Modelism - RHC Forum: Mini DLG Composite - 950mm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mini DLG Composite - 950mm

#1 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 01:54 AM

L-am prins la ~$45 (vs. $110) la HK, asa ca l-am cumparat: https://www.hobbykin...idProduct=73967

Din ce am mai gasit pe net, e o versiune revizuita a mini DLG (aka Unique DLG)

Calitatea materialelor si executiei e chiar buna... Totul e drept, la locul lui, iar lipiturile par a fi sanatoase.
Greutate PNF 134g. Cu lipo 1s 650mAh, voltage booster, RX+voltage senzor, 6g plumb ajunge la 161g - cam greu dar merge. Sunt curios la greutate iese varianta "PRO" cu eleroane...

Fata de versiunea precedenta cred ca au schimbat canopia, e mai rezistenta dar mai grea.
Nu m-am lamurit cu CG-ul inca, dar i-am dat cateva aruncari pe vant moderat si... a zburat :) Am observat ceva "flutter" pe directie la aruncarile mai in forta, dar ma asteptam. Tijele de comanda flexeaza destul de mult si cum modelul vine greu de coada, nu m-am incumetat sa-i adaug tub suplimentar.

Cum am mai zis, 6g de plumb in bot si electronica+bateria impinsa la maxim in fata. Momentan m-am linistit cu CG-ul la 8.5cm.

Per total sunt multumit, iar tinand cont ca e primul meu DLG (am mai avut o Alula), cred ca e o alegere buna.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (212.97K)
    Number of downloads: 58
  • Fisier atasat  2.jpg (196.97K)
    Number of downloads: 57
  • Fisier atasat  3.jpg (190.32K)
    Number of downloads: 57

Aceasta postare a fost editata de icsss: 03 December 2015 - 01:54 AM

0

#2 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 03 December 2015 - 08:17 AM

Salut, comenzile pe ampenaje sunt cu tije de oţel? Din poze aşa se vede.
Sultan Eduard
0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2015 - 09:18 AM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 01:54 AM, a spus:

...ajunge la 161g - cam greu dar merge. Sunt curios la greutate iese varianta "PRO" cu eleroane...



Sa vezi micro (H/D)LG de 75 cm la 270 grame :) Il scot numai pe furtuna :D

Aflam acusica cum este pro-ul :)

02/12/2015 19:28 The parcel has left the GLS location. Germany Neuenstein
... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 10:13 AM

Vezi postareaedisultan, la 03 December 2015 - 08:17 AM, a spus:

Salut, comenzile pe ampenaje sunt cu tije de oţel? Din poze aşa se vede.


Da, 2x tije de otel trase prin niste tubulete.

@Renato: Pan` la urma n-ai rezistat ha? :D
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2015 - 10:14 AM

Nu, am si scris acolo, m-a impuns un coleg sa luam impreuna, am doua pe drum.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 03 December 2015 - 10:44 AM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 10:13 AM, a spus:

Da, 2x tije de otel trase prin niste tubulete.

@Renato: Pan` la urma n-ai rezistat ha? :D

Păi, cred că poţi încerca să scoţi tijele de oţel şi să le înlocuieşti cu un sistem pull-spring. S-a mai discutat despre el în proiectul Manta al lui Mihai. Mai mult ca sigur vei mai scoate câteva grame din bot. Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#7 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 10:56 AM

Vezi postareaedisultan, la 03 December 2015 - 10:44 AM, a spus:

Păi, cred că poţi încerca să scoţi tijele de oţel şi să le înlocuieşti cu un sistem pull-spring. S-a mai discutat despre el în proiectul Manta al lui Mihai. Mai mult ca sigur vei mai scoate câteva grame din bot. Zboruri line.


asta? http://www.rhcforum....6045-manta-dlg/

Aceasta postare a fost editata de icsss: 03 December 2015 - 11:00 AM

0

#8 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 11:14 AM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 10:56 AM, a spus:



Mda, am citit acum, pare interesant si fiind un model greu de coada modificarea asta are mare sens :)
Cateva grame scoase de pe coada trag dupa ele alte cateva grame din bot.

Ce fel de "sfoara" se foloseste in astfel de situatii? Oare corzile de chitara merg?

si inca o chestie, as fi vrut ca servoul sa traga pentru profundor in sus (pull-spring) ... dar prea vad cum e posibil
0

#9 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2015 - 11:30 AM

Eu am luat fir de pescuit cu kevlar, nu e scump, 1-2 lei metrul.

Ca sa traga servo-ul in sus trebuie mutata parghia de comanda sus.
Dar cum e inaltat pe acel pilon... cam greu de mutat sus comanda... :(
Ajunge struna sa arate ca o antena radio la un avion interbelic :)
Poate sa modifici radical si sa transformi pilonul intr-un v-mount cu profundor batant in totalitate... :unsure:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 December 2015 - 11:33 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#10 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 11:44 AM

pai si face fata arcul la un looping? :D

Aceasta postare a fost editata de icsss: 03 December 2015 - 11:47 AM

0

#11 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 03 December 2015 - 11:46 AM

Vezi postarearenatoa, la 03 December 2015 - 10:14 AM, a spus:

Nu, am si scris acolo, m-a impuns un coleg sa luam impreuna, am doua pe drum.

Eu am "cotizat" de doua ori: varianta simpla a ajuns zilele trecute (si i-am facut ceva modificari) si astept ca si tine varianta pro.
Atentie, varianta pro mi se pare ca e ruderless.




0

#12 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 11:51 AM

Vezi postareaender67, la 03 December 2015 - 11:46 AM, a spus:

Eu am "cotizat" de doua ori: varianta simpla a ajuns zilele trecute (si i-am facut ceva modificari) si astept ca si tine varianta pro.
Atentie, varianta pro mi se pare ca e ruderless.


Sigur e fara rudder, are 3 servorui si ampenajul vertical dintr-o bucata.

Ce modificari ai facut la varianta simpla?
0

#13 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 03 December 2015 - 12:37 PM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 11:51 AM, a spus:

Ce modificari ai facut la varianta simpla?


Deocamdata ceva simplu, am colantat canopia cu folie auto si inlocuit servo cu unele analogice (al meu avea Emax S9051 - asta parca e digital de 0.9 kgf).
Ce mai am in plan e intarirea boom-ului de carbon in zona pilonilor (asta n-ar trebui sa schimbe CG) si ceva intarituri la cozi (carbon strips pe BA la ampenaj si putin roving de carbon pe boom la deriva .. asta s-ar putea sa schimbe CG dar nesemnificativ ca se compenseaza cu colantul de pe canopie).
0

#14 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 12:47 PM

Vezi postareaender67, la 03 December 2015 - 12:37 PM, a spus:

Deocamdata ceva simplu, am colantat canopia cu folie auto si inlocuit servo cu unele analogice (al meu avea Emax S9051 - asta parca e digital de 0.9 kgf).
Ce mai am in plan e intarirea boom-ului de carbon in zona pilonilor (asta n-ar trebui sa schimbe CG) si ceva intarituri la cozi (carbon strips pe BA la ampenaj si putin roving de carbon pe boom la deriva .. asta s-ar putea sa schimbe CG dar nesemnificativ ca se compenseaza cu colantul de pe canopie).


Ce greutate are, asa cum vine de la HK? Ei zic 130 flying weight, mie mi-a venit 134g PNF. Probabil sunt specificatiile de la versiunea cu canopie foarte subtire + balsa.
Crezi ca sunt necesare intariturile? Mie mie se pare destul de rezistent asa cum este..

Aceasta postare a fost editata de icsss: 03 December 2015 - 12:49 PM

0

#15 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 03 December 2015 - 01:08 PM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 12:47 PM, a spus:

Ce greutate are, asa cum vine de la HK? Ei zic 130 flying weight, mie mi-a venit 134g PNF. Probabil sunt specificatiile de la versiunea cu canopie foarte subtire + balsa.
Crezi ca sunt necesare intariturile? Mie mie se pare destul de rezistent asa cum este..

Cu colantul pe canopie are 128-129 g .. ca sa compensez greutatea colantului i-am pus servo de 3.7 g (dar inca nu l-am zburat ...daca nu fac fata le schimb cu TGY-D56LV ... de fapt ca sa fiu sincer cand am schimbat servo uitasem ca am si modelul asta, era pe partea cealalta a cutiei, probabil ca sunt mult mai bune pentru asa ceva).
Daca ma gandesc bine cred ca e mai bine asa, si mut pe astea de 3.7 grame la eleroane la pro.
O fi el rezistent ...pina la prima cazatura. Boom-ul e subtire si locurile critice sunt la piloni si la taietura de la coada. Ceva roving in zona nu adauga mult la greutate dar sigur mareste rezistenta ...si e mai bine sa previi decat sa "vindeci".

Aceasta postare a fost editata de ender67: 03 December 2015 - 01:12 PM

0

#16 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 03 December 2015 - 01:48 PM

Uite de ce m-am gandit sa il ranforsez chiar inainte de primul zbor:
http://www.rcgroups....36&postcount=15
0

#17 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 04:04 PM

Vezi postareaender67, la 03 December 2015 - 01:08 PM, a spus:

Cu colantul pe canopie are 128-129 g ..


Ceva mai usor ca al meu... in marja de eroare a cantarului totusi :)

Al tau tot asa greu de coada e?
As scoate ~15g de pe el daca n-ar trebui sa-i balansez coada. Ma bate un gand sa-l scurtez de coada.. sau mai bine astept primul crash :)
0

#18 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 03 December 2015 - 04:50 PM

Nu i-am pus inca baterie si nu stiu daca e greu sau nu de coada ca pina sa ajung la baterie am avut alte prioritati (a venit pachetul cu aripa+stabilizatori+fuselaj pentru un DLG de 1.5 m de la Zippo, am o aripa de 2.5m pe planseta de lucru, astept sa vina si ala cu eleroane ca sa le bag in lucru odata).
Voiam sa ma apuc serios de el mai spre week-end.
0

#19 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 03 December 2015 - 05:11 PM

Cat despre usurare ...nu cred ca merita. Tija de otel de 0.5 mm ar cam 1 gram pe metru...deci ai un gram care se aplica la jumatatea cozii. Ca sa ii faci pull-spring bagi cel putin 0.2 gram exact la coada, plus un canal ceva mai gros (cateva grame) daca pui firul pe exterior sau tai un canal (deci slabesti rezistenta) daca pui firul pe interior. Plus chinul sa infingi tija de 0.5 in balsa de 2 mm ... munca de chinez batran. Rezultatele pot fi in cel mai bun caz "minim la optimizare - schimbat aspectul estetic spre negativ". Pas. Iar cat despre scurtat coada ...nu cred ca merita efortul, sigur ii schimbi caracteristicile de zbor. Iar schimbatul ampenajelor cu balsa mai usoara si cu alta decupare...iar e din ctegoria "efort maxim - rezultate minime". Chinul naibii sa il usurezi de 10 grame... nu merita (ca nu prea ai cu ce lucra).
Daca nu iti convine ca e prea greu...baga banul si cotizeaza la un Elf sa ajuti economia ucraineana. Ala are "Typical flying weight 95 g".
Si la urma urmei greutatea nu e chiar asa mare, pe www.hyperflight.co.uk sunt la ofera Super Mini Topsky la 90 de lire (sau 128 de euro) (TopSky e "originalul" de la Hobbyking Versus care a iesit din oferta, Super Mini Topsky e "ala micu" de 1m) si uite ce zice la specificatii:

Wing span1.0 m39 inWing area12.0 dm2186 sq inLength72 cm28.3 in Flying weight from138 g

Aceasta postare a fost editata de ender67: 03 December 2015 - 05:13 PM

0

#20 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 06:08 PM

Vezi postareaender67, la 03 December 2015 - 05:11 PM, a spus:

Cat despre usurare ...nu cred ca merita. Tija de otel de 0.5 mm ar cam 1 gram pe metru...deci ai un gram care se aplica la jumatatea cozii. Ca sa ii faci pull-spring bagi cel putin 0.2 gram exact la coada, plus un canal ceva mai gros (cateva grame) daca pui firul pe exterior sau tai un canal (deci slabesti rezistenta) daca pui firul pe interior. Plus chinul sa infingi tija de 0.5 in balsa de 2 mm ... munca de chinez batran. Rezultatele pot fi in cel mai bun caz "minim la optimizare - schimbat aspectul estetic spre negativ". Pas. Iar cat despre scurtat coada ...nu cred ca merita efortul, sigur ii schimbi caracteristicile de zbor. Iar schimbatul ampenajelor cu balsa mai usoara si cu alta decupare...iar e din ctegoria "efort maxim - rezultate minime". Chinul naibii sa il usurezi de 10 grame... nu merita (ca nu prea ai cu ce lucra).
Daca nu iti convine ca e prea greu...baga banul si cotizeaza la un Elf sa ajuti economia ucraineana. Ala are "Typical flying weight 95 g".
Si la urma urmei greutatea nu e chiar asa mare, pe www.hyperflight.co.uk sunt la ofera Super Mini Topsky la 90 de lire (sau 128 de euro) (TopSky e "originalul" de la Hobbyking Versus care a iesit din oferta, Super Mini Topsky e "ala micu" de 1m) si uite ce zice la specificatii:

Wing span1.0 m39 inWing area12.0 dm2186 sq inLength72 cm28.3 in Flying weight from138 g


OK, m-ai convis :) il zbor asa cum a venit de la mama natura.

Bani in DLGuri incerc (din rasputeri) sa nu bag, poate dupa/daca ma prinde flama :)
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2015 - 06:58 PM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 11:44 AM, a spus:

pai si face fata arcul la un looping? :D


Arcul va actiona cand il bagi in picaj, la looping va trage servo-ul
... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   icsss 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2085
  • Inregistrat: 16-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 December 2015 - 07:17 PM

Vezi postarearenatoa, la 03 December 2015 - 06:58 PM, a spus:

Arcul va actiona cand il bagi in picaj, la looping va trage servo-ul


echia e in partea de jos a profundorului, cand trage servoul intra in picaj.
0

#23 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2074
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 03 December 2015 - 07:41 PM

M-am uitat peste ce a scris colegul ender67 mai sus şi în condiţiile date, aş încerca să mă acomodez cu modelul aşa cum este. Toate cele bune.
Sultan Eduard
0

#24 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 December 2015 - 09:14 PM

Vezi postareaicsss, la 03 December 2015 - 07:17 PM, a spus:

echia e in partea de jos a profundorului, cand trage servoul intra in picaj.


Eu ziceam cum ar trebui sa fie cinstit, cu parghia in partea de sus.
Faptul ca e jos o face improprie pentru spring, cum spui tu, nu ai certitudinea ca forta arcului il va scoate din belea la momentul necesar.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#25 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 04 December 2015 - 06:30 PM

Varianta cu eleroane: 148 g.
0

#26 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 04 December 2015 - 07:04 PM

... si dupa inlocuirea celor 3 servo dgitale cu analogice (TGY de 3.7 g la eleroane si 5.5 g la profundor) n-a scazut greutatea foarte mult: 147 g.
0

#27 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 04 December 2015 - 07:21 PM

Deosebiri la aripi:
- varianta cu eleroane are BA curba (eliptic), varianta simpla il are drept
- structura diferit la varf
- aripa simpla are peg lama, cea cu eleroane teava de carbon, iar peg-ul vine nemontat (in punga)
- aripa cu eleroane mai are un lonjeron secudar tija sau teava de carbon de 2 mm
- balamaua este de tip scoci aplicat sub folie in partea inferioara
- precizia balamalei nu este extraordinara: cea din stanga permite o cursa in sus mai mica cu 2-3 mm decat cea din dreapta (dar oricum este peste cursa recomandata de +/-10 mm).

Fisiere atasate


0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 December 2015 - 07:28 PM

Vezi postareaender67, la 04 December 2015 - 07:21 PM, a spus:

Deosebiri la aripi:
...
- aripa simpla are peg lama, cea cu eleroane teava de carbon, iar peg-ul vine nemontat (in punga)
...


Bun asta, m-ar fi incurcat la HLG

Vezi postareaender67, la 04 December 2015 - 07:21 PM, a spus:

Deosebiri la aripi:
...
- aripa cu eleroane mai are un lonjeron secudar tija sau teava de carbon de 2 mm
...


Unde'i ? :unsure:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 December 2015 - 07:29 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 04 December 2015 - 07:53 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 December 2015 - 07:28 PM, a spus:

Bun asta, m-ar fi incurcat la HLG



Unde'i ? :unsure:


Daca te uiti cu atentie e ceea ce pare a fi o umbra in aripa cu eleroane: pozitia este aprox 4 mm in fata chesoanelor / placarii cu balsa (ma rog...nu "in fata"...dinspre lonjeronul pincipal spre BF)

Aceasta postare a fost editata de ender67: 04 December 2015 - 07:56 PM

0

#30 Useril este offline   ender67 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2308
  • Inregistrat: 15-September 13

Postat 04 December 2015 - 08:06 PM

...si daca sunteti curiosi varianta full-house (rudder/elevator/ailerons) are 154 g cu servo-uri TGY de 3.7 g si canopia cu colant; probabil ca ar fi mai OK TGY de 5.5 g pe profundor si deriva....
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro