Definiția unui vehicul aerian fără pilot este destul de largă, deoarece include toate tipurile de aeronave autonome pilotate de la distanță, de la dispozitivele de mici dimensiuni destinate consumului și care sunt utilizate în scop recreativ până la aeronavele de mari dimensiuni utilizate pe distanțe foarte lungi în operațiuni de securitate sau alte operațiuni critice.
Prin urmare, industria vehiculelor aeriene fără pilot are un caracter variat, inovator și internațional, prezentând un potențial de creștere enorm, precum și posibilitatea de a genera locuri de muncă. În același timp, este necesar să se asigure o dezvoltare în condiții de siguranță,securitate și ecologice și să se respecte preocupările cetățenilor pentru siguranță, confidențialitate și protecția datelor.
Ținând seama de aceste două serii de priorități, AESA propune modificarea normelor actuale din domeniul aviației pentru a se lua în considerare cele mai recente evoluții înregistrate în materie de vehicule aeriene fără pilot [A‑NPA (Notice of Proposed Amendment) – notificare privind propunerea de modificare a normelor].
Avem posibilitatea să participăm la acest proces și să contribuiți la conturarea viitoarelor reglementări prin prezentarea unor observații pertinente.
Putem sa transmitem observațiile noastre până în data de 25 septembrie 2015.
Am rugamintea ca in acest post sa adaugati observatiile voastre in legatura cu reglemenatrea propusa de AESA.
Pentru a fi mai eficienti am rugamintea sa faceti observatiile dupa cum urmeaza:
1. Specificati nr. capitol, subcapitol, aliniat , etc....
2. Observatiile se vor face in limba Romana
3. Mentionati observatiile voastre cat se poate de clar. Ca si cum ati depune personal observatiile catre AESA.
4. In cazul in care observatiile mentionate afecteaza alte capitole, subcapitol, aliniat , etc.... va rog sa le mentionati
Va multumesc pentru support
Fisiere atasate
-
id_312.pdf (1.1MB)
Number of downloads: 23
Aceasta postare a fost editata de Andrix_y: 08 September 2015 - 10:18 AM