Mini quads - clasa 250 si nu numai
#361
Postat 27 April 2016 - 01:47 PM
Sa vezi ce face cand tragi, cand impingi cand le combini etc etc
Daca bagi muianu derect in hochelari .. ce faci ? Vezi un orizont care se balangane sau se da peste cap ..
Nu vezi ce face jucaria functie de cum dai din maini ..
Evident ca dupa ce o inveti la vedere ( vezi cei care fac 3D cu raceru fara ochelari ) o iei nitel de la cap
dupa ce iti pui Fat Shark-ul sau cofragu' de oua pe cap !
P.S.
Nici avioanele nu se duc departe ... chiar si un benzinar de 3m risti sa nu mai stii daca vine sau se duce !
#362
Postat 27 April 2016 - 02:18 PM
In fond asta e modul natural de a zbura, stanga e stanga, sus e sus; intotdeauna.
Si cu o scula (aproape) indestructibila cum e un Racer 250 invatatul merge repede.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 27 April 2016 - 02:19 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#363
Postat 27 April 2016 - 02:24 PM
Haide sa incercam ceva: tu pe simulator cu ea la vedere si eu pe acelasi simulator cu fpv adica vederea din camera in simulator si sa vedem care termina cursa si cu mai multe porti trecute ..... te bagi???
Sau la teren: tu cu ea la vedere si eu cu ochelarii si mergem amindoi sa vedem care urmareste traseul pistei de zbor???
Ce zici???
#364
Postat 27 April 2016 - 02:28 PM
dar repet .... daca esti asa increzator in teoria ta .... haide la teren si ne dam amindoi pe terenul mare si facem ture de teren tu la vedere si eu FPV ..... sunt convins ca eu o sa ma descurc mult mai bine cu ochelarii pe cap
#365
Postat 27 April 2016 - 02:35 PM
Teo-Costin, la 27 April 2016 - 02:24 PM, a spus:
Haide sa incercam ceva: tu pe simulator cu ea la vedere si eu pe acelasi simulator cu fpv adica vederea din camera in simulator si sa vedem care termina cursa si cu mai multe porti trecute ..... te bagi???
Sau la teren: tu cu ea la vedere si eu cu ochelarii si mergem amindoi sa vedem care urmareste traseul pistei de zbor???
Ce zici???
Corect ce zici dar vei invata GRESIT .... adica poti duce drona pe traseu DAR nu pe o trasa corecta ... ci poate driftata pe lateral , viraje mai mult derapate si cu botu' pe " pereti " , reveniri la linie brutale , variatii pe ialtime la parcurgerea traseului .... sus , jos , hop ca e prea jos si suuus de tot cu ea ...
D'astea !
Facem altfel ... zbori tu la teren cum vrei si eu filmez evolutia dronei ... si pe urma te uiti .... O sa faci pe tine de ras !
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 April 2016 - 02:37 PM
#366
Postat 27 April 2016 - 04:36 PM
Si invers, un pilot incepator 100% va considera FPV-ul mai natural, nu ati observat niciodata ca pe simulator in cockpit view aterizarile ies de vis, pe cand third person pilotaj clasic le mai trantesti ?
Referitor la pierderea orientarii la distanta, aici trebuie lucrat la schimbarea unor deprinderi, nu mai pilotezi gandind ca fata e fata si dosu ... e cum e...
Trebuie mers pe ghicite... determinarea orientarii bazata pe traiectorie, ii dai un pic de input in ce directie vrei, vezi cum evolueaza si ghicesti care e fata.
Sau, pitch inainte combinat cu un pic de yaw, va face un arc de cerc, din a carui traiectorie poti deduce cand e cu fata spre tine, si atunci eliberezi yaw si vine acasa.
#367
Postat 27 April 2016 - 04:56 PM
Hyperlite Floss 3.0 FPV racer
Multiplex Funglider FPV plane
#368
Postat 29 April 2016 - 10:34 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#369
Postat 29 April 2016 - 04:08 PM
hash84, la 29 April 2016 - 10:34 AM, a spus:
Super ! ... cand revii in capitala sa iei cu tine " poarta " aia pe sub care ai trecut .... e numa buna la teren , sa faci un circuit race .
