HPI Wheely/Crawler King Discutii,idei,sfaturi
#1
Postat 25 August 2015 - 09:46 PM
Primul lucru care trebuie sa il faceti in caz ca aveti o masinarie de genul,scapati de sistemul de directie,e un KKT,desi sunt mare fan HPI,nu stiu ce proiectanti au acolo,ori is beti,ori is orbi.
Dorind sa pastrez CG cat mai jos,am zis sa iau un suport servo lateral.Cumparat,fara rost,se intersecteaza cu suspensia,deci nu va chinuiti cu el,nu are rost,cam asa arata
Si am luat un suport servo de la HR central
Cei care nu vor sa puna directie si pe spate,ar putea renunta la sistemul fuzete-portfuzete si sa achizitioneze adaptoare tot de la HR,cu tot cu planetare,astfel ca exista un set de rezerva pt planetare,fuzete,portfuzete
Un alt punct slab al masinii,este sistemul de transmisie,care are in el un fel de protectie pt rotile dintate,compus dintr-un arc,care la fortari mai mari se comprima si masina nu mai inainteaza cand ti-e lumea mai draga.Astfel ca baietii destepti de la RC4WD au facut un sistem fara acel arc nenorocit
Deocamdata atat,urmeaza un servo WP,un sistem brushless si niste cardane MIP.Cum vin piesele actualizez si topicul
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#5
Postat 21 September 2015 - 12:44 PM
Aceasta e punguta cu piese
Asa arata continutul cu toate piesele
Piesa problematica,care din nou,inginerii de la HPI nu stiu ce intentie au avut cu ea,dar numai probleme creaza.Chiar si de plastic daca o faceau,dar mai bine o faceau dintr-o bucata,fara acel arc.Piesele alaturate,sus cea originala de HPI cu arc si jos piesa metalica fara arc,intr-o bucata
Si spurul metalic,care a fost decupat pe interior,pt a mai reduce din masa rotativa
Totodata,pt a-l pastra ca si un Monster-Mud Truck,am instalat si un receiver waterproof spektrum SR200WP.Urmeaza electronica WP,servo WP,cardane MIP si linkuri Home Made,cu capete traxxas de 4mm.VA URMA! :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 21 September 2015 - 12:45 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#6
Postat 07 October 2015 - 08:59 PM
Pt a fii buletrpoof,am ales cardanele de la MIP si desi sunt mai scumpe,nu veti da gres cu ele
Mare atentie insa,cardanele au CVD cu gaura de 4mm,deci nu vor fi bune,deoarece pinionul de atac din punte HD e de 5mm,cel stock e de 6mm,la fel ca si iesirea din transmisie e tot de 6mm,asa ca veti avea nevoie de urmatoarele
Cel de 6mm
Cel de 5mm
Deci per total veti iesi cu cardanele undeva la 300 de lei.Daca se doreste varianta ieftina,trebuie luate cardane de plastic de HPI,care pe un sistem brushless nu stiu cat vor tine,este vorba de acestea
Deocamdata atat cu updateul,asteptam sa vina produsele si voi comanda electronica WP
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#7
Postat 15 October 2015 - 09:35 PM
Diferential HD,in poza se vede diferenta uriasa si de material si de configuratie,daca cel stock e din doua bucati,compusa dintr-un ax si pinonul de atac,prinse cu un e clip,cel HD e turnat din metal si e dintr-o bucata
Asa arata lockerul,pare foarte solid,vom vedea daca rezista carcasa de plastic in care vine lockerul,la sistemul brushless
Dupa cum spuneam mai sus,a trebuit sa comand cvd separat pt cardanele MIP,insa a trebuit sa polizez putin din gulerul cvd-ului pt ca nu se pupa la gaura.Cel din stanga e de fabrica,cel din dreapta e polizat e mine
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#11
Postat 23 November 2015 - 02:21 PM
Numele meu este Florin, si de azi sunt noul posesor al unui Crawler King,
Cum am ajuns in posesia lui, este datorita sotiei mele, intodeauna mi-am dorit o masina rc, dar am avut alte prioritati,
Studiind "problema" de ceva timp si sotia mea fiind alaturi de pasiunile mele s-a gandit sa imi faca un cadou frumos.
(Precizez ca sunt novice,sper sa ma ajutati cu raspunsuri la intrebarile mele,)
Si asa a ajuns la noi urmatoare "jucarie":
HPI CRAWLER KING FORD RAPTOR.
#12
Postat 23 November 2015 - 09:26 PM
Hai cu intrebarile !:)
#13
Postat 23 November 2015 - 11:07 PM
http://www.rhcforum....lycrawler-king/
exista deja un topic
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#14
Postat 24 November 2015 - 11:13 AM
Despre "masinuta" ce sa zic e geniala numai ca am o problema sau cel putin asa cred,
Ambele roti de pe dreapta imi oscileaza, nustiu de la ce e, poate cauciucul, janta sau ceva din interior, in priceperea mea de "mecanic" m-am apucat sa desfac rotile aseara sa ma uit mai bine, din pacate nu am observat nimica, sti de la ce poate sa fie ?
Si inca o intrebare : Pot sa schimb incarcatorul de acumulatori cu unul care incarca mai rapid?
Multumesc pt ajutor
#15
Postat 24 November 2015 - 11:44 AM
#16
Postat 24 November 2015 - 12:00 PM
Intrebare de incepatori : care e diferenta intre nimh si lipo?
Astea sunt specificatiile:
Durable Crawler King design
Factory-assembled Ready-To-Run
Unique Ford SVT Raptor body featuring custom 'digital mud' design
Full-time 4WD shaft drive
HPI 2.4GHz radio system with pistol-grip radio
Enclosed receiver box protects from the elements
Forward-mounted battery for ideal weight distribution
Real off-road truck suspension design
Authentic straight-axle design
Super-strong universal driveshafts
HPI 55-turn crawling motor installed
New spec LiPo-compatible SC-3SWP2 waterproof speed controller
Battery box fits standard LiPo batteries & 6-cell NiMH
Composite oil-filled threaded shock absorbers
Grippy Championship-winning HB crawler tires
Black 8-spoke beadlock style wheels
Complete set of ball bearings
Universal-fit body mounts allow huge range of optional bodies to fit
Officially licensed, prepainted & detailed replica Ford SVT Raptor pick-up truck body
#17
Postat 24 November 2015 - 11:39 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#19
Postat 26 November 2015 - 03:40 AM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#20
Postat 08 December 2015 - 10:21 PM
Si m-am cam apropiat de finalul constructiei,mai urmeaza doar portfuzete e aluminiu si gata.Linkurile le voi face cand voi ajunge in tara.Topicul ramane deschis si pt alti posesori de WK/CK
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#21
Postat 20 January 2016 - 05:35 PM
Am si eu o nedumerire si sper sa ma ajutati,
Deficare data cand dau de rotita de la RC sa schimb pozitia rotilor nu se schimba, se schimba doar in mers, intrebarea mea este : este de la servo? daca vreau sa il schimb cu ce sa il schimb?
Multumesc.
#22
Postat 20 January 2016 - 08:34 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#24
Postat 21 January 2016 - 08:15 AM
Custom CNC parts GNS Racing
#26
Postat 21 January 2016 - 11:11 AM
Cabr0n, la 21 January 2016 - 10:51 AM, a spus:
Da este directia stock, sunt incepator in lumea RC, asa ca nu ma pricep la modificari, de asta va cer parerea.
multumesc.
Initial schimba servoul acela obosit cu un servo adevarat, cu angrenaje metalice, doteaza masina cu un BEC extern care sa suporte amperajul mai mare necesar servourilor puternice si vei vedea o modificare semnificativa in modul de functionare al directiei pe loc si in miscare.
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#27
Postat 21 January 2016 - 10:28 PM
Daca vrei un servo puternic si il folosesti si prin apa,recomand asa ceva
Daca vrei si mai mult,poti schimba suportul de linkuri cu asa ceva,care iti ofera garda la sol mai mare
Pt a reduce si mai mult,aproape spre zero,torque twistul,recomand trecerea la 4 link si anume trebuie cumparati 2 suporti de acest gen si confectionat din tija filetata de 3 sau 4 cu capete Traxxas linkurile
Toata acea tampenie de directie de fabrica,nu isi are rostul deoarece toata foarta servoului,cata o are,se pierde pe "drum"
Evident odata cu trecerea servoului pe punte,pt o eficienta maxima recomand un bec de la Castle Creations.In acelasi timp o echee de aluminiu si linkuri confectionate din aceeasi tija de 3 sau 4 mm cu capete traxxas.Daca mai ai alte nelamuriri,posteaza si voi incerca sa te ajut
Aceasta postare a fost editata de Kitty: 21 January 2016 - 10:29 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#29
Postat 11 August 2016 - 03:19 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp