Constructie "Antenna Tracker"
#1
Postat 08 November 2015 - 10:53 AM
La partea de hardware sa zicem ca ma descurc.
Pe mine ma intereseaza de unde stie "controlerul antenei" ca avionul e in directia x? Foloseste ceva informatii de pe telemetrie?(tx/rx cu telemetrie)
Sau isi ia info de pe semnalul rssi din rx?
#2
Postat 08 November 2015 - 12:01 PM
Trackerele sunt cele mai neintelese divaisuri din toata bransa asta, aproape nimeni nu intelege ca nu au aparut pentru LR, ci exact din contra, pentru zburat in apropiere, cu puteri mici, ca sa fii in legalitate.
Nu mai zic de faptul ca nu mai sunt timpurile cand puteam discuta fara grija despre LR.
#3
Postat 09 November 2015 - 04:51 PM
moro696, la 08 November 2015 - 10:53 AM, a spus:
La partea de hardware sa zicem ca ma descurc.
Pe mine ma intereseaza de unde stie "controlerul antenei" ca avionul e in directia x? Foloseste ceva informatii de pe telemetrie?(tx/rx cu telemetrie)
Sau isi ia info de pe semnalul rssi din rx?
pai e simplu, pe avion exista un gps care tansmite datele la sol prin intermediul canalului audio , canal ramas nefolosit la emitatorul AV-fpv. datele sunt culese la sol si transmise procesorului de pe antena tracking. sincronizarea pozitiei cu avionul se realizeaza prin asezarea trackerului pe nordul magnetic pe o axa prestabilita. vezi ez-osd lucra pe principiul asta , cauta informatii mai multe la ei pe site
#6
Postat 10 November 2015 - 04:11 PM
Adica modulare/demodulare. Restul, adica FSK, PSK, duty cycle, Manchester, etc. sunt amanunte :D
Tot nu ne-ai spus, ce te face asa convins sa crezi ca ai avea nevoie de tracker ?
Care va fi reactia daca o ia razna si te pomenesti fara video din senin ? stiu..."nu mi se poate intampla tocmai mie !"... #colectiv ;)
#7
Postat 10 November 2015 - 08:25 PM
Apoi demodularea cum se realizeaza? Ma gandesc ca nu bagi ouputul audio care vine din video rx direct in rx-ul microcontrolerului...
O schema ar fi binevenita
Renatoa nu tin musai sa am tracker pe antena, sa-i zicem curiozitate... Desi cu avionul la 1,2km in fata mea, nu stiu cat de mult ajuta tracker-ul, sau poate o fi si comoditatea bat`o focu
Aceasta postare a fost editata de moro696: 10 November 2015 - 08:26 PM
#8
Postat 10 November 2015 - 09:46 PM
In primul rand intelege ca, cu cat e distanta mai mare, cu atat timp iti ia mai mult timp sa iesi din beam-ul antenei, ca este mai mare cuprinderea orizontului, si tu nu zbori jet !
La 30 grade deschidere si 10 km distanta ai 3km de orizont de parcurs ca sa iesi din "unda tractoare", crezi ca ii faci clipind, si nu ai timp sa mai invarti putin antena ?
Iar cu interfatarea... eu am zis ca scriind modem a fost suficient :) nu toti s-or fi nascut cu fibra optica in casa :p
#9
Postat 10 November 2015 - 11:12 PM
Eu am zburat in "tinerete" cu 200mW la 12km fara probleme.
Acum zbor cu aceeasi antena directiva indreptata in directia generala in care zbor si ma plimb cu avionul pe orizont fara sa trebuiasca sa intorc antena.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#10
Postat 10 November 2015 - 11:16 PM
Din cate imi amintesc, cele directionale tind sa iti capteze un semnal mai curat decat cele omnidirectionale, care iti pot capta si reflexile din spate
Citeaza
Aceasta postare a fost editata de moro696: 10 November 2015 - 11:17 PM