echipare barcuta
#91
Postat 09 April 2016 - 06:31 PM
Tel. 0744915775
#92
Postat 09 April 2016 - 07:21 PM
#93
Postat 12 April 2016 - 06:54 AM
ionutu, la 09 April 2016 - 07:21 PM, a spus:
Pe bune?
Eu n-am gasit nimic pe google despre acest subiect...
Ce stiu e ca ar fi bine sa nu depasesti cei 2.1 A initiali ai acumulatorului
#94
Postat 12 April 2016 - 06:22 PM
sper sa iti fie de folos !!
#95
Postat 12 April 2016 - 08:15 PM
Ca doar nu pleci ca motociclistii pe o roata.
Si nici nu ai motor diesel sa ii faci compresie.
Asa ca ia cu incredere niste acumulatori stationari si lasa-i pe aia de tractiune. Cred ca vorbim de navomodele, nu de barca cu motor :)
Parerea mea.
#96
Postat 13 April 2016 - 04:56 PM
Corect...bentru barcute sunt ok acumulatorii stationari.
Ce pentru tractiune se folosesc la stivuitoare, lize electrice...
Daca gresesc, corectati-ma
#97
Postat 14 April 2016 - 12:16 PM
ionutu, la 08 April 2016 - 07:12 PM, a spus:
usor,usor,am ajuns la partea ce-a mai importanta sursa de energie,unde, m-am impotmolit si nu stiu ce sa aleg Pb(aici nu vorbesc de banalii acumulatori de UPS,etc ci de acumulatori specializati pt sarcini inductive mai precis pt motoare) s-au LiPo,tinand cont ca nu merg la pescuit cu vaporasul decat de 3-4 ori pe an si nu stiu ce sa aleg asa ca rog un sfat !
oscilez intre un Pb de 9Ah si un LiPo de 5Ah 3-4S 30C
multumesc !
Pai raspunsul il ai chiar in linkul dat de tine ,banuiesc ca citesti printre randuri de nu ti-ai dat seama ...
Acumulatori stationari VRLA, daca mai sunt si de calitate e si mai binehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
Nu folositi la navomodele cu motor electric baterii de de pornire pentru scutere sau motociclete care sunt construite pentru boost de curent pentru pornire nu pentru consum constant , hai sa nu confundam bateriile cu acumulatorii .
Iar cei de tractiune sunt alta mancare de peste sunt atfel construiti :voltaj mai mare 40-80v ,incarcare ceva mai rapida etc....
Testat de mine un acumulator stationar de 12v 10 A are de pana la 3 ori mai multa autonomie decat o baterie de motocicleta de 12v 10A .
Functionalitate:
1.Care e diferenta dintre un acumulator de pornire si unul stationar?
VESNA: Acumulatorul de pornire (auto, moto), asigura un curent de pornire (in functie de capacitatea acumulatorului) necesar punerii in functiune a unui vehicul si a instalatiei electrice a acestuia.
Acumulatorul staţionar poate fi folosit in stand by ca sursa de energie de rezerva (sisteme de alarma, iluminat de urgenta, UPS etc) dar si in utilizari ciclice (masinuţe electrice, echipamente/sisteme electrice etc).
2. Pot folosi un acumulator stationar pentru pornirea motocicletei?
VESNA: Nu. Acumulatorul stationar nu ofera curent la pornire. El ofera un curent constant in utilizare, pe o anumita durata de timp. Durata de viata a acumulatorului stationar e formată dintr-un anumit numar de cicluri incarcare descarcare si poate varia in functie de exploatare si de gradul de descarcare (cu cat este mai profund descarcat, cu atat se vor diminua ciclurile de utilizare)
3. Ce fel de acumulatori se folosesc pe bicicletele si scuterele electrice?
VESNA: Pe aceste aplicatii se vor folosi acumulatorii stationari (plumb acid sau litium ion), in functie de tensiunea, capacitatea, dimensiunile si greutatea necesara.
Aceasta postare a fost editata de nid1975: 14 April 2016 - 12:18 PM
#98
Postat 14 April 2016 - 12:31 PM
-2 Acumulatori 12 v 7,5 A stationari VRLA daca nu stai mai mult de 2 zile la pescuit si o folosesti singur iar daca mai sunt si de calitate e si mai binehttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/smile.gif
- un lipo sau chiar doi de 5A 3S sau 4S depinde de ce motor si regulator ai daca barcuta este folosita de doi sau mai multi pescari sau obijnuiesti sa stai mai mult de 2 zile la o partida de pescuit.
#99
Postat 15 April 2016 - 06:40 PM
#100
Postat 17 April 2016 - 08:50 PM
Spor!
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#101
Postat 18 April 2016 - 07:08 AM
#104
Postat 19 April 2016 - 06:49 AM
ionutu, la 18 April 2016 - 07:08 AM, a spus:
Iti mai trebuie si un avertizor pe barca pentru LIPO.
Iar ala consuma curent. In 3 zile cat l-am uitat conectat pe LIPO l-a dus la 7 V.
O celula are 2,3 V. Nu se mai incarca. Asa ca 400 RON....
Noroc ca mai am 5 ;)
#106
Postat 19 April 2016 - 11:55 AM
Fisiere atasate
-
IMG_20160417_105325 (1).jpg (129.63K)
Number of downloads: 209 -
IMG_20160419_122948.000.jpg (297.64K)
Number of downloads: 205 -
IMG_20160419_123052.000.jpg (55.03K)
Number of downloads: 209
#107
Postat 20 April 2016 - 10:09 AM
inconveniente : ch5 al radiocomenzii nu functioneaza asa cum vreau eu,al actionez si se aprinde farul s-au luminile dar raman asa chiar daca al actionez din nou,dar, asta este !
servoul de carma nu functioneaza cum ar trebui (asa cred),la actionare cand ajunge la capat nu ramane fix se misca 0.5-1mm ca si cand ai misca stanga-dreapta,pret de 1-2s insa este ok!
#108
Postat 20 April 2016 - 10:09 AM
Aceasta postare a fost editata de ionutu: 20 April 2016 - 10:10 AM
#109
Postat 20 April 2016 - 11:03 AM
Switch-ul de lumini este dublu cu memorie, conceput pt a fi folosit pe o mansa, nu pe un canal ON/OFF, deci trebuie mutat de pe canalul 5 pe un canal liber de pe mansa (cel mai probabil ai liber canal3 al receptorului)
#110
Postat 20 April 2016 - 12:44 PM
Tel. 0744915775
#111
Postat 20 April 2016 - 12:54 PM
#112
Postat 20 April 2016 - 06:14 PM
Cind ai timp poate te hotarasti pe ce canal sint luminile.
Tel. 0744915775
#113
Postat 21 April 2016 - 07:30 AM
#114
Postat 21 April 2016 - 10:20 AM
Tel. 0744915775
#116
Postat 21 April 2016 - 11:10 AM
Tel. 0744915775
#117
Postat 24 April 2016 - 07:23 PM
#119
Postat 24 April 2016 - 09:50 PM
ionutu, la 24 April 2016 - 07:23 PM, a spus:
NU!... Doar daca folosesti un sistem de comutare automata a bateriilor, adica cand plumbul e descarcat va comuta automat pe LiIon.
Aceasta postare a fost editata de DigitAll: 24 April 2016 - 09:52 PM
#120
Postat 24 April 2016 - 10:05 PM