Sfat motor 26cc CDI
#1
Postat 18 August 2015 - 12:06 AM
si daca as putea imbunatati performantele lui cu o elice mai mare ...
#2
Postat 18 August 2015 - 08:06 AM
Uite aici un motor nu prea performant, GF 26i cu elice 16x8 Graupner, tragand un trainer de 6Kg cu plinul facut, sa ai un reper:
Filmul a mai fost postat, il postez doar ca sa-ti faci o idee. O elice mai mare reduce turatia maxima, deci nu te astepta la nu stiu ce performante deosebite. E bine sa mergi aproape de maximum recomandat de producatorul motorului, dar nu peste.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 18 August 2015 - 08:10 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#3
Postat 18 August 2015 - 08:19 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#4
Postat 18 August 2015 - 08:48 AM
GigiGL, la 18 August 2015 - 08:19 AM, a spus:
deci , modelul are 1860 anvergura ,profil simetric , kg ?, mai exact un EDGE 540
#5
Postat 18 August 2015 - 10:15 AM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#6
Postat 18 August 2015 - 03:44 PM
GigiGL, la 18 August 2015 - 10:15 AM, a spus:
5-5,5 KG
#7
Postat 18 August 2015 - 04:20 PM
cosmin xair, la 18 August 2015 - 03:44 PM, a spus:
In cazul acesta ai nevoie de un motor mult mai puternic. De la 30-35cc in sus pentru benzina. Pentru un model acrobat ca EDGE 540 este nevoie de tractiune supraunitara, macar 1,5 greutatea modelului echipat si alimentat. In conditiile actuale nu sunt convins ca poate zbura acceptabil nici scale, nu mai spun de figuri acrobatice. Aceeasi greutate o are si modelul de sus, dar are un hectar de aripi cu profil asimetric ( Clark Y dupa cum arata), ce asigura o portanta foarte buna.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#8
Postat 18 August 2015 - 04:26 PM
#9
Postat 18 August 2015 - 09:06 PM
Aceasta postare a fost editata de cosmin xair: 18 August 2015 - 09:08 PM
#10
Postat 18 August 2015 - 09:48 PM
cosmin xair, la 18 August 2015 - 09:06 PM, a spus:
Eu am OS GT33 pe 1.98 anvergura si fuselaj la 1.93 avionul are intre 5 si 6 kilograme iar motorul trage 9 kilograme si are 3.85 CP, deci un 26CC cred ca doar l-ar ridica de la sol si ateriza, cam atat, nimic mai mult sau poate nici atat.
#11
Postat 19 August 2015 - 07:07 AM
http://www.rhcforum....-funtana-125-g/
#12
Postat 19 August 2015 - 10:43 PM
#13
Postat 20 August 2015 - 07:05 AM
cosmin xair, la 19 August 2015 - 10:43 PM, a spus:
E mare un astfel de rezervor pe un model de pana in 4 kg ..
Ideal ar fi un rezervor de 250 ml .. poti zbura 8-10 min lejer .
Acum depinde si de stilul de zbor, de tipul modelului - acrobat, trainer, scale
Daaaa deja am ajuns la cat timp zboara cu "X" litrii de benzina ?
Nu mai bine stabilesti intai marimea, tipul modelului ?
#14
Postat 20 August 2015 - 10:00 AM
REAL DESIGN, la 20 August 2015 - 07:05 AM, a spus:
Ideal ar fi un rezervor de 250 ml .. poti zbura 8-10 min lejer .
Acum depinde si de stilul de zbor, de tipul modelului - acrobat, trainer, scale
Daaaa deja am ajuns la cat timp zboara cu "X" litrii de benzina ?
Nu mai bine stabilesti intai marimea, tipul modelului ?
modelul are cam 5kg, acrobat si sa fim seriosi 250 ?
#15
Postat 20 August 2015 - 10:06 AM
cosmin xair, la 20 August 2015 - 10:00 AM, a spus:
pai da, eu am motor de 55 si rezervor de 500 ml si consum jumatate din el in 12 min dupa timer..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#17
Postat 20 August 2015 - 12:07 PM
cosmin xair, la 20 August 2015 - 11:23 AM, a spus:
voila..
