Modelism - RHC Forum: Axial Yeti XL Kit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Axial Yeti XL Kit Si l-am comandat!! Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 01 February 2016 - 12:28 AM

Super filmul!

Am reusit si eu sa construiesc Yeti XL-ul, si surpriza: cardanul spate WB XL lipseste din kit :o si am in plus o pereche de portfuzete, au incurcat-o rau Axial.
Nu-i bai ca oricum schimbam cardanul cu GPM :D

Dupa tura le fac dus cu apa + putin detergent de vase, dupa uscare dau WD40 pe la partile in miscare si din cand in cand o inspectie la rulmenti.
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#182 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2016 - 12:55 AM

Incearca o rezolvare pe garantie. Nu-ti strica cardanul original, daca ii faci modificarea cu surubul introdus in el pare a fi extrem de rezistent. Daca vrei detalii iti explic ce si cum.
Ca o ai mai proaspata in minte, rulmentii de la roti si cupele de la dif sunt ZZ (metal) sau RS (cauciuc)? Ma gandeam ca daca sunt ZZ sa ii schimb, totusi cei RS sunt mult mai etansi si mai usor de intretinut.

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 01 February 2016 - 12:56 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#183 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 01 February 2016 - 01:20 AM

Nu-mi bat capul cu garantia pentru o piesa care oricum va sta in cutie.
Da, stiu de treaba cu sarma de otel in cardanul original, asa am facut si la Wraith (dar aveam alte probleme: era stramba splina centrala si vibra cardanul in toate directiile, pana la urma am schimbat cardanele cu MIP; la naiba cu plasticele).

Rulmentii de la pinioanele de intrare la diferentiale sunt metal, restul sunt RS.
Eu am inlocuit toti rulmentii stock cu FastEddy, am avut experienta buna cu ei pe Wraith si Stampede.
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#184 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2016 - 01:26 AM

Vezi postareatavyc, la 01 February 2016 - 01:20 AM, a spus:


Eu am inlocuit toti rulmentii stock cu FastEddy, am avut experienta buna cu ei pe Wraith si Stampede.


Mi se pare ciudat cum toti lauda niste rulmenti de 1$ bucata ca ar fi buni. Da' daca toata lumea zice la fel, nu pot decat sa cred. Eu i-am schimbat pe cei de la diff-uri cu unii de la Acer. E in program zilele astea sa desfac toata zona respectiva sa vad cum stau cu rulmentii si cu pinioanele si coroanele. Pana acum nu am avut zgomote ciudate din transmisie, da' nu strica si o verificare vizuala.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#185 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 01 February 2016 - 01:34 AM

Vezi postareaTzicul, la 01 February 2016 - 01:26 AM, a spus:

Mi se pare ciudat cum toti lauda niste rulmenti de 1$ bucata ca ar fi buni. Da' daca toata lumea zice la fel, nu pot decat sa cred. Eu i-am schimbat pe cei de la diff-uri cu unii de la Acer. E in program zilele astea sa desfac toata zona respectiva sa vad cum stau cu rulmentii si cu pinioanele si coroanele. Pana acum nu am avut zgomote ciudate din transmisie, da' nu strica si o verificare vizuala.


Au tolerante mai bune si garnitura tine mai bine mizeria afara, cel putin fata de rulmentii stock de la Traxxas care mi s-au gripat dupa prima mocirla mai serioasa.
Si de Acer am citit lucruri bune.

Acuma am vazut ca Axial au scos AX31339 Heavy Duty Bevel Gear Set - 32T/11T pentru Yeti XL, s-ar putea sa rezolve problemele cu pinioanele si diferentialele spulberate de 6S. Mai caut pe RCC sa vad ce zice lumea de asta.
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#186 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2016 - 01:36 AM

Mda, dar nu se potrivesc cu bulkhead-urile de aluminiu de la Dhawk sau HR, daca ai asa ceva. Zicea unul ceva de Dremel si alte adaptari :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#187 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 04 February 2016 - 08:15 PM

Dupa cum banuiam arcurile pe spate incluse in kit sunt foarte moi; vehiculul e greu fara baterii in el si arcurile mici de pe spate sunt comprimate aproape 100%.
Am comandat din .de mai multe arcuri compatibile de la Axial, sa vedem care ar fi o combinatie mai citava.

Apropos de bulkhead-ul de la HR, uite ce face baiatul asta ca sa-i incapa rulmentii in lagare:

1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#188 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 February 2016 - 08:23 PM

Deja am cumpărat arcurile mici de pe față ca să le pun și pe spate, poate reușesc we acesta, dacă nu mi-e lene :)
Cât despre video, i-am recomandat deja să folosească metoda de schimb a rulmenților de la motoarele nitro, da' mi-a răspuns că nu ar trebui să fie așa de complicat, și că HR bagă prea multă vopsea. Nu zic că nu are dreptate, dar pentru un nitro head metoda asta este mai mult decăt normala. În orice caz o prefer Dremmel-ului. Sunt curios ce se va întâmpla cu rulmenții când zona respectivă se va încălzi mai serios. Pun pariu că vor sări cât colo!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#189 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 February 2016 - 09:41 PM

Eu am avut piese de la HR si erau anodizate, nu vopsite. Oricum e stangaci tare omul din video.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#190 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2016 - 02:04 AM

Si am rupt-o! :angry: O aterizare mai nereusita si vedeti ce s-a intamplat. Nu prea reusesc sa inteleg de ce s-a rupt cardanul din cauza asta, dar o iau ca atare. Altul nu mai cumpar, voi face intarirea celui original, de plasic, cu o bucata de tirant de 8 mm infilatata in interiorul cardanului. Pare-se ca rezista cel putin la fel de bine ca unul de metal. Si, daca se rupe, costa 8$, nu 30!


http://i1383.photobucket.com/albums/ah313/serbanstoenescuTzicul/DSC_0058_1_zpsya4dor8e.jpg


http://i1383.photobucket.com/albums/ah313/serbanstoenescuTzicul/DSC_0071_zpsnigzdx6z.jpg


http://i1383.photobucket.com/albums/ah313/serbanstoenescuTzicul/DSC_0072_zpstk5cwa6o.jpg




Si reparatiile usoare facute cu piese la indemana




http://i1383.photobucket.com/albums/ah313/serbanstoenescuTzicul/DSC_0059_zpsi1jkh7o9.jpg
http://i1383.photobucket.com/albums/ah313/serbanstoenescuTzicul/DSC_0067_1_zpsfxf3yci1.jpg
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#191 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 16 February 2016 - 12:07 AM

Hmm.. ciudat ca s-a rupt cardanul chiar in acel punct, as fi zis ca pin-ul cedeaza primul.
Posteaza si pe RCC, zicea lumea pe-acolo ca cardanele GPM ar fi indestructibile, heh.

Mi-au ajuns si mie piesele GPM din HK: cardan, portfuzete, fuzete.
Am montant cardanul, e OK. Am pus si portfuzetele si fuzetele, dar a trebuit sa pilesc anodizarea (vopseaua?) de pe urechile portfuzetelor ca freca rau de tot. :angry2:
Se pare ca e hit-or-miss cu GPM, de exemplu mie steering-rack-ul de la ei imi merge foarte bine dar unii se plangeau ca freaca in carcasa dif-ului fata.

Am schimbat si arcurile mici, pe fata am pus AX31284 (6.3 lbs/in, green) si pe spate AX31283 (4.8 lbs/in, white). E ceva mai bine, nu mai stau comprimate 100%.
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#192 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2016 - 12:31 AM

Treaba cu cardanul, mai exact cu articulatia din capat, este ca are un diametru mai mic decat cea originala, poate 0,5-0,8mm. Chestie care face toata diferenta. Am incercat sa bag articulatia de la Axial in cupa de la GPM si nu a intrat. Iar la 8mm, cat are toata, 0,8 inseamna 10%, in opinia mea enorm la aceste dimensiuni. Alta chestie, materialul original este mult mai tare. Am facut o combinatie de GPM/Axial, in sensul ca am taiat cardanul GPM (partea dinspre transmisie), l-am adus la 7mm diametru pe polizor (n-am strung in varf de munte) si l-am infipt in cardanul echivalent de plastic al Axialului. Pana acum a rezistat. Materialul GPM mi s-a parut joaca de copiii in comparatie cu Axial, mult mai slab. Am comandat un cardan nou din plastic si ii voi face modificarea cu surubul de 8mm infiletat in el. Pana acum nu am auzit pe nimeni sa se planga de el, in afara faptului ca se torsioneaza, chestie usor de prevenit cu modarea respectiva

PS Si eu fac parte dintre cei care se plang de steering rack :good: Da' nu-l mai bag in seama, probabil ca si-a facut singur loc :lol:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 February 2016 - 12:32 AM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#193 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 16 February 2016 - 11:37 AM

Acum am vazut thread-ul tau pe RCC :)

Am sa comand si eu 2 cardane de plastic (+ surubul aferent), sa am de back-up.

Acuma ma ingrijoreaza carcasa diff-ului spate, mi se pare ca plasticul e putin prea flexibil acolo: nu cred ca va tine bine rulmentii diff-ului.

Of la naiba Axial, Yeti XL-ul asta are prea multe puncte slabe: cardanul spate, pinioanele si coroanele difurilor, bellcrank, pe RCC am vazut si o transmisie spulberata... :unsure:
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#194 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2016 - 02:30 PM

Se pare ca totul porneste de la calitatea de rahat a rulmentilor folositi de Axial. De cate ori se duce o coroana/pinion, vezi si un rulment spulberat. Si inclin sa cred ca de fapt rulmentul cedeaza primul, iar asta antreneaza distrugerea pinionului. La fel a fost si in cazul transmisiei respective. Toti cei care au schimbat carcasa diff-ului si rulmentii nu au mai avut probleme cu pinionul. Deci nu de aici pleaca problema, ci de la rulmenti si/sau plasticul prea moale/subtire al carcasei. Treaba e ca nu prea am chef sa dau 60-70$ pe carcasa fata si vreo 150$ pe puntea spate. Vom vedea. Deocamdata ma cert cu o toanta de la GPM care spune ca de fapt cardanul rupt nu este al lor, ci cel original. Cat de proasta poti sa fii, cand ai pozele in fata, sa nu-ti recunosti propriul produs?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#195 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 February 2016 - 12:23 PM

Update: am primit raspuns de la tanti Clara ca, daca ii trimit cardanul inapoi, imi trimite altul in loc plus niste alte produse. Din pacate transportul pana acolo costa 25$ cu Posta Romana, asa ca spun pas. Asta este, poate imi vor trimite oricum altul in loc. Ce m-a surprins este faptul ca cica vor imbunatati produsul incepand cu urmatorul lot prin marirea diametrului articulatiei care s-a rupt! Nice!! :good: :good: :good:

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 17 February 2016 - 12:24 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#196 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 17 February 2016 - 11:19 PM

si asa a ajuns sa arate al meu Yeti 1/10 :) datorita Freqeskinz.com + cateva piese de la Asiatees.com

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: image1.JPG

Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#197 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 17 February 2016 - 11:54 PM

faina albinuta,trebe sa incerc si eu frima respectiva,am inteles ca preteaza bine la zgarieturi

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#198 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 18 February 2016 - 12:43 AM

Vezi postareaTzicul, la 17 February 2016 - 12:23 PM, a spus:

Ce m-a surprins este faptul ca cica vor imbunatati produsul incepand cu urmatorul lot prin marirea diametrului articulatiei care s-a rupt! Nice!!

Da, GPM/Dhawk sunt receptivi la feedback :good:

Si eu astept un transport de la freqeskinz B)
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#199 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 16 March 2016 - 09:35 PM

Cu porcu seara ...

Combo : Castle 1512Y 2650KV + HobbyWing MAX8 150A si pinion de 15 dinti .

Vreau sa iau un pinion de 10-12 dinti ca prea fuge...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 940832_982319441850826_5203742992054573482_n.jpg
  • Imagine atasata: 1557659_982319451850825_3552112684839827873_n.jpg
  • Imagine atasata: 10590535_982319461850824_4161664525559954473_n.jpg

ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#200 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 10:31 PM

La cati S? Eu am comandat astazi unul de 11, mai mic nu gasesti. Ma rog, exista unele pentru elicoptere, cred, dar s-ar putea sa nu se potiveasca, este mai lung decat cele de auto
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#201 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 10:41 PM

De fapt am mai cumparat si un servo nou, un Savox 2170 parca, de la Andrei Cluj. Al meu m-a lasat intr-un mod tare ciudat, rotita dintata cea mai mica s=a desprins de pe ax. Saptamana trecuta am bagat-o prin niste balti, drept pentru care waterproof-ul model chinezesc nu a rezistat. Drept pentru care am desfacut servo-ul, l-am uscat bine si, spre surprinderea mea, mergea din nou. Drept pentru care am cufundat electronica in Corrosion X (care chiar face ce se spune, am verificat cu un receptor cufundat in apa :yahoo: ) si s-ar putea ca rotita sa se fi desfacut tocmai din aceasta cauza. De fapt Corrosion X este un fel de WD40, un penetrant foarte puternic si ma gandesc ca, cumva, a facut sa se desprinda si pinionul. Am incercat si pe ma-sa si pe ta-su, dar nimic nu a tinut. Iar bomboana de pe tort este ca Hobbyking deja mi-a rambursat banii as store credit. Ei, ce ziceti de asta?? :good: :good: :good: :good: :good:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#202 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 16 March 2016 - 11:02 PM

Cu 4S .

La 1512Y nu prea recomanda Castle 6S si nici nu-i pun .

La 4S apreciez ca are un 70 km/h daca nu si mai mult, la 6S nici nu vreau sa ma gandesc.

Vreau unul mai mic, neaparat .

HK are un sistem de garantie foarte OK . Video - 2,3 poze si ii lamuresti.

Aceasta postare a fost editata de djandrey: 16 March 2016 - 11:05 PM

ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#203 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 11:07 PM

Vezi postareadjandrey, la 16 March 2016 - 11:02 PM, a spus:

apreciez ca are un 70 km/h


Nu prea cred, chiar daca este 2650kv. Poate doar iti da impresia asta, ca-i mare. Daca nu ma insel, viteza cu un 2200 la 4S este in jur de 45km/h. Pune-i si tu un telefon mai vechi inauntru, cu o aplicatie gps care sa-ti dea viteza. Daca ai chef, ca eu n-am acum :), fa si tu o calculatie aici http://www.scriptasy.../top_speed.html
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#204 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 16 March 2016 - 11:09 PM

Ba fuge bine bine sa stii , si mai ales ca-i mare ( mai mare pare mai incet fata de una mai mica la aceas viteza si invers :)) ) .

O sa-i fac maine un test cu GPS si pun poza

Aceasta postare a fost editata de djandrey: 16 March 2016 - 11:10 PM

ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#205 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 11:11 PM

Chiar sunt curios. M-am apucat de calculatia aceea, ca mi-a venit pofta :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#206 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 16 March 2016 - 11:14 PM

Deci spur stock , pinion de 15 (ala din pachet ) si 2650 kv , 4s , dar nu stiu raportu la diff.-uri .
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#207 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 11:16 PM

Il calculez acum, dar da-mi dimetrul exterior al cauciucului, ca n-am masina cu mine
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#208 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 16 March 2016 - 11:18 PM

18 cm dar pune 20 cm ca le baloneaza urat.
ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#209 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 11:19 PM

Balonarea se pune separat
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#210 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2110
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2016 - 11:21 PM

Hmmm, cred ca am pus ceva aiurea, la acest diametru, 15T si cu 2200 imi da 71,51 Km/h. NOOOOOO F... WAY!!!!

O sa pun si eu telefonul pe ea in we

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 16 March 2016 - 11:21 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro