Pagina 1 din 1
Aprindere nitro
#1
Postat 21 October 2015 - 09:59 PM
Salut!
As vrea sa stiu daca merge sa folosesc motorina si ulei pentru o masina nitro sau daca inlocuiesc bujia cu una pe scanteie ca sa pot folosi benzina.Vreau sa stiu daca merge si daca nu afecteaza mai rau motorul sau sa imi recomande cineva de unde pot face rost de metanol ieftin.
As vrea sa stiu daca merge sa folosesc motorina si ulei pentru o masina nitro sau daca inlocuiesc bujia cu una pe scanteie ca sa pot folosi benzina.Vreau sa stiu daca merge si daca nu afecteaza mai rau motorul sau sa imi recomande cineva de unde pot face rost de metanol ieftin.
#2
Postat 21 October 2015 - 10:03 PM
Counrad240, la 21 October 2015 - 09:59 PM, a spus:
Salut!
As vrea sa stiu daca merge sa folosesc motorina si ulei pentru o masina nitro sau daca inlocuiesc bujia cu una pe scanteie ca sa pot folosi benzina.Vreau sa stiu daca merge si daca nu afecteaza mai rau motorul sau sa imi recomande cineva de unde pot face rost de metanol ieftin.
As vrea sa stiu daca merge sa folosesc motorina si ulei pentru o masina nitro sau daca inlocuiesc bujia cu una pe scanteie ca sa pot folosi benzina.Vreau sa stiu daca merge si daca nu afecteaza mai rau motorul sau sa imi recomande cineva de unde pot face rost de metanol ieftin.
Multi mecanici se nasc pe aici pe forum, care isi doresc cu tot dinadinsul sa foloseasca orice alt combustibil inafara de cel recomandat pt motoare! METANOLUL cu nitro in compozitie se foloseste la motoarele termice pe metanol si DOAR ATAT. Crezi ca daca era atat de simplu, prostii aia de ingineri de pe la losi hpi sau alte firme ce dezvolta motoare termice de mica capacitate cu benzina, nu "schimbau" doar bujia si ii dadeau drumul la consumat motorina :)) sau benzina?
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#7
Postat 23 October 2015 - 11:59 AM
Nu am experienta la motoarele pe combustie pentru automodelism, dar stiu ca pana si suprafetele de contact de pe suprafata interioara a cilindrului, suprafetele pistonului, a segmentilor, etc, difera mult de la motoarele pe benzina la cele nitro. Nu mai spun de materialele din care sunt facute tubulaturile si celelalte piese ce intra in contact cu combustibilul nitro, in sensul ca acest combustibil este mult mai reactiv chimic si "ataca" suprafetele netratate corespunzator. Iar daca folosesti un motor nitro cu aceste suprafete tratate corespunzator, acestea vor fi expuse la temperaturi si regimuri de lucru(presiuni diferite, compusi chimici in urma arderii, etc) diferite combustibilului pentru care au fost proiectate. De mers poate va merge intr-un final, dar este posibil sa se degradeze destul de repede motorul. Astea le stiu teoretic de pe motoarele 1/1.
In ceea ce priveste motorina: aceasta nu se aprinde prin scanteie ci la presiuni si temperaturi ridicate, ceea ce nu se paote obtine la un motor in 2 timpi de dimensiuni mici. Este cu totul alteceva. Dar cred ca nu ai vrut sa te referi la motorina, ci la benzina ca alternativa.
Metanol ieftin poti produce si tu, prin distilare ;)
In ceea ce priveste motorina: aceasta nu se aprinde prin scanteie ci la presiuni si temperaturi ridicate, ceea ce nu se paote obtine la un motor in 2 timpi de dimensiuni mici. Este cu totul alteceva. Dar cred ca nu ai vrut sa te referi la motorina, ci la benzina ca alternativa.
Metanol ieftin poti produce si tu, prin distilare ;)
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
Arata acest topic
Pagina 1 din 1