concurs Indoor vs Federatie sau cum sa ne bagam picioarele in el de modelism
#1
Postat 05 November 2015 - 05:09 PM
toate bune si frumoase. initiativa a avut-o Bicut (ca de obicei, bun baiat). intra si ARA pe fir, ca asa e normal. se ia legatura cu Federatia (a cui? ca numai de modelism pare a nu fi).
eiii... si de aici incep betele in roate. pai bai baieti (voi astia din federatia....) pai parca era vorba ca ARA si federatia sa sprijine aeromodelismul (nu asa se zicea in protocolul semnat? sau dl. Crangu a semnat ceva fara sa stie ce semneaza? intreb si eu, de curiozitate. sau restul membrilor din federatia nu au luat la cunostinta de acel protocol?
nu stiu, mie personal mi se pare extrem de suspect ca tocmai federatia, careia i s-a propus ca acel concurs indoor sa fie sup aripa sa, sa zica DA si la scurt tip sa zica NU!!!!!! dubios, nu? sau sunt alte interese la mijloc?
domnilor din federatie, voi nu pricepeti odata, ca fara noi modelistii... voi n-ai sta bine mersi in fotoliile alea? voi nu pricepeti ca sunteti salariatii noistri, ai tuturor, atata timp cat luati salarii din banii de la buget?
aaa, si mai intreb, asa de curiozitate: cum este posibil, ca intr-un an competitional sa fie N-spe mii de concursuri la zbor liber si planoare, iar la ramura RC sa nu fie decat F3A-ul, si ala pe duca?
si as dori, asa pt informarea noastra, un raspuns, asta pentru ca mdelismul este sport, are federație proprie, dar primește bani de la Ministerul Tineretului și Sportului (MTS) care la randul sau are bani de la buget, iar eu contribui la bugetul de stat, din care domniile voastre aveti asigurat un salariu.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#3
Postat 05 November 2015 - 10:09 PM
Aceasta postare a fost editata de mvpricop: 05 November 2015 - 10:10 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#5
Postat 06 November 2015 - 09:22 AM
mvpricop, la 05 November 2015 - 10:09 PM, a spus:
:drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#7
Postat 06 November 2015 - 09:46 AM
fly, la 06 November 2015 - 09:28 AM, a spus:
Daca le faci o vizita in birlog, poate observi ca nu sunt pastratorii dreptatii, fair-playului, sportivitatii... Pentru ei aeromodelele sunt obiecte imaginare (eventual amintiri din copilarie). Peretii lor erau mai utili daca o puneau pe Marylin Monroe pe tapet...
Ai nevoie de experinta competitionala sa intelegi ca viata e mai frumoasa fara.
#8
Postat 06 November 2015 - 10:21 AM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#10
Postat 06 November 2015 - 10:32 AM
mvpricop, la 06 November 2015 - 10:21 AM, a spus:
Acum cand mi-am luat si eu F3A e in scadere :(, confirm si eu participarea la urmatoarea competitie de pe acum :) +1
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 06 November 2015 - 10:32 AM
#11
Postat 06 November 2015 - 10:48 PM
mvpricop, la 06 November 2015 - 10:21 AM, a spus:
bine punctate. facute de zburatori (adica pe banii lor) dar vine federatia si hop...
Victor, nu a cerut nimeni voie. ba din contra, propunerea a venit din partea ARA, ca indoor-ul sa fie sub patonajul federatiei (asta ca parte a intelegerii/protocolului incheiat intre cele 2 entitati).
hai sa v-o spun pe sleau dragilor, parerea mea: daca nu iese nimic (cascaval) federatia nu e interesata!, asta ca sa nu spun mai multe....
ba da, mai spun/citez din Flightaddicted: trebuie sa te pricepi ca sa pricepi
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#12
Postat 07 November 2015 - 07:32 PM
Da! vina ne apartine si noua caci in dorinta de a ajuta sportivii din tara care nu au posibilitati materiale pentru deplasari am dus concursurile mai aproape de ei fara sa ne gandim ca astfel ne indepartam de zona cu cea mai mare densitate de piloti cu potential.
Asta este o mare parte din vina iar pentru restul... nu acuz pe nimeni ....prefer sa zic ca asa a fost sa fie!
Marele impediment al acesui gen de competitii este accesul prohibitiv in spatiile adecvate pentru antrenament si concurs ...costurile sunt de de cele mai multe ori suportate de catre participanti ,pe baza voluntariat, de dragul sportului caci de sus nu vine nimic nu-i asa? si iarasi nu pot acuza pe nimeni...asa a fost sa fie!
Anul acesta am fost doar 7 piloti in CN F3P si s-a mentinut tendinta de scadere de la an la an a numarului de participanti asa ca la o sueta ne-am gandit sa incercam pentru la anul sa facem daca este posibil CN in Bucuresti ,orasul cu cel mai mare numar de aeromodelisti in speranta ca dintre cei care vin macar sa vada putem castiga viitori competitori.
In urma cu ceva vreme a aparut si oportunitatea organizarii de catre ARA a unui concurs de profil care asa cum stiu majoritatea nu s-a concretizat din lipsa de seriozitate a celor de la Tarom ,a ramas in urma totusi o lista de 13 inscrisi, aproape dublu fata de CN 2015 si mi-a intarit ideea ca am putea salva ceva daca s-ar organiza un CN in capitala.
Drept urmare am inrosit telefonul in incercarea de a gasi un club din Bucuresti care sa-si asume greutatea organizarii si inchirierea spatiului, am fost indreptat catre ARA care s-a oferit sa faca acest lucru cu ajutorul sponsorizarilor in schimbul unui CN open in care sa poata participa si aeromodelisti nelegitimati fara ca rezultatele acestora sa fie contorizate in clasamentul federatiei ci doar in cadrul concursului si desi speranta era mare am primit un mare nu se poate ... nu cred ca e din rautate ,este doar vina statutului dupa care frmd se ghideaza si iarasi nu pot acuza pe nimeni ...pot doar sa spun ..asa a fost sa fie!
Mai sunt cam 7 zile pana la data la care se stabileste programul competitional pentru 2016 si din cate stiu eu nu exista inca un club care ar vrea sa organizeze etape de cupa sau CN la clasa f3p ,ar mai fi o speranta din partea clubului Aerpower ,daca nu probabil o sa fie CSU Pitesti si iarasi o sa fim doar o mana de oameni.
Adresez reprezentantilor frmd rugamintea de a incerca o mai mare implicare in organizarea competitiilor RC si promovarii acestora ...asta daca nu este deja prea tarziu.
Va multumesc!
#13
Postat 10 November 2015 - 09:17 PM
Nu cred ca avem vreo vina ca am ajuns de la 10 la 12 si apoi 7. Chiar si la zbor liber e o clasa cu participare similara, daca nu chiar mai redusa.
Au fost cei de la Iasi care au promis ca vin si n-au venit, dar nici din Bacau nu s-a prea miscat.
Nu are sens sa nu continuam dupa ce avem modele excelente, cele mai multe de la tine.
Probabil la Brasov am gasi si sala si niste juniori, iar Pitestiul este foarte atractiv.
Abia astept.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#14
Postat 13 November 2015 - 10:03 AM
E păcat, mai ales că și la Catalin și la Iași, Bacău, există juniori care sunt talentați și promit.
Ar fi păcat să vă lăsați intimidați de mofturile federației. Până la urmă mai dați-i în ....lele noastre (să nu fiu egoist :) ) și țineți competiția cu surle și trâmbițe (după bunul obicei ARA) și să vedem dacă d-ul Crângu și pensionarul celălalt piscuie ceva negativ.
Multe "succesuri" !