#371
Postat 30 April 2016 - 04:46 PM
http://youtu.be/d1-8wLpbGCo
#372
Postat 30 April 2016 - 08:10 PM
#373
Postat 30 April 2016 - 09:26 PM
https://youtu.be/w8ZzJOm7TXc
Controlul gazului pare cel mai greu - prea puțin și e plictisitor, prea mult si iti trebuie elici.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 30 April 2016 - 09:28 PM
#374
Postat 01 May 2016 - 07:58 AM
Ciprian97, la 30 April 2016 - 09:26 PM, a spus:
Genial spus ! Genial !
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#375
Postat 01 May 2016 - 08:01 AM
#376
Postat 01 May 2016 - 10:49 AM
renatoa, la 01 May 2016 - 08:01 AM, a spus:
alt-hold is for the weak :)) si oricum la racere 250 nu ar trebui sa aiba barometru...
#377
Postat 01 May 2016 - 11:13 AM
Nu ar trebui... nici gps, dar vad ca unii pun :p
#378
Postat 01 May 2016 - 06:44 PM
1) ai zburat ca bunica
2) ai rupt un brat sau ceva mai grav.
Alt hold e o prostie la 250, îți iei fantoma sau papagal dacă vrei să fii spectator la un film. Am baro pe FC, nu-l folosesc.La ce bun dacă traseul meu e la vale si la deal?
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 01 May 2016 - 06:46 PM
#379
Postat 01 May 2016 - 08:52 PM
Ciprian97, la 01 May 2016 - 06:44 PM, a spus:
1) ai zburat ca bunica
rad cu lacrimi ca stiu cat de adevarat este =)))))))
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#380
Postat 02 May 2016 - 09:31 AM
Va aduc un tocator de hartie la teren ... gratis ! Ha ! Ha !
Valoarea mea ! Valoarea mea !
https://www.youtube....h?v=16yHlHQpdoY
#382
Postat 02 May 2016 - 03:36 PM
Ciprian97, la 30 April 2016 - 09:26 PM, a spus:
Activeaza damped light daca nu ai, verifica rezolutia pe stick in cleaflight sa fie simetrica. Sa pleci spre exemplu de la 1050 min throtle si sa ajungi la 1950 asa ai simetric sticku intre 1050-1500-1950 sau pale cu mai putin thrust. La plimbari d-astea sunt mai bune turatiile decat efectiv thrustul si cat de repede le opreste motorul si le duce in ture iar.
Nu e bun thrust infinit :)
#383
Postat 02 May 2016 - 04:06 PM
#384
Postat 07 May 2016 - 03:42 PM
http://www.rhcforum....post__p__853997
Am facut azi doua zboruri de test si mi-a placut.
Sezantia e oarecum asemanatoare cu 250-ul :)
#385
Postat 08 May 2016 - 07:56 AM
Nu imi mai merge OSD-ul pe quad ....
#386
Postat 08 May 2016 - 08:35 AM
Mai multe detalii? De unde să știm noi ce echipamente ai... a dispărut overlay-ul sau e beznă total?
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 08 May 2016 - 08:37 AM
#387
Postat 08 May 2016 - 09:23 AM
#388
Postat 08 May 2016 - 09:33 AM
Ai putea pentru inceput sa urmaresti firele de la camera catre vtx. Undeva pe parcurs trebuie sa fie ori o bifurcatie Y sau semnalul video de la camera sa intre intr-o placa si sa iasa mai departe pe alt pin catre vtx.
LE: aparent osd-ul e incorporat in vtx. De aici... nu prea se mai poate face ceva doar din ce vad pe net.
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 08 May 2016 - 09:37 AM
#389
Postat 08 May 2016 - 09:47 AM
Imaginea e rea chiar si cu motoarele oprite sau doar cand zbori? Cum arata interferentele astea? Imagine cristal n-ai sa ai decat daca zbori in locuri libere unde exista cale directa si neobstructionata intre antenele video.
Antene, fire, alimentare. Trebuie luate toate la rost.
#390
Postat 08 May 2016 - 09:54 AM
Am schimbat TX-ul cu unul nou model Boscam TS832S 40CH 600mW si camera noua. Alimentarea se face prin placa de baza de la Eachine.
Am un frame ZMR250 si o sa mut totul pe frame-ul nou.
Ideea este ca s-a vazut bine la inceputuri dar poate ca in urma unor trante sa se fi intamplat ceva pe placa de baza de la Eachine.
Am pus si pe direct alimentarea direct din baterie si tot asa face.