Modelism - RHC Forum: Magnum .61 xls - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Magnum .61 xls ajutor

#1 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 20 February 2015 - 08:19 PM

As dori sa va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi ,indicatii,corecturi referitor la motorul din titlu -Magnum XLS .61 2 timpi 10cc ) . Nu reusesc nicicum sa il reglez astfel incat sa functioneze perfect . Folosesc combustibil rapicon 10% si bujie OS nr. 8 noua,cumparata de mine . Problema cu care ma confrunt este dupa cum urmeaza :
Astazi pe un un pic de frig , vreo 3-4 grade , am incercat din nou sa pornesc motorul,asta dupa cateva incercari esuate in prealabil,insa la temperaturi mult mai scazute . Atunci am dat vina pe frig,imi inghetau oricum mainile si nu prea aveam rabdare . Motorul a pornit relativ usor,dupa cateva pale si invarteli cu masina de gaurit - demarorul meu :)) . Inainte de a da la pala,am deschis complet acceleratia,am astupat carburatorul cu degetul si am dat la pala pana am vazut ca intra combustibil in carburator plus inca o pala . Am redus apoi gazul la aproape minim,am pus incalzitorul de bujie si dai sa sune . A pornit,l-am lasat sa te incalzeasca timp in care am observat ca are o turatie joasa si greoaie . Am mai saracit putin amestecul de la high end niddle,turatia tot crescand , apoi cand am ajuns la un maxim,am revenit cu 3-4-5 clickuri . Pana aici ok,cand strangeam furtunul de combustibil,motorul mai mergea cateva secunde cu aceasi turatie apoi incepea incet sa scada si sa moara in final . Problema pe care am intalnit-o este urmatoarea : nu reuseam sa il mentin accelerat , peste jumate de gaz murea iar daca acceleram din scurt murea imediat,fara sa creasca turatia . M-am mai jucat putin din high end needle,incercand sa il fac mai sarac,in speranta ca poate mergea innecat dar nici o rezolvare, nu reuseam sa il turez nicicum . Uneori parca parca mentinea si turatii mai mari insa imediat pierdea turatiile si murea .
Ma intreb oare nu e cazul sa modific ceva si la low end needle ? sau poate gresesc undeva si nu realizez ? Am reglat din start needle-urile dupa cum urmeaza : High - 2 ture jumate,am tot redus apoi din el vreo 15 20 de clickuri,dupa cum am mentionat mai sus , Low - strans la maxim cu acceleratia deschisa complet,apoi desurubat 5 ture complete . Astea sunt setarile de fabrica date in manual . As dori de asemenea sa imi spuneti daca ati avut/stiti/aveti care sunt valorile care sigur au functionat pe acest motor , valori la numar de ture de deschidere a suruburilor,mai ales la cel de low , cel de high fiind totusi un mister mai mic pentru mine :) .

Stima !
0

#2 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 20 February 2015 - 10:51 PM

NEBUNIIIIEEEE....oare de ce ai umblat la Low?....

incearca, totuşi, să obţii turaţia maximă la motoarele pe metanol...si nu mai sărăci alimentarea...din contră - îmbogăţeşe-o. Asta daca motorul ăla e nou. Dacă e vechi... e altă poveste. Dacă ai fi mai aproape te-aş ajuta...practic..
0

#3 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 20 February 2015 - 11:01 PM

ideea e următoarea. Dacă, în relanti strângi furtunul de alimetare, motorul ar trebui să se tureze şi apoi să se oprească. La tine stă constant. Eu zic să mai deschizi jeglerul de minim câte puţin, până obţii turaţia maximă. Ar trebui ca la fiecare deschidere a jiglerului de minim (foarte puţin de fiecare dată, cam 1/8 ture maxim) punctul în care motorul tău pierde turaţie să fie din ce in ce mai sus. (aşa am butonat motorul de pe un buggy 1-8....). Ideea finamă e să faci motorul să treacă uşor de jumătatea turaţiei maxime. Apoi trecui la celălalt jigler, cel de high..si o iei de la capăt.

Încă ceva...Rapiconul (am ars mai bine de 5 bidoane) dacă are mai mult de 3 luni de când a fost desfăcut...nu te mai chinui...ia-ţi un bidon de Tordado 10%, că e mai ieftin, şi reia procesul de reglaj. S-ar putea să ai o surpriză....
0

#4 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 20 February 2015 - 11:44 PM

Am umblat pentru ca era acolo,ce m-am gandit eu sa il incerc si pe asta pe ideea ca daca vrei sa intelegi trebuie sa il tot bibileseti - se pare ca am gresit :)) . Am sa mai deschid jiglerul de minim atunci cate foarte putin si voi vedea ce rezultate am iar pe cel de turatie maxima de asemenea am sa il mai desfac putin . Bidonul e destul de proaspat , maxim 1 luna . Sa inteleg ca e mai recomandat sa folosesc tornado ?

Motorul nu e nou .

Aceasta postare a fost editata de Ovi: 20 February 2015 - 11:44 PM

0

#5 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 21 February 2015 - 05:30 PM

Am reluat procesul,din pacate fara succes . Daca ieri se mai tura cat de cat,azi nimic , cel mult pornea la relanti insa cand miscam si un mm gazul,murea . Am deschis la maxim jiglerul de minim - 6,5 ture - si nimic,am redus la 4 ture si la fel,nimic . Cred ca altundeva ar fi problema,poate chiar metanolul in sine . Este deschis in jurul revelionului,am verificat acum , poate de acolo . Eu cel putin mi-am epuizat ideile .. nu stiu ce altceva as putea incerca . Imi ramane sa vin cu modelul la vreo intalnire,poate la sebes sau cluj care imi sunt la indemana ..
0

#6 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 21 February 2015 - 07:07 PM

Toata povestea motoarelor termice pleaca de la optimizarea raportului aer/combustibil, dupa regulile clare ale chimiei: n atomi de Oxigen se combina cu m atomi de Hidrogen si p atomi de Carbon pentru o reactie completa, ultimii fiind componentii de baza ai combustibilului. Daca ai aer in exces (jicloare prea inchise), pierzi putere prin cedarea inutila a caldurii degajate de ardere catre aerul nefolosit, reducandu-se temperatura finala si efectul gazelor arse, semnalizat de motor prin scaderea turatiei la inchiderea jicloarelor de combustibil. Daca ai combustibil in exces (jicloare prea deschise), o parte din el ramane neoxidata - arsa si fenomenul se repeta, scade turatia pe acelasi principiu. Optimul pentru o anume deschidere a clapetei de aer il obtii in pozitia jiclorului pentru turatia maxima obtinuta. Datorita unor factori suplimentari care mi-ar rapi inutil timpul pentru explicatii, se prefera in practica un amestec putin mai bogat in combustibil dupa obtinerea acelui maxim, prin deschiderea suplimentara cu unul doua click-uri a jiclorului de maxim si cu 3-5 grade a celui de minim fata de pozitia in care obtii turatie maxima in regim full sau in relanti, dupa caz. Se vede ca in momentul acelei imbogatiri suplimentare a amestecului, fumul incepe sa devina alb, putin mai consistent. Pentru un minim corect, lasi mansa in relanti (fanta clapetei de aer circa 1mm) si cu blocarea in acea pozitie a clapetei de aer reglezi jiclorul de minim pentru maximum de turatie. Daca turatia obtinuta este mai mare decat relantiul normal, mai inchizi putin clapeta de aer, scade putin turatia si repeti reglajul jiclorului de minim. Cand ai obtinut acel maxim de turatie din jiclor, deschizi in sensul desurubarii asa cum am zis anterior cu 3-5 grade jiclorul de minim pentru a imbogati putin amestecul, semnalizat de culoarea fumului care devine mai consistent. Sub nici o forma nu se va rula motorul cu amestec sarac, adica jicloare mai inchise decat optimul obtinut din reglajul jicloarelor, daca tii la motor. Pozitia initiala a jicloarelor trebuie sa fie pe la o deschidere initiala de circa 1,5 -2 ture pentru cel de maxim si circa 0,5 ture cel de minim.
Distractie placuta! :drinks:

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 21 February 2015 - 07:11 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#7 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 21 February 2015 - 10:40 PM

Am inteles , multumesc pentru efortul de a explica aceste chestii !! O singura nedumerire am,desi tind sa va cred pe dumneavoastra : Jiclerul de minim deschis 0,5 ture ? in manual zice ca setarea de fabrica ar fi deschidere de 5 ture de la pozitia de inchis complet - pozitie pe care o folosesc eu si nu aduce un rezultat pozitiv , deci am sa incerc din nou cu modificarea jiclerului de minim .
0

#8 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 21 February 2015 - 11:50 PM

Magnum si ASP sunt aceeasi Marie cu alta palarie. Nu uita de greselile de print; limba chineza si limbile europene difera fundamental atat in scriere cat si in vorbire. Nici eu nu le pricep scrierea si nici ei prea bine pe a noastra. Cu 5 ture pe jiclorul de minim nu vei porni in veci acel motor! Iar o problema de logica: la o fanta admisie aer de maximum 1mm, pentru debitul de aer aspirat pe acolo ai nevoie de extrem de putin combustibil; la maximum, mai mult aer necesita mai mult combustibil. Mai ai si sansa sa-i umpli cilindrul cu combustibil si sa-l distrugi fortandu-l sa se roteasca, intrucat combustibilul este aproape incompresibil.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#9 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 21 February 2015 - 11:53 PM

am inteles,are sens ce spuneti . Eu m-am tot luat dupa manual si inafara de idle nu facea mai mult,maine am sa incerc din nou cu setarile astea ! Multumesc !
0

#10 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 22 February 2015 - 02:00 PM

Am incercat si asa , nici un rezultat .. Am reusit sa pornesc motorul insa dupa 10-15 secunde de rulat la relanti moare de la sine,in tot acest timp pierzand din turatie . Un lucru ce nu corespunde celor expuse este acel jiclor de minim : La 0,5 ture de deschidere clapeta de acceleratie nu se inchide complet,e impiedicata . Pentru a inchide complet clapeta respectiv pt a obtine fanta de 1mm necesara pt idle , a trebuit sa deschid jiclorul de minim 3,5 ture
0

#11 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 22 February 2015 - 02:41 PM

Se inchide complet clapeta de aer, apoi complet jiclorul de minim. Dupa aceea se deschide cu 0,5 ture jiclorul. Sper ca nu ai uitat sa conectezi un furtun de combustibil de la stutul de pe toba de evacuare spre rezervor pentru presurizarea necesara alimentarii cu combustibil si ai obturat orificiul prizei de alimentare cu combustibil pentru mentinerea presiunii in rezervor.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 22 February 2015 - 02:45 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#12 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 22 February 2015 - 02:49 PM

Le-am facut pe toate,mai putin pasii la jiclor,o sa incerc si asa poate se schimba ceva. Eu am deschis carburatorul la maxim,am inchis jiclorul de minim complet,apoi am deschis in pasi mici jiclorul pana am reusit sa inchid complet admisia de aer . ma duc sa incerc !
0

#13 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2015 - 01:59 PM

e din jiclere. trebuie rabdare si iar rabdare. ar fi mai ok sa astepti un pic caldura ca iti ingheata mainile. si demaror neaparat.
deschide high 2 ture. ar fi ok sa pui motorul intr-o pozitie unde ai acces in timpul functionarii si la high si la low.
ai pornit motorul cu 2 ture pe high la relantii si incepi si invarti de low. vezi ce se intampla. si tot asa.
dupa zgomot si dupa cat ulei scoate pe toba ar trebui sa iti dai seama daca e bogat sau sarac. deasemenea, lasa incalzitorul de bujie conectat, dar vezi sa nu cresti turatia, ca o sa arzi bujia.
si invarti invarti si iar invarti :)
ps: verifica furtunul de alimentare din rezervor. era sa fac bucati un os 61fx ca mi se rupsese furtunul de alimentare in rezervor. dar nush cum dracu totusi tragea carburant...
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 23 February 2015 - 02:48 PM

...

Alta parere ( cu cat mai multe cu atat mai rau ) ..

1 - Pune LOW pe setare de fabrica ( trebuie sa gasesti un manual )
2 - Pune High la 2,5 - 3 ture pentru inceput
3 - Porneste si lasa la ralanti putin cu incalzitorul de bujie lasat pe motor ca sa se incalzeasca putin .. il si sprituiesti usor din acceleratie .. brrrr, brrrr dar NU prea tare ca arzi bujia
4 - Deconecteaza incalzitorul de bujie si accelereaza usor si lent .. nu pana la capat .. ci doar asa sa il tii putin in spritz-uri si usor turat .. ca mai sus , sa se incalzeasca mai bine
5 - Vezi in timpul asta ca nu cumva sa vina bule de aer pe furtun .. daca are bule trebuie sa verifici tot circuitul - rezervor, furtune etc .. si dopul de la rezervor sa fie bine strans

Ralantiul il reglezi din tija de acceleratie ( din servo cand e pe model ) asa incat sa ai un ralanti stabil , nu prea mic caci se va oprii, nici prea mare caci nu va sta modelul
pe sol fara sa il tii ... si o sa alergi dupa el pe camp deci nu din Low sau High

Daca pana aici e O.K. mergi mai departe

6 - Accelerezi brusc de la zero pana la jumatate si :

a - daca da sa se opreasca brusc , chiar cu detonare si schimbare de sens ai LOW prea bogat si se ineaca .. il reduci din low -- vezi sensul corect din manual
de asemenea daca scoate foarte mult fumm este bogat .. la fel il reduci
b - daca da sa balbaie , si sa se opreasca fara sa se tureaza instant inseamna ca e prea sarac si nu are gaz .. il imbogatesti tot din low

Toate reglajele astea le faci micrometric .. adica misti foarte foarte putin ca imediat trece de la o setare la alta ... si de preferat cu motorul oprit ca sa ramai cu destele la locul lor.

Daca pana aici ai reusit continuam .. daca nu bibilim pana iese .. nu are cum sa nu iasa

7 - Odata setat low-ul treci la HIGH ... cu turometrul in mana , cu termometrul la indemana , pornesti motorul, il lasi sa se incalzeasca si il accelerezi la maxim .
Tinut accelerat , inchizi surubul de Hight pana obtii turatia maxima .. daca vei continua sa strangi la un moment dat turatia va incepe sa scada ... de la punctul de maxim
dechizi la loc pana scade cu 400 - 500 turatia ..

Trebuie sa nu depasesti temperatura de 80 % ( ca tot e frig afara ) , sa ai grija sa mai scoata totusi fum pe secventa de accelerare .. cand va fi in full se
va arde complet uleiul si nu prea va mai scoate fum ...

Etapa asta de preferat ( chiar obligatoriu ) in doi .. tot pentru .... protectia muncii


Daca Nu si Nu ... iti iei un OS, un Saito sau Yamada si sigur va merge ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 25 February 2015 - 04:43 PM

Am sa le incerc pe toate ,asta cu prima ocazie cand ajung acasa de la facultate . Mersi pentru sfaturi,sper sa iasa ceva !!
0

#16 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 20 March 2015 - 06:59 AM

Vezi postareaOvi, la 25 February 2015 - 04:43 PM, a spus:

Am sa le incerc pe toate ,asta cu prima ocazie cand ajung acasa de la facultate . Mersi pentru sfaturi,sper sa iasa ceva !!

