MTA4 - Probleme
#1
Postat 05 August 2015 - 04:39 PM
Recent am achizitionat un thunder tiger mta4, si am observat ca consuma cam mult... in maxim 5 minute se duce un rezervor, iar pe esapament iese foarte mult combustibil (foarte uleios)... cum se poate rezolva ? Inca ceva, se opreste foarte des.. daca las glow plug-ul pus, nu se mai opreste, dar daca il iau, in 20-30secunde se opreste masina...
In caz ca este nevoie, pot face un videoclip, sa vedeti si cum se aude motorul, etc.
Multumesc.
#2
Postat 07 August 2015 - 06:07 PM
mi-o, la 05 August 2015 - 04:39 PM, a spus:
Recent am achizitionat un thunder tiger mta4, si am observat ca consuma cam mult... in maxim 5 minute se duce un rezervor, iar pe esapament iese foarte mult combustibil (foarte uleios)... cum se poate rezolva ? Inca ceva, se opreste foarte des.. daca las glow plug-ul pus, nu se mai opreste, dar daca il iau, in 20-30secunde se opreste masina...
In caz ca este nevoie, pot face un videoclip, sa vedeti si cum se aude motorul, etc.
Multumesc.
prea bogat amestecul
TAMIYA SONIC FIGHTER 1/10 brushed
#3
Postat 17 August 2015 - 02:36 PM
mi-o, la 05 August 2015 - 04:39 PM, a spus:
Recent am achizitionat un thunder tiger mta4, si am observat ca consuma cam mult... in maxim 5 minute se duce un rezervor, iar pe esapament iese foarte mult combustibil (foarte uleios)... cum se poate rezolva ? Inca ceva, se opreste foarte des.. daca las glow plug-ul pus, nu se mai opreste, dar daca il iau, in 20-30secunde se opreste masina...
In caz ca este nevoie, pot face un videoclip, sa vedeti si cum se aude motorul, etc.
Multumesc.
https://www.youtube....h?v=GkzpdZGGXPM
Asta te va ajuta foarte mult!
- planetare CVD fata
- planetare CVD spate
- fuzete fata aluminiu
- portfuzete fata aluminiu
- fuzete spate aluminiu
HPI E-Firestorm 10T Flux 2014
- lipo 2S Brainergy 30C 4000 mAh
- lipo 2S Brainergy 30C 5200 mAh
- speed pack upgrade (pinion + spur gear)
#4
Postat 23 August 2015 - 06:11 PM
Si tot consuma foarte mult si scoate ulei pe esapament... dar scoate mult tare...
#5
Postat 24 August 2015 - 04:28 PM
https://vid.me/IO8K
#6
Postat 24 August 2015 - 07:15 PM
-nu se fac reglajele cu motorul oprit
-nu se regleaza de fiecare data ambele ace
-nu se regleaza decat un sfert de tura pe ac
1.In primul rand, regleaza ambele ace pentru a reveni la setarile stoc
2. Dupa ce reglezi la stoc, si ai masina pornita si motorul incalzit, nu te avanta sa mergi cu ea, pentru ca mai mult ca sigur nu va functiona asa cum ai sperat. Reglajele stoc sunt pentru un motor nou, care nu are uzura iar in momentul aparitiei uzurii detaliile se schimba.
3. Foloseste o bujie medie, noua de preferat, obtine un relanti corect si nu foarte ridicat din low needle, reglajul de relanti de pe carburator si trimerele de pe statie, saraceste un sfert de tura de la stoc high needle cu motorul pornit si cald apoi observa comportamentul motorului. Ar trebui sa scoata ceva fum dar sa se accelereze.
4. Reglajele de finete depind de restul factorilor care influenteaza standard un motor nitro si anume: temperatura, umiditate, calitate nitro, preferinte personale, si vor fi necesare la fiecare iesire sau de ori de cate ori este necesar!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#7
Postat 24 August 2015 - 07:18 PM
1. Nu tii incalzitorul de bujie minute intregi acolo....se va arde. Nu este ok sa stea incandescenta atata timp.
2. Nu reglezi in continuu acolo si nu mai stii care sunt setarile de baza.
3. Daca nu porneste repede....sigur are cevA....nu incerci minute in continuu....motorul va avea de suferit.
4.desi crezi ca o bormasina face acelasi lucru ca un rotostarter....nu e asa....
Cauzele pot fi multe....bujie arsa( dupa 10 sec eu desfaceam si vedeam daca se aprinde), lipsa carburant in camera de ardere( poti sufla pe furtun inainte sa dai la bormasina), carburatie setata gresit, lipsa unei acceleratii a cuiva( mana pe telecomanda si accelerezi in timp ce dai).
Incearca totusi sa urmaresti filmele si sa te informezi de cum se realizeaza toate astea. Este foarte greu sa iti scrie cineva toate astea....
#8
Postat 24 August 2015 - 07:20 PM
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 24 August 2015 - 07:21 PM
#9
Postat 24 August 2015 - 07:30 PM
mi-o, la 23 August 2015 - 06:11 PM, a spus:
Si tot consuma foarte mult si scoate ulei pe esapament... dar scoate mult tare...
As zice ca LSN este prea bogat, in primul rand. Posibil si HSN. In rest, cum spun si ceilalti. Du-o la setarile stoc, saraceste un sfert/o jumatate de tura HSN si mai vezi de acolo
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#10
Postat 24 August 2015 - 07:35 PM
Faci asta dand la roto si tii mana pe toba. Faci astfel presiune in rezervor si carburantul pleaca spre carburator.
Daia am spus sa sufli pe furtun spre carburator.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 24 August 2015 - 07:35 PM
#11
Postat 24 August 2015 - 08:33 PM
#12
Postat 24 August 2015 - 08:41 PM
Idle este relantiul
Cel mai probabil este ca si HSH este tot flush
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#13
Postat 24 August 2015 - 08:49 PM
http://mms.tiger.tw/...28manJD6269.pdf
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#14
Postat 24 August 2015 - 08:51 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#15
Postat 24 August 2015 - 09:28 PM
Aceasta postare a fost editata de mi-o: 24 August 2015 - 09:29 PM
#16
Postat 24 August 2015 - 09:32 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#17
Postat 24 August 2015 - 09:34 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#18
Postat 24 August 2015 - 09:36 PM
Aceasta postare a fost editata de mi-o: 24 August 2015 - 09:36 PM
#19
Postat 24 August 2015 - 09:50 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#21
Postat 24 August 2015 - 10:00 PM
Sigur ai reglaje si pe partea cu burduful si pe partea opusa? Ca pozele parca sunt din filme diferite. Si nici in cartulie nu spune nimic despre al treilea reglaj
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 24 August 2015 - 10:02 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#22
Postat 24 August 2015 - 10:04 PM
#23
Postat 24 August 2015 - 10:09 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide