Primul lucru care trebuie sa il faceti in caz ca aveti o masinarie de genul,scapati de sistemul de directie,e un KKT,desi sunt mare fan HPI,nu stiu ce proiectanti au acolo,ori is beti,ori is orbi.
Dorind sa pastrez CG cat mai jos,am zis sa iau un suport servo lateral.Cumparat,fara rost,se intersecteaza cu suspensia,deci nu va chinuiti cu el,nu are rost,cam asa arata
![Imagine atasata: side servo.jpg](http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_08_2015/post-11564-0-65741900-1440531529_thumb.jpg)
Si am luat un suport servo de la HR central
![Imagine atasata: HR.JPG](http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_08_2015/post-11564-0-36556200-1440531667_thumb.jpg)
Cei care nu vor sa puna directie si pe spate,ar putea renunta la sistemul fuzete-portfuzete si sa achizitioneze adaptoare tot de la HR,cu tot cu planetare,astfel ca exista un set de rezerva pt planetare,fuzete,portfuzete
![Imagine atasata: lockouts.jpg](http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_08_2015/post-11564-0-16474000-1440531804_thumb.jpg)
Un alt punct slab al masinii,este sistemul de transmisie,care are in el un fel de protectie pt rotile dintate,compus dintr-un arc,care la fortari mai mari se comprima si masina nu mai inainteaza cand ti-e lumea mai draga.Astfel ca baietii destepti de la RC4WD au facut un sistem fara acel arc nenorocit
![Imagine atasata: rc4wd.jpg](http://www.rhcforum.ro/uploads/monthly_08_2015/post-11564-0-66182000-1440531956_thumb.jpg)
Deocamdata atat,urmeaza un servo WP,un sistem brushless si niste cardane MIP.Cum vin piesele actualizez si topicul