage ?
(asa imaginativ, cifrele probabil nu sunt exacte ca eu n-am hibrid)
#43
Postat 20 November 2017 - 03:13 PM
http://www.ziare.com...ret-are-1489924
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 20 November 2017 - 03:14 PM
#44
Postat 20 November 2017 - 03:53 PM
https://www.nextbigf...d-the-cost.html
#45
Postat 20 November 2017 - 06:15 PM
http://www.businessi...16-10?r=US&IR=T
...se pare ca au gasit alti fraieri... er, sponsori :) buni de jumulit. E usor de promis ca pana in 2023 faci si dregi...
#46
Postat 21 November 2017 - 03:11 PM
https://about.bnef.c...usiness-models/
Imi pare rau, dar nu cred ca mai apuc sa conduc o electrica, la fel cum nu cred ca voi apuca autostrada pe valea Oltului... :(
#48
Postat 29 November 2017 - 01:35 PM
O noua chimie de baterii, bazata pe ioni de sodiu, a fost anuntata in Franta si sunt promisiuni ca va fi pe piata in 2020.
http://www2.cnrs.fr/...33.htm?theme1=1
Ar trebui sa fie mult mai ieftine, sodiul fiind in cantitati mult mai mari, si disponibil oriunde in lume, nu doar in 3 tari, fata de litiu.
Durata de viata promisa este de 10 ani, si timpi de incarcare de 10x mai mici ca la cele bazate pe litiu.
Formatul celulelor este cilindric, 18650.
#50
Postat 18 December 2017 - 11:26 PM
https://newatlas.com...ghs-2017/52559/
...ca pe raft tot alea de peste 10 ani sunt...
#51
Postat 17 July 2018 - 12:32 PM
https://techxplore.c...y-solution.html
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 July 2018 - 12:33 PM
#53
Postat 17 August 2018 - 10:33 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#55
Postat 21 November 2018 - 01:48 PM
#57
Postat 22 November 2018 - 08:42 AM
Cat crezi ca va dura pana cumpara unu o baterie de masina si o desface in celule sa le scoata la vanzare separat ?
Nu ai prins vremea cand desfaceam pack-uri DeWalt ca sa scoatem celule A123, ca in EU nu gaseai la bucata...
327Wh/kg... ai inceput sa faci calcule cat zbori mai mult ? :p
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 November 2018 - 08:43 AM
#58
Postat 25 November 2018 - 12:19 PM
http://www.xinhuanet...c_137619309.htm
Practic cand vor iesi astea, toti cei care au investit in hidrogen sau generatoare pe petrol au pierdut banii...
#60
Postat 03 January 2019 - 11:25 PM