P-47 Thunderbolt 40'' Keith Sparks design
#1
Postat 25 April 2014 - 07:28 AM
Am incredere ca experienta de la micul Telemaster ma va ajuta mult :)
#3
Postat 25 April 2014 - 07:54 PM
victoras_h, la 25 April 2014 - 07:30 AM, a spus:
Frumos , fa poze in continuare
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#4
Postat 27 April 2014 - 04:25 AM
.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 27 April 2014 - 04:25 AM
#6
Postat 28 April 2014 - 07:29 AM
Din pacate ma incurca destul de mult limita de 500kb de poze per post aici si pierd prea mult timp sa le micsorez sau sa postez de mai multe ori. Voi documenta progrestul si aici in continuare, dar cel mai probabil cu mai putine poze.
#7
Postat 01 May 2014 - 06:13 PM
Intre timp fuselajul incepe sa prinda forma:
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 01 May 2014 - 06:13 PM
#9
Postat 28 June 2014 - 07:21 AM
mai multe detalii si poze pe rcgroups (http://www.rcgroups....d.php?t=2152978)
#10
Postat 04 July 2014 - 02:05 AM
#12
Postat 22 December 2014 - 08:27 AM
Coada si aripa nu vreau sa le imbrac complet cu balsa asa ca voi merge cu doculam si le vopsesc (document laminating film - nu stiu cum altfel sa-i zic)
#15
Postat 26 December 2014 - 11:49 AM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#16
Postat 29 December 2014 - 09:37 AM
Pana la urma a iesit bine. Mai avem un pic de finisat la piese si ne putem apuca de imbracat si vopsit.
Nu mai stiu daca am specificat, coada va fi imbracata cu doculam si vopsita.
Aceasta postare a fost editata de victoras_h: 29 December 2014 - 09:37 AM
#18
Postat 29 December 2014 - 06:35 PM
Te rog sa nu te superi, dar, ca sa fiu cu inima impacata, trebuie sa-ti spun. Modelul tau, deja, pare greut. In special ampenajele par prea solide. Nu uita, Darie, un gram in spate, inseamna 3-4grame in fata pentru compensare. Deci, in final, ai de fapt, 4-5grame de carat pentru nimic. De ce ai utiliza acel material? Am citit despre el pe RCGroups. Pentru a economisi 5$? De fapt uiti sa socotesti pretul vopselei. Tu ar trebui, parea mea, sa fii terorizat de greutatea din spate. Daca imi permiti un sfat, ti-as sugera sa folosesti:
http://www3.towerhob...p?&I=LXGDV7&P=7
Ai avea de castigat, spun eu, pe toate fronturile.
Sper sa nu te fi necajit.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 December 2014 - 06:36 PM
#19
Postat 29 December 2014 - 06:46 PM
Am uitat sa-ti spun ca, poate chiar mai folositor ti-ar fi:
http://www3.towerhob...?&I=LXG876&P=ML
Tai aproximativ si smirgheluiesti...oricum nu poti lasa cum iese din fierastrau...extrem de precis.
Accesorii care ii maresc si mai mult valoarea:
http://www3.towerhob...p?&I=LXJVA4&P=M
http://www3.towerhob...p?&I=LXNY86&P=7
Multa, multa bafta, mestere.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 29 December 2014 - 06:48 PM
#20
Postat 29 December 2014 - 09:16 PM
De microlite stiu, tot dupa sfatul dvs l-am folosit la micul Telemaster si a iesit tare bine.
In loc de film de laminat, exista altceva simtitor mai usor pe care sa adere vopseaua?
#22
Postat 31 December 2014 - 06:07 AM
Daca ai rabdare, iti sugerez sa citesti aici:
http://www.rhcforum....post__p__337964
Multa, multa bafta.
#23
Postat 31 December 2014 - 08:30 AM
dan_mitea, la 31 December 2014 - 06:07 AM, a spus:
Daca ai rabdare, iti sugerez sa citesti aici:
http://www.rhcforum....post__p__337964
Multa, multa bafta.
#24
Postat 31 December 2014 - 04:44 PM
victoras_h, la 31 December 2014 - 08:30 AM, a spus:
Inca un sfat , daca imi permiti , Acopera zona de lucru a balamalei cu putina vaselina , astfel eviti o eventuala contaminare cu adeziv .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#25
Postat 10 March 2015 - 05:30 PM
Trebuie sa mai fac rost de ace. A trebuit sa ma opresc pentru ca la aripa avem multe multe piese care pot fi puse in aceeasi sesiune dar s-au terminat acele.
Voi cum faceti cu alifaticul cand aveti mai mult de lipit? Punem direct pe piesa sau scoatem intr-un recipent o cantitate mica si o folosim asa? O diluam un pic? Intreb ca ce am eu se usuca destul de repede si tot trebuie sa scot proaspat. Iar cu diluatul, mi-am adus aminte de domnul profesor de la cercul de aeromodele... tot timpul ne punea sa diluam un pic aracetul.
#26
Postat 10 March 2015 - 06:34 PM
Nu ai de ce sa-l scoti din sticla. Tai ''motul'' sticlei cat mai sus, pentru ca sa ai gaura mica. Pui direct cu sticla.
Multa, multa bafta.
#28
Postat 13 March 2015 - 06:03 PM
#29
Postat 13 March 2015 - 06:27 PM
Multa, multa bafta.