Fisiere atasate
-
untitled.JPG (46.18K)
Number of downloads: 50
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#18
Postat 20 August 2015 - 06:37 PM
cosmin xair, la 20 August 2015 - 11:23 AM, a spus:
Nu ca sa traga aer , caci are nevoie sa traga benzina DAR daca ar fi ermetic inchis fara un furtun lasat liber la un capat
s-ar vida rezervorul, s-ar deforma si evident pompa nu ar mai putea sa traga carburant .. e ca si cum ai pune la gura o sticla de plastic
si ai incerca sa absorbi aerul din ea .. se deformeaza pana la un punct dupa care nu vei mai putea aspira ...
E foarte clara conexiunea furtunelor in schitele postate mai sus de colegul nostru.
Cele doua variante difere intre ele la capitolul : " Pe unde facem plinul ? ! "
#20
Postat 20 August 2015 - 07:05 PM
cosmin xair, la 20 August 2015 - 06:54 PM, a spus:
un model de acobatie cand vine in picaj si rezervorul e pe jumatate sorbul e sus,cum mai trage combustibil
asa?cred... 13.jpg
Pai ia gandeste te tu la fizica. . Cand e in picaj avionul unde sta benzina din rezervor??
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#24
Postat 20 August 2015 - 07:59 PM
.. si daca o si ia curentul de aer si o duce pe toba incinsa sa te tii avion in flacari ...
Asa ..zbor curat in linie dreapta e mult mai safe .. asta pana se descopera vre-o inventie ceva sa tina benzina pe furtun .
Sau poti pune un rezervor mai mare .. 3-4 litrii ca nu apuca ea sa curga chiar toata si toti apuci sa te dai cateva .... secunde .
:wub: =@ :ph34r:
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 August 2015 - 08:00 PM
#25
Postat 20 August 2015 - 08:16 PM
cosmin xair, la 20 August 2015 - 07:10 PM, a spus:
apa cum curge ?
He, he... raspuns gresit :D apa curgatoare prin niste tevi fixe nu e acelasi lucru ca si o apa intr-un bidon inchis care se misca ;)
Experiment: ia un PET de 0.5l, incarca-l cu apa jumatate, fa-te ca-l zbori... intai orizontal, apoi baga un picaj si observa ce face apa ;)
#26
Postat 20 August 2015 - 09:00 PM
REAL DESIGN, la 20 August 2015 - 07:59 PM, a spus:
.. si daca o si ia curentul de aer si o duce pe toba incinsa sa te tii avion in flacari ...
Asa ..zbor curat in linie dreapta e mult mai safe .. asta pana se descopera vre-o inventie ceva sa tina benzina pe furtun .
Sau poti pune un rezervor mai mare .. 3-4 litrii ca nu apuca ea sa curga chiar toata si toti apuci sa te dai cateva .... secunde .
:wub: =@ :ph34r:
care furtun lasat liber ?
#27
Postat 20 August 2015 - 09:08 PM
renatoa, la 20 August 2015 - 08:16 PM, a spus:
Experiment: ia un PET de 0.5l, incarca-l cu apa jumatate, fa-te ca-l zbori... intai orizontal, apoi baga un picaj si observa ce face apa ;)
Treaba cu petul am fumat-o de mult dar acum am facut legatura :pardon:
#29
Postat 20 August 2015 - 10:13 PM
cosmin xair, la 20 August 2015 - 09:00 PM, a spus:
Cum care ? /.. ala de la butoiul cu varza .. suflii in el sa se pitroceasca ..
Eu zic sa il lasi naiba de motor .. prea mic pentru un avion de 5 Kg, prea mic rezervorul, pe deasupra nici nu vine benzina in picaj iar furtunul lasat liber
o sa se agate in elice si ... ooooo ... dezastru !
P.S.
Petul cu apa este IRELEVANT ..... TUICA frate TUICA ! De prune .. sa vezi atunci fizica pura ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 August 2015 - 10:14 PM
#30
Postat 20 August 2015 - 10:53 PM
REAL DESIGN, la 20 August 2015 - 10:13 PM, a spus:
Eu zic sa il lasi naiba de motor .. prea mic pentru un avion de 5 Kg, prea mic rezervorul, pe deasupra nici nu vine benzina in picaj iar furtunul lasat liber
o sa se agate in elice si ... ooooo ... dezastru !
P.S.
Petul cu apa este IRELEVANT ..... TUICA frate TUICA ! De prune .. sa vezi atunci fizica pura ..
Mă nene cred ca ți se trage de la țuică de 90 și ne-am săturat de atâta gargara inutilă