P-38L Lightning Guillow's
#1
Postat 14 August 2015 - 11:40 AM
#7
Postat 23 September 2015 - 08:37 AM
ViP_Eol, la 23 September 2015 - 08:16 AM, a spus:
Am planurile și mă gândisem să-l fac. Cine știe când i-o veni rândul !? Poate la pensie. :rofl:
Spor la meșterit.
Mersi,
Da, la cum este el de frumos clar ca merita mai mare. Daca imi iese si zboara bine il scalez la 1.5m si il fac termic.
Cheers,
Bogdan
#8
Postat 23 September 2015 - 08:43 AM
Nu neaparat japico, merge si din aia de ambalaj, imi scapa numele acum... :unsure:
"Putin mai greu"... mofturi neica... :p
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 23 September 2015 - 08:45 AM
#9
Postat 23 September 2015 - 08:48 AM
renatoa, la 23 September 2015 - 08:43 AM, a spus:
Nu neaparat japico, merge si din aia de ambalaj, imi scapa numele acum... :unsure:
"Putin mai greu"... mofturi neica... :p
Pai tre' sa mai petrec pe net inca 2-3 ore sa invat cum sa infoliez cu hartie dar cred ca o sa raman la hartie pentru simplu motiv ca vreau sa il vopsesc si sa arate cat mai scale, cu folie nu arata chiar asa bine.
#12
Postat 28 September 2015 - 09:22 PM
bogdan.motrici, la 23 September 2015 - 09:00 AM, a spus:
daca imi raspundeai azi iti explicam in detaliu cum sa infoliezi cu hartie, tocmai am dat gata o aripa de acrobat cu hartie de 1.7 m anvergura.
P.S.: Mai chinui mult avionasu ala?
#16
Postat 28 September 2015 - 10:08 PM
RedDevil, la 28 September 2015 - 09:22 PM, a spus:
P.S.: Mai chinui mult avionasu ala?
Acum am ajuns acasa bre', am tot fost in sedinte. Nu am avut timp si sincer nici chef sa bibilesc la el. Sunt in stare latenta :) dar ma reapuc.
#17
Postat 29 September 2015 - 07:44 AM
ce electronica a folosit ( set-up, servo etc ) ..
Eu l-am vazut .. e bestial .. adevarat ca este facut de Dragos care este un meserias ( foarte atent, meticulos, perfectionist ) ...
http://www.rhcforum....-rc-conversion/
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 29 September 2015 - 07:44 AM
#19
Postat 21 October 2015 - 09:08 PM
Ce sa zic.. spor la treaba, e un proiect foarte frumos.
#20
Postat 22 October 2015 - 06:02 PM
Focke, la 21 October 2015 - 09:08 PM, a spus:
Ce sa zic.. spor la treaba, e un proiect foarte frumos.
Multumesc Dragos,
La tine l-am vazut prima data si m-am indragostit de cum arata, ti-a iesit de nota 10+, din pacate eu nu am mana ta de artist plus ca stau prost la capitolul rabdare. O sa te sun poate trec pe la tine intr-o zi sa vad cum l-ai mai facut ca eu acum m-am bagat la infoliat dar am luat folie de rahat :( si tre' sa iau alta dar nu reusesc sa imi dau seama cu spatiul in avion pentru electronica cum sa fac.
O sa pun niste poze.
Mersi,
Bogdan
#21
Postat 23 October 2015 - 09:50 PM
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 23 October 2015 - 09:51 PM
#22
Postat 29 October 2015 - 05:53 PM
#23
Postat 29 October 2015 - 11:21 PM
E de 3A, o fi vreo problema? Mie ca daca pun si servo-urile in conexiune sa nu faca figuri. Urmeaza sa fac un test.
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 29 October 2015 - 11:23 PM
#24
Postat 30 October 2015 - 09:07 AM
Unghi la motor pana la urma ce ziceti? Eu cred ca o sa dau jos 1-2 grade la ambele, la cel din stanga, unghi stanga si la cel din dreapta, unghi dreapta - asta pentru ca atunci cand un motor va ceda, daca se va intampla sa reusesc totusi sa il aterizez cu un motor, nu stiu daca o sa reusesc sa fac dead stick cum s-ar zice cu el avand in vedere ca o sa imi iasa un pic mai greu fata de cel al lui Dragos. Cand zic dead stick ma refer la faptul ca atunci cand cedeaza un motor trebuie neaparat taiat imediat si celalalt si aterizat.
#26
Postat 30 October 2015 - 11:30 AM
bogdan.motrici, la 29 October 2015 - 05:53 PM, a spus:
Acum vine intrebarea, ce unghi-uri se dau la un bi-motor?
Doar jos? Jos, plus opus pe ambele - adica stanga-dreapta in caz ca se opreste un motor sa poata zbura cat de cat in continuare? Sau?
Salut,
Ideal ar fi sa realizezi un setup contrarotativ: Elice motor stinga (sens de rotatie spre stinga); Elice motor dreapta (sens de rotatie spre dreapta).Cu acest sistem nu vom avea probleme de cuplu.
In cazul in care nu dispui de elice :
-incidenta negativa de 1-2° (daca este nevoie) la ambele motoare;
-motor dreapta unghi 2° dreapta , motor stinga unghi 2° dreapta.
La o configuratie electrica este mai putin probabil ca un motor sa se opreasca.
Eu, la bimotoarele pe care le-am construit, echipate cu motoare glow, am dat 4° la motorul din dreapta si 2° la cel din stinga (spre dreapta). Nu am avut probleme.
Cer Senin !
Aceasta postare a fost editata de aeromax: 30 October 2015 - 11:32 AM
#27
Postat 30 October 2015 - 11:37 AM
Ideal as face un mini powerboard cu doua diode schottky si atunci chiar as fi linistit. Sau, simplificarea la extrem, inseriaza diodele pe firul rosu la fiecare ESC.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 30 October 2015 - 11:38 AM
#28
Postat 30 October 2015 - 01:08 PM
Acelasi tip de elice la ambele motoare deci NU contrarotative ( asa au venit in kit ) ... Zboara demential ...
Da exista elici contrarotative ar fi mai cool , nu as mai da unghi motor , nu cred ca ar fi sesizabil vre-o imbunatatire ...
P.S.
Te-ai gandit sa ii dai alt nume ? ... ca nu prea seamana a P38 ... ai vazut cum arata al lui Dragos ... !! Ha ! Ha!
#29
Postat 30 October 2015 - 07:06 PM
REAL DESIGN, la 30 October 2015 - 01:08 PM, a spus:
Acelasi tip de elice la ambele motoare deci NU contrarotative ( asa au venit in kit ) ... Zboara demential ...
Da exista elici contrarotative ar fi mai cool , nu as mai da unghi motor , nu cred ca ar fi sesizabil vre-o imbunatatire ...
P.S.
Te-ai gandit sa ii dai alt nume ? ... ca nu prea seamana a P38 ... ai vazut cum arata al lui Dragos ... !! Ha ! Ha!
E P38 Moldovenesc!!!! La moldoveni e mai diferit plecuta!!!
#30
Postat 31 October 2015 - 11:37 AM
Avionul reprezinta o ironizare o razboiului (al 2-lea) unde bunicul meu a luptat si a stat in lagar de concentrare 4 ani si nimeni nu mai stia nimic de el, impuscat, batjocorit, pus la munca pentru ce?
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 31 October 2015 - 11:38 AM