..daca tot esti dispus sa le incerci pe toate ..pune una de asta...Bujie O.S. MAX No.6 (A3) Calda..de ce spun eu prestez cu un ASP 52 nu nou dar cu o compresie excelenta la inceput cand l-am pus sa munceasca .muncea saracu pe model vreo 2-3 zboruri cu bujie nr 8 de mama focului..cand dupa aia eram nevoit sa cotrobai prin toate cutiile cu maimute dupa bujie de ce SE ARDEA ..cineva ma sfatuit ca avand compresia buna trebuia sa mai adaug o garnitura la chiulasa .facut si deasta 2 zboruri si pao.bujia nu ma intreba fenomenul ca nici in ziua de azi nu-l stiu DAR de cand merg cu NO 6 nu am mai avut probleme deloc asta in conditii de temperaturi de functionare diferite vara .toamna iarna...incearca si varianta asta ...MAI este un aspect de controlat daca ai uzura in zona incercuita poti sa cumperi alt carburici nu mai ai ce sai faci...bafta

Fisiere atasate


0

#17 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 20 March 2015 - 07:03 AM

..vine intr-o saptamana ..ASP :good:
0

#18 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 27 June 2015 - 10:56 PM

Acum ca sesiunea e pe sfarsite ( ca si mine de altfel ) am reusit sa ma ocup putin de motor.. "surpriza" ! Se pare ca problema a constat in combustibilul folosit si/sau dopul rezervor slabit => pierdea presiune cand suflam intr-un furtun si le obliteram pe restul. Am inlocuit capacul de rezervor cu unul nou, inclusiv furtunasele, iar suplimentar am urmat sfatul venit de la Mihai_supy si am luat si un bidon de Tornado 10% . Totul a fost perfect,a pornit relativ repede, am reusit sa il reglez sa isi mentina turatia maxima si la inclinare 45'+, sa tina relantiul constant si fara sa se balbaie iar in ceea ce priveste acceleratiile inca parca are momente cand moare la o acceleratie brusca. Ar trebui sa mai inchid 1-2-3-4-5 grade low-ul pentru a obtine reprize mai scurte ?imi e frica de momentul cand accelerez in aer sa nu cumva sa ma trezesc ca moare ..

Multumesc pe aceasta cale si celor 23234252 sfaturi de a regla tot ce am dereglat eu :)), le-am aplicat pe toate pana la urma fiind defapt mai multe variante a aceluiasi rezultat .
0

#19 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 27 June 2015 - 11:04 PM

later edit : PS : acum am recitit cele postate de real_design, am sa mai reduc atunci putin din low . Ma intreb oare se poate sa ajung la o accelerare brusca fara sa moara motorul sau pur si simplu trebuie sa ma adapez si sa nu fac accelerari din idle la maxim prea bruste ?
0

#20 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 27 July 2015 - 03:59 PM

In sfarsit am reusit sa fac si eu primele zboruri, din pacate din 4 doar la ultimul am aterizat pentru ca am vrut eu :)) . In rest, a tacut motorul in aer, fara urmari neplacute insa . Am observat ca in toate 3 cazuri s-a oprit fie in turatie maxima fie atunci cand eram aproape de turatia maxima. Intrebarea fireasca este de ce ? Am incercat sa il mai imbogatesc din high si astfel la ultimul zbor nu s-a mai oprit insa nu sunt pe deplin convins ca asta e solutia, zborul a fost de aprox 5 minute . Ce am observat este ca rar vin mici bule de aer pe furtunul ce intra in carburator , RAR, iar dupa 50-60% incepe sa scoata un fum usor albicios si "umed", mi se umezeste mana daca o tin in jetul de fum . Sugestii ? As vrea totusi sa scap de deadstickurile astea, nu sunt deloc placute :(
0

#21 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2015 - 05:57 PM

Cred ca e prea bogat si la High. Mai ales daca zici ca la trecerea rapida de la relanti la full gaz moare motorul, atunci e prea bogat si la high. Cand reglezi high, inchizi pana urca la turatia maxima si apoi deschizi inapoi 2-3 clickuri.

Aceasta postare a fost editata de Rower: 27 July 2015 - 05:58 PM

MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#22 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 22 August 2015 - 11:59 AM

Am din nou o problema cu motorul . Dupa ce zbor vreo 10 minute bune, functioneaza perfect in zbor, pe toata plaja de turatii , inclusiv cu accelerari bruste, imi moare motorul in aer . Incep zborul cu rezervorul plin,apoi dupa 10 minute mai am cam jumate . Oare sa fie vreo problema la furtune ? cel care baga presiune in rezervor este cam largit acolo unde se pupa cu toba , poate pierde presiune pe acolo .. Niste sfaturi din experienta mi-ar prinde bine, sa stiu inspre ce sa ma indrept ..
0

#23 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 August 2015 - 01:43 PM

Daca era vorba de acel furtun, mergea prost de la inceput, nu dupa 10 minute. Dupa zbor, ai masurat temperatura? Posibil sa-l fi saracit prea mult. Si in zbor regimul motorului devine si mai sarac...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#24 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 22 August 2015 - 07:59 PM

asta ma intriga si pe mine, ce se schimba dupa 10 minute ? Temperatura nu am avut cu ce sa o masor, am facut doar un mini test, adica am pus saliva pe motor imediat ce am ajuns la el si nu a reactionat in vreun fel, deci nu cred ca avea peste 100' . Saracit chiar nu tind sa cred sa fie pt ca de la turatia maxima am mai deschis 4-5 clickuri . Eu merg cu el la o tura si un sfert- o tura jumate la high , undeva intre . Oare nu se intampla ceva pe masura ce se goleste rezervorul ?

Aceasta postare a fost editata de Ovi: 22 August 2015 - 08:01 PM

0

#25 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3415
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 22 August 2015 - 08:02 PM

Nu trage aer fals ? Schimba furtunele ,zic si eu 😊
0

#26 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 August 2015 - 08:44 PM

Atunci verifica furtunele si vezi ce se intampla in rezervor. Posibil si acolo sa fie vreo surpriza.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 August 2015 - 07:43 AM

Verifica in interior rezervor cum a sugerat si Rower ..

E posibil ca furtunul din interior ( cel care duce la carburator ) sa fie fisurat in interior catre capatul dinspre dop .

Astfel , motorul nu mai " suge " gazul prin sorbul de la capatul furtunului ci prin acea fisura .
Cand rezervorul este plin , gazul acopera fisura si alimentarea se face pe acolo - prin fisura , cand scade nivelul
gazului in rezervor, fisura ramane in afara carburantului si trage aer .. se opreste imediat.

Mai scurteaza juma de centimetru si din furtunul care intra in toba ca sa ii faci un capat nou si poate nu mai joaca pe stutz.

Trebuie verificat atent tot circuitul .. la sol cand il accelerezi sa nu apara bule de aer pe furtune ..

E de bibilit .. mai ales sa dai rezervorul jos nu e o mare placere ...

Spor la mesterit
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 31 August 2015 - 02:29 PM

da, e groaznic sa mesteresti pe la rezervor, de asta am venit intai poate poate e vreo alta solutie !! Am sa recurg la asta atunci, cel mai probabil este o problema de alimentare si nu neaparat de reglare . Multumesc pentru sfaturi, sper sa ii dau de cap, ma prinde tot mai mult bazaiala asta cu fum :)) !
0

#29 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 September 2015 - 01:11 PM

Din acest motiv caut sa am acces la rezervor. Uite o idee:
http://www.rhcforum....post__p__276368
Multa, multa bafta.
0

#30 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 01 September 2015 - 01:26 PM

avantajul de a construi de la 0 :p ! Am sa incerc si eu pe viitor, insa tot nu scap de desfacutul motorului care defapt este corvoada mea .. Am o intrebare referitor la rezervor . Daca ii desfac surubul de pe axul capacului de cauciuc, mai este utilizabil ? adica il pot pune apoi la loc, sa strang surubul si sa am in continuare etanseitate ? sau capacul este de unica folosinta ?
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro