Buna ziua. E primul meu post pe acest forum.
Doresc sa aflu ce putere in W este ascociata motorului (aerotermei) de dacie. Ma bate gandul sa folosesc un astfel de motor de aeroterma. Am unul la indemana de pe o aeroterma, nu de dacie, produs de Valeo, pueterea lui fiind de 150 W, cea declarata de producator.
Multumesc.
Pagina 1 din 1
Putere in W (vati) a aerotermei de dacie
#3
Postat 22 September 2015 - 04:28 PM
Cam astea ar fi pozele cu ce am. Am sa sparg carcasa de plastic in care sta motorul si am sa revin cu noi poze zilele urmatoare.
Am mai facut ceva sapaturi si am dat de urmatoarele caracteristici:
Voltage [V] (T25): 12
— Power Consumption [W] (T26): 150
— Diameter (Fan/Weel) [mm] (T27): 147
— Speed [1/min] (T31): 3300
— Rotation: Counter-Clockwise (T32)
Poate ma lamureste cineva daca ar fi bun, la prima vedere, pentru un navomodel de plantat ceva mai greu pe care vreau sa pun un acumulator plumb/gel de 12V si 12-14 si chiar 18Ah, din gama celor stationari care permit descarcari profunde. Estimez sa duc navomodelul spre greutatea de 9-11 kg, fara greutatea nadei si a monturilor. Sunt pescar de crap si vreau sa realizez navomodelul adaptat conditiilor in care pescuiesc, cu siguranta va fi un trimaran sau ceva de genul, cel monococa are inconveniente majore pentru mine desi pentru alti pescari pe care ii cunosc nu reprezinta decat mici inconvenienete cu care s-au obisnuit deja.
Acum vroiam sa stiu si caracteristicile motorului de aeroterma de pe dacie, sa le pot compara cu motorul care il am deja, sa vad care solutie ar fi mai buna pentru ce intentionez eu sa fac.
http://thumbnails113.imagebam.com/43720/c6e536437196148.jpg
http://thumbnails114.imagebam.com/43720/5dbbd6437196151.jpg
Am mai facut ceva sapaturi si am dat de urmatoarele caracteristici:
Voltage [V] (T25): 12
— Power Consumption [W] (T26): 150
— Diameter (Fan/Weel) [mm] (T27): 147
— Speed [1/min] (T31): 3300
— Rotation: Counter-Clockwise (T32)
Poate ma lamureste cineva daca ar fi bun, la prima vedere, pentru un navomodel de plantat ceva mai greu pe care vreau sa pun un acumulator plumb/gel de 12V si 12-14 si chiar 18Ah, din gama celor stationari care permit descarcari profunde. Estimez sa duc navomodelul spre greutatea de 9-11 kg, fara greutatea nadei si a monturilor. Sunt pescar de crap si vreau sa realizez navomodelul adaptat conditiilor in care pescuiesc, cu siguranta va fi un trimaran sau ceva de genul, cel monococa are inconveniente majore pentru mine desi pentru alti pescari pe care ii cunosc nu reprezinta decat mici inconvenienete cu care s-au obisnuit deja.
Acum vroiam sa stiu si caracteristicile motorului de aeroterma de pe dacie, sa le pot compara cu motorul care il am deja, sa vad care solutie ar fi mai buna pentru ce intentionez eu sa fac.
http://thumbnails113.imagebam.com/43720/c6e536437196148.jpg
http://thumbnails114.imagebam.com/43720/5dbbd6437196151.jpg
Aceasta postare a fost editata de nab: 22 September 2015 - 04:30 PM
Întotdeauna apa învinge piatra. Nu prin forţă, ci prin perseverenţă.
#6
Postat 23 September 2015 - 08:57 AM
Domnul Stavrica, navomodelul va trebui sa faca fata cerintelor mele, eu pescuind pe un lac destul de mare si adanc, cu valuri si curenti destul de puternici. Va trebui sa duc navomodelul la 200-300 metri, si care sa poata sa-mi duca aproximativ 6 kg de nada odata, ca sarcina utila, 4 cuve, 2 cu basculare instant si 2 cuve cu basculare progresiva lenta. Imi trebuie ceva foarte stabil, inclusiv la basculare, musai trimaran; pe asta l-am pus pe directia care trebuie si pot lua mana de pe telecomanda, fiindca nu-mi permit sa stau cu mainile in permanenta pe telecomanda ca la monococa. Astea sunt cerintele mele, impuse mai mult de conditiile de pe acel lac.
Aceasta postare a fost editata de nab: 23 September 2015 - 08:58 AM
Întotdeauna apa învinge piatra. Nu prin forţă, ci prin perseverenţă.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1