decembrie 2005 impodobiti-va zburatoarele
#61
Postat 22 December 2005 - 03:39 PM
va multumesc pentru sfaturi..dar m-am urcat de multe ori on copaci si niciodata n-am cazut...dar ete acum am patit-o....stii cum ti-e soarta...dar bine ca n-am patit nimic....ca asta imi mai lipsea acu in ajunul Craciunului....eu acum plec acasa si n-o sa mai scriu pt o vreme..si va urez la toti Sarbatori Fericite si zbor placut..
Salutari si inca odata Sarbatori Fericite
Salutari si inca odata Sarbatori Fericite
#63
Postat 22 December 2005 - 05:23 PM
de cand mi-am luat elicopter electric, ma tot dau prin cladirea politehnicii, la rectorat cu inca un baiat. elicopteru e electric Walker: diametru rotor principal 510mm; am 2 acumulatori li-po de schimb, cu fiecare zbor cam 10 min. i-am pus niste bete de carbon cu bile la capete ca sa ii maresc perimetrul trenului de aterizare, si l-a facut si mai stabil, coborand centrul de greutate
care mergi la un zbor maine in sau pe langa politenhnica? :)
care mergi la un zbor maine in sau pe langa politenhnica? :)
Aceasta postare a fost editata de teo: 22 December 2005 - 05:25 PM
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
#76
Postat 27 December 2005 - 02:04 PM
Citeaza
M-ai innebunit cu Chitila asta.
Baga si tu la "Terenuri de zbor" cum se ajunge acolo, asa ca sa stie tot poporu' nu numai voi, capitalisti verosi ! Â
Baga si tu la "Terenuri de zbor" cum se ajunge acolo, asa ca sa stie tot poporu' nu numai voi, capitalisti verosi ! Â
Scorpio, fii atent la mine desi sunt un capitalist veros, m-am hotarat sa impart secretul si cu voi simpatizanti ai lui Che Guevara. :wub:
Ca sa ajungi la "Kitila airfield" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif mai intai trebuie sa iesi pe linia de centura. Din Militari se poate ajunge acolo iesind spre autostrada Pitesti si dupa primul pod faci imediat la dreapta ( dar ai grija sa nu ajungi la Carrefour) dupa care te incadrezi pe soseaua de centura imediat la stanga si o tii vreo 4-5 Km pana la prima benzinarie (care este pe partea stanga). Terenul de zbor este in spatele benzinariei la vreo 500-800 m in camp deschis nu departe de o unitate militara de antiaeriana ( nu te speria nu au munitie).
Multumit ?
;)
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 27 December 2005 - 02:11 PM
#77
Postat 27 December 2005 - 02:38 PM
Sau
Mergi pe 1 Mai pina la intesectia cu Grivita, dupa care la dreapta pe sub podul Constanta, stanga dupa pod si ai intrat in chitila. Mergi pina iesi din bucuresti si cum ai ajuns la un pod (linia de centura) faci stanga. O tii asa cativa km pina ajungi la un petrom, dupa el faci dreapta si gata ai ajuns.
Vezi harta jos
Mergi pe 1 Mai pina la intesectia cu Grivita, dupa care la dreapta pe sub podul Constanta, stanga dupa pod si ai intrat in chitila. Mergi pina iesi din bucuresti si cum ai ajuns la un pod (linia de centura) faci stanga. O tii asa cativa km pina ajungi la un petrom, dupa el faci dreapta si gata ai ajuns.
Vezi harta jos
Imagini atasate
#78
Postat 29 December 2005 - 11:53 PM
Ieri,28 decembrie, am vazut un adevarat spectacol,dat de doi meseriasi ai pilotarii.E vorba despre dl.Liciniu Fratila,cel cu recordul de 52 km (EZ-pilotat din mersul masinii-exista acest subiect pe forum),impreuna cu un prieten al dumnealui,dl.Vali (nu am retinut celalalt nume).Cele doua EZ-uri au evoluat pe un vant de 60-70km/h,care pur si simplu iti smulgea modelul din mana.Existau curenti puternici ascendenti si evident descendenti care faceau imprevizibila traiectoria modelului,rafale care isi schimbau directia si intensitatea si au fost momente cand modelele,cu motoarele (brushless) turate la maxim,zburau inapoi. In aceste conditii s-a desfasurat zborul,care a continut si figuri acrobatice (looping-uri,tonouri),a durat peste o ora si s-a incheiat cu modelele nevatamate,fara nici un accident.
Concluzia este ca,pe langa maestria celui ce piloteaza,EZ-ul este un model deosebit de stabil,docil si rezistent,avand avantajul ca elicea si motorul sunt protejate (prin pozitia lor),iar lipsa trenului de aterizare,constituie un alt avantaj,atat in zbor cat si la aterizari pe teren accidentat (cum a fost in cazul acesta).
Eu am fost “cameramanâ€,am facut ceva poze si filmulete cu camera digitala si am primit acceptul d-lui Liciniu de a posta pe forum ceva despre acest zbor. Din pacate,nu stiu o posibilitate de a pune pe forum filme,care ocupa cativa MB.Astept sugestii.
Dan P
Concluzia este ca,pe langa maestria celui ce piloteaza,EZ-ul este un model deosebit de stabil,docil si rezistent,avand avantajul ca elicea si motorul sunt protejate (prin pozitia lor),iar lipsa trenului de aterizare,constituie un alt avantaj,atat in zbor cat si la aterizari pe teren accidentat (cum a fost in cazul acesta).
Eu am fost “cameramanâ€,am facut ceva poze si filmulete cu camera digitala si am primit acceptul d-lui Liciniu de a posta pe forum ceva despre acest zbor. Din pacate,nu stiu o posibilitate de a pune pe forum filme,care ocupa cativa MB.Astept sugestii.
Dan P
Imagini atasate
#82
Postat 30 December 2005 - 02:04 PM
gicosu, la 27 Dec 2005, 14:04, a spus:
Multumit ?
:D
:D
Da, sunt multumit !
fan-club Che Guevara doreste sa multumeasca pe aceasta cale "tutulor" burghezilor-mosieri pentru impartasirea acestor secrete.
Tot departe e de mine...... nu e mai nici un teren in partea de sud a Bucurestilor ?!?!? hai ca e deja off-topic
La Multi Ani !
=- don't drink'n'drive, better smoke and fly -=