Modelism - RHC Forum: Ma poate Ajuta Cineva? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ma poate Ajuta Cineva? Motor Benzina DLA 32 cc

#1 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 05 October 2015 - 06:01 PM

Salutare !!! Nu stiu daca a mai postat cineva ..aceiasi problema.Am cumparat un Motor pe benzina DLA 32cc..de la Phonix Modeles.Am construit un suport pt a face rodajul.pe suport am montat un servo cu o tija pt acceleratie ..aprinderea un intrerupator on/off cu cablu de incarcare..un acumulator 2S 1300mh.rezervor...Am cumparat si o bujie..cm6..parca asa se cheama..sa fie totul mai bine.Am prepatat 1l de benzina cu 30ml de ulei mineral rosu 2T...Am incacat rezervorul..si dai la pale..😃😃😃 am dat de vreo 100 ori..nici macar un rateu.Am verificat..alimentarea era ok.Am verificat aprinderea..dadea scanteie.Am incercat si cu socul tras..si cu el inchis..in toate modurile.Am pus cu pipeta benzina direct in carburator..am zis ca poate nu se alimenreaza...am scos bujia..a curs benzina..era uda.Clar benzina tragea.😬 Si dai din nou..si tot la fel.Mort de tot 😕😕😕😕 Nici macar un rateu."Dupa ce am montat motorul..am mai dat o gaura de trecere pt tija" mam gandit ca poate a intrat rumegus in carburator.Lam desfacut..era curat la lacrima.Am zis ca poate nu a reglat chinezu jigleoarele..Le-am strans si le-am deschis pe amandoua la o tura jumatate.Si dai din nou la mana.Nici macar un rateu.Am incercat si cu acceleratia la sfert..si mai sus..si tot asa.😠😠😠😠😠. Mentionez ca nu am dat la demaror .Doar la mana.Cine imi poate da cateva sfaturi sunt bine primite.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 05 October 2015 - 07:12 PM

Vezi in ce moment iti da scanteia ,trebuie sa fie cand pistonul este aproape sus.

Inainte sa fie sus nu dupa ce coboara
0

#3 Useril este offline   victoras_h 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1102
  • Inregistrat: 11-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Irving, Texas

Postat 05 October 2015 - 07:21 PM

Am citit pe undeva ca la aprinderea la aceste motoare nu le prea place sa fie alimentate peste 6v. Sigur e ok cu 2S LiPo?
0

#4 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 October 2015 - 07:42 PM

din manual

IGNITION BATTERY:
All DLA Engine Ignitions operate within a 6.6 V DC to 8.4 V DC range. A 2-Series, LiPo is
commonly used. However, good quality Nickel-Metal-Hydride (NiMH) battery, in a six- (6)
series configuration, is also adequate. An 1100 mAh battery is sufficient. However, a 2100 mAh
battery is recommended for the 64cc and 116cc engines. Check the Golden Skies R/C Aircraft
website for battery selections. The CDI will not operate under 6.0 VDC and damage to the CDI
may occur if the CDI supply voltage is less than 6.0 VDC.



deci nu e de la lipo.

Citesc manualul, poate descopăr ceva...
0

#5 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 October 2015 - 07:52 PM

Zice doar să fie pornit cu demarorul...

Îmi aduc aminte de o amăraştenie de .25 ABC, care nu a vrut el să pornească la pala..deloc. Când a văzut demarorul, a pornit în două secunde...! Eu zic să încerci demarorul, după ce verifici din nou toată conectica...

Spor la treabă...
0

#6 Useril este offline   avy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 22-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Auto Moto Aero

Postat 05 October 2015 - 08:19 PM

Pentru inceput eu as fi montat motorul cu cilindrul la orizontala pentru a evita inecarea bujiei si a facilita scurgerea excesului de benzina pe evacuare (montezi bancul de proba pe verticala in menghina spre exemplu..). Asta pana reglezi carburatorul.Bineinteles, si un demaror te ajuta mult :good:

Aceasta postare a fost editata de avy: 05 October 2015 - 08:21 PM

0

#7 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 October 2015 - 09:50 PM

Ma uitam pe poze..scoate șurubul de la ralenti. Cursa servo - ului e setata corect?
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#8 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 05 October 2015 - 09:51 PM

Vezi postareaavy, la 05 October 2015 - 08:19 PM, a spus:

Pentru inceput eu as fi montat motorul cu cilindrul la orizontala pentru a evita inecarea bujiei si a facilita scurgerea excesului de benzina pe evacuare (montezi bancul de proba pe verticala in menghina spre exemplu..). Asta pana reglezi carburatorul.Bineinteles, si un demaror te ajuta mult :good:

Iti trebuie un demaror puternic pentru benzina. .nu e ca la metanol.
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#9 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 05 October 2015 - 10:02 PM

Da...aveti dreptate...In manual scria..ca pot pune 2 celule..la 1200mh..Eu am avut de 1300mh.Demaror nu mai am.Lam vandut.😂.Pot sa il montez si invers cu cilindrul in sus.Cat despre scanteie..nu prea pot sa vad cand o da😃😃 Ca in momentul cand invarti de pala..nici nu stiu cate curse face pistonul ca sa imi dau seama cand da scanteia.Nu stiu oare am gresit cu ceva?
0

#10 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 05 October 2015 - 10:08 PM

Vezi postareaoachidori, la 05 October 2015 - 09:50 PM, a spus:

Ma uitam pe poze..scoate șurubul de la ralenti. Cursa servo - ului e setata corect?


Nu prea se vede in poze...surubul de relanti nici macar nu atinge parghia.Iar acceleratia..e corecta..cand actionezi mansa..inpinge inainte...ori cum parghia e cu arc si revine inapoi...nu stiu..Ma gandesc..ca poate nu am pus eu corect firele.Din acea aprindere ..ies 3 fire ..una care duce la senzor..una la tahometru..si una la acumulator...😕😕😕😕

Vezi postareaoachidori, la 05 October 2015 - 09:51 PM, a spus:

Iti trebuie un demaror puternic pentru benzina. .nu e ca la metanol.



Aveam unul...dar din "FERICIRE" L-AM VANDUT 😂😂
0

#11 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 October 2015 - 05:15 AM

cum să nu vezi scânteia? Scoate bujia, pune-i pipa şi învâtre motorul până magnetul de pe ax trece pe sub sezor. Atunci o să ai scânteie...sau ar trebui. Mai poţi verifica dacă motorul este în PMI, sau pe acolo, atunci când apare scânteia.

Vechiul proverb "benzineşte şi scânteieşte" se aplică din plin... La tine ai scris că prima condiţie e îndeplinită. Vezi a dou-a.
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 October 2015 - 05:32 AM

Atentie, sa nu invarti motorul, cu bateria conectata, fara bujie. Se arde aprinderea.
Multa, multa bafta.

PS. Incearca, dar sa nu spui la nimeni, sa "palmuiesti" cu sete elicea. Asa imprimi o mai mare viteza si porneste mult mai usor.
0

#13 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 08:34 AM

Vezi postareadan_mitea, la 06 October 2015 - 05:32 AM, a spus:

Atentie, sa nu invarti motorul, cu bateria conectata, fara bujie. Se arde aprinderea.
Multa, multa bafta.

PS. Incearca, dar sa nu spui la nimeni, sa "palmuiesti" cu sete elicea. Asa imprimi o mai mare viteza si porneste mult mai usor.

😂😂😂😂😂 Iam dat ca pe Targu Ogna..daca stii proverbul ala 😂😂😂😂 Am si febra la maini...Am verificat...am scos bujia am pus fisa pe bujie si am puso pe cilindru..si dadea scanteie.Cred ca vrea prima pornire la demaror.
0

#14 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 06 October 2015 - 08:36 AM

Normal trebuie sa porneasca la mana ,mai ales ca este nou !
0

#15 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 08:37 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 06 October 2015 - 05:15 AM, a spus:

cum să nu vezi scânteia? Scoate bujia, pune-i pipa şi învâtre motorul până magnetul de pe ax trece pe sub sezor. Atunci o să ai scânteie...sau ar trebui. Mai poţi verifica dacă motorul este în PMI, sau pe acolo, atunci când apare scânteia.

Vechiul proverb "benzineşte şi scânteieşte" se aplică din plin... La tine ai scris că prima condiţie e îndeplinită. Vezi a dou-a.

Asa am si facut 😃 doar ca nu stiu cand o da.."cand mam uitat sa vad daca are scanteie nu pot sa vad in acelasi timp si pistonul daca e aproape sus" 😂😂😂😂..stii eram si singur.poate daca mai era cineva...de ce? Motorul era montat cu cilindrul in jos.
0

#16 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 06 October 2015 - 08:37 AM

Si eu am avut o problema asemanatoare si am reglat putin acel senzor magnetic pana a dat scanteia cand trebuia .
0

#17 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 08:39 AM

Stiu ce o sa fac!!! O sa montez motorul cu cilindrul in sus si o sa verific aprinderea.Scanteia trebuie sa o dea cand pistonul e aproape sus.
0

#18 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 October 2015 - 10:38 AM

Poate ajuta, sunt rude apropiate...
DLE 30

Fisiere atasate


Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#19 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 06 October 2015 - 10:51 AM

Salut Bogdan.
In primul rand bujia s-a scuipat din cauza ca a primit prea multa benzina. Arde-o cu o bricheta inainte sa o pui la loc.
In al doilea rand nu cred ca trebuia sa umbli la suruburile de reglaj. Vezi in manual cum este reglajul, cred ca la cel de LOW 1,5 ture e cam mult.
La senzorul de aprindere nu umbla pentru ca acolo ai nevoie de o scula precisa ca sa reglezi avansul aprinderii.
La pornire,pui socul si conectezi aprinderea apoi dai la pala pana cand motorul da un rateu,doua ( asta dureaza mai mult la motoarele noi ). Apoi deschizi socul si dai energic la pala. La 2-3 pale ar trebui sa porneasca.
Depinde foarte mult si pozitia in care este montata elicea pe butuc. Ar trebui sa scrie si asta in manual.
Asteptam vesti bune de la tine. :good:
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#20 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 06 October 2015 - 10:55 AM

Si ai grija mare la degete. Pune-ti o manusa groasa pentru ca daca te pocneste elicea iti rupe degetele.
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#21 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 06 October 2015 - 11:17 AM

Pai daca te uiti in poza 3 nu e pusa bine elicea!! In mod normal ar trebui ca magnetul sa fie inainte de senzor iar elicea la ora doua, astfel incat atunci cand da scanteie sa ai si cuplu , practic degeaba dai la pala daca cuplu (datul la pala) nu e la momentul potrivit. :drinks: :drinks:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#22 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 11:35 AM

Vezi postareacatamures, la 06 October 2015 - 10:51 AM, a spus:

Salut Bogdan.
In primul rand bujia s-a scuipat din cauza ca a primit prea multa benzina. Arde-o cu o bricheta inainte sa o pui la loc.
In al doilea rand nu cred ca trebuia sa umbli la suruburile de reglaj. Vezi in manual cum este reglajul, cred ca la cel de LOW 1,5 ture e cam mult.
La senzorul de aprindere nu umbla pentru ca acolo ai nevoie de o scula precisa ca sa reglezi avansul aprinderii.
La pornire,pui socul si conectezi aprinderea apoi dai la pala pana cand motorul da un rateu,doua ( asta dureaza mai mult la motoarele noi ). Apoi deschizi socul si dai energic la pala. La 2-3 pale ar trebui sa porneasca.
Depinde foarte mult si pozitia in care este montata elicea pe butuc. Ar trebui sa scrie si asta in manual.
Asteptam vesti bune de la tine. :good:

Multumesc pt safaturi.Aveti dreptate.Nu am luat in consideratie treaba cu elicia si cu magnetul.Nici macar nu am stiut 😂😂😂😂 Sa vad cum o sa pun elicia din nou...sa se potriveasca la treaba cu magnetul.Stiu treaba cu manusa..am deja 4 copci pe degetul aratator 😂😂😂 si acum dau cu 3 manusi pe mana.Cred ca de asta nu a pornit ....treaba cu senzorul.O sa incerc ..din nou.Despre reglajele de la motor..se mai pot ajusta.De pornit trebuie sa porneasca mai intai.
0

#23 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 11:39 AM

Vezi postareaGigiGL, la 06 October 2015 - 10:38 AM, a spus:

Poate ajuta, sunt rude apropiate...
DLE 30

Merci ...o sa studiez mai mult.
0

#24 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 01:07 PM

Vezi postareacatamures, la 06 October 2015 - 10:51 AM, a spus:

Salut Bogdan.
In primul rand bujia s-a scuipat din cauza ca a primit prea multa benzina. Arde-o cu o bricheta inainte sa o pui la loc.
In al doilea rand nu cred ca trebuia sa umbli la suruburile de reglaj. Vezi in manual cum este reglajul, cred ca la cel de LOW 1,5 ture e cam mult.
La senzorul de aprindere nu umbla pentru ca acolo ai nevoie de o scula precisa ca sa reglezi avansul aprinderii.
La pornire,pui socul si conectezi aprinderea apoi dai la pala pana cand motorul da un rateu,doua ( asta dureaza mai mult la motoarele noi ). Apoi deschizi socul si dai energic la pala. La 2-3 pale ar trebui sa porneasca.
Depinde foarte mult si pozitia in care este montata elicea pe butuc. Ar trebui sa scrie si asta in manual.
Asteptam vesti bune de la tine. :good:

Da...in manual nu scrie prea multe.😕Am facut su eu cat ma dus capul 😃😃😃

Vezi postareacatamures, la 06 October 2015 - 10:51 AM, a spus:

Salut Bogdan.
In primul rand bujia s-a scuipat din cauza ca a primit prea multa benzina. Arde-o cu o bricheta inainte sa o pui la loc.
In al doilea rand nu cred ca trebuia sa umbli la suruburile de reglaj. Vezi in manual cum este reglajul, cred ca la cel de LOW 1,5 ture e cam mult.
La senzorul de aprindere nu umbla pentru ca acolo ai nevoie de o scula precisa ca sa reglezi avansul aprinderii.
La pornire,pui socul si conectezi aprinderea apoi dai la pala pana cand motorul da un rateu,doua ( asta dureaza mai mult la motoarele noi ). Apoi deschizi socul si dai energic la pala. La 2-3 pale ar trebui sa porneasca.
Depinde foarte mult si pozitia in care este montata elicea pe butuc. Ar trebui sa scrie si asta in manual.
Asteptam vesti bune de la tine. :good:

Da...in manual nu scrie prea multe.😕Am facut su eu cat ma dus capul 😃😃😃

😂😂😂 cam atat.

Fisiere atasate


0

#25 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 01:09 PM

Ma asteptam la mai multe poze..despre aprindere..cum gauresti elicia..?? Cum se regleaza carburatorul..etc
0

#26 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 01:41 PM

Alte poze..recente de azi

Oare nu am facut bine ceva?

Fisiere atasate


0

#27 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 06 October 2015 - 06:22 PM

Pentru pozitionarea elicei se tine cont intai de pozitionarea finala a motorului pe model. Se roteste motorul cu mana in sens antiorar privit din fata pana se simte opozitia data de compresie. In acea pozitie se aseaza elicea pe ax asa cum au spus si colegii, la ora doua de pe un ceas analogic. In acea pozitie se fac pe elice semnele corespunzatoare gaurilor de prindere ale celor patru suruburi.
Nu ma voi referi la poze, sa nu ma complic. Nu stiu ce ai facut acolo, dar:
Rezervorul are trei stuturi, folosite dupa cum urmeaza:
-Unul dintre ele, de regula la jumatatea inaltimii verticale, are in interior sorbul (clonc, popular), care se face din furtun terminat cu acel clonc la circa 8mm de capatul rezervorului, pentru a-i permite sa oscileze functie de pozitia modelului in orice pozitie in interiorul rezervorului.
-Un altul, care are rolul de echilibrare a presiunii interne cu cea atmosferica in timp ce se consuma combustibilul, are teava interioara indoita in sus pana langa peretele de deasupra al rezervorului, la nevoie si cu un capat de furtun suplimentar. In exterior, pe deasupra rezervorului se fac doua-trei bucle mai lungi de furtun, capatul liber iesind in exteriorul modelului pentru a elimina extern eventuale scurgeri de combustibil. Rolul acelor bucle este de a preintampina scurgerea externa a combustibilului cand modelul evolueaza in pozitii inversate. O mica cantitate ajunge initial in furtun, dar depresiunea formata datorita consumului permanent al motorului il readuce in rezervor impins de aerul din exterior.
-Al treilea stut, pozitionat la partea de jos a rezervorului este folosit la umplerea/golirea rezervorului cu combustibil. Similar punctului anterior poate avea la nevoie un capat de furtun. Aceste doua ultime furtune interioare nu trebuie sa deranjeze deplasarea cloncului in interior.
Toate furtunele interioare e bine sa fie asigurate cu coliere de plastic sau sigurante metalice.
De la stutul cloncului(sorb) se merge printr-un filtru la carburator.
Exista si mici combinatii posibile; Un sorb sinterizat poate elimina necesitatea filtrului, avand si aceasta functie, pentru combinatia prezentata. Se poate renunta la al treilea stut, umplerea/ golirea facandu-se pe furtunul sorbului, caz in care vom intercala un teu pe furtun pentru alimentare, iar capatul ce duce la carburator va avea filtru de combustibil.
Pentru pornire la pala, eu procedez asa: Soc pus, aprindere pornita, dau un numar de pale pana se amorseaza sorbul pana la carburator si da mai multe rateuri consecutive motorul. In acest moment eliberam socul, mai dam cateva pale maximum si a pornit.


Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 October 2015 - 06:34 PM

Pentru aprindere foloseste o baterie separata. Aceasta si aprinderea se instaleaza cat mai aproape de motor. Receptorul cu bateria lui vor fi cat mai departe. Se recomanda ca servo-ul de acceleratie sa fie la un picior distanta de motor, iar tija de actionare sa fie din plastic (izolanta).
Din fotografii, sper sa ma insel, vad ca alimentezi aprinderea din receptor. Nu spun ca din aceasta cauza nu porneste, dar este bine sa fii atent pe viitor.
As zice ca de vina este pozitia elicii.
Multa, multa bafta.
0

#29 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 09:42 PM

Vezi postareaGigiGL, la 06 October 2015 - 06:22 PM, a spus:

Pentru pozitionarea elicei se tine cont intai de pozitionarea finala a motorului pe model. Se roteste motorul cu mana in sens antiorar privit din fata pana se simte opozitia data de compresie. In acea pozitie se aseaza elicea pe ax asa cum au spus si colegii, la ora doua de pe un ceas analogic. In acea pozitie se fac pe elice semnele corespunzatoare gaurilor de prindere ale celor patru suruburi.
Nu ma voi referi la poze, sa nu ma complic. Nu stiu ce ai facut acolo, dar:
Rezervorul are trei stuturi, folosite dupa cum urmeaza:
-Unul dintre ele, de regula la jumatatea inaltimii verticale, are in interior sorbul (clonc, popular), care se face din furtun terminat cu acel clonc la circa 8mm de capatul rezervorului, pentru a-i permite sa oscileze functie de pozitia modelului in orice pozitie in interiorul rezervorului.
-Un altul, care are rolul de echilibrare a presiunii interne cu cea atmosferica in timp ce se consuma combustibilul, are teava interioara indoita in sus pana langa peretele de deasupra al rezervorului, la nevoie si cu un capat de furtun suplimentar. In exterior, pe deasupra rezervorului se fac doua-trei bucle mai lungi de furtun, capatul liber iesind in exteriorul modelului pentru a elimina extern eventuale scurgeri de combustibil. Rolul acelor bucle este de a preintampina scurgerea externa a combustibilului cand modelul evolueaza in pozitii inversate. O mica cantitate ajunge initial in furtun, dar depresiunea formata datorita consumului permanent al motorului il readuce in rezervor impins de aerul din exterior.
-Al treilea stut, pozitionat la partea de jos a rezervorului este folosit la umplerea/golirea rezervorului cu combustibil. Similar punctului anterior poate avea la nevoie un capat de furtun. Aceste doua ultime furtune interioare nu trebuie sa deranjeze deplasarea cloncului in interior.
Toate furtunele interioare e bine sa fie asigurate cu coliere de plastic sau sigurante metalice.
De la stutul cloncului(sorb) se merge printr-un filtru la carburator.
Exista si mici combinatii posibile; Un sorb sinterizat poate elimina necesitatea filtrului, avand si aceasta functie, pentru combinatia prezentata. Se poate renunta la al treilea stut, umplerea/ golirea facandu-se pe furtunul sorbului, caz in care vom intercala un teu pe furtun pentru alimentare, iar capatul ce duce la carburator va avea filtru de combustibil.
Pentru pornire la pala, eu procedez asa: Soc pus, aprindere pornita, dau un numar de pale pana se amorseaza sorbul pana la carburator si da mai multe rateuri consecutive motorul. In acest moment eliberam socul, mai dam cateva pale maximum si a pornit.



Mulumesc pt sfaturi. Ceaa ce am facut eu..era doar de proba..si nu pe model...Nu prea se vede in poze..dar la stut sunt 3 furtune.O tija indoita in sus..pt aer...una pt alimentare si una pt motor..cea de alimentare am ridicato in sus..din lipsa furtunului.😃 Stiu si eu..ca la cea care duce la motor..am pus o teava scurta pe furtun pt a nu se indoi in cazul care se poate intampla.Stiu si traseul..cu un "T"..Singurul lucru care a fost..nu am tinut cont de gaurirea eliciei.😕

Aceasta postare a fost editata de bogdan_bacau: 06 October 2015 - 09:43 PM

0

#30 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 06 October 2015 - 10:23 PM

Da...ultima postare..nu vreua sa inervez pe nimeni..si nici sa o fac eu pe desteptul 😃 Dar fiind primul motor pe benzina..nu am tinut cont de anumite reguli importante.Nici nu am cum sa explic..sau cum sa ma exprim.Am facut 2 desene ..banale..dar da inteleg si eu.Motorul este montat cu cilindrul in jos.senzorul este montat cum se vede in poze.. si cam asa am inteles eu.😃😃😃 daca am gresit.va rog sa ma corectati.

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro