n-am gasit alta rima
decembrie 2005 impodobiti-va zburatoarele
#38
Postat 05 December 2005 - 03:25 PM
pahguletz, la 5 Dec 2005, 14:56, a spus:
Va dati seama ca daca mai pun si mana pe comenzi si mai deschid si ochii...
Totul e sa simti... cum iti ingheata urechile. De restul nu-ti mai pasa
;)
#39
Postat 05 December 2005 - 06:25 PM
uite, mai pun o poza, sa vedem daca iti dai foc la calculator. si unde mai pui ca e o poza care a mai fost la subiectul cu etape de constructie B)
Imagini atasate
Laser frate!
#44
Postat 11 December 2005 - 09:31 PM
Imagini atasate
#50
Postat 21 December 2005 - 03:28 PM
salutari si Sarbatori fericite
#51
Postat 21 December 2005 - 07:27 PM
Spaceone, la 21 Dec 2005, 16:28, a spus:
..tot din cauza de comonimbus dinala?
Sarbatori Fericite!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 21 December 2005 - 07:31 PM
Cu rabdare si ciocan.
#52
Postat 21 December 2005 - 08:09 PM
Salutari
p.s. marinare nu sunt suparat pe tine pt gluma...
#53
Postat 21 December 2005 - 08:33 PM
Ai grija pe viitor.
Muuuuuulta bafta si felicitari pentru zborul pe asa vreme.
Acesta-i spiritul.
PS. Eu stiu cum este cu copacii, stalpii de telegraf....etc B)
#54
Postat 21 December 2005 - 08:41 PM
Salutari
#56
Postat 22 December 2005 - 09:27 AM
Spaceone, la 21 Dec 2005, 21:09, a spus:
ma doare doar putin un muschi de pe spatele ca am facut o intindere...in rest nimic......doamne aeromodelismul te poate ucide daca nu esti atent...
Salutari
p.s. marinare nu sunt suparat pe tine pt gluma...
nu, ca nu mori imediat, te chinui vreo 10 ore...
ai grija de muschiul de pe spatele, ca mai e nevoie de tine pe lumea asta.
Citat din MANUALUL PILOTULUI PLANORIST, Editia Feb. 2003, Autor Dumitru Popovici et col.
Cumulonimbus (Cb) sunt nori denşi şi dezvoltaţi cu extindere mare pe verticală, cu forme de munte sau turnuri enorme. Baza şi mijlocul norului sunt întunecoase şi sumbre, vârful vizibil, fibros, sub formă de creneluri, nicovală. La latitudini medii vârful poate depăşi nivelul tropopauzei (12-15 km). Norii Cb dau averse de ploaie, lapoviţă, ninsoare sau grindină. În aceşti nori, apa se găseşte în cele trei stări de agregare: lichidă (picături de apă), vapori şi cristale de gheaţă. Aversele care cad din aceşti nori sunt însoţite de fenomene orajoase (descărcări electrice).
Norii Cb sunt foarte periculoşi zborului datorită tubulenţei şi a curenţilor ascendenţi-descendenţi foarte puternici (15-35 m/s).
Asa e, aeromodelismul te poate ucide, da' sa vezi ce periculos e la machete statice...
ps. pe Marinaru nici nu te poti supara, atata poate, atata face, doar ca se iau cam multi dupa el si se umple tara de injineri, de nu mai stii daca se scrie membrii sau metrii.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#57
Postat 22 December 2005 - 09:38 AM
BogdanStancu, la 22 Dec 2005, 09:27, a spus:
off-topic !! :)
Apropo' de periculozitate...
Stiti care e cel mai periculos sport din lume ?? :)
SAHU' !! :D
Daca la masa de sah adormi, si cazi cu okiu'-ntr-un nebun :D
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 22 December 2005 - 09:38 AM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#58
Postat 22 December 2005 - 09:47 AM
apropo BogdanStancu...mersi pentru corectare...si de altfel pentru informatia despre cumulonimbus..
Sarbatori Fericite
#59
Postat 22 December 2005 - 10:06 AM
Si daca tot suntem off-topic, invata dracu' sa te urci in copac si sa te dai jos doar cand vrei tu, nu cand vrea el!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.