DLG - One piece fuselage Un nou proiect pentru 2016
#91
Postat 18 November 2015 - 10:53 AM
Mai sunt niste smecherii pe care ti le-am zis la telefon ai uitat?
Ciao Sorin
#92
Postat 18 November 2015 - 05:19 PM
Eu o sa pun Uni dupa care Vlad dupa care tesatura la interior. Nu ma mai complic cu bot de Kevlar. O sa scot antenele afara si gata.
Lacu ajuta in special ca dupa ce termini piesa poti sa-l lustruiesti dar cel mai bine era sa ai mulaj lucios ca oglinda. Ia ceva de lustruit vobseaua si o sa fi OK. Dar din nou va trebui sa faci asta la toate fuselajele care le faci. Poate incerci sa lustruiesti mulajul un pic mai mult in loc sa lustriesti fiecare piesa. CU lac piesa va iesi din mulaj un pic mai usor.
Daca poti cumpara Zyvax FlexZ si pune in mulaj. Eu folosesc produsul asta cu mult succes.
#93
Postat 19 November 2015 - 08:56 AM
F2B, polish nu am facut, mi s-a parut suficient de lucioasa, am sa insist un pic sau vad cum va iesi cu UNI pe exterior.
Acum lucrez la matrita pentru pylon ampenaj, va fi dintr-o singura bucata. In interior voi pune tesatura, suport pentru suruburi, apoi presez fortat o bucata de polistiren finisata la dimensiuni.
Filetul la suruburi nu stiu inca din ce sa-l fac sa il scot tot sub 2 grame.... ma gandeam la o mica placuta de Al de 1mm.
Pentru PEG, am sa merg pe varianta simpla, fara T, matritata. Parerile sunt impartite la cele T, sunt mai grele si daca se rup din aripa, se inlocuiesc foarte greu.
#94
Postat 19 November 2015 - 09:06 AM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#95
Postat 19 November 2015 - 09:14 AM
Aceasta postare a fost editata de Zippo: 19 November 2015 - 09:15 AM
#96
Postat 19 November 2015 - 09:33 AM
In fibra si rasina nu tine filetul si chiar daca tine dupa cateva insurubari se duce dracului.
Nu e vorba doar de presiune mai gandestete
Ciao Sorin
#97
Postat 20 November 2015 - 08:00 PM
IMG_3675.jpg (139.77K)
Number of downloads: 90 IMG_3676.jpg (130.6K)
Number of downloads: 90
#99
Postat 20 November 2015 - 10:03 PM
De obicei trebuie un canal ca rasina sa aiba unde sa se duca.
Poate asta explica greutatea si calitatea suprafetei.
Gicesc ca pui piesa cu foarte putina rasina in mulaj care duce la calitate de suprafata nu asa de misto. Ideia este sa pui piesele un pic ude in mulaj si sa flosesti balonu sa evacueze excesul de rasina. Asta deasemenea lasa o suprafata mai misto.
Daca nu se evacueaza rasina ramii cu o piesa grea.
Poti sa faci canal usor pe o freza sau taie pe un router.
#100
Postat 20 November 2015 - 10:21 PM
Cred ca din cauza asta la primul a iesit mai rugos si greu, rasina nu iesea peste tot si ramanea blocata in anumite zone.
Am mai turnat unul zilele trecute din tesatura si a iesit 41g, glosy si nu mai e nevoie de lac sau altceva, insa asta sa speram ca va iesi mult mai bine, am folosit UD, fibra de sticla si kevlar, intarit in punctele cheie.
Aceasta postare a fost editata de Zippo: 20 November 2015 - 10:22 PM
#101
Postat 20 November 2015 - 10:53 PM
Aceasta postare a fost editata de OcsiRC: 20 November 2015 - 10:55 PM
#102
Postat 21 November 2015 - 07:35 PM
Este o greutate foarte buna si nici nu intentionez sa le fac mai usoare, nu cred ca are sens sa neglijez rezistenta.
Suprafata a iesit mult mai bine si nu mai e nevoie de lac.
IMG_3678.jpg (260.61K)
Number of downloads: 81 IMG_3680.jpg (117.04K)
Number of downloads: 80
IMG_3683.jpg (200.44K)
Number of downloads: 78
#103
Postat 21 November 2015 - 07:37 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#104
Postat 21 November 2015 - 07:58 PM
Aceasta postare a fost editata de ender67: 21 November 2015 - 07:58 PM
#106
Postat 21 November 2015 - 08:20 PM
Cum a zis si F2B, daca greutatea nu e pe coada e ok, la mine se centreaza exact la capatul corzii aripei.
Merci fly, cu putinul stoc de materiale pe care il am, sper sa le scot pe toate ok , fara rebuturi :)
endler, la full carbon scoti antenele afara si nu sunt probleme.
#107
Postat 21 November 2015 - 08:29 PM
Aceasta postare a fost editata de Travel Air: 21 November 2015 - 08:29 PM
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#108
Postat 21 November 2015 - 09:38 PM
#109
Postat 21 November 2015 - 09:45 PM
Coarda aripa: 180mm
Lungime bot pana la: BA- 230 mm
Sectiune bot 35mm, profil oval
#111
Postat 22 November 2015 - 02:26 PM
Zippo, la 21 November 2015 - 07:35 PM, a spus:
Felicitari ! 36 g e chiar foarte usor , cel facut de Jonas , e drept varianta " rigida " - a fost alegerea pentru a rezista la " exploatare " de incepator -, are 39 g ! Esti in parametrii de invidiat ! In cate straturi ai laminat botul / boom-ul , in greutatea asta e cuprins si pilonul ampenajului ?
Fisiere atasate
-
Fuselaj Jonas 1.jpg (337.3K)
Number of downloads: 43 -
Fuselaj Jonas 39g.jpg (32.06K)
Number of downloads: 40
Aceasta postare a fost editata de OcsiRC: 22 November 2015 - 02:27 PM
#112
Postat 22 November 2015 - 06:22 PM
Inca nu am avut curajul sa-i testez rezistenta, rasina inca polimerizeaza 7 zile pana e complet intarita insa primele doua scoase sunt beton, am agatat 3 kg de coada si nu a cedat.
Nu cred ca am sa sacrific niciunul cu astfel de teste, se simpte la mana daca e slab sau nu.
Pentru a nu trece in extrema cealalta, 35g este un compromis foarte bun pentru inceput, cam asta e targetul :) , probabil cu carbon UNI HM si Vlad le pot scoate mai usoare in mai putine straturi.
#113
Postat 22 November 2015 - 06:51 PM
This F3K DLG fuselage is made in one piece.
Fuselage nose is made from kevlar, while the rest of the fuselage is made of several carbon types.
It is reinforced on strategic spots which gives it more strength.
Intersection of the fuselage is an ellipse (look at pdf file) and has plenty room to install all necessary components.
Canopy hatch is large enough to be able to maneuver with components, hatch edges are reinforced with roving.
Canopy hatch is on the opposite side of the wing (bottom side of the fuselage).
Canopy is made of kevlar.
2.4 GHz friendly.
The weight is 53g , but if you wish, it can be lighter.
Felicitari ... ai reusit sa faci un fuselaj la 2/3 din greutatea fuselajului de la CLM-Pro ... si daca nu ma insel al tau e si mai lung...
Bravo tie .. sa traiesti si sa-ti traiasca si matrita sa ne bucuram mult timp de ea http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif...
Fisiere atasate
-
CLM_Pro_F3K_DLG_fuselage_151.pdf (185.51K)
Number of downloads: 22
#114
Postat 23 November 2015 - 08:46 PM
36g este perfect.
Pentru suruburi eu am facut o saiba de lauminiu cu muchie tesita. In alte cuvinte arata ca un vulcan. In mulaj am doi cilindrii de fier si mulez aluminiu direct in mulaj. Dupa ce scot afara tot ce fac este sa filetez. Alte practici este sa faci o gaura in mulaj si iei niste piulite tip asta http://www.mcmaster....596a005/=zxrqkj le faci senvis in mulaj dupa care poti la re gauresti si sa le filetezi din nou. Da binenteles ca vei avea epoxi unde era fuletu. Altceva este interesant daca faci cu piulitele astea dupa ce mulezi vei avea un fel de cilindru care va pozitiona aripa deasemenea.
#115
Postat 23 November 2015 - 09:17 PM
Pana nu imi fac un stoc consistent de materiale, le voi face de greutati diferite dar asta nu ma deranjeaza atata vreme cat nu depasesc 40g , exersand imi dau seama cat si cum sa pun sa iasa bine.
E o idee buna cu piulite , eu am pus placute de dural patrate, dau gaura si apoi filet... trebuie atentie mare sa nu fie filetul stramb, dar in timp pot sa experimentez diferite metode.
#116
Postat 23 November 2015 - 09:34 PM
Aceasta postare a fost editata de edisultan: 23 November 2015 - 09:34 PM
#117
Postat 23 November 2015 - 09:51 PM
F2B, la 23 November 2015 - 08:46 PM, a spus:
Sau si mai bine un trunchi de con :rolleyes: , cu piulita captiva adaptata putin ...
Fisiere atasate
-
Pilon aripa 3.jpg (253.36K)
Number of downloads: 31 -
Pilon aripa 2.jpg (67.6K)
Number of downloads: 30 -
Pilon aripa 1.jpg (66.53K)
Number of downloads: 28
#118
Postat 23 November 2015 - 10:01 PM
Fisiere atasate
-
Piulita ingropata aluminiu.jpg (141.27K)
Number of downloads: 12
#119
Postat 30 November 2015 - 05:17 PM
Aceasta postare a fost editata de ender67: 30 November 2015 - 05:18 PM
#120
Postat 30 November 2015 - 07:25 PM
De realizat este destul de simplu, pur si simplu lipesc bucata de autocolant pe partea cealalta insa e si o chestie de design, arata mai ok sus.
La Stobel de exemplu fuselajul e full carbon si canopia sus iar antenele scoase afara.