Tekno SCT410.3 Pareri cat mai multe...
#1
Postat 18 March 2016 - 10:35 AM
De ceva timp mi-a intrat in cap modelul de la Tekno SCT410.3 si nu mi-l mai pot scoate din minte si s-a transformat in dorinta de a-l avea pe masa mea de lucru! Imi plac foarte mult modele tip SCT 1/10 si am ramas placut impresionat de calitatea cu care este construit acest automodel, precum si de performantele sale. Nu stiu daca ma voi incumeta sa merg la concurs cu el, cu toate ca iau in calcul si aceasta posibilitate, dar nici nu vreau sa fac bashing extrem trantindu-l si zgariindu-i frumosul sasiu de aluminiu anodizat. Vreau sa-l conduc de placere si sa merg probabil ocazional la concurs cu el.
As vrea sa stiu ce parere aveti voi despre acest automodel, daca aveti sfaturi pro sau contra, iar daca este cineva fericitul posesor al unui asemenea model, as vrea sa-mi impartaseasca si mie din experientele lui.
Multumesc!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#2
Postat 18 March 2016 - 10:45 AM
Nu cunosc prea multe despre modelul amintit de tine dar mai exista si varianta DESC10 care mi se par din aceas categorie si calitate axcelenta.
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#3
Postat 18 March 2016 - 10:59 AM
Pe de alta parte, platforma celor de la Tekno pe care este construit SCT410.3 este ultra cunoscuta si apreciata, foarte rezistenta, performanta si versatila. Firma Tekno produce upgrate-uri pentru majoritatea firmelor de renume, de o calitate exceptionala si aceiasi atentie este pastrata si la constructia automodelelor pe care le ofera. Preturile sunt bine corelate cu calitatea oferita!
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#4
Postat 18 March 2016 - 11:37 AM
Mie unu mi se pare bestial 10-le si mi-l doresc doar ca intervine chestiunea : il iau sa ma dau in parc si pe coclauri si automat imi trece cheful de al achizitiona pt. ca nu merita banii investit doar pt. atata.
Daca intr-un viitor pun mana pe unul pun un Castle 1512Y 2650KV cum am pe Yeti XL pe 4S un pinion generos si jar pe el :)
Aceasta postare a fost editata de djandrey: 18 March 2016 - 11:38 AM
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#5
Postat 18 March 2016 - 03:45 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#6
Postat 18 March 2016 - 04:05 PM
sandrei, la 18 March 2016 - 03:45 PM, a spus:
Sunt automodele care sunt unele mai bune decat altele si automodele care ne plac unele mai mult decat altele! ;)
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#7
Postat 22 March 2016 - 01:37 PM
Eu am gasit un distribuitor in Germania de unde il pot cumpara la un pret de 420EU si au cam toate piesele necesare la preturi decente si de aici intentionez sa-l achizitionez.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#8
Postat 30 May 2016 - 09:40 AM
L-am comandat din Germania si mi-a venit saptamana trecuta. Ieri am si inceput constructia lui...
Primele impresii sunt toate pozitive: este un atomodel cum nu exista altul, din punct de vedere al constructiei, al geometriei si al designului. Totul pe el este foarte robust, dat fiind faptul ca acest automodel este proiectat sa fie un automodel scara 1/8. Sincer, cand am vazut bratele fata/spate, m-am speriat cat de robuste sunt! Sunt mult mai robuste decat se poate vedea in filmuletele de prezentare de pe net. Abia astept sa termin de asamblat automodelul si sa ii fac si un scurt review, cu cateva poze, pentru cei curiosi sau interesati.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#9
Postat 30 May 2016 - 09:57 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#10
Postat 30 May 2016 - 10:49 PM
Octavian_B, la 30 May 2016 - 09:40 AM, a spus:
L-am comandat din Germania si mi-a venit saptamana trecuta. Ieri am si inceput constructia lui...
Primele impresii sunt toate pozitive: este un atomodel cum nu exista altul, din punct de vedere al constructiei, al geometriei si al designului. Totul pe el este foarte robust, dat fiind faptul ca acest automodel este proiectat sa fie un automodel scara 1/8. Sincer, cand am vazut bratele fata/spate, m-am speriat cat de robuste sunt! Sunt mult mai robuste decat se poate vedea in filmuletele de prezentare de pe net. Abia astept sa termin de asamblat automodelul si sa ii fac si un scurt review, cu cateva poze, pentru cei curiosi sau interesati.
ce alte modele ai sau ai mai avut?
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#11
Postat 31 May 2016 - 09:46 AM
Kitty, la 30 May 2016 - 10:49 PM, a spus:
Salutare! Nu cred ca e corect pusa problema. Cred ca nu conteaza ce automodele am avut, sau pe care le am, sau cu care m-am dat... M-am dat si cu automodle produse de branduri mai "no name", dar si cu automodele de la Traxxas, Team Associated, Axial, Arrma si altele. Ideea este ca nu am afirmat ca automodelul SCT410.3 de la Tekno este mai bun decat celelalte, ci este un model original, care nu copie nici un alt automodel, cu o geometrie si performante deosebite. Calitatea materialelor si a executiei pieselor este ireprosabila! Si nu in ultimul rand, arata extraordinar de "sexi"! Dupa cum spunea cineva in review, arata atat de bine, incat, dupa ce-l termini de asamblat, este pacat sa-l acoperi cu o caroserie! Dar asta poti sa spui numai dupa ce il ai in mana si-l admiri si eu sunt unul dintre acei privilegiati ;)
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#12
Postat 31 May 2016 - 11:16 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#13
Postat 01 June 2016 - 09:31 AM
Kitty, la 31 May 2016 - 11:16 PM, a spus:
Daca discutam de campionatele de automodelism mari, acolo vezi pe podium tipi care piloteaza automodele de renume, care sunt sponsorizati "din greu" de acei producatori. La polul opus se discuta despre cei care piloteaza automodlele de la Tekno, care participa la concursuri "pe barba lor". Si nu-mi spune ca nu conteaza sa fi sponsorizat, caci banii implicati in aceste competitii sunt extraordinar de multi, cu multe antrenamente si piloti care sunt platiti sa se antreneze din greu si care nu prea mai au timp sa se implice si in alt job decat in automodelism. In concursurile mai mici, nationale, unde participa de o potriva SCT-uri de la Tekno si celelalte branduri, modelul SCT410 se situiaza mai tot timpul in primii 3. Singurul automodel care concureaza "umar la umar" cu Tekno, este SCT-ul de la Losi. Rar mai vezi alt automodel care se situiaza in fata acestora. Aici ma refer la campionatele externe, America preponderent, caci in Romania nu am auzit sa mai fie posesori de Tekno, cu atat mai putin sa si participe la concursurile noastre.
In fine, nu pentru concurs am cumparat acest automodel, ci pentru frumusetea lui si placerea de a-l conduce, asta dupa ce reusesc sa-l termin de construit. Stiu ca poate vi se pare aberant sa investesc atatia bani intr-un model construit special pentru concursuri si eu sa-l conduc doar "duminica"! Dar voi posta cateva din experientele pe care le voi avea dupa ce il termin de asamblat si sa il scot la fugarit pe pistele de karting din Sibiu deocamdata.
Cat despre "Acuma sa imi zici si mie care model copiaza pe altul": un prim exemplu semnificativ, nesingular, il constituie chiar Durango, care pana nu de mult, au facut SCT-uri la scara pur 1/10, iar pentru proiectarea modelului DESC10 s-au inspirat cel putin de la Losi si l-au facut pe o platforma de 1/8. Mai sunt si alte exemple precum Ansmann care copia pana nu demult automodelele de la Team Associated si altii, nu numai China!...
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#14
Postat 01 June 2016 - 11:44 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#15
Postat 03 June 2016 - 10:15 AM
radu94, la 30 May 2016 - 09:57 AM, a spus:
Din pacate nu prea am rabdare sa fac poze. Lucrez la construirea truck-ului seara cand ajung acasa cat apuc si putin dimineata inainte sa plec la serviciu si daca as sta sa fac si poze, mi-ar lua prea mult timp. Eu lucrez foarte minutios si asamblez fiecare piesa cu grija si de asta imi ia ceva mai mult timp... Totusi, dupa ce voi termina constructia, voi face poze in liniste si voi posta. Pana acum totul a decurs foarte bine si am facut doar nite retusuri minore si totul arata extraordinar! In timpul asamblarii am observat o gramada de aliaje de metal si plastic, fiecare ales dupa locul si functia pe care trebuie sa o indeplineasca si cred ca ar fii un adevarat "deliciu" pentru tine sa vezi atentia si calitatea cu care s-au produs toate acele piese (zic asta, caci stiu cat de atent esti tu la detalii).
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#16
Postat 04 June 2016 - 08:17 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#17
Postat 04 June 2016 - 09:26 PM
Dar cum zice kitty, durango si losi sunt destul de buni la precizie si calitate.
Custom CNC parts GNS Racing
#18
Postat 07 June 2016 - 09:33 AM
Comparand-ul cu automodelul de la Associated SC10.2, parerea mea este ca SCT410.3 este cu doua clase peste, ca si calitate a materialelor, precizia de proiectare, functionalitate in cele mai mici detalii si o robustete extraordinara. Sper sa nu se simta ofensati posesorii si impatimitii de automodele de la Associated, dar eu le-am construit pe amandoua si pot face o lista deloc scurta despre compromisuri si probleme de la SC10.2 ...
Nu am detinut niciodata automodele de la Team Durango si Losi si tot ce stiu despre ele este de pe forumuri si acolo oamenii se plang de fragilitatea automodelelor de la Team Durango si uzurile necontrolate de la Losi. Eu nu pot sa imi dau cu parerea, caci, dupa cum am mai spus, nu sunt posesorul acestor automodele.
Dar pot povesti cateva lucruri de calitate despre Tekno, caci ei chiar au rezolvat cu "eleganta" cateva probleme tehnice intalnite la alte branduri ;)
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#20
Postat 08 June 2016 - 01:33 PM
Kitty, la 08 June 2016 - 11:04 AM, a spus:
Mie associated mi se pare cam firav
Inseamna ca plangerile despre Durango erau pentru modelele mai vechi...
Cat despre Associated, da, au o geometrie foarte performanta pentru concurs si sunt bine echilibrate, dar sunt fragile. Dar daca se vrea sa fie mai durabile, am facut deja o lista de upgrade-uri de la RPM pentru a-l face mai rezistent pe al meu ;)
Am terminat de asamblat KIT-ul de SCT410.3 si in curand voi poasta si primele poze.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#21
Postat 08 June 2016 - 10:24 PM
Desc 10 este un monstru alaturi de Losi. Indestrucribile.
Insa.
Fragilitatea aia, a creat o masina perfecta, precisa si extrem de rapida pr anumite suprafete.Este un compromis in toate.
Pe mocheta, Desc ul este extrem de rapid.
Se pare ca insa pe pamant, pt a face fata fortelor mari, se duc cu masinile catre 1.8.....personal cred ca le este afectata manevrabilitatea.
#22
Postat 09 June 2016 - 09:36 AM
aiurica, la 08 June 2016 - 10:24 PM, a spus:
Desc 10 este un monstru alaturi de Losi. Indestrucribile.
Insa.
Fragilitatea aia, a creat o masina perfecta, precisa si extrem de rapida pr anumite suprafete.Este un compromis in toate.
Pe mocheta, Desc ul este extrem de rapid.
Se pare ca insa pe pamant, pt a face fata fortelor mari, se duc cu masinile catre 1.8.....personal cred ca le este afectata manevrabilitatea.
Cand am avut de ales ce automodel sa-mi iau, am avut de ales intre DESC10 si SCT410.3. Automodelul de la Losi nu m-a atras deoarece, in ciuda performantelor deosebite, trebuie sa stai langa el cu plasa de piese de schimb, deoarece uzurile avanseaza repede, avand in vedere si greutetea intregului ansamblu(cel putin asa se plang toti posesorii ce se dau pe "afara").
La momentul cand am facut alegerea, DESC10 era un model nou, impresionant, dar inca nu-si dovedise performantele si durabilitatea. Am ales modelul de la Tekno pentru balanta foarte buna intre calitatea constructiei, durabilitate, performante si rezistenta marita la uzuri.
Recunosc ca m-a impresionat si mi-a placut foarte mult modelul DESC10, dar fiind o platforma noua, am azitat, in comparatie cu modelul de la Tekno, care si-a dovedit cu varf si indesat capabilitatile pe bine cunoscuta platforma, in jurul careia este construit.
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#26
Postat 22 June 2016 - 04:55 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#27
Postat 22 June 2016 - 06:15 PM
Aceasta postare a fost editata de EugenS: 22 June 2016 - 06:16 PM
#28
Postat 22 June 2016 - 06:46 PM
Referitor la brate, fiind pline sunt mai rezistente, iar legat se greutate, cred ca e ca un sc 10 4x4 cu sasiul exotek. Oricum, sunt cam singurele sc-uri 4x4 care sa nu fie dintr-o clasa 1/10 de buggy si alungita apoi.
Custom CNC parts GNS Racing
#29
Postat 23 June 2016 - 09:16 AM
Despre greutate, inca nu am reusit sa-l echipez cu roti si caroserie, asa ca pot sa-ti dau doar specificatiile din manual:
Weight: ~2850g (6.3lb) out of the box RTR
(RTR weight equipped w/ Tekin RX8, Pro4 motor, 300g battery, rx, etc)
Dupa ce il voi termina de echipat, am sa-l cantaresc si revin cu informatii mai precise, greutatea depinzand si de electronica folosita. Estimez ca voi ajunge la 2800g, electronica mea fiind mai usoara.
Cardanul, desi lung spre fata, este din aluminiu 7075 si este foarte zdravan, pana acum nimeni nu s-a plans de el, oricat de mult a fost abuzat. Motivul este faptul ca transmisia este ceva mai diferit dimensionata: raportul de transmisie din casetele diferentialelor este de 1/4(adica coroana are de 4 ori mai multi dinti decat pinionul care intra in diferential) (spre desebire de celelalte automodele unde se gaseste rapoarte de 2.66), iar raportul de transmisie pinion motor/spur este de 2.93 -> 2.59, depinzand de pinionul folosit. Asta inseamna ca acel cardan se va invarti la o viteza mai mare si la un cuplu mai mic, iar cuplul este amplificat in diferentiale, fiind eliberat cat mai aproape de roti, unde este nevoie.
Am observat ca nu se vede in poze, dar bratele nu sunt pline. In partea de jos, fetele lor sunt plate, pentru a fi micsorat cat mai mult "drag-ul" in cazul in care ating ceva, dar partea de deasupra are o structura ramforsata cu nervuri, care ajuta sa se pastreze o greutate obtima, dar si sa creasca rezistenta la deformari si torsionari. Aceste brate au o geometrie aparte, care nu se observa nici chiar in manualul de utilizare, decat daca le ti in mana si te uiti la ele din profil. La majoritatea bratelor, dupa ce se ruleaza pe un teren cu denivelari, se observa fronturile si partile de dedesubt ale bratelor ca sunt zgariate din cauza ca intra in contact cu denivelarile. Bratele de pe Tekno SCT410.3 au corpul bratului inaltat si numai capetele sunt coborate ca sa refaca geometria. In felul asta, contactul bratelor cu pista, in urma aterizarilor sau a trecerii peste denivelari, este mult diminuat si "drag-ul" este redus semnificativ, dar fara a modifica COG-ul si geometria.
Sunt multe de povestit despre solutiile tehnice folosite pe acest truck, dar incerc sa ma rezum numai la a raspunde la intrebari si la afirmatiile de mai sus ;)
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
#30
Postat 23 June 2016 - 11:41